abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108581499
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:36 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Vandaar dat het jou zo ontbreekt aan argumenten. In ieder geval fijn dat je zelf toegeeft dat je aan het trollen bent, hoeven we jou ook niet meer serieus te nemen.
Waar lees je dit nu weer?? Jij ziet ze echt vliegen he??
pi_108581531
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waar lees je dit nu weer?? Jij ziet ze echt vliegen he??
Waar moet je anders om lachen? Je word overdondert met argumenten en komt zelf niet meer met een passende reactie. Ik kan daar alleen maar uit opmaken dat je lacht omdat ik hap. Wat valt er dan te lachen, als ik vragen mag?
pi_108581552
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef DS4 het volgende:
Dat je (onbedoeld) moet lachen om iemand die van zijn fiets af dondert oid kan ik prima begrijpen. Maar wat er lollig is aan iemand die met geweld bejegend wordt ontgaat mij ten ene male.

Het is wel grappig dat de oproep tot fatsoen van het echtpaar wereldvreemd zoveel onfatsoen bloot legt (maar overigens ook op veel plaatsen veel fatsoen, met name daar waar het echtpaar wereldvreemd er van langs kreeg).

Het is ook wel grappig dat zelfverklaarde liberalen zich weer lieten ontmaskeren toen ze zelfs meegingen in het extremistische pleidooi voor het weren van journalisten die "vervelend zijn".

Dus er valt wel genoeg te lachen, maar niet om andermans ellende. Daarom lachen is een teken dat je eigen leven vrij sneu is... althans, dat vind ik dan.
'Andermans ellende', je kunt ook overdrijven hoor. Powned voelt zich echt niet ellendig nu, dit is gewoon een zoveelste prettig relletje voor ze.

Medelijden hebben is nergens voor nodig.
pi_108581607
quote:
4s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:08 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Totaal niet krom, iets kan lachwekkend zijn ook al keur je de daad zelf af. Als ik iemand een stevige darwin actie zie doen en ik moet erom lachen betekent dat alleen dat ik het grappig vindt. Niet dat ik het goedkeur, er een voorstander van ben en het zelf ook zou willen doen.
Was dit zo grappig Bravo? Want dit was mijn laatste bericht aan jou. Zo ja, wat is er zo grappig? Misschien zou je gewoon aan kunnen tonen wat niet klopt, kan ik ook lachen om mezelf. Zo ben ik dan ook wel weer.
pi_108581644
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef DS4 het volgende:
Dat je (onbedoeld) moet lachen om iemand die van zijn fiets af dondert oid kan ik prima begrijpen. Maar wat er lollig is aan iemand die met geweld bejegend wordt ontgaat mij ten ene male.
Zolang er geen letsel bij komt kijken, kan ik het wel waarderen. Zeker als een koningstroll wordt aangepakt.

quote:
Het is wel grappig dat de oproep tot fatsoen van het echtpaar wereldvreemd zoveel onfatsoen bloot legt (maar overigens ook op veel plaatsen veel fatsoen, met name daar waar het echtpaar wereldvreemd er van langs kreeg).
Dat is zeker grappig. Het zijn dan ook 3 idioten verwikkeld in een onzinnige strijd. En ik sta lachend aan de zijlijn te smullen van het geheel.

quote:
Het is ook wel grappig dat zelfverklaarde liberalen zich weer lieten ontmaskeren toen ze zelfs meegingen in het extremistische pleidooi voor het weren van journalisten die "vervelend zijn"
Dikke fun om te zien hoe ze zichzelf voor schut zetten.

quote:
Dus er valt wel genoeg te lachen, maar niet om andermans ellende. Daarom lachen is een teken dat je eigen leven vrij sneu is... althans, dat vind ik dan.
Hoezo? Rutger die piept als een klein jongetje terwijl er van geweld geen sprake was, is toch mooi man.
pi_108581680
Ik snap de discussie over pwnd wel, het is gewoon vooral kinderachtig en proberen makkelijk te scoren ten detrimente van de persoon die gefilmd wordt. Respectloos, makkelijk, inhoudloos en triest

Maar toont soms de ware aard van het beestje, zoals Kinneging maar ook van Rutger zelf die met zijn bek vol tanden op de stoel zat te blozen bij de wereld draait door
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:43:58 #205
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_108581770
Is er al aangifte gedaan?
pi_108581777
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Zijn vriendje neemt het even over denk ik, hij moet vast even op adem komen.
Hij kreeg kramp in zijn vingers.
pi_108581826
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef opgebaarde het volgende:
Ik snap de discussie over pwnd wel, het is gewoon vooral kinderachtig en proberen makkelijk te scoren ten detrimente van de persoon die gefilmd wordt. Respectloos, makkelijk, inhoudloos en triest

Maar toont soms de ware aard van het beestje, zoals Kinneging maar ook van Rutger zelf die met zijn bek vol tanden op de stoel zat te blozen bij de wereld draait door
Dat inderdaad... en ze schelden mensen ook voortdurend uit. Kinneging werd gisteren heel kinderachtig niet bij naam genoemd tijdens de uitzending.... ze hadden een ander naampje voor hem: "Anabolenslikker". Dat is een beetje het niveau van Pownews, maar ik zou liegen als ik er soms niet hard om moet lachen. Dat maakt mij misschien hypocriet, maar ja... soit.
pi_108581861
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Waar moet je anders om lachen? Je word overdondert met argumenten en komt zelf niet meer met een passende reactie. Ik kan daar alleen maar uit opmaken dat je lacht omdat ik hap. Wat valt er dan te lachen, als ik vragen mag?
Waarom eindigen al je berichtjes met een vraagteken?? Heb je zoveel vragen jongen?

Maar nogmaals...waar zie jij mij toegeven dat ik aan het trollen ben? Of vind jij het trollen omdat je het er niet mee eens bent. Dit kan namelijk, ik zit namelijk op een ander niveau dan geweldgoedkeurders (of je het hoger of lager inschat boeit niet, dat is aan jou).
pi_108581956
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waarom eindigen al je berichtjes met een vraagteken?? Heb je zoveel vragen jongen?

Maar nogmaals...waar zie jij mij toegeven dat ik aan het trollen ben? Of vind jij het trollen omdat je het er niet mee eens bent. Dit kan namelijk, ik zit namelijk op een ander niveau dan geweldgoedkeurders (of je het hoger of lager inschat boeit niet, dat is aan jou).
Je gaf het gisteren letterlijk toe, maar je wijzigde je reactie als een ninja.
pi_108581967
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:39 schreef Taurus het volgende:

'Andermans ellende', je kunt ook overdrijven hoor. Powned voelt zich echt niet ellendig nu, dit is gewoon een zoveelste prettig relletje voor ze.

Medelijden hebben is nergens voor nodig.
Er werd door enkelen hier aangegeven dat ze ook wel konden lachen als Rutger een paar rake klappen zou ontvangen oid.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:48:43 #211
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_108582007
Psychisch geweld is net zo erg als fysiek geweld, en vanuit dat standpunt staat C toch wel aan de verkeerde kant om zo voor de huisdeur, met nummer in beeld door te blijven drammen.
Rutger heeft betere tijden gekend maar nu komt zijn ware aard naar boven, zowel bij DWDD en in dit akkefietje, huilie huilie staat hem nader dan het lachen.
En dan de vervolgactie van Pow, met de NOS plopkap, slechte verliezers hoor.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_108582022
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er werd door enkelen hier aangegeven dat ze ook wel konden lachen als Rutger een paar rake klappen zou ontvangen oid.
Corrigerend optreden.
pi_108582037
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

Hoezo? Rutger die piept als een klein jongetje terwijl er van geweld geen sprake was, is toch mooi man.
Ik zie er de lol niet van in.
pi_108582042
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je gaf het gisteren letterlijk toe, maar je wijzigde je reactie als een ninja.
Oh we gaan nu verwijzen naar "oude" en "snel verwijderde" posts?? Wat is dit voor Kinnegin methode? Liegen tot je er bij neervalt??? Nu weet ik waarom jullie het zo voor hem opnemen _O-
pi_108582073
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zie er de lol niet van in.
Jij bent dan waarschijnlijk ook net zo zuur als Kinneging.
pi_108582104
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En jij handelt hetzelfde...namelijk liegen en geweld goedkeuren.
pi_108582133
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar nogmaals...waar zie jij mij toegeven dat ik aan het trollen ben?
Daar ging ik maar even vanuit, omdat je de discussie staakt en over gaat op nietszeggende reacties. In mijn opinie trollen. Nu jij, toon mijn ongelijk even aan en laat ons even mee lachen.

Hier waren we gebleven:

quote:

[..]

Totaal niet krom, iets kan lachwekkend zijn ook al keur je de daad zelf af. Als ik iemand een stevige darwin actie zie doen en ik moet erom lachen betekent dat alleen dat ik het grappig vindt. Niet dat ik het goedkeur, er een voorstander van ben en het zelf ook zou willen doen.
pi_108582140
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

Niet om andermans ellende lachen is zuur tegenwoordig? Dat is de wereld op zijn kop!
pi_108582167
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Goh.. ontkennen... verrassend :')
pi_108582223
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goh.. ontkennen... verrassend :')
Liegen en trollen om geen argumenten meer te hoeven voeren. Hoe diskwalificeer je jezelf volledig in een discussie. :')
pi_108582241
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet om andermans ellende lachen is zuur tegenwoordig? Dat is de wereld op zijn kop!
Jij bent een Rutger hugger... en die lachen voortdurend om andermans ellende. Rutgers werkwijze is mensen met hun zwakkeplekken confronteren. In deze ben jij dus hypocriet bezig... of is het pas ellende als er fysiek contact aan te pas is gekomen?
pi_108582383
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

Jij bent een Rutger hugger... en die lachen voortdurend om andermans ellende. Rutgers werkwijze is mensen met hun zwakkeplekken confronteren. In deze ben jij dus hypocriet bezig... of is het pas ellende als er fysiek contact aan te pas is gekomen?
Waar haal je nou weer vandaan dat ik een Rutger hugger ben? Omdat ik de actie van Kinneging veroordeel?

Dat is wel heel erg eendimensionaal gedacht...
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:57:19 #223
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108582387
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zou je hier misschien op een x-moment mee kunnen stoppen? Ik denk dat je in deze reeks al een paar honderd keer mensen ervan hebt beschuldigd dat ze voorstander zijn van geweld en het wordt een beetje vervelend. Je krijgt een veel nuttigere discussie als je de persoonlijke aanvallen weglaat.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108582394
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:53 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Liegen en trollen om geen argumenten meer te hoeven voeren. Hoe diskwalificeer je jezelf volledig in een discussie. :')
Kinneging noemt hij een leugenaar, maar Rutger is net zo goed een leugenaar. Hij is niet naar de keel gegrepen... maar ja... bravomannetje gelooft Rutje op zijn grote blauwe ogen.
pi_108582438
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zou je hier misschien op een x-moment mee kunnen stoppen? Ik denk dat je in deze reeks al een paar honderd keer mensen ervan hebt beschuldigd dat ze voorstander zijn van geweld en het wordt een beetje vervelend. Je krijgt een veel nuttigere discussie als je de persoonlijke aanvallen weglaat.
Ja, hij weet van geen ophouden. Vermoeiend.
pi_108582469
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kinneging noemt hij een leugenaar, maar Rutger is net zo goed een leugenaar. Hij is niet naar de keel gegrepen... maar ja... bravomannetje gelooft Rutje op zijn grote blauwe ogen.
Bravo wil gewoon trollen. Dat etaleert zich wel in het negeren van legitieme argumenten. Dan is hij niet meer thuis.
pi_108582472
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Daar ging ik maar even vanuit, omdat je de discussie staakt en over gaat op nietszeggende reacties. In mijn opinie trollen. Nu jij, toon mijn ongelijk even aan en laat ons even mee lachen.

Hier waren we gebleven:

[..]

Je moet nooit ergens vanuit gaan. Speciaal voor jou:

- Aannemen is assume in het Engels.
- assume kun je onderverdelen in as-u-me (spreektaal)
- Vervolgens kun je stellen, dat een aanname 'makes an ass out of you and me'.

Kortom,...je moet geen aannames doen. Schiet niet op als je geen juiste kijk op zaken hebt.
pi_108582477
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waar haal je nou weer vandaan dat ik een Rutger hugger ben? Omdat ik de actie van Kinneging veroordeel?

Dat is wel heel erg eendimensionaal gedacht...
Oh ... excuses.. dacht vele pro Rutger posts van jou gezien te hebben. Vergis me waarschijnlijk :)
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:59:10 #229
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_108582479
Wat is die kale gast toch een eng mannetje. Ik hoop hem nog een keer tegen te komen en een paar rake klappen te geven
pi_108582506
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Je moet nooit ergens vanuit gaan. Speciaal voor jou:

- Aannemen is assume in het Engels.
- assume kun je onderverdelen in as-u-me (spreektaal)
- Vervolgens kun je stellen, dat een aanname 'makes an ass out of you and me'.

Kortom,...je moet geen aannames doen. Schiet niet op als je geen juiste kijk op zaken hebt.
Jij moet op mijn argument reageren en jezelf niet zo belachelijk maken.
pi_108582523
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef zyntex het volgende:
Wat is die kale gast toch een eng mannetje. Ik hoop hem nog een keer tegen te komen en een paar rake klappen te geven
Mij meteen bellen. Dan kom ik het filmen.
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:00:57 #232
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108582559
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef zyntex het volgende:
Ik denk dat je dan van een kale kermis thuiskomt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108582576
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Jij moet op mijn argument reageren en jezelf niet zo belachelijk maken.
Jouw argument was dat ik aan het trollen was omdat ik dat zelf toegaf.... waar was dat dan? Toon nou eens aan in plaats van dat draaien. Je vertoont gedrag wat je gisteren nog hekelde aan Rutger...namelijk iets zeggen (er is fysiek geweld gebruikt) en het niet kunnen aantonen. Nu doe jij hetzelfde.

Vreemd hoor _O-
pi_108582588
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

Oh ... excuses.. dacht vele pro Rutger posts van jou gezien te hebben. Vergis me waarschijnlijk :)
Zonder meer, want ik kijk normaliter geen pownews (vanwege deze discussie nu wat van gezien), heb het optreden van hem met sinterklaas veroordeeld en verder ken ik eigenlijk niet zo heel van hem (dat van die sinterklaas vernam ik ook maar hier, althans, ik was dat relletje al weer vergeten).

Ik roep gewoon op tot fatsoen. O-)
pi_108582673
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Jouw argument was dat ik aan het trollen was omdat ik dat zelf toegaf.... waar was dat dan? Toon nou eens aan in plaats van dat draaien. Je vertoont gedrag wat je gisteren nog hekelde aan Rutger...namelijk iets zeggen (er is fysiek geweld gebruikt) en het niet kunnen aantonen. Nu doe jij hetzelfde.

Vreemd hoor _O-
quote:

[..]

Dit bedoel ik. Kom maar op. Tevens heb ik al aangegeven waarom ik denk dat jij trolt. Dus laat die onzin maar achterwegen en reageer gewoon op het inhoudelijke argument.
pi_108582770
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zonder meer, want ik kijk normaliter geen pownews (vanwege deze discussie nu wat van gezien), heb het optreden van hem met sinterklaas veroordeeld en verder ken ik eigenlijk niet zo heel van hem (dat van die sinterklaas vernam ik ook maar hier, althans, ik was dat relletje al weer vergeten).

Ik roep gewoon op tot fatsoen. O-)
Er zijn nog vacatures bij de fatsoenspolitie van mevrouw Tahir. ;)
pi_108582782
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef HyperViper het volgende:

[..]

[..]

Dit bedoel ik. Kom maar op. Tevens heb ik al aangegeven waarom ik denk dat jij trolt. Dus laat die onzin maar achterwegen en reageer gewoon op het inhoudelijke argument.
Kom maar op met wat? Waar trol ik..... toon eens aan dat ik dat gezegd heb. Je gaat nu weer draaien, moet je niet doen. Kom op, jij bent toch de man hier (samen met die andere agressieve gast jokkebrok) toon even aan. Jij Rutger!
pi_108582839
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Kom maar op met wat? Waar trol ik..... toon eens aan dat ik dat gezegd heb. Je gaat nu weer draaien, moet je niet doen. Kom op, jij bent toch de man hier (samen met die andere agressieve gast jokkebrok) toon even aan. Jij Rutger!
Knul reageer gewoon op mijn argument of houdt gewoon je mond. Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk nu door deze subtiele witte vlag te hijsen. Ik heb al aangegeven waarom ik DENK dat je trollt, lees het terug.

Nu mag je weer ontopic met mij gaan:

quote:

[..]

Ga je mee?
pi_108582840
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Kijk eens naar je eigen posts. Die staan bol van de agressie. Jij valt ook ambulancemedewerkers aan zeker?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2012 13:07:45 ]
pi_108583159
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk eens naar je eigen posts. Die staan bol van de agressie. Jij valt ook ambulancemedewerkers aan zeker?
Ik hoop dat hij het niet erg vindt dat ik nu even smakelijk om hem lach. Wat valt hij door de mand zeg. :') Als de argumenten op zijn dan komt de agressie.
pi_108583421
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:15 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij het niet erg vindt dat ik nu even smakelijk om hem lach. Wat valt hij door de mand zeg. :') Als de argumenten op zijn dan komt de agressie.
Volgens mij heb ik een filmpje van hem gevonden:

Hij zit nu echt woest achter zijn PC'tje.
pi_108583495
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik een filmpje van hem gevonden:

Hij zit nu echt woest achter zijn PC'tje.
Of hij verzint een nieuwe manier om mijn lastige reactie niet te hoeven voorzien van een antwoord. Prachtig om hem zo te zien wurmen, de clown van het topic.
pi_108583959
Ik geloof dat dit draadje inmiddels aan zijn pensioen toe is...
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:46:12 #244
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108584414
quote:
11s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:34 schreef DS4 het volgende:
Ik geloof dat dit draadje inmiddels aan zijn pensioen toe is...
Nee joh, een update! Hoe stat het met de aangifte, hoe kijkt de universiteit aan tegen het gedrag van Kinneging etc.
Life is what you make it.
pi_108584580
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Nee joh, een update! Hoe stat het met de aangifte, hoe kijkt de universiteit aan tegen het gedrag van Kinneging etc.
Eens! Wat ik ook wel wil zien.. hoe gaat Rutger door zijn slachtoffers geconfronteerd worden met zijn kinderlijk laffe optreden. Het worden mooie tijden mensen c_/
pi_108584712
Zo ik was even heerlijk met pauze en kan nu weer even commentaar geven op mijn fans hier.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee nu niet draaien natuurlijk, jij en Hyper waren pro geweld. Maar puur hypothetisch......stel nou dat ik dat doe he...dan moeten jij en Hyper zeker heel hard lachen??
pi_108584854
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo ik was even heerlijk met pauze en kan nu weer even commentaar geven op mijn fans hier.

[..]

Nee nu niet draaien natuurlijk, jij en Hyper waren pro geweld. Maar puur hypothetisch......stel nou dat ik dat doe he...dan moeten jij en Hyper zeker heel hard lachen??
:')

Nee, want ik veroordeel geweld tegen nuttige hulpverleners.
  donderdag 1 maart 2012 @ 14:03:32 #248
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108584921
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Eens! Wat ik ook wel wil zien.. hoe gaat Rutger door zijn slachtoffers geconfronteerd worden met zijn kinderlijk laffe optreden. Het worden mooie tijden mensen c_/
Iemand al iets gehoord van de Universiteit? Ben heel benieuwd. En zijn er verder nog reacties vanuit de politiek ofzo?
pi_108584971
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')

Nee, want ik veroordeel geweld tegen nuttige hulpverleners.
Dus jij kijkt per persoon of je geweld toestaat? Selectieve onthouding zeg maar :)
pi_108585454
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik keur geweld af.

quote:

[..]

Maar dat je reacties negeert waar je geen antwoord op hebt is niets nieuws.
pi_108585560
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik keur geweld af.

[..]

Maar dat je reacties negeert waar je geen antwoord op hebt is niets nieuws.
De tombola discussie. Afijn, iedereen die kan lezen heeft jou en jokkebrok geweld zien vergoeilijken dus ontkennen en draaien heeft verder weinig zin.
pi_108585615
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

iedereen die kan lezen heeft jou en jokkebrok geweld zien vergoeilijken dus ontkennen en draaien heeft verder weinig zin.
Weer een drogredenering. Je maakt het wel heel makkelijk zo. :') Iedereen weet dit, iedereen met gezond verstand dat. Sta je nou echt zo kansloos in deze discussie dat je geen inhoudelijke reactie op mijn betoogje uit kan persen? Is het zó lastig voor je?
pi_108585655
Dit topic is een goede indicator voor het niveau van Pownews.
pi_108585947
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:25 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Weer een drogredenering. Je maakt het wel heel makkelijk zo. :') Iedereen weet dit, iedereen met gezond verstand dat. Sta je nou echt zo kansloos in deze discussie dat je geen inhoudelijke reactie op mijn betoogje uit kan persen? Is het zó lastig voor je?
Juist niet, je maakt het mij heel makkelijk. Je plaatst zelf die geweldsverheerlijking, hoef ik niets voor te doen. Zoals ik al zei, iedereen die kan lezen kan het terugvinden. Wil je mijn handtekening?
  donderdag 1 maart 2012 @ 14:47:39 #255
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_108586255
Als ik dit zie, dan maken die tahir & kinnegin zichzelf belachelijk.. Wat kansloos zeg. Daar heb je helemaal geen Rutger voor nodig
http://pauwenwitteman.var(...)d99c2810ac896e08b0e6
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
pi_108586363
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef VVDer het volgende:
Als ik dit zie, dan maken die tahir & kinnegin zichzelf belachelijk.. Wat kansloos zeg. Daar heb je helemaal geen Rutger voor nodig
Ach ze liegen er lustig op los.... bijvoorbeeld dat geheime nummer wat er niet is, dat hij Rutger niet heeft aangeraakt, dat het een kwartier duurde, dat zijn vrouw op bed lag...en ga zo maar door. Naast het liegen gebruikt hij ook fysiek geweld en zijn er hier mensen die dit goedkeuren en er om kunnen lachen. Om vervolgens te gaan ontkennen _O-
pi_108586370
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef VVDer het volgende:
Dat zie jij omdat je dat wilt zien.
pi_108586509
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Juist niet, je maakt het mij heel makkelijk. Je plaatst zelf die geweldsverheerlijking, hoef ik niets voor te doen. Zoals ik al zei, iedereen die kan lezen kan het terugvinden. Wil je mijn handtekening?
En wederom heb je niets meer in te brengen dan hetzelfde riedeltje waar je mij beschuldigd zonder het aan te kunnen tonen, waar ik constant jouw ongelijk aantoon. :D Lekker je vingers in je oren en LALALA? Clown dat je bent.
pi_108586667
Ik heb het gezien, hoewel Pownews zijn belofte om het 's middags op de website te zetten niet nakwam. Kennelijk wilden ze het timen om het niet teveel aandacht te geven.

Een enorme afgang voor Castricum natuurlijk, de tweede al in korte tijd, van het imago van onverstoorbaar brutaaltje en luis in de pels blijft natuurlijk weinig over als je je als een schooljochie de les laat lezen. Hetzelfde geldt voor de cameraman trouwens. Hoe heet die eigenlijk? En heeft hij ook een gezicht? Kinneging was op zich wat heetgebakerd maar wel correct.

Wat betreft de gelegenheidsmoralistjes hier: Van wurgen was geen sprake, dat Castricum een bang jongetje bleek wil natuurlijk niet zeggen dat er echt wat te vrezen was. Hij liegt dus, en dat is in dit geval smaad en dat is strafbaar. Er is in geknipt waarmee ze het anders deden voorkomen dan het was, ook dat was leugenachtig. Castricum zei ook dat de camera uitging, maar we zien de beelden, dus misschien heeft hij zich daarmee ook nog schuldig gemaakt aan een strafbaar feit. De valse aangifte komt daar dan eventueel nog bij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:00:44 #260
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_108586696
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:50 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Dat zie jij omdat je dat wilt zien.
Als Kinnegin zegt dat de wereld na de 1960 niet zoveel is veranderd, dan kom je echt uit een grot! TV weren van het binnenhof?! Dude, welkom in de echte wereld. Ik ben geen fan van Rutger die als een kind de 5 W's vraagt, maar dit Tahir en Kinnegin zijn ook echt wel een kansloos setje! Wat ontzettend naief zijn ze zeg
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:04:26 #261
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_108586811
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb het gezien, hoewel Pownews zijn belofte om het 's middags op de website te zetten niet nakwam. Kennelijk wilden ze het timen om het niet teveel aandacht te geven.

Een enorme afgang voor Castricum natuurlijk, de tweede al in korte tijd, van het imago van onverstoorbaar brutaaltje en luis in de pels blijft natuurlijk weinig over als je je als een schooljochie de les laat lezen. Hetzelfde geldt voor de cameraman trouwens. Hoe heet die eigenlijk? En heeft hij ook een gezicht? Kinneging was op zich wat heetgebakerd maar wel correct.

Wat betreft de gelegenheidsmoralistjes hier: Van wurgen was geen sprake, dat Castricum een bang jongetje bleek wil natuurlijk niet zeggen dat er echt wat te vrezen was. Hij liegt dus, en dat is in dit geval smaad en dat is strafbaar. Er is in geknipt waarmee ze het anders deden voorkomen dan het was, ook dat was leugenachtig. Castricum zei ook dat de camera uitging, maar we zien de beelden, dus misschien heeft hij zich daarmee ook nog schuldig gemaakt aan een strafbaar feit. De valse aangifte komt daar dan eventueel nog bij.
Kinnegin wat niet correct. Hij is aan het bedreigen en fatsoen is hem onbekend! Ik vond dit de eerste keer dat Castricum er goed uit is gekomen. Hij hield zijn mond en Kinnegin maakte de televisie!

Achteraf is alles natuurlijk anders. Hij had gewoon de deur moeten sluiten.
Het interview bij P&W geeft mijn plaatsvervangende schaamte inzake Tahir en Kinnegin. Ze komen er zooo zwak uit en dit sterkt Rutger alleen maar.
pi_108586903
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:04 schreef VVDer het volgende:

[..]

Kinnegin wat niet correct. Hij is aan het bedreigen en fatsoen is hem onbekend! Ik vond dit de eerste keer dat Castricum er goed uit is gekomen. Hij hield zijn mond en Kinnegin maakte de televisie!

Het interview bij P&W geeft mijn plaatsvervangende schaamte inzake Tahir en Kinnegin. Ze komen er zooo zwak uit en dit sterkt Rutger alleen maar.
Tuurlijk, iedereen bij Powned ligt nu al twee dagen in een deuk...en gelijk hebben ze. Wat een aandacht krijgen ze en dat terwijl het een ander is die zijn emoties niet goed onder controle kan houden. Die anabool zal nog wel last gaan krijgen :)
pi_108587232
quote:

[..]

Rutger mag blij zijn dat Kinnegin juist wel correct was. Voor hetzelfde had hij geweld gebruikt, en dan was het met Rutje heel wat slechter afgelopen.
pi_108587316
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Rutger mag blij zijn dat Kinnegin juist wel correct was. Voor hetzelfde had hij geweld gebruikt, en dan was het met Rutje heel wat slechter afgelopen.
Zoals jij reageerden toen ze je vroeger pestten? Want daar lulde je makkelijk overheen.... ;)
pi_108587339
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zoals jij reageerden toen ze je vroeger pestten? Want daar lulde je makkelijk overheen.... ;)
Weer een diepzinnige parel van Ronnie.
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:22:37 #266
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_108587364
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Ik denk dat het hem niet zoveel zou boeien. Kijkcijfers zijn kijkcijfers. Ik vond Kinnengin niet correct hoor. Ik vond ook hem onbeschoft en daarnaast vond hij bedreigen noodzakelijk
pi_108587433
quote:
Castricum zei ook dat de camera uitging, maar we zien de beelden, dus misschien heeft hij zich daarmee ook nog schuldig gemaakt aan een strafbaar feit.
Het strafbare feit van geen camera uitdoen of liegen (alhoewel, hij bediende dat ding niet dus hoe kan hij het weten) tegen Kinnegin? Dat is strafbaar?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108587449
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:21 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Weer een diepzinnige parel van Ronnie.
Maar wil je nou een handtekening of niet? Ik bedoel, jij behoort tot wel tot mijn meest trouwe fans. Daarnaast zijn er nog wat meelopers maar niet jij, je bent hardcore. Voor mijn fans heb ik wel wat over. Alleen jammer dat we qua gedachten zo uit elkaar staan, ik bedoel...jij keurt geweld goed en ik niet. Dat is jammer want we hadden zo fijn kunnen samenwerken. Ik de leider, jij de volger. Nu kan dat helaas niet.
pi_108587484
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar wil je nou een handtekening of niet? Ik bedoel, jij behoort tot wel tot mijn meest trouwe fans. Daarnaast zijn er nog wat meelopers maar niet jij, je bent hardcore. Voor mijn fans heb ik wel wat over. Alleen jammer dat we qua gedachten zo uit elkaar staan, ik bedoel...jij keurt geweld goed en ik niet. Dat is jammer want we hadden zo fijn kunnen samenwerken. Ik de leider, jij de volger. Nu kan dat helaas niet.
Volgens mij heb jij tekstschrijvers ingehuurd.
pi_108587497
quote:

[..]

Hoe oud ben jij? :')
  Admin donderdag 1 maart 2012 @ 15:27:24 #271
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108587532
'Dag jongen, tot ziens' O+
Hulde!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_108587672
quote:

[..]

Om mijn leider te worden moet je toch minstens een discussie kunnen winnen van mij. Het klopt wat je zegt dat ik een groot fan van je ben, dat is waar. Elk topic waarin jij je bevind is weer een ware traktatie voor mij; lekker stampen op een makkelijk doelwit. Heb je inmiddels al de moeite genomen om mijn reactie op jouw beschuldiging door te lezen? Want nu doe je het weer, staat een beetje knullig.
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:34:35 #273
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108587821
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ach ze liegen er lustig op los.... bijvoorbeeld dat geheime nummer wat er niet is, dat hij Rutger niet heeft aangeraakt, dat het een kwartier duurde, dat zijn vrouw op bed lag...en ga zo maar door. Naast het liegen gebruikt hij ook fysiek geweld en zijn er hier mensen die dit goedkeuren en er om kunnen lachen. Om vervolgens te gaan ontkennen _O-
Ja, dit schiet natuurlijk niet op. Dit heb je vanochtend ook al gezegd en toen heb ik ook al gezegd dat:
- zijn vrouw inderdaad op bed lag maar dat ze hoorde dat er een hele tijd iemand aan de deur stond en merkte dat het niet een postbode was en toen naar beneden is gegaan en op de trap is gaan zitten; en dat
- het heel moeilijk is om te bepalen hoe lang een gesprek duurt. Als de tandarts mij vijf minuten behandelt, voelt het als een kwartier en als ik een uur met een leuk meisje praat, lijkt het vijf minuten.

En het is zeldzaam irritant dat je jezelf steeds maar weer als superieur neerzet omdat andere mensen voorstander zouden zijn van geweld.

Kansloos.
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:37:01 #274
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108587927
quote:

[..]

Kinnegin wat niet correct. Hij is aan het bedreigen en fatsoen is hem onbekend!
Dat hij die twee in het water gooit als ze nog een keer komen vind ik een fatsoenlijke bedreiging.
quote:
Ik vond dit de eerste keer dat Castricum er goed uit is gekomen. Hij hield zijn mond en Kinnegin maakte de televisie!
Castricu praatte wel veel voor iemand die zijn mond hield.
pi_108587935
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:30 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Om mijn leider te worden moet je toch minstens een discussie kunnen winnen van mij. Het klopt wat je zegt dat ik een groot fan van je ben, dat is waar. Elk topic waarin jij je bevind is weer een ware traktatie voor mij; lekker stampen op een makkelijk doelwit. Heb je inmiddels al de moeite genomen om mijn reactie op jouw beschuldiging door te lezen? Want nu doe je het weer, staat een beetje knullig.
Het kan knullig staan maar bedoel je niet te zeggen dat je het eigenlijk niet begrijpt?? Want dat kan ik mij wel degelijk voorstellen. Het is alsof het jongetje van zes thuiskomt na school en boos is op 'die stomme sommen' in zijn rekenboekje. Immers begrijpt hij die nog niet. Over enkele jaren lacht hij erom...waarom heeft hij het 'stomme sommen' genoemd, immers jaren later begreep hij het wel.
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:38:51 #276
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108588008
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het kan knullig staan maar bedoel je niet te zeggen dat je het eigenlijk niet begrijpt?? Want dat kan ik mij wel degelijk voorstellen. Het is alsof het jongetje van zes thuiskomt na school en boos is op 'die stomme sommen' in zijn rekenboekje. Immers begrijpt hij die nog niet. Over enkele jaren lacht hij erom...waarom heeft hij het 'stomme sommen' genoemd, immers jaren later begreep hij het wel.
Dit vind ik een leuke post. Hulde.
pi_108588306
quote:

[..]

Het kan knullig staan maar bedoel je niet te zeggen dat je het eigenlijk niet begrijpt??

Er valt weinig te begrijpen. Verder dan jij keurt geweld goed ben je nog niet gekomen, afgezien van de suggestieve bocht die ik van je gewend ben. Maar ga je gang, velle ster dat je bent, leg mij maar uit dan wat ik niet begrijp.

Jij zegt dat ik geweld goedkeur, ik zeg van niet. We waren hier gebleven:

quote:

[..]

Verlicht me.
pi_108588338
quote:

[..]

Dan wil ik jouw reactie over enkele jaren nog wel eens even lezen.
pi_108588368
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:47 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Dan wil ik jouw reactie over enkele jaren nog wel eens even lezen.
Als je er twee hebt gelezen heb je ze allemaal gelezen.
pi_108588425
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:48 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ben er inderdaad bang voor.
pi_108588540
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:48 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Trollie_bravo is heel opzichtig bezig ja.
pi_108588639
Heb vandaag dan eindelijk het filmpje gezien waarvan Powned beweert dat 't onge-edit is, maar ik kan niet anders concluderen dat Kinneging uiterst netjes en correct Rutget terecht gewezen heeft en van zijn privé-terrein verwijderd heeft. Daar mag enig krachtig taalgebruik bij gebruikt worden, daar is niets mis mee, maar van fysiek geweld zie of hoor ik geen enkel bewijs.

Rutger van Castricum is een laffe, valse hond die er alles voor doet om iemands naam te bezoedelen, dus tegen die achtergrond moeten we zijn repliek dan ook beoordelen.

Van de schreeuwerige, opruiende titel zoals van dit topic is dus zeker geen sprake.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_108588661
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:00 schreef VVDer het volgende:

[..]

Als Kinnegin zegt dat de wereld na de 1960 niet zoveel is veranderd, dan kom je echt uit een grot! TV weren van het binnenhof?! Dude, welkom in de echte wereld. Ik ben geen fan van Rutger die als een kind de 5 W's vraagt, maar dit Tahir en Kinnegin zijn ook echt wel een kansloos setje! Wat ontzettend naief zijn ze zeg
Hoezo naief? Het werkt zoals het werkt omdat iedereen maar toelaat dat het zo werkt. In het bijzonder politici want die moeten wel, ten eerste omdat er wat tegen doen hun onmiddellijk grote schade toebrengt, de eerste die zijn mond opentrekt tegen de terreur van de camera zal die in zijn volle kracht over zich heen krijgen. Ten tweede zitten ze op meerdere manieren niet in de positie om hun eigen criticasters aan te pakken.

"Zo werkt dat nou eenmaal vind ik geen sterk argument". Het is niet verstandig om je in gayprideoutfit in Urk te gaan stappen, het is ook niet verstandig om in een Ajaxshirt in Rotterdam een kroegentocht te gaan houden. Je weet vantevoren dat je dan problemen krijgt. Maar dat maakt natuurlijk niet dat het juist is dat je problemen krijgt. Daar mag je best tegenin gaan. Tahir meende kennelijk dat zij dat als niet-politicus maar in het belang van de politiek moest doen. Zij stellen normen of het gebrek daaraan ter discussie. Daar kun je het mee oneens zijn, dan geef je je eigen mening daarover.

Verder vind ik het niet zo verkeerd om te waarschuwen voor niet-juridische stappen als ik problemen heb met mensen die in mijn portiek rondhangen. Ik dien een klacht in, ik ga de politie bellen, ik stuur een advocaat op je dak, het is allemaal niet zo erg effectief. Het mag misschien erg jaren 60 zijn, burgers die elkaar corrigeren zonder tussenkomst van de overheid en zonder de maat uit het oog te verliezen kunnen een boel fout gedrag juist voorkomen. Dat dat vaak wel spontane acties zijn waarbij de nodige kwaadheid komt kijken doet daar niet aan af.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108588710
Godver wat heb ik zin om Ronnie_bravo zijn sjaal vast te grijpen.
pi_108588760
quote:
8s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:57 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Godver wat heb ik zin om Ronnie_bravo zijn sjaal vast te grijpen.
Doe even normaal man. Agressieve bruut dat je bent, bokito, verdomd anabolenmonster. :r Wat een verschrikkelijk enge man ben jij.
  Admin donderdag 1 maart 2012 @ 16:03:16 #286
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108588911
_O-
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_108588979
quote:
12s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:59 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Doe even normaal man. Agressieve bruut dat je bent, bokito, verdomd anabolenmonster. :r Wat een verschrikkelijk enge man ben jij.
Haha.... typishe Ronnie_bravo troll reactie idd.
pi_108589024
quote:
12s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:59 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Sorry, ik snap het. Zal het niet meer doen.
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:08:35 #289
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_108589142
Wat zijn jullie onaardig zeg
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:14:58 #290
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108589369
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:55 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Heb vandaag dan eindelijk het filmpje gezien waarvan Powned beweert dat 't onge-edit is, maar ik kan niet anders concluderen dat Kinneging uiterst netjes en correct Rutget terecht gewezen heeft en van zijn privé-terrein verwijderd heeft. Daar mag enig krachtig taalgebruik bij gebruikt worden, daar is niets mis mee, maar van fysiek geweld zie of hoor ik geen enkel bewijs.

Rutger van Castricum is een laffe, valse hond die er alles voor doet om iemands naam te bezoedelen, dus tegen die achtergrond moeten we zijn repliek dan ook beoordelen.

Van de schreeuwerige, opruiende titel zoals van dit topic is dus zeker geen sprake.
_O_ *O*
pi_108589497
Hey, die Naema Tahir is die griet die zich bij NOVA door Jeroen Pauw het bed in liet lullen :D

donderdag 1 maart 2012 @ 16:19:05 #292
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_108589506
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:55 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

Dus krachtig taal is fatsoen. Maar iemand die kinderlijk 5x de W vraag stelt is onfatsoenlijk?! Gekke wereld zeg
pi_108589584
Uit de leidraad van de Raad voor de Journalistiek
quote:
2.1.6. Het gebruik van verborgen opname-apparatuur, het overvallen van personen met draaiende camera en openstaande microfoon en het zich toegang verschaffen tot niet-openbare ruimten zonder zich als journalist bekend te maken, is niet toelaatbaar. Hiervan kan de journalist alleen afwijken als hem geen andere weg open staat om een ernstige misstand aan het licht te brengen of een zaak van maatschappelijk belang scherper te belichten, mits de werkwijze geen onevenredige inbreuk maakt op de privacy en de veiligheid van betrokkenen.
http://www.rvdj.nl/rvdj-a(...)september%202010.pdf
pleased to meet you
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:22:59 #294
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_108589645
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:21 schreef moussie het volgende:
Uit de leidraad van de Raad voor de Journalistiek

[..]

http://www.rvdj.nl/rvdj-a(...)september%202010.pdf
Stuur dat even naar Alberto Stegeman.. Rutger werd direct gespot
  Admin donderdag 1 maart 2012 @ 16:24:26 #295
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108589681
Waarom? De Raad heeft niet zoveel te zeggen en GS en Powned zijn niet bijzonder onder de indruk van de Raad.

pi_108589715
quote:
Castricum zei ook dat de camera uitging, maar we zien de beelden, dus misschien heeft hij zich daarmee ook nog schuldig gemaakt aan een strafbaar feit.
Welk strafbaar feit had jij hier in gedachten?
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:26:37 #297
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_108589758
Liegen?
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')