abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108537447
Naar aanleiding van dit bericht: Close encounters #2: Asteroiden scheren langs de aarde

Stel, dat wij weten dat een asteroïde met een gigantische omvang deze kant uit komt, en dat een poging om de baan te veranderen mislukt is. En dat de Aarde dus 24 uur heeft, en dat het ding nog inslaat vlakbij Nederland ook, dus dat wij sowieso eraan gaan. Een filmpje van de inslag van een dergelijk object is op Youtube te vinden. Daar slaat een 500 km brede asteroide in, met als gevolg een wereldwijde aardbeving, een gigantische schokgolf die alles verpulvert, en tenslotte verstikkende gassen in de atmosfeer.

Wat doe jij dan nog in die 24 uur? Ga je nog naar je werk? Verklaar je de liefde aan je geheime liefde? Of verlaat je je huidige liefde juist? Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel? Ga je naar je ouders? Probeer je eindelijk alle drugs uit?

TS begint: als ik een vriendin had zou ik het ermee op een neuken zetten, maar niet voordat ik even mijn zusje en haar gezinnetje gedag heb gezegd :) Drugs doe ik niet, ik wil toch wel de inslag nog even meemaken, ook al overleef ik het niet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108537502
Drugs. Drank. Misschien nog een vrouwtje verkrachten ofzo. Of iemand dood maken. Omdat t dan toch niets meer uitmaakt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:01:18 #3
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108537512
Tyfushard zwemmen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_108537570
Tegen het politiebureau pissen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:06:55 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108537672
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs. Drank. Misschien nog een vrouwtje verkrachten ofzo. Of iemand dood maken. Omdat t dan toch niets meer uitmaakt.
Nog?

Ik zou niet echt de behoefte hebben om plotseling crimineel te worden of iemand anders pijn te doen, gewoon omdat het kan en niks meer uitmaakt.
Ik denk dat ik mijn beste vrienden om me heen zou verzamelen om samen het einde der tijden af te wachten.
En dansen, met tranen in mijn ogen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:07:00 #6
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_108537675
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef Godshand het volgende:
Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel?
Dit misschien, maar dat zal wel moeilijk worden, aangezien het wel erg druk zal zijn op de route. :')

quote:
Je wilt anderen dus de laatste dag van hun leven een rotdag bezorgen alleen voor je eigen plezier/genot?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_108537692
FOK!ken
pi_108537779
Mooie film die daarover gaat: Last Night

Hoe iedereen anders het einde beleeft.
I feel kinda Locrian today
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:10:28 #9
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_108537784
Een paar zegels droppen.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_108537785
Ik heb het er ooit eens met mijn ex over gehad en die zou ik dan bellen.
Kortom, ik zit wel goed.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:10:38 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108537790
De VS liggen niet op de aarde?
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:10:40 #12
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_108537792
Heroïne proberen en met vrienden een beetje gaan chillen in de duinen en wachten op het vuurwerk.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:11:26 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108537819
CNN Breaking News kijken waarschijnlijk.
pi_108537821
quote:
11s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nog?

Ik zou niet echt de behoefte hebben om plotseling crimineel te worden of iemand anders pijn te doen, gewoon omdat het kan en niks meer uitmaakt.
Ik denk dat ik mijn beste vrienden om me heen zou verzamelen om samen het einde der tijden af te wachten.
Oke, dat woordje was verkeerd gekozen in die zin :D
Klinkt mooi, grote kans dat ik ook met mijn beste maten eindig, stomdronken/stoned dat dan weer wel. Denk dat ik helemaal niemand zou kunnen vermoorden, maar goed.
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Dit misschien, maar dat zal wel moeilijk worden, aangezien het wel erg druk zal zijn op de route. :')

[..]

Je wilt anderen dus de laatste dag van hun leven een rotdag bezorgen alleen voor je eigen plezier/genot?
Genot nee, maar mijn credo is dat je alles een keertje mee gemaakt moet hebben. Zulke debiele shit doe je niet bij je volle verstand, maar als de aarde toch vergaat en we toch allemaal dood gaan, waarom niet.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:12:21 #15
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_108537848
nog even lekker met mijn vriendin van bil, om daarna buiten in een tuinstoel met een biertje en een sigaretje van het eind te genieten
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:13:33 #16
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_108537880
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:11 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Genot nee, maar mijn credo is dat je alles een keertje mee gemaakt moet hebben. Zulke debiele shit doe je niet bij je volle verstand, maar als de aarde toch vergaat en we toch allemaal dood gaan, waarom niet.
Laat je dan door een kerel in je reet neuken. Of heb je dat ook al gedaan?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:13:46 #17
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_108537885
Kogel door mijn hoofd jagen. Geloof niet dat ik die anticipatie aan zou kunnen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_108537896
quote:
:D

Misschien is het nog wel waar ook idd
pi_108537909
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef Flurry het volgende:

[..]

Laat je dan door een kerel in je reet neuken. Of heb je dat ook al gedaan?
Wat niet is kan komen, maar als ik heel eerlijk moet zijn zie ik dat niet zo zitten :{
pi_108537975
Met mijn vriend naar VS vluchten duh, ik wil niet dood.
Wel nadat ik mijn stiefvader een klap heb gegeven en mijn moeder voor kuthoer heb uitgescholden omdat ze nooit voor me op komt.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:19:08 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108538058
TT:
Wat zou jij doen, als de Aarde nog 24 uur heeft?

...

Ja, dan ga ik naar Amerika ...
:')
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:20:07 #22
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_108538090
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:12 schreef lipjes het volgende:
nog even lekker met mijn vriendin van bil, om daarna buiten in een tuinstoel met een biertje en een sigaretje van het eind te genieten
Dit :D.
Maar als je Hollywood moet geloven dan overkomt dit soort shit alleen hun. Dus hier zitten we goed om de impact te kunnen zien. Ok, een minuutje later zijn wij aan de beurt als die schokgolf komt, maar toch.

Laatste gedachte?

o fuck.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:20:17 #23
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_108538094
de score van breivik verbeteren, vrouwen verkrachten..

nee, ff serieus. Ik denk gewoon met heel de familie bijeenkomen als afscheid :P
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_108538127
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Met mijn vriend naar VS vluchten duh, ik wil niet dood.
Wel nadat ik mijn stiefvader een klap heb gegeven en mijn moeder voor kuthoer heb uitgescholden omdat ze nooit voor me op komt.
Want in Amerika ga je niet dood? :?
pi_108538173
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Want in Amerika ga je niet dood? :?
Jawel, maar later dood en alles toch :@

Of toch naar China, ze hebben daar vast wel binnen 24 uur iets gebouwd wat heel veilig is ^O^
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:23:00 #26
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_108538191
Hercules charteren en eruit springen :D
Of skydiven boven Schiphol en dan het op te toren landen, als statement (en omdat het kan) :+

Dan waarschijnlijk TV kijken, biertjes drinken en andere leuke dingen doen.
GSM ligt eruit, verkeer is toch een chaos duur daar ga ik mijn hoop niet op in zetten.
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:24:11 #27
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108538228
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:10 schreef Copycat het volgende:
De VS liggen niet op de aarde?
Oh, ik ging er naar aanleiding van de openingspost vanuit dat die asteroïde daar geen schade zou veroorzaken. Dus tja, als er ergens een veilige plek is, waarom zou je die kans niet wagen? Helaas zal het daar dan wel erg druk worden. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
Maar die mensen die jij vermoordt en verkracht willen helemaal niet dat jij dat doet. Die willen hun laatste dag leven hoe zij dat willen en eventueel vluchten als dat kan.

Waarom wil jij puur vanuit je eigen egoïsme mensen die kans (om te vluchten of om bij familie/vrienden te zijn) ontnemen?
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:25:28 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108538271
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Oh, ik ging er naar aanleiding van de openingspost vanuit dat die asteroïde daar geen schade zou veroorzaken. Dus tja, als er ergens een veilige plek is, waarom zou je die kans niet wagen? Helaas zal het daar dan wel erg druk worden. :')

De aarde vergaat ...
pi_108538367
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

[..]

Maar die mensen die jij vermoordt en verkracht willen helemaal niet dat jij dat doet. Die willen hun laatste dag leven hoe zij dat willen en eventueel vluchten als dat kan.

Waarom wil jij puur vanuit je eigen egoïsme mensen die kans (om te vluchten of om bij familie/vrienden te zijn) ontnemen?
Grote astroide, dan maakt het niet echt uit waar je zit op de aarde, fucked ben je sowieso.

Als ik het over mijn hart zou kunnen verkrijgen om iemand te vermoorden (wat ik ten zeerste betwijfel :') ) dan zou dan het uitgelezen moment zijn. Geen gevolgen, de teller staat dan voor iedereen op nul. Gewoon om te kijken of ik het kan en wat ik uit die ervaring kan halen, kan mij die andere persoon dan schelen, hij zou toch dood zijn, niets wat die zou doen als hij nog zou leven zou toch wat uitmaken.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:29:12 #30
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_108538369
quote:
Naar aanleiding van dit bericht: Close encounters #2: Asteroiden scheren langs de aarde

Stel, dat wij weten dat een asteroïde met een gigantische omvang deze kant uit komt, en dat een poging om de baan te veranderen mislukt is. En dat de Aarde dus 24 uur heeft, en dat het ding nog inslaat vlakbij Nederland ook, dus dat wij sowieso eraan gaan. Een filmpje van de inslag van een dergelijk object is op Youtube te vinden. Daar slaat een 500 km brede asteroide in, met als gevolg een wereldwijde aardbeving, een gigantische schokgolf die alles verpulvert, en tenslotte verstikkende gassen in de atmosfeer.

Wat doe jij dan nog in die 24 uur? Ga je nog naar je werk? Verklaar je de liefde aan je geheime liefde? Of verlaat je je huidige liefde juist? Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel? Ga je naar je ouders? Probeer je eindelijk alle drugs uit?

TS begint: als ik een vriendin had zou ik het ermee op een neuken zetten, maar niet voordat ik even mijn zusje en haar gezinnetje gedag heb gezegd :) Drugs doe ik niet, ik wil toch wel de inslag nog even meemaken, ook al overleef ik het niet.
Eerst flink erop los neuken en dan mezelf helemaal kapot zuipen zodat ik er niet bewust iets van mee zal maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 29-02-2012 11:29:43 (typo) ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:32:47 #31
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:33:10 #32
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108538481
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:25 schreef Copycat het volgende:
De aarde vergaat ...
Ja eh, ik heb die openingspost niet opgesteld met vluchten naar de VS om te overleven en dat soort dingen. :{

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
Als ik het over mijn hart zou kunnen verkrijgen om iemand te vermoorden (wat ik ten zeerste betwijfel :') ) dan zou dan het uitgelezen moment zijn. Geen gevolgen, de teller staat dan voor iedereen op nul. Gewoon om te kijken of ik het kan en wat ik uit die ervaring kan halen, kan mij die andere persoon dan schelen, hij zou toch dood zijn, niets wat die zou doen als hij nog zou leven zou toch wat uitmaken.
Raar. :)
pi_108538516
Shot heroine in de mik en goeie crackpijp roken samen met vrienden :7
pi_108538584
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ja eh, ik heb die openingspost niet opgesteld met vluchten naar de VS om te overleven en dat soort dingen. :{

[..]

Hoezo raar? Misschien niet conventioneel maar raar vind ik dan weer niet het juiste woord. Heb je ooit Lord of the flies gelezen toevallig?
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:39:18 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108538639
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

quote:
En dat de Aarde dus 24 uur heeft,
In TT én in OP. Maakt verder niet uit hoor.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:40:04 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108538661
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:37 schreef HostiMeister het volgende:

Heb je ooit Lord of the flies gelezen toevallig?
Zo'n prachtig boek.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:41:31 #37
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108538697
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Hoezo raar? Misschien niet conventioneel maar raar vind ik dan weer niet het juiste woord. Heb je ooit Lord of the flies gelezen toevallig?
Nee, niet gelezen.

'Raar' is misschien niet het goede woord inderdaad. Maar ik vind het extreem egoïstisch dat als je weet dat iedereen in hetzelfde schuitje zit, iedereen het liefst bij familie/vrienden/geliefde is, of het liefst vlucht als die mogelijkheid er is, jij dat alleen vanuit je eigen egoïsme wilt belemmeren voor die mensen.

Haalt zo'n ramp alle empathie uit je dan?
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:43:23 #38
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108538755
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:39 schreef Copycat het volgende:
In TT én in OP. Maakt verder niet uit hoor.
quote:
Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel?
Uit de OP. Maakt verder niet uit hoor, dat de OP zo tegenstrijdig is.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:45:36 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108538817
Die OP rammelt sowieso aan alle kanten, maar de TT lezen en dan nog 'naar de VS' melden is ... tja ...

Anyhood:

;(
pi_108538875
quote:
17s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo'n prachtig boek.
:Y O+
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nee, niet gelezen.

'Raar' is misschien niet het goede woord inderdaad. Maar ik vind het extreem egoïstisch dat als je weet dat iedereen in hetzelfde schuitje zit, iedereen het liefst bij familie/vrienden/geliefde is, of het liefst vlucht als die mogelijkheid er is, jij dat alleen vanuit je eigen egoïsme wilt belemmeren voor die mensen.

Haalt zo'n ramp alle empathie uit je dan?
Wat is het doel van empathie? Waarom heeft een mens empathie, is dat een sociaal cultureel iets, of is dat een evolutionair iets dat gegroeid is met het leven in stammen van onze voorouders? Zelfde kan je zeggen over egoïsme, jij boven al het andere, jouw genen die blijven voorbestaan zijn belangrijker dan die van anderen. Is dat ook evolutionair?

Op welk ander moment kun jij uitvogelen wat een moord met je doet, wat het voor je betekent, dan op dat moment? Ik vind het boeiend, niet raar.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:56:14 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108539123
Veel zeggen "bij vrienden/familie zijn"

maar wat nou als die vrienden niet bij jou willen zijn? (omdat ze bij andere vrienden of bij hun eigen familie willen zijn) .. zou je dan die dag toch ook doorbrengen met een bozig gevoel?
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:58:30 #42
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108539195
quote:
5s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:56 schreef Cue_ het volgende:

maar wat nou als die vrienden niet bij jou willen zijn? (omdat ze bij andere vrienden of bij hun eigen familie willen zijn) .. zou je dan die dag toch ook doorbrengen met een bozig gevoel?
Nee, niet boos. Waarom? Dat is in het 'normale' dagelijkse leven toch ook weleens zo? Dat je bijvoorbeeld zin hebt om met iemand af te spreken, maar die ander wil of kan niet.

Sowieso roept zo'n dag zóveel emoties in iedereen op dat ik denk dat je al die emoties niet van elkaar kunt onderscheiden.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:59:40 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108539221
quote:
5s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:56 schreef Cue_ het volgende:

Ai, dat zou wel pijnlijk zijn, ja.
Maar ik ga er gewoon van uit dat mijn vrienden mij er ook graag bij hebben, op die laatste momenten. En anders ga ik bij mijn moeder uithuilen.
pi_108539253
Ik zou gewoon, net als anders, de dag met liefde willen vullen hoor, gewoon met mijn vriend. Misschien wil die bij zijn ouders zijn, dan gaan we daarheen.
Ik heb geen behoefte aan nog dingen gaan doen voordat het te laat is ofzo. Je hebt er toch geen herinnering meer van.
Dan liever elkaar steunen in het ongetwijfelde angstige moment.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:00:30 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108539259
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Nee, niet boos. Waarom? Dat is in het 'normale' dagelijkse leven toch ook weleens zo? Dat je bijvoorbeeld zin hebt om met iemand af te spreken, maar die ander wil of kan niet.
Maar dan weet je dat er nog wel een dag komt. Nu is het het einde. Die persoon zal je dus niet zien op die dag en nooit meer.

quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:59 schreef Copycat het volgende:

Ai, dat zou wel pijnlijk zijn, ja.
Maar ik ga er gewoon van uit dat mijn vrienden mij er ook graag bij hebben, op die laatste momenten. En anders ga ik bij mijn moeder uithuilen.
En hoe zou je moeder het vinden dat jij er niet bent.. omdat je bij je vrienden wil zijn. Terwijl je ma jou erbij wil hebben.

tis net als met kerst (voor veel mensen), je hebt te weinig dagen en te veel mensen die het met je willen vieren / waar jij het mee wilt vieren.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:03:23 #46
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108539337
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan weet je dat er nog wel een dag komt. Nu is het het einde. Die persoon zal je dus niet zien op die dag en nooit meer.
Maar dat merk je dan ook niet meer.

quote:
tis net als met kerst (voor veel mensen), je hebt te weinig dagen en te veel mensen die het met je willen vieren / waar jij het mee wilt vieren.
Ik vier nooit kerst, dus misschien dat ik er daarom wat luchtiger over denk.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:03:51 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108539357
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:

En hoe zou je moeder het vinden dat jij er niet bent.. omdat je bij je vrienden wil zijn. Terwijl je ma jou erbij wil hebben.

Met Kerst heb ik dat probleem gelukkig nooit meer. Wel gehad en mèn, wat een crime was dat altijd. Gedoe! En ik haat gedoe. Mijn moeder haat dat gelukkig ook, dus die maakt daar in de regel geen punt van.
Ik heb 24 uur, dus dan ga ik eerst naar mijn moeder en naaste familie voor het afscheid en daarna naar mijn vrienden. Ik denk dat mijn moeder dat wel overleeft. Oh nee.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:04:50 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108539376
Ging even als voorbeeld Kerst. zelf heb ik dat probleem ook niet, maar ging even om het idee natuurlijk :)
pi_108539449
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
Ging even als voorbeeld Kerst. zelf heb ik dat probleem ook niet, maar ging even om het idee natuurlijk :)
Is toch echt wel een andere situatie dan kerst. En dan nog, als je loopt te twijfelen dan zou ik sowieso fuck it zeggen.
pi_108539454
Ergens op een plek met goed zicht op de komende catastrofe gaan zitten wachten op het einde, met een paar goede flessen whisky en een slof sigaretten onder handbereik.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:11:03 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108539536
Ik zou misschien een keer naakt de straat op en neer rennen, luid gillend.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:13:31 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108539612
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is toch echt wel een andere situatie dan kerst. En dan nog, als je loopt te twijfelen dan zou ik sowieso fuck it zeggen.
ging om het feit dat men zegt het met vrienden te willen doorbrengen. Maar die vrienden willen misschien het allemaal met familie vier enzo. Dus dan blijft er weinig over van je wat je eigenlijk zou willen. In hoeverre zou dat invloed hebben op je laatste dag.

Wat ik zelf zou doen? Geen idee. denk m'n pa opzoeken en voor het eerst zeggen dat ik van m hou/hield.. En het liefst met m'n vriendin in Curacao de laatste uren doorbrengen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:15:37 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108539662
Ik vier ook vaak samen met mijn beste vrienden kerst of oud en nieuw bij de moeder van een van ons, dus weet me altijd wel welkom. En zo niet, kan ik heel goed veinzen.
pi_108539704
quote:
17s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik vier ook vaak samen met mijn beste vrienden kerst of oud en nieuw, dus weet me altijd wel welkom. En zo niet, kan ik heel goed veinzen.
Ja dit dus. _O-
pi_108539708
Ik zorgde dat ik op een of andere manier met mijn vriendin en vrienden in een vliegtuig zat op het moment van de inslag.
De hele destructie van bovenaf kunnen volgen.
Dan meteen een End of the World feestje in het vliegtuig met drugs en alcohol en alles wat god verboden heeft.
Every living creature on earth dies alone
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:17:10 #56
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108539713
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
denk m'n pa opzoeken en voor het eerst zeggen dat ik van m hou/hield..
Dat wil je hem dus blijkbaar graag zeggen. Waarom doe je dat nu niet dan?
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:18:24 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108539755
quote:
5s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Dat wil je hem dus blijkbaar graag zeggen. Waarom doe je dat nu niet dan?
Omdat ik het m'n strot niet uit krijg :)
pi_108539762
Ik zou niets doen; enkel gelukkig achterover zitten, met de mooie wetenschap dat het bijna voorbij is.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:20:40 #59
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108539815
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou misschien een keer naakt de straat op en neer rennen, luid gillend.
Ik hoop dat meerdere vrouwen dit doen, zet een tuinstoel voor m'n deur neer, pak er een kratje bier bij en ga genieten van dit schouwspel.

Daarna zoveel mogelijk vrouwen proberen te overtuigen om 'nog effe een keertje te genieten', 'een condoom zou nu toch nergens op slaan' en 'wat is nou je stoutste fantasie', etc etc.

Man, dat wordt de mooiste dag uit m'n leven!
Gourmetten of steengrillen?
pi_108539890
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik hoop dat meerdere vrouwen dit doen, zet een tuinstoel voor m'n deur neer, pak er een kratje bier bij en ga genieten van dit schouwspel.

Daarna zoveel mogelijk vrouwen proberen te overtuigen om 'nog effe een keertje te genieten', 'een condoom zou nu toch nergens op slaan' en 'wat is nou je stoutste fantasie', etc etc.

Man, dat wordt de mooiste dag uit m'n leven!
De mooiste dingen in jou leven zijn bier en seks als het ware...?
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:26:11 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108539983
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:23 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

De mooiste dingen in jou leven zijn bier en seks als het ware...?
Ja, we gaan er even vanuit dat Ajax dan geen wedstrijd meer speelt dan.
pi_108540003
Ohja, dat VS vluchten heeft niet veel zin, maar ging mij meer om dat iedereen zich aan een sprankje hoop vastklampt.

Theoretisch zou je de ramp kunnen overleven door met een raket de ruimte in te gaan (in de VS grote kans dat er raketten zijn) alleen zit je met het probleem dat de zuurstof aan boord opgaat. Dus het is uitstel :P
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:28:18 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108540055
Zouden dan mensen beveiligingsmensen van belangrijke personen dan ook de dag vrij krijgen?
of zullen ze moeten helpen met het proberen te redden van presidenten/belangrijke mensen / uberhaupt de mensheid etc?

Zelf zou ik dan echt niet gaan werken :D
pi_108540098
Nasa binnendringen, raketje uitkiezen en een stuk of 30 vrouwtjes meenemen. Zonnenbril op en genieten vd show. Daarna mars koloniseren oid.

Verder zit het in ons instict om te willen overleven en zal er ondanks de bewering dat we er aan gaan een deel zijn dat zich zal inzetten op overleven. Een deel zal ook ontkennen dat we er aan gaan en zal invloed hebben op hoe ik die dag zal doorbrengen. Wrss shitloads aan eten ed inslaan.

kut op trouwens. rammelig als wat
pi_108540103
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:28 schreef Cue_ het volgende:
Zouden dan mensen beveiligingsmensen van belangrijke personen dan ook de dag vrij krijgen?
of zullen ze moeten helpen met het proberen te redden van presidenten/belangrijke mensen / uberhaupt de mensheid etc?

Zelf zou ik dan echt niet gaan werken :D
Dat is de vraag idd... zouden die mensen dat dan nog doen als ze het opgedragen krijgen? En wie draagt het ze dan op? Waarschijnlijk hebben hun werkgevers dan ook wel wat anders aan hun hoofd. Ik denk dat alles vrij snel plat ligt.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:30:33 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108540118
Nee je bent ook wel echt een flapdrol als je dan nog doodleuk naar je werk gaat. Kan me niet voorstellen dat IEMAND dat doet.

"Ja ik verwacht je gewoon op het werk!" ..-en anders wat? :')
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:32:01 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108540157
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:30 schreef Silenus het volgende:
Nee je bent ook wel echt een flapdrol als je dan nog doodleuk naar je werk gaat. Kan me niet voorstellen dat IEMAND dat doet.

"Ja ik verwacht je gewoon op het werk!" ..-en anders wat? :')
Ik denk dat mensen uit gewoonte zullen gaan. En ik denk dat er ongetwijfeld een hoop mensen zijn die niet zullen geloven dat de aarde er echt niet meer is over 24 uur.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:33:16 #68
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108540201
Nouja dan kun je het best voor de zekerheid een vrije dag opnemen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:34:17 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108540231
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:33 schreef Silenus het volgende:
Iedereen heeft dus straks vrij op 21 dec?
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:34:59 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108540253
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:33 schreef Silenus het volgende:
Maar stel nou dat je in een verzorgingstehuis werkt. Laat je die mensen daar dan maar aan hun lot over? Of een arts, gaat die ook geen acute gevallen meer helpen?
pi_108540255
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iedereen heeft dus straks vrij op 21 dec?
:') grapjas
pi_108540263
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar stel nou dat je in een verzorgingstehuis werkt. Laat je die mensen daar dan maar aan hun lot over? Of een arts, gaat die ook geen acute gevallen meer helpen?
Nee tuurlijk niet :o
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:35:59 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108540276
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet :o
En wat nou als de wereld niet vergaat.. of niet de hele aarde.. dan zijn zij dood doordat jij niet kwam opdagen :o
Zou je dat op je geweten willen hebben :{
pi_108540305
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En wat nou als de wereld niet vergaat.. of niet de hele aarde.. dan zijn zij dood doordat jij niet kwam opdagen :o
Shit happens. Maar ik ga er dan wel van uit dat het gaat om een zekerheid die door meerdere instanties erkent is. Niet het gerucht van een zwever met zijn lul uit de broek op de straathoek.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:37:50 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108540321
Het is nog best wel ingewikkeld.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:39:07 #76
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108540350
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk zo opgebouwd dat we zeker weten dat de aarde vergaat. Anders kunnen we aan de gang blijven of een topic openen met ' wat doe jij op 21 december'.

Ik ben geen verzorgende of arts, maar om even lullig te doen...ja. Ik ga niet m'n laatste uren nog een kont wassen (ze poepen maar in de tuin en lopen even de vijver in) en een acuut geval zou ik ook niet helpen. Of je nu dood gaat of over 15 uur....pech gehad.

Het wordt natuurlijk een totale anarchie waarin mensen samenkomen om te bidden (sukkels :')) of in die laatste uren nog zoveel mogelijk uit hun leven te halen. Ieder voor zich. Tenminste, voor mij wel. Ik ben ook een klootzak trouwens.
pi_108540353
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja man ,ik ben arts. Misschien help ik de 1e 12 uur wel, geef iedereen na 12 uur een overdosis morfine, verklaar mijzelf geen arts meer en ga naar mn vriendin. Of ik regel een knappe zuster als ik geen vriendin meer heb ,misschien wel 2 zusters :p

Ik heb een probleem dan, als alsnog de aarde niet eraan gaat door een of andere held :')
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:40:39 #78
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_108540400
2040 he?

Enkeltje maan boeken bij virgin.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:41:38 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108540435
Dan is nog de vraag hoever we het van te voren zullen weten :o Dat heeft sowieso invloed op ALLES! Als we nu met echte complete stelligheid zouden kunnen zeggen dat dus bv op 21 dec de aarde vergaat, dan durf ik te wedden dat de mensen niet zo zouden leven als ze nu doen :')
oke, beetje offtopic, want dat zijn niet de laatste 24 uur
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:43:01 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108540474
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
Dan is nog de vraag hoever we het van te voren zullen weten :o Dat heeft sowieso invloed op ALLES! Als we nu met echte complete stelligheid zouden kunnen zeggen dat dus bv op 21 dec de aarde vergaat, dan durf ik te wedden dat de mensen niet zo zouden leven als ze nu doen :')
oke, beetje offtopic, want dat zijn niet de laatste 24 uur
Nee oke, voor zover ik de OP interpreteer weten we het zeg maar de dag vantevoren. 21 december zou echt kut zijn, ik heb net niet genoeg geld op m'n rekening om het tot die tijd zonder werk uit te zingen. En al helemaal niet om nog allemaal gave vakanties te maken. :')
pi_108540576
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee oke, voor zover ik de OP interpreteer weten we het zeg maar de dag vantevoren. 21 december zou echt kut zijn, ik heb net niet genoeg geld op m'n rekening om het tot die tijd zonder werk uit te zingen. En al helemaal niet om nog allemaal gave vakanties te maken. :')
Ik zou dan echt blij zijn. Ik weet niet of ik nog iets zou doen; wellicht nog een vakantie naar een wereldstad of een apart land dat niemand kent. Niet veel bijzonders verder. Owja, ik zou niet meer gaan werken; mijn bijbaan is kut.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:49:25 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108540649
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik zou dan echt blij zijn. Ik weet niet of ik nog iets zou doen; wellicht nog een vakantie naar een wereldstad of een apart land dat niemand kent. Niet veel bijzonders verder. Owja, ik zou niet meer gaan werken; mijn bijbaan is kut.
Een vakantie naar een wereldstad, een dag van tevoren?

En je denkt dat alle treinen en vliegtuigen en zo gewoon hun normale schema's draaien?
pi_108540702
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Men weet altijd langer of in de baan van een asteroïde, de Aarde ligt. Zie ook dat bericht, mogelijk gaat in 2040 een asteroïde zeer dicht langs de Aarde, maar er is onzekerheid of ie toch niet tegen de Aarde aan gaat. Dus ik zou mij kunnen voorstellen dat 24 uur vantevoren, de baan bekend is, waar ie gaat inslaan, en een eventuele deflectiepoging met kernrakketen al geweest is.
pi_108540711
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een vakantie naar een wereldstad, een dag van tevoren?

En je denkt dat alle treinen en vliegtuigen en zo gewoon hun normale schema's draaien?
Gewoon met de waggie als je toch nog tijd zat hebt, maar dat valt natuurlijk niet binnen het 24-uur scenario.
pi_108540737
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Gewoon met de waggie als je toch nog tijd zat hebt, maar dat valt natuurlijk niet binnen het 24-uur scenario.
Haha, heb je vanwege dit topic, je subtitel aangepast? :D
pi_108540762
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef Godshand het volgende:

[..]
en een eventuele deflectiepoging met kernrakketen al geweest is.
Heb je nog nooit de wetenschappelijk onderbouwde documentaire 'Armageddon' gezien, daar zeggen ze dat het niets uithaalt.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:52:52 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108540767
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik zou de straat niet op gaan, met al die idioten die in die laatste 24 uur denken dat het toch allemaal niks meer uitmaakt. Lekker met veel drank op 200 km. doen, en zo.
pi_108540776
Mensen die anderen gaan verkrachten of zelfs vermoorden, hoe sneu....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108540782
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Haha, heb je vanwege dit topic, je subtitel aangepast? :D
Nee, die heb ik al een tijdje :@ (Watchmen)
pi_108540797
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Mensen die anderen gaan verkrachten of zelfs vermoorden, hoe sneu....
Ironische nickname is ironisch.
pi_108542648
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Heb je nog nooit de wetenschappelijk onderbouwde documentaire 'Armageddon' gezien, daar zeggen ze dat het niets uithaalt.
Het schijnt heel simpel te zijn om een asteoride uit zijn baan te halen met een satteliet, daarmee kan je hem heel rustig ergens anders heen sturen. dus daar is al een oplossing voor nu zijn er nog 2 gevaren over de mens en de zon.:)

And i would party like there is no tomorrow. :D
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:55:23 #92
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_108542965
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou de straat niet op gaan, met al die idioten die in die laatste 24 uur denken dat het toch allemaal niks meer uitmaakt. Lekker met veel drank op 200 km. doen, en zo.
Grappig dat overlevingsinstinct.
Wat maakt het dan nog uit hoe je dood gaat?
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:59:53 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108543115
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:55 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Grappig dat overlevingsinstinct.
Wat maakt het dan nog uit hoe je dood gaat?
Natuurlijk maakt dat wel uit. Liever in een klap weg dan uren met gebroken ledematen in een autowrak. Duh.
pi_108543662
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt dat wel uit. Liever in een klap weg dan uren met gebroken ledematen in een autowrak. Duh.
Wie zegt dat je de klap van een auto die met 200Kpm tegen je aan knalt overleeft.
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:17:32 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108543679
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wie zegt dat je de klap van een auto die met 200Kpm tegen je aan knalt overleeft.
De klap van de asteroïduh.

Oh, ik las het anders. Maar iemand die met 200 roekeloos aan het rijden is, kan natuurlijk prima een ongeluk veroorzaken waarbij ik niet direct dood ben.

[ Bericht 13% gewijzigd door Lienekien op 29-02-2012 14:24:37 ]
pi_108543825
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat overleef je inderdaad niet:

I feel kinda Locrian today
pi_108545036
Neuken tot het bittere einde?
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:55:10 #98
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_108545078
quote:
11s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nog?

Gaaaaaaay!!
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:43:22 #99
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_108546739
ik zou een aantal hele slimme mensen die ik vertrouw optrommelen, en met deze een plan opstellen wat de grootste kans op overleven geeft, en dit tot uitvoering brengen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:55:04 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108547187
Zorgen dat ik bij familie ben.
The truth was in here.
pi_108547435
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:39 schreef Silenus het volgende:

[..]
Ik ben geen verzorgende of arts, maar om even lullig te doen...ja. Ik ga niet m'n laatste uren nog een kont wassen (ze poepen maar in de tuin en lopen even de vijver in) en een acuut geval zou ik ook niet helpen. Of je nu dood gaat of over 15 uur....pech gehad.

Het wordt natuurlijk een totale anarchie waarin mensen samenkomen om te bidden (sukkels :')) of in die laatste uren nog zoveel mogelijk uit hun leven te halen. Ieder voor zich. Tenminste, voor mij wel. Ik ben ook een klootzak trouwens.
Hahahaha, dat zal ik ook niet doen. :') _O- Waarschijnlijk ben ik een kutwijf.

Ik heb overigens echt geen flauw idee wat ik zou doen die laatste paar uur. Op zich doe ik alles al wat ik wil. :') Ik zou nog wel eens willen doen alsof ik een bom heb op Schiphol ofzo maar dat maakt op zo'n moment ook niet uit want dood gaan we toch dus dan is het ook niet leuk. :')

Denk dat ik vooral zou balen. Ik wil niet dood, wil nog teveel leuke dingen doen die veel tijd in beslag nemen. :D
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:18:55 #102
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_108548135
Complete zekerheid dat wij het niet overleven zal niemand geloven. En waarschijnlijk zullen er massaal schuilkelders worden gebouwd. Verder zou het me geen fuck kunnen schelen, ik denk dat ik 5 minuten ontken, woedend ben, onderhandel en gedepresseerd raak. Om vervolgens de rest van de 23 uur en 55 minuten te berusten en te genieten van het leven. Misschien inderdaad de liefde verklaren aan een van mijn geheime liefdes. :P
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_108548405
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef Euribob het volgende:
Complete zekerheid dat wij het niet overleven zal niemand geloven. En waarschijnlijk zullen er massaal schuilkelders worden gebouwd. Verder zou het me geen fuck kunnen schelen, ik denk dat ik 5 minuten ontken, woedend ben, onderhandel en gedepresseerd raak. Om vervolgens de rest van de 23 uur en 55 minuten te berusten en te genieten van het leven. Misschien inderdaad de liefde verklaren aan een van mijn geheime liefdes. :P
Gezien je nooit de zekerheid hebt dat je nog langer dan 24 uur te leven hebt; waarom verklaar je nu niet de liefde aan een van je geheime liefdes?
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:17:24 #104
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_108550256
Snel naar familie en geliefden en nog sneller zo ver mogelijk van het punt van inslag vluchten natuurlijk..

Overleven, de rest komt daarna wel..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_108551216
real life gta spelen en daarna warme choco wafels eten.
pi_108551690
quote:
17s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:44 schreef Audreyoot het volgende:
Ooooooja. Ik ga me een paar heeeeel erg vol vreten, maakt toch niet uit die laatste paar uren.
pi_108552465
Paar koude biertjes en het gaan afwachten.

Ik zou het overgens niet eens erg vinden om mee te maken dat de wereld vergaat. Niet omdat ik dood wil ofzoiets maar het is wel echt de meest unieke gebeurtenis ooit. Aanloop er naar toe en het daadwerklijke einde zou ik graag bij zijn.
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:32:56 #108
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108553130
Van Ziggy kregen we tenminste nog 5 jaar.
'Cos boys don't cry.
pi_108554631
Nog even afscheid van mensen nemen voor zover dat mogelijk is.

En dan rustig afwachten.. leuke muziek draaien, bij mijn vriendin zijn, biertje drinken, etc.

Wat mijn werk betreft.. die krijgen een mailtje dat ik het leuk vond ze gekend te hebben. No fucking way dat ik die dag ga werken :D

Voor de rest bevind ik mij liever op de plek van inslag dan aan de andere kant van de aarde. Liever op slag dood dan nog een paar minuten, uren of zelfs wel dagen lijden.

[ Bericht 9% gewijzigd door LostInSpace op 29-02-2012 19:22:33 ]
There is a long line down from heaven.
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:44:49 #110
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_108559449
Vriendin ophalen/naar vriendin toe, neuken, feesten, drugs op de kop tikken, drugs gebruiken, nog meer neuken, nuchter worden, neuken, en neukend genieten van het einde.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_108560796
je zou je moeten afvragen waarom mensen hun leven niet leven alsof het de laatste kan zijn, maar dat pas doen wanneer ze geen kant meer op kunnen rennen.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_108560873
Neuken voor het leven.
#TeamMiley
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:15:36 #113
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108561302
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:07 schreef Bredemug het volgende:
je zou je moeten afvragen waarom mensen hun leven niet leven alsof het de laatste kan zijn, maar dat pas doen wanneer ze geen kant meer op kunnen rennen.
Omdat heel veel mensen allerlei risico's willen gaan nemen die een dodelijke afloop kunnen hebben. Ik vraag me trouwens af of de mensen die al die 'stoere' dingen roepen dat ook daadwerkelijk zullen gaan doen op die beruchte dag.

Ook al die mensen die roepen: "Neuken natuurlijk!"

Ik ben absoluut niet frigide, maar ik denk dat ik op zo'n dag totaal niet in de stemming ben voor seks. Sowieso, neuken kan ook altijd als het niet de laatste dag is. In dat geval snap ik inderdaad niet dat mensen roepen dat ze dat gaan doen op de laatste dag. :)

Ik denk eerder dat de meeste mensen direct in een zeer sombere stemming raken, waardoor ze geen zin meer hebben om maar iets te doen.
pi_108561720
Ik denk dat als het echt pas 24 uur van te voren bekend wordt gemaakt dat er dan wereldwijde paniek, chaos en anarchie uitbreekt. Denk niet dat je echt de mogelijkheid hebt om rustig te genieten op de laatste dag.
pi_108561837
Grote speakers stelen uit zo'n shop met een goede versterker erbij en dan op een plek midden in de stad keihard muziek draaien.
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:25:14 #116
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108561883
Oh, en al die mensen die zeggen heel veel drugs te gaan gebruiken, daarvan vraag ik me ook wel af of die standaard een flinke voorraad in huis hebben! :D

Ik denk namelijk niet dat de lokale drugsdealer op die dag nog zit te wachten op inkomsten, aangezien geld dan in één klap waardeloos is geworden. Dus waar ga je die drugs vandaan halen?
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:26:33 #117
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_108561957
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Oh, en al die mensen die zeggen heel veel drugs te gaan gebruiken, daarvan vraag ik me ook wel af of die standaard een flinke voorraad in huis hebben! :D

Ik denk namelijk niet dat de lokale drugsdealer op die dag nog zit te wachten op inkomsten, aangezien geld dan in één klap waardeloos is geworden. Dus waar ga je die drugs vandaan halen?
Hier dacht ik vanmiddag dus ook aan waarna ik dus een lange discussie met collega's had over de houdbaarheid van heroine. Ik had niet door dat het gewoon poeder is ik neem aan dat je dat in zo'n luchtdichte ikea pot gewoon oneindig lang kan houden, toch?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:27:47 #118
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108562035
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef SpecialK het volgende:
Hier dacht ik vanmiddag dus ook aan waarna ik dus een lange discussie met collega's had over de houdbaarheid van heroine. Ik had niet door dat het gewoon poeder is ik neem aan dat je dat in zo'n luchtdichte ikea pot gewoon oneindig lang kan houden, toch?
Ik heb geen idee wat de houdbaarheid van heroïne is, maar jij gaat dus alvast een flinke voorraad aanschaffen voor het geval dat? :D
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:30:21 #119
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_108562189
Stel dat ik dat ging doen... heb jij.... dan een nummertje voor me? :@
pi_108562473
Goede muziek draaien, een paar smakelijke biefstukken naar binnen werken, misschien links of rechts nog wat neuken.

En dan ergens een hoog punt opzoeken, fles whisky of wodka erbij, wat te roken. Rustig wachten op de show.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_108564281
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de meeste mensen direct in een zeer sombere stemming raken, waardoor ze geen zin meer hebben om maar iets te doen.
Mensen doe al sowieso niets, automaten die werken, eten, uitgaan en slapen en dit 60 jaar lang herhalen. Ze leven niet, ze reageren alleen op wat er van ze gevraagd wordt.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:31:17 #122
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108566301
Ik zal het liefst met mn familie zijn, en dan mijn lievelings eten de hele dag en paar uur van te voren op het zuipen zetten en een stuk of 250 oxazepam innemen die ik sowieso op voorraad heb liggen, voor het geval dat. Ik vind het maar eng.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:34:48 #123
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_108566540
Als de dag daar is dan wil ik het ook doorbrengen met jouw familie.
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:35:56 #124
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108566613
De auto in en hop, naar de Alpen vlammen. Tussen de bergen hedde wel wat bescherming ... !
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:41:56 #125
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_108567037
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef MissionPhailed het volgende:
De auto in en hop, naar de Alpen vlammen. Tussen de bergen hedde wel wat bescherming ... !
Hahah. Oke. Good luck with that.

donderdag 1 maart 2012 @ 01:01:24 #126
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_108573181
Ik vind het altijd zo'n onzin om op de laatste dag van de wereld te wachten om te genieten en om aan iemand de liefde te verklaren... :{ Doe het gewoon nu! O+
pi_108573329
Vechten met dieren zoals grote honden enzo, groepsseks met zoveel mogelijk onbekenden, zoveel mogelijk mooie meisjes en milf's volspuiten, omgeving in brand steken, ruiten ingooien, explosieven plaatsen, bank beroven, auto's stelen en in de prak rijden.
pi_108573383
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Mensen doe al sowieso niets, automaten die werken, eten, uitgaan en slapen en dit 60 jaar lang herhalen. Ze leven niet, ze reageren alleen op wat er van ze gevraagd wordt.
Doe jij het anders? Of net zo?
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:17:06 #129
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_108573423
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:09 schreef Panzermaus het volgende:
Vechten met dieren zoals grote honden enzo, groepsseks met zoveel mogelijk onbekenden, zoveel mogelijk mooie meisjes en milf's volspuiten, omgeving in brand steken, ruiten ingooien, explosieven plaatsen, bank beroven, auto's stelen en in de prak rijden.
En dan heb je nog 23uur. Wat doe je in die tijd?
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:19:15 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108573452
quote:
99s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik vind het altijd zo'n onzin om op de laatste dag van de wereld te wachten om te genieten en om aan iemand de liefde te verklaren... :{ Doe het gewoon nu! O+
Zelfs op de laatste dag van de wereld zou ik het bij sommige niet doen. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108573531
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:17 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dat gaat niet allemaal in één uur. Vind eerst maar eens aantrekkelijke personen die een gangbang willen, bank beroven moet je ook goed voorbereiden, vind maar mooie milf's en meisjes die jou ook willen en kom maar eens aan explosieven. Bedenk ook maar hoe je een auto's wil stelen en vervolgens in de prak wil rijden. Het leven, een leven niks doen zit er niet in.

quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Zelfs op de laatste dag van de wereld zou ik het bij sommige niet doen. :')
Jij hebt meerdere liefdes? :P Op zich best stom dat je het niet wil bekennen want je weet nooit wat eruit kan komen. O+
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:26:53 #132
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_108573575
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Dat gaat niet allemaal in één uur. Vind eerst maar eens aantrekkelijke personen die een gangbang willen, bank beroven moet je ook goed voorbereiden, vind maar mooie milf's en meisjes die jou ook willen en kom maar eens aan explosieven. Bedenk ook maar hoe je een auto's wil stelen en vervolgens in de prak wil rijden. Het leven, een leven niks doen zit er niet in.
Elke grote stad zit vol met gekken. Gangbang zal geen probleem zijn.
Bank beroven zal ook geen probleem zijn. Personeel heeft vrij genomen :D
Met willen heeft het volblaffen van milfs en meisjes niets te maken.
Auto stelen ook geen probleem. Iedereen in paniek dus je loopt gewoon ergens naar binnen en pakt de sleutels.
En explosieven? Met hetgeen ik hier in de keukenkast heb staan kan ik wel een paar verschillende soorten explosieven maken.
pi_108573601
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:17 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Tijd besteden met leuke mensen, zou toch mooi zijn als je bovenstaande kunt uitvoeren met een groep enzo.

quote:

[..]

[..]

Wat denk jij beperkt zeg. Zeker het seks-gedeelte is makkelijk te realiseren, en nee, daarvoor hoef ik niet eens naar middelen als verkrachting te grijpen.
pi_108573656
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:26 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Elke grote stad zit vol met gekken. Gangbang zal geen probleem zijn.
Bank beroven zal ook geen probleem zijn. Personeel heeft vrij genomen :D
Met willen heeft het volblaffen van milfs en meisjes niets te maken.
Auto stelen ook geen probleem. Iedereen in paniek dus je loopt gewoon ergens naar binnen en pakt de sleutels.
En explosieven? Met hetgeen ik hier in de keukenkast heb staan kan ik wel een paar verschillende soorten explosieven maken.
Gekken maar die gekken moeten wel weer aantrekkelijk zijn. :o
Goed, daar heb je gelijk aan (het lijkt me op die manier overigens vrij saai om een bank te beroven aangezien er dan helemaal geen spanning is :{ ).
Jawel, anders is het verkrachting en je wil natuurlijk niet sterven als een verkrachter. Mag ik hopen.
Misschien, misschien (lijkt me wederom weer saai omdat er weer geen spanning is op die manier :{ ).
Blijkbaar ben jij intelligent, de ietwat dommere mensen bedenken dat niet zo snel.
Al met al is het niet in één uurtje gedaan.

Conclusie: doe het allemaal maar voordat de wereld vergaat zodat je er ook nog echt plezier aan beleefd.

[ Bericht 100% gewijzigd door Lauzi-1993 op 01-03-2012 01:39:10 ]
pi_108573669
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:33 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Gekken maar die gekken moeten wel weer aantrekkelijk zijn. :o
Goed, daar heb je gelijk aan (het lijkt me op die manier overigens vrij saai om een bank te beroven aangezien er dan helemaal geen spanning is :{ ).
Jawel, anders is het verkrachting en je wil natuurlijk niet sterven als een verkrachter. Mag ik hopen.
Misschien, misschien (lijkt me wederom weer saai omdat er weer geen spanning is op die manier :{ ).
Blijkbaar ben jij intelligent, de ietwat dommere mensen bedenken dat niet zo snel.
Al met al is het niet in één uurtje gedaan.

Conclusie: doe het allemaal maar voordat de wereld vergaat zodat je er ook nog echt plezier aan beleefd.
Lekker boeiend of ze heel erg lekker zijn of niet, daar gaat het toch niet om :')
pi_108573725
quote:
3s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Lekker boeiend of ze heel erg lekker zijn of niet, daar gaat het toch niet om :')
Dat wil hij toch. Begrijpelijk ook, ik wil nu al geen seks met niet-lekkere mensen, dan wil ik dat op mijn laatste dag al helemaal niet.
pi_108573766
Ben jij lekker dan?
pi_108573768
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Dat wil hij toch. Begrijpelijk ook, ik wil nu al geen seks met niet-lekkere mensen, dan wil ik dat op mijn laatste dag al helemaal niet.
Ach ja, op mijn laatste dag ga ik gewoon helemaal uit mijn dak met mijn vriend.
pi_108573788
quote:
3s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach ja, op mijn laatste dag ga ik gewoon helemaal uit mijn dak met mijn vriend.
Alleen met je vriend of wil je meerdere personen?
pi_108573815
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:41 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Alleen met je vriend of wil je meerdere personen?
Hopelijk ben ik te waus om daar over na te denken.
pi_108573861
Dat neuken regel je toch wel. Er is vast een buurvrouw waarvan jij haar geheime liefde bent, de kassiere die jou altijd wilde neuken, maar eigenlijk tegen vreemd gaan is, of bang was dat haar vriend erachter zou komen. Nu ze doodgaat maakt het toch geen fuck meer uit. En misschien zijn er enkele exen die hoopten beter te kunnen krijgen na mij, of beseffen dat ik het beste was wat ze hadden, dus mij meteen op die dag bellen en met mij het bed in duiken...

Kortom, je houdt vast 2 of 3 leuke meiden over :)

Probleem is wel, dat je ook wat agressieve homo's wellicht van je moet afslaan. Denken ze eindelijk hun kans te zien, in je holletje te kunnen :')
pi_108573892
Op het eind wil ik zo van de wereld zijn dat ik er alleen nog maar om kan lachen dat de aarde over een paar minuten niet meer bestaat :)
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:49:05 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108573895
quote:

[..]

Jij hebt meerdere liefdes? :P Op zich best stom dat je het niet wil bekennen want je weet nooit wat eruit kan komen. O+
Neuh dat niet. maar sommige dingen gaan niet helemaal weg.
C'est la vie
pi_108573900
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Neuh dat niet. maar sommige dingen gaan niet helemaal weg.
Zou je Gerrie je liefde verklaren?
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:50:15 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108573906
quote:
3s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zou je Gerrie je liefde verklaren?
Nee, absoluut niet.
C'est la vie
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:51:53 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108573925
quote:
15s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:46 schreef Godshand het volgende:
Dat neuken regel je toch wel. Er is vast een buurvrouw waarvan jij haar geheime liefde bent, de kassiere die jou altijd wilde neuken, maar eigenlijk tegen vreemd gaan is, of bang was dat haar vriend erachter zou komen. Nu ze doodgaat maakt het toch geen fuck meer uit. En misschien zijn er enkele exen die hoopten beter te kunnen krijgen na mij, of beseffen dat ik het beste was wat ze hadden, dus mij meteen op die dag bellen en met mij het bed in duiken...

Kortom, je houdt vast 2 of 3 leuke meiden over :)

Probleem is wel, dat je ook wat agressieve homo's wellicht van je moet afslaan. Denken ze eindelijk hun kans te zien, in je holletje te kunnen :')
Ik ga gewoon random meiden vragen of ze willen neuken, maakt toch niks meer uit dan. :')
C'est la vie
pi_108573934
ik snuifde me helemaal de pleuris.. En dan voel ik me zo sterk en probeerde die rare bal te vangen... Hehe
pi_108573946
Lijkt me ook wel een geschikt moment om random mooie meisjes om je heen van hun broek of rokje te ontdoen, en vanaf daar verder te werken. Die reactie krijg je ook niet elke dag.

Nog zoiets: gooien met mensen en kinderen. Echt hard en ver gooien.
pi_108573948
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:52 schreef wekky het volgende:
ik snuifde me helemaal de pleuris.. En dan voel ik me zo sterk en probeerde die rare bal te vangen... Hehe
Kijk, dat klinkt wel als een grappig einde.
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:56:05 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108573970
Alcohol, drugs en seks. Zo moet het eindigen.

Ik rust mijn koffer.
C'est la vie
pi_108573973
quote:
3s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kijk, dat klinkt wel als een grappig einde.
Maar eff serieus ik weet echt niet wat ik deed... Probeerde zo snel mogelij k te vluchten, als het uberhaupt ergens veillig was denk ik....
pi_108573976
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
Alcohol, drugs en seks. Zo moet het eindigen.

Ik rust mijn koffer.
Eensch. En nu ga ik slapen.
pi_108574000
pi_108574006
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:53 schreef Panzermaus het volgende:
Nog zoiets: gooien met mensen en kinderen. Echt hard en ver gooien.

Wat voor wensen heb je nog meer?
  donderdag 1 maart 2012 @ 02:01:03 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108574022
Ik ga mensen platrijden met een bus, gewoon omdat het kan.
C'est la vie
  donderdag 1 maart 2012 @ 02:01:16 #156
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108574025
Oh ja en een paar gebouwen opblazen, woei!
C'est la vie
pi_108574056
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:01 schreef heloef het volgende:
Oh ja en een paar gebouwen opblazen, woei!
En een Milf neuken..
pi_108574065
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Wat voor wensen heb je nog meer?
Niet eens dood en verderf zaaien eigenlijk, meer gewoon indrukwekkende dingen zien en doen. Dus bijvoorbeeld het laten instorten van een warenhuis of de Martinitoren, het ontsporen van een trein. Of nog groter denken, het naar beneden halen van het ISS, de Eiffeltoren in laten storten en het grootste cruiseschip laten zinken. Gewapend een dierentuin of bioindustrie-bedrijf binnendringen en alle dieren vrijlaten. Dat soort materie.
  donderdag 1 maart 2012 @ 02:10:49 #159
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_108574134
Is het raar dat ik gewoon niks kan bedenken?
pi_108574163
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:10 schreef SunTzu het volgende:
Nee, weet je, dat heb ik nou ook.
pi_108574180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:10 schreef SunTzu het volgende:
Mwah, maakt toch niet zoveel uit wat je gaat doen, je gaat toch dood.
  donderdag 1 maart 2012 @ 02:14:44 #162
322645 Voorschrift
See if I care
pi_108574189
De exclusieve auto-zaak beroven en rondtouren in een mooie Rolls-Royce drophead.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108574190
quote:
Nee, leuke laatste uren voor die vrouw. Maar serieus, dat je er dan mee weg kan komen betekent niet dat je het maar zou moeten doen. Zou jij echt een vrouw willen verkrachten?

Ik denk dat ik drugs zou gebruiken, alleen al om gewoon even niks te voelen. Anders wordt ik waarschijnlijk zwaar panisch.
pi_108574207
Loch Ness leegpompen.

Zo'n olieraffinaderij in brand steken.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, leuke laatste uren voor die vrouw. Maar serieus, dat je er dan mee weg kan komen betekent niet dat je het maar zou moeten doen. Zou jij echt een vrouw willen verkrachten?

[..]

Waarom moet het meteen verkrachten worden?
pi_108574218
quote:

[..]

Ik denk dat ik drugs zou gebruiken, alleen al om gewoon even niks te voelen. Anders wordt ik waarschijnlijk zwaar panisch.
Sowieso vreemd dat veel mannen dat hier ineens zeggen. :') Drugs gebruiken kan nu ook wel.
  donderdag 1 maart 2012 @ 02:16:33 #166
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108574219
quote:

[..]

Ik ben best egoistisch wat dat betreft, ikke ikke ikke fuck dit we gaan allemaal stikke.
C'est la vie
pi_108574225
Een stoeltje neerzetten en naar de choas kijken.
  donderdag 1 maart 2012 @ 02:18:02 #168
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108574237
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:15 schreef Panzermaus het volgende:
Loch Ness leegpompen.

Zo'n olieraffinaderij in brand steken.

[..]

Al grote mysteries op aarde oplossen.
C'est la vie
pi_108574240
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:16 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Sowieso vreemd dat veel mannen dat hier ineens zeggen. :') Drugs gebruiken kan nu ook wel.
Klopt, doe ik dan ook (alcohol). Maar dan zou ik gewoon heroine doen en nu niet.
  donderdag 1 maart 2012 @ 02:20:48 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108574253
Heroine, cocaine gewoon het harddrug lijstje af.
C'est la vie
pi_108574255
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, doe ik dan ook (alcohol). Maar dan zou ik gewoon heroine doen en nu niet.
Waarom nu geen heroïne? :P
pi_108574262
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:21 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Waarom nu geen heroïne? :P
Omdat ik niet veel zin heb om verslaafd te raken. :P
  donderdag 1 maart 2012 @ 02:21:39 #173
322645 Voorschrift
See if I care
pi_108574264
Drugs :')

Geniet gewoon van de chaos vanuit alle luxe, overval een mooie autozaak, steel wat flessen dure champagne en tour mooi rond terwijl iedereen zichzelf afmaakt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 1 maart 2012 @ 02:21:48 #174
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108574265
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:15 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Het gewoon vragen is ook weer zoiets.

C'est la vie
pi_108574268
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:21 schreef Voorschrift het volgende:
Drugs :')

Geniet gewoon van de chaos vanuit alle luxe, overval een mooie autozaak, steel wat flessen dure champagne en tour mooi rond terwijl iedereen zichzelf afmaakt.
pi_108574287
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat ik niet veel zin heb om verslaafd te raken. :P
Raak je ook vast niet na één keertje, denk ik. :D
pi_108574290
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Het gewoon vragen is ook weer zoiets.

Gewoon beginnen en ze snapt het vanzelf. Vrouwen snappen dan dat ze je heel goed kunnen gebruiken. Mits je goodlooking bent en sexappeal van drie stieren hebt.
  donderdag 1 maart 2012 @ 02:25:42 #178
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_108574305
Hoeveel mensen zullen gaan krikken op 21 december, 9 maanden later dikke geboortegolf over de hele wereld.
  donderdag 1 maart 2012 @ 02:27:51 #179
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108574329
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:25 schreef SunTzu het volgende:
Hoeveel mensen zullen gaan krikken op 21 december, 9 maanden later dikke geboortegolf over de hele wereld.
Er zal in Amerika vast een geboortestijging zijn in september ja. :')
C'est la vie
  donderdag 1 maart 2012 @ 02:28:18 #180
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108574332
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Gewoon beginnen en ze snapt het vanzelf. Vrouwen snappen dan dat ze je heel goed kunnen gebruiken. Mits je goodlooking bent en sexappeal van drie stieren hebt.
Daarom dus verkrachting, blij dat je het snapt.
C'est la vie
  donderdag 1 maart 2012 @ 02:29:37 #181
322645 Voorschrift
See if I care
pi_108574342
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwoah, ik schaar het er maar niet onder.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108574352
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Raak je ook vast niet na één keertje, denk ik. :D
Mij kennende blijft het vast niet bij één keertje. :')
  donderdag 1 maart 2012 @ 07:57:41 #183
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_108575280
Alle staatsgeheimen van de wereldmachten lezen / zien, kom je er achter hoe het echt zit met de politiek, wetenschap, etc. Moet je wel weer een goede hacker weten die even 'snel' inbreekt op die netwerken :).
pi_108576414
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:29 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zit je in de politiek toevallig?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108576507
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:29 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Lekker hypocriet. ^O^
quote:

[..]

Zoals ik al had uitgelegd, dingen doen die normaal niet kunnen of maatschappelijk verwerpelijk zijn kun je juist dan doen omdat het in uiteindelijk voor niemand gevolgen heeft. Dood gaan we dan toch :) Plus kleine kans dat ik het ook daadwerkelijk zou kunnen, altijd fijn om je eigen grenzen op te zoeken. :')
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:51:13 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108576733
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
Zoals ik al had uitgelegd, dingen doen die normaal niet kunnen of maatschappelijk verwerpelijk zijn kun je juist dan doen omdat het in uiteindelijk voor niemand gevolgen heeft. Dood gaan we dan toch :) Plus kleine kans dat ik het ook daadwerkelijk zou kunnen, altijd fijn om je eigen grenzen op te zoeken. :')
Maarja, wat zul je balen als je sochtends de deur uitgaat om vrouwen te verkrachten en er ineens een gespierde homoseksuele neger op je af komt rennen met hetzelfde idee.
pi_108576813
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 02:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mij kennende blijft het vast niet bij één keertje. :')
3 weken lang dagelijks gebruik voor een lichamelijke verslaving.
OT: ik denk dat ik weinig anders zou doen dan normaal. Ik heb niet echt dromen die ik normaal niet zou kunnen uitvoeren denk ik?
pi_108576932
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maarja, wat zul je balen als je sochtends de deur uitgaat om vrouwen te verkrachten en er ineens een gespierde homoseksuele neger op je af komt rennen met hetzelfde idee.
Klopt, ach, kan ik in ieder geval zeggen dat ik een goede doodstrijd heb geleverd met die grote homofiele man. Zolang het maar geen alledaags dagje is zullen we maar zeggen ^O^
pi_108576947
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:02 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Klopt, ach, kan ik in ieder geval zeggen dat ik een goede doodstrijd heb geleverd met die grote homofiele man. Zolang het maar geen alledaags dagje is zullen we maar zeggen ^O^
Tegen wie wil je dat dan nog zeggen? :D
pi_108576980
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Tegen wie wil je dat dan nog zeggen? :D
Al mijn twitter followers die in hun kelder zitten opgesloten natuurlijk. Duh.
pi_108576987
quote:
12s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Al mijn twitter followers die in hun kelder zitten opgesloten natuurlijk. Duh.
_O- :D
pi_108577264
PCP + Gatlin Gun = win.
pi_108577297
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:18 schreef 100% Tukker het volgende:
PCP + Gatlin Gun - Broek = win.
Zo ben ik het er mee eens. :D
pi_108577318
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:18 schreef 100% Tukker het volgende:
PCP + Gatlin Gun = win.
Ja, jij hebt allebei voor handen? :')
pi_108578873
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:20 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Daar zorg ik wel voor.
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:45:25 #196
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_108579785
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:20 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

PCP kan je zelf wel maken, en de Gatling guns staan hier 15km verderop.
Mochten die er niet zijn kan ik altijd nog een Vulcan uit een Chinook halen en op een, natuurlijk gestolen, 4x4 monteren Libie Style.
pi_108579957
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Mochten die er niet zijn kan ik altijd nog een Vulcan uit een Chinook halen en op een, natuurlijk gestolen, 4x4 monteren Libie Style.
ja tuurlijk kun je dat. Dat kan toch elke heikneuter, een leger basis binnen banjeren en een 4x4 stelen en dan een chinook lokaliseren en daar het boord kanon afschroeven en monteren op voorgenoemde 4x4 en dan wegrijden zonder dat ook maar een haan op die basis naar kraait. Binnen 24 uur.

Klinkt zeer plausibel en totaal niet alsof iemand teveel films heeft gezien.
pi_108582312
op de allerlaatste dag van de aarde gaan neuken. :')! of drugs doen. :')!

in elk geval denk ik dat ik wel naar de mensen van wie ik hou zou gaan, samen nog tijd doorbrengen en weten dat wat er in het verleden allemaal voorgevallen is er totaal niet meer toe doet. samen met de mensen om wie ik geef een veilig onderkomen zoeken, weg van plunderaars en paniekrellen etc.

zoiets denk ik.
pi_108583968
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Broeder. _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:55 schreef dawg het volgende:
op de allerlaatste dag van de aarde gaan neuken. :')! of drugs doen. :')!

in elk geval denk ik dat ik wel naar de mensen van wie ik hou zou gaan, samen nog tijd doorbrengen ...
Ja, gezellig op z'n hollands met z'n allen wederom slappe filterkoffie en droge cake eten. Fuck dat shit!
pi_108584367
Ik zou een vliegtuig hijacken met alle spul die nodig is om te overleven en een week in de lucht te blijven (kerosine, eten, water, gasmaskers, piloot) en familie en vrienden erbij. Natuurlijk eerst bij het leger binnenvallen voor wat MP5s.
pi_108584948
Ik zou CNN gaan gijzelen en na 23 uur zeggen dat het een geintje was.... lache man
Playing guitar is a religion.
pi_108601429
quote:
creap
gardenqueen,
pi_108601631
quote:

Ik zou alle mensen die mij lief zijn proberen te verzamelen op een plek, mijn tuin, omdat die de grootste is, en een feest bouwen. Mekaar tijdens de inslag omhelzen en SAMEN naar de hel gaan.
gardenqueen,
  donderdag 1 maart 2012 @ 21:33:54 #204
333374 Lithia
Too serious
pi_108603279
Misschien iets leuks doen met mijn vriend. Wat we kunnen doen.. geen idee. Het is lastig om iets te gokken wat ik zou doen, omdat de gedachte dat ik nog 24 uur te leven heb, zo onrealistisch voor mij overkomt. Ik kan moeilijk een voorstelling maken als ik niet weet hoe ik me op dat moment voel, waar ik behoefte aan heb, wat de mogelijkheden zijn, etc.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_108603386
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:01 schreef joopenma het volgende:

[..]

creap

Leer es spellen of het woordenboek te gebruiken :P
pi_108603994
quote:
11s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Leer es spellen of het woordenboek te gebruiken :P
Daar let je niet op als het eid van de wereld in zicht is, creap
gardenqueen,
pi_108604056
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:14 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Doe jij het anders? Of net zo?
Ik doe het anders, ik heb een eigen systeem voor mezelf gemaakt waarbij ik elk uur van elke dag bijhoud in wat ik doe, en vervolgens zet ik al mijn uren na een maand in een grafiek waarbij ik ze analyseer, gebieden waarin ik veel tijd verspil probeer ik dan te verminderen of te vervangen door het vergroten van mijn zelf-kennis over hoe ik denk en doe om mijzelf als persoon te verbeteren.

Deze process herhaal ik dan maandelijks, om zo verspilde tijd te minimaliseren en mijn eigen leven te maximaliseren.

Een voorbeeldje, stel je verspilt honderden uren aan games zoals world of warcraft, nou stel je voor wat je met al die uren zou kunnen bereiken als je het in je eigen leven zou steken.
pi_108610979
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Ik doe het anders, ik heb een eigen systeem voor mezelf gemaakt waarbij ik elk uur van elke dag bijhoud in wat ik doe, en vervolgens zet ik al mijn uren na een maand in een grafiek waarbij ik ze analyseer, gebieden waarin ik veel tijd verspil probeer ik dan te verminderen of te vervangen door het vergroten van mijn zelf-kennis over hoe ik denk en doe om mijzelf als persoon te verbeteren.

Deze process herhaal ik dan maandelijks, om zo verspilde tijd te minimaliseren en mijn eigen leven te maximaliseren.

Een voorbeeldje, stel je verspilt honderden uren aan games zoals world of warcraft, nou stel je voor wat je met al die uren zou kunnen bereiken als je het in je eigen leven zou steken.
Wat bedoel je met verspilde tijd als het op de eerste post gaat? Wat doe je als je nog 24uur hebt voor de inslag van een meteoriet die de aarde vernietigd?
gardenqueen,
pi_108614259
quote:
Ik denk dat HostiMeister een van de weinige is in dit topic die weet wat er ECHT gaat gebeuren als de aarde vergaat.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 09:36:16 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108616377
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Beetje zonde van je tijd om ten eerste alles op te schrijven.. ten tweede om hier op fok te posten :')
pi_108616613
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:01 schreef joopenma het volgende:

[..]

creap
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:57:42 #212
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_108618014
Een raket stelen en proberen te ontkomen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_108618282
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
Een raket stelen en proberen te ontkomen.
En dan? :')
  vrijdag 2 maart 2012 @ 11:10:54 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108618338
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 11:08 schreef HostiMeister het volgende:

Hopen dat het instructieboekje in het handschoenvak ligt.
pi_108618366
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 11:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hopen dat het instructieboekje in het handschoenvak ligt.
Op naar al die andere bewoonbare planeten die hier net om het hoekje liggen. Anders uitstappen en duwen.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 12:02:12 #216
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_108619768
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 11:08 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dan leef je als enige nog! :D
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 2 maart 2012 @ 12:15:38 #217
108913 Godshand
guide4you
pi_108620161
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 12:02 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dan leef je als enige nog! :D
Tot er geen zuurstof meer is :)
pi_108620516
In ieder geval een hoop drugs en drank. :')
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
pi_108624308
Drugs en drank kunnen nu ook zonder vreemde gevolgen. Ik denk dat ik een crimineeltje word.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:32:54 #220
108913 Godshand
guide4you
pi_108629251
quote:
17s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:44 schreef Audreyoot het volgende:
Banken en winkels overvallen, scheuren met de auto, hoeren mishandelen, gigolo's sufneuken en daarna die chocowafels? Zoiets?
pi_108635962
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Beetje zonde van je tijd om ten eerste alles op te schrijven.. ten tweede om hier op fok te posten :')
Hoezo zonde? Bepaal jij soms wat er op fok moet verschijnen?
pi_108638451
3 flessen rum 2 flessen cola , thats it
My pessimism extends to the point of even suspecting the sincerity of the pessimists.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 21:09:35 #223
155616 Proximo
For god, king & country
pi_108641073
Bepaalde dingen nog even melden tegen mensen waar je dat nu niet tegen doet omdat het niet zo handig is , vervolgens met een paar dierbaren schaamteloos ten onder gaan onder het genot van drugs, drank en eten :)
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_108645177
Handdoek pakken en gaan liften :)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:38:00 #225
108913 Godshand
guide4you
pi_108645504
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:30 schreef Xanteh het volgende:
Handdoek pakken en gaan liften :)
Waarvoor die handdoek :?
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:42:05 #226
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_108645677
Always bring a towel

zondag 4 maart 2012 @ 15:30:01 #227
276761 Vaith
Moet nog een paradox oplossen
pi_108698032
Ik zou typisch Nederlands gedrag gaan vertonen en balen dat ik mijn leven alleen maar heb besteed aan mijn studie... dat... 24 uur lang
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
  zondag 4 maart 2012 @ 15:50:38 #228
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_108698880
Met zoveel mogelijk mensen een ballonvaart boeken en van bovenaf toekijken hoe de aarde vergaat.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  zondag 4 maart 2012 @ 15:52:50 #229
276761 Vaith
pi_108698978
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:50 schreef pietkanarie het volgende:
Met zoveel mogelijk mensen een ballonvaart boeken en van bovenaf toekijken hoe de aarde vergaat.
Om vervolgens een hongerdood te sterven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
  zondag 4 maart 2012 @ 15:53:49 #230
276761 Vaith
pi_108699013
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef Vaith het volgende:

[..]

- Verwijderde tekst -

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 maart 2012 @ 15:57:10 #231
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_108699156
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef Vaith het volgende:

[..]

Om vervolgens een hongerdood te sterven

SPOILER
Voor de eerste tijd kun je nog wel wat eten en drinken meenemen. Hoe langer je overleeft, hoe langer je de tijd hebt om een oplossing te zoeken.
I believe i can fly!
pi_108699684
"Zonne grote vuurbal jonguh!

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_108705508
Ik zou mijn miniatuurmodel van de "Thean Hou" tempel, waar ik de afgelopen 15jaar, elke dag minimaal 1uur aan heb gewerkt van 6 hoog, het raam uit donderen.
--
pi_108705648
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:54 schreef Kleurpotlood het volgende:
Ik zou mijn miniatuurmodel van de "Thean Hou" tempel, waar ik de afgelopen 15jaar, elke dag minimaal 1uur aan heb gewerkt van 6 hoog, het raam uit donderen.
Pics van je miniatuurmodel van de "Thean Hou" tempel, waar je de afgelopen 15jaar, elke dag minimaal 1uur aan hebt gewerkt.
  zondag 4 maart 2012 @ 17:59:05 #235
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_108705711
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar die "Thean Hou" tempel, waar hij de afgelopen 15jaar, elke dag minimaal 1uur aan heeft gewerkt
  zondag 4 maart 2012 @ 18:15:12 #236
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_108706709
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:05 schreef joopenma het volgende:

[..]

Ik zou alle mensen die mij lief zijn proberen te verzamelen op een plek, mijn tuin, omdat die de grootste is, en een feest bouwen. Mekaar tijdens de inslag omhelzen en SAMEN naar de hel gaan.
zoiets ja O+ iedereen bij elkaar en nog een keer n supergoed feest bouwen.

alleen die hel, das niet zo mn ding :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_108706796
Dat is een probleem, ik ben momenteel de mythologische dieren van de meest noordelijke daken aan het beschilderen/bijwerken. Tevens zijn de plafondfresco's nog niet af. Dus dan mis je het totaal plaatje. Zou ik erg jammer vinden, historisch klopt het namelijk dan niet echt.
Tevens heb ik er heel veel uren in gestoken en zou mijzelf niet echt serieus nemen als ik er nu foto;s van maak. Ik verwacht dat ik mijn model rond december, helemaal klaar kan exposeren in "buurthuis Sterrenzicht".

Edit: Oja, ik zou waarschijnlijk ook mijn derde tepel aan mijn buurvrouw laten zien waar ik mij een beetje voor schaam, maar hier moet ik nog even over nadenken.

[ Bericht 14% gewijzigd door Kleurpotlood op 04-03-2012 18:24:09 ]
--
  zondag 4 maart 2012 @ 21:38:14 #238
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108719135
keiveul lsd en een verrekijker kopen en op een standbedje met een drankje wachten
  zondag 4 maart 2012 @ 21:39:26 #239
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108719247
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Voor de eerste tijd kun je nog wel wat eten en drinken meenemen. Hoe langer je overleeft, hoe langer je de tijd hebt om een oplossing te zoeken.
Nee andersom, je krijgt er niet meer tijd bij ofzo :')
  zondag 4 maart 2012 @ 21:46:14 #240
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_108719714
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:39 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nee andersom, je krijgt er niet meer tijd bij ofzo :')
Zolang je leeft heb je de tijd om een oplossing te bedenken die voorkomt dat je uiteindelijk dood gaat aan de honger.
I believe i can fly!
  zondag 4 maart 2012 @ 22:34:25 #241
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108722713
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Zolang je leeft heb je de tijd om een oplossing te bedenken die voorkomt dat je uiteindelijk dood gaat aan de honger.
Maar level is per defintie dat je tijd steeds minder wordt..
  zondag 4 maart 2012 @ 22:36:57 #242
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_108722837
quote:
9s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:34 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Maar level is per defintie dat je tijd steeds minder wordt..
Op die manier! Ja, dat is wel waar inderdaad :Y
I believe i can fly!
  zondag 4 maart 2012 @ 22:39:10 #243
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108722953
Ik zou me helemaal volstouwen met taart en chocola
My mama didn't raise no fool
  zondag 4 maart 2012 @ 22:41:21 #244
166312 Sooph
tijger!
pi_108723089
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef La_Vita het volgende:
Ik zou me helemaal volstouwen met taart en chocola
en donuts.
en seks hebben.
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  zondag 4 maart 2012 @ 22:43:43 #245
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108723216
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:41 schreef Sooph het volgende:

[..]

en donuts.
en seks hebben.
En dan ook maar wat wijn erbij.
My mama didn't raise no fool
  maandag 5 maart 2012 @ 00:25:39 #246
108913 Godshand
guide4you
pi_108727833
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:41 schreef Sooph het volgende:

[..]

en donuts.
en seks hebben.
Begin maar met de seks dan.

Volgens een bericht is het binnen een jaar mogelijk al einde oefening. Dus geen 24 uur, maar minder dan een jaar nog te gaan:

quote:
Watch the skies Februari 2013
Scientists are predicting that the asteroid 2012 DA14 has a good chance of colliding with Earth in eleven months. Watch the skies in February 2013!

According to RT, NASA has confirmed that the 60 meter (or 197 feet) asteroid, which was spotted by Spanish stargazers in February this year, has a good chance of colliding with earth.

The scientists suggest confronting this asteroid with either big guns or, more strangely, with paint. The problem with either option is that there is no time to build a spaceship for the operation.
A spaceship could either shoot the asteroid down or simply crash into it - this would either break it into pieces or throw it off course.

NASA expert David Dunham suggested: “We could paint it.”

The paint would change the asteroid's ability to reflect sunlight, alter its spin and change its temperature. However, even taking the asteroid off course could be dangerous when it returns in 2056, according to Aleksandr Devaytkin the head of the observatory in Russia’s Pulkovo, as told to Izvestia in Russia recently.

The asteroid's closest approach to earth is scheduled for 15 February 2013, when they predict that the distance between it and earth will be under 27,000 km (16,700 miles).
With the asteroid zooming that low, it will be too late to do anything with it besides trying to predict its final destination and the consequences of impact.

However, NASA's David Dunham did say: “The asteroid may split into pieces entering the atmosphere. In this case, most parts of it will never reach the planet’s surface.”
But theories are that if the entire asteroid did crash into the planet, the impact will be as hard as in the Tunguska blast, which in 1908 knocked down trees over a total area of 2,150 sq km (830 sq miles) in Siberia.

So keep your head down and watch the skies.
Bron: Close encounters #2: Asteroiden scheren langs de aarde
  maandag 5 maart 2012 @ 00:35:09 #247
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108728117
60 meter? Mwah, zo'n kiezelsteen zal de mensheid niet deren. Maar indien zo'n geval op een (grotere) stad lazert, kan het dodental toch lelijk uit de hand lopen ... !
  maandag 5 maart 2012 @ 00:37:00 #248
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108728176
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 00:35 schreef MissionPhailed het volgende:
60 meter? Mwah, zo'n kiezelsteen zal de mensheid niet deren. Maar indien zo'n geval op een (grotere) stad lazert, kan het dodental toch lelijk uit de hand lopen ... !
Och, levert wel weer een paar dagen leuk Breaking News op, op CNN....
pi_108728438
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Pics van je miniatuurmodel van de "Thean Hou" tempel, waar je de afgelopen 15jaar, elke dag minimaal 1uur aan hebt gewerkt.
tja al jouw werk in de sportschool is ook niets voor niets geweest... we're all going to die :')
Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
  maandag 5 maart 2012 @ 00:45:59 #250
108913 Godshand
guide4you
pi_108728445
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 00:35 schreef MissionPhailed het volgende:
Ja ik bedoel maar, zo'n steen op Amsterdam moet ook voor enkele fokkers hier dan zuur zijn :{
pi_108730952
Seks hebben met veel te veel drugs in mijn donder *O*
pi_108730985
De meest logische is natuurlijk om de baan van de komeetoide te berekenen, en een voorwerp met dezefde massa te produceren die volgens kinetische energie de energie weer doorgeeft en bla bla die bla. En dan uiteindelijk natuurlijk een regendans uitvoeren om het stof te doen dalen in rap tempo zodat het lekker warm blijft op die heerlijke zomer avond, als ik net de koelkastdeur open om een schultenbrau te openen om effe later nog wat hout op het vuurtje te gooien. Heerlijk.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  maandag 5 maart 2012 @ 06:14:27 #253
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_108731020
Ik denk dat ik in de duinen ga zitten met een tuinstoel, een pak peuken en een paar dikke jointjes en een paar flessen whisky. Daar zing ik die laatste uren wel mee uit, lekker naar boven kijken zien wa er gaat gebeuren :7 Wie mee wil, mag mee, moet ik alleen, ook goed :9
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_108731123
Ruim je wel je rotzooi op daarna.
pi_108731188
In een raket springen en vluchten. Als het allemaal voorbij is ben ik terug op aarde samen met mijn vrouw en gaan we neuken tot we niet meer kunnen om kinderen te krijgen. Waarschijnlijk lig ik dan op haar te slapen als ik 80 ben en kreunt ze niet om de seks maar omdat ik te zwaar ben :')
pi_108731229
Kleed je als een gentleman die wat te vertellen heeft, en begeef je naar de eerste de beste schuilkelder van je lokale gemeente. Zeg dat je Andre heet en bij de gehe0011 di77enst wer4t.
Code delta
pi_108731326
Iedereen zal deze dag neukend doorbrengen, denk ik zo.

En de gefrustreerde mannetjes die overblijven, zitten aan de whiskey op een stoeltje te kijken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_108731763
quote:
6s.gif Op maandag 5 maart 2012 07:47 schreef El_Matador het volgende:
Iedereen zal deze dag neukend doorbrengen, denk ik zo.

En de gefrustreerde mannetjes die overblijven, zitten aan de whiskey op een stoeltje te kijken.
Hoef je niet gefrustreerd voor te zijn.
Het is mij om het even. Whiskey en een stoeltje klinkt mij ook prima in den oren.
pi_108732549
24 uur, hmm. Ik denk dat de hele wereld in ongeloof en stilte de laatste momenten vol tranen doorbrengt.
pi_108732685
quote:
9s.gif Op maandag 5 maart 2012 09:34 schreef Gertje-Plongers het volgende:
24 uur, hmm. Ik denk dat de hele wereld in ongeloof en stilte de laatste momenten vol tranen doorbrengt.
Lekker realistisch... wat dacht je van de laatste 24 uur schreeuwend, plunderend en rellend ten onder.
pi_108732723
Achja, hoop doet leven al was het maar even.
pi_108733540
Mijn vaders auto pakken en keihard scheuren door het platteland, flink veel zuipen en blowen.
En dan in een roes liggen uit te slapen op een of ander strand totdat die meteoor komt.
Twiddel
  maandag 5 maart 2012 @ 10:42:30 #263
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_108734163
Drugs. Allerlei drugs.

En zoveel mogelijk toffe mensen om me heen verzamelen.
  Moderator maandag 5 maart 2012 @ 10:44:28 #264
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108734224
Een plaat luisteren :Y (of 2)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_108734356
Wat ik interessant vind aan dit topic is dat door alleen het bericht al uit te zenden, waarschijnlijk een groot deel echt vergaat!
Vast dat Obama een paar van die nukes rond schiet met een flinke kernkop, gewoon om te kijken hoe zijn koffertje met die knopjes werkt. Hetzelfde heb je bij die gekke generaals, prachtig mooi vuurwerk!
Andere mensen zullen bewapend met heggenscharen, autokrikken, gazonmaaiers, sleutelsets etc. de straat op gaan (misschien wel naar het strand) om andere mensen mee dood te rammen, mensen te spiesen, te onthoofden, misschien wel levend te verbranden.
Weer andere mensen lassen platen staal op hun auto, om zo letterlijk mini tanks te maken en iedereen die ze tegenkomen mee aan gort te rijden.. tot de benzine op is natuurlijk.. Brandende gebouwen, krijsende vrouwen, moordlustige kinderen met AK47, mannen op motors met bazooka's, ledematen die op straat liggen.... we zullen het die laatste 24 allemaal tegenkomen.
Als eerder aangegeven gooi ik mijn miniatuur tempel van 6 hoog het raam uit....Veel mensen gaan neuken zo te lezen of doen rituelen dansen op het strand of misschien wel in het portaaltje van mijn flat. Kortom, veel vernietiging, alleen al door zo'n bericht de wereld in te helpen.
--
  Moderator maandag 5 maart 2012 @ 12:19:31 #266
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_108737132
Naar de vermoedelijke plek van inslag rijden, tuinstoeltje uitklappen bier drinken en wachten op het onvermijdelijke. 8-)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_108741581
bidden
pi_108741608
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:36 schreef Arcadia het volgende:
bidden
pi_108741687
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:37 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee
pi_108741888
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:36 schreef Arcadia het volgende:
bidden
Wat wil je ermee bereiken?
pi_108742021
quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:46 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Wat wil je ermee bereiken?
Wat wil jij met deze vraag bereiken?
  maandag 5 maart 2012 @ 14:54:03 #272
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_108742157
Rondjes gaan rennen en gillen als een 6-jarig meisje van wie net haar favoriete pop is afgepakt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_108742165
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:50 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Wat wil jij met deze vraag bereiken?
Jesus, ik hoop dat jij als eerste onder die meteoriet terecht komt.

Dat was misschien niet zo aardig. Anyway, ik vraag me af wat het doel van bidden is als je zeer binnenkort het loodje legt.
pi_108742249
quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:54 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Omdat ik bidden zeg? Oh wacht, het waren natuurlijk de gelovigen die zo oorlogszuchtig waren, terwijl een atheïst als jij mij als eerste de dood toewenst, heel fijn om te weten dit :)

Grappigste is nog dat je 'Jesus' zegt.
pi_108742253
quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:54 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dat was misschien niet zo aardig. Anyway, ik vraag me af wat het doel van bidden is als je zeer binnenkort het loodje legt.
Hoop hebben dat de wereld toch niet vergaat.
pi_108742350
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoop hebben dat de wereld toch niet vergaat.
Ik zou bidden voor een beter leven in het hiernamaals en dat de zonden van alle mensen op aarde vergeven worden en dat ze toch de hemel mogen ervaren, zelfs mijn ergste vijanden.
pi_108742353
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Omdat ik bidden zeg? Oh wacht, het waren natuurlijk de gelovigen die zo oorlogszuchtig waren, terwijl een atheïst als jij mij als eerste de dood toewenst, heel fijn om te weten dit :)

Grappigste is nog dat je 'Jesus' zegt.
Ja dat vond ik ook wel grappig, een extraatje voor jou O+

Waar lees je overigens dat ik atheïst ben? En zo onaardig is het niet om iemand dood te wensen als de wereld binnen 24 uur vergaat.
  maandag 5 maart 2012 @ 14:59:34 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108742365
Ik ben ook wel benieuwd waarvoor je in die laatste uren bidt?
pi_108742382
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik zou bidden voor een beter leven in het hiernamaals en dat de zonden van alle mensen op aarde vergeven worden en dat ze toch de hemel mogen ervaren, zelfs mijn ergste vijanden.
Is je leven nu slecht of minder dan?
  maandag 5 maart 2012 @ 15:00:27 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108742390
Aha, je bidt onder andere ook voor mij. Vooral doen! Baat het niet ...
pi_108742417
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet in, maar een schietgebedje in tijden van pure wanhoop zie ik me nog wel doen.
pi_108742489
quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook wel grappig, een extraatje voor jou O+

Waar lees je overigens dat ik atheïst ben? En zo onaardig is het niet om iemand dood te wensen als de wereld binnen 24 uur vergaat.

Assumeren in deze context is logisch vervolg van actie-reactie. Wat ik wil bereiken met bidden is een typische vraag voor een atheïst, no offence.

quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:00 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Is je leven nu slecht of minder dan?
Nee, niet slecht of minder.

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet in, maar een schietgebedje in tijden van pure wanhoop zie ik me nog wel doen.
Dat zouden genoeg mensen doen, heb daar ooit een artikel van gelezen dat een (Nederlandse) man zijn kind aan het verdrinken was en dat die man elke mogelijke god aansprak, terwijl hij daarvoor echt atheïstisch was. Hij zei zelf: "in die momenten probeer je alles te doen, koste wat kost om toch voor het beste te zorgen".
pi_108742599
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef Arcadia het volgende:
Hij zei zelf: "in die momenten probeer je alles te doen, koste wat kost om toch voor het beste te zorgen".
Hypocriet gelul.
pi_108742604
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Assumeren in deze context is logisch vervolg van actie-reactie. Wat ik wil bereiken met bidden is een typische vraag voor een atheïst, no offence.

[..]

Nee, niet slecht of minder.

Wat een onzin! Atheïsme heeft te maken met het onkennen/niet geloven in het bestaan van een god. Ook al zou ik geloven in een god, dan betekent het nog niet dat ik verplicht ben te bidden. Ik hou mij er niet mee bezig maar ik sluit niks uit. Ik vroeg me gewoon oprecht af wat jou aan zou zetten om in je laatste uurtjes te bidden, en dan krijg ik zo'n vage tegenvraag. Wat ik met de vraag wilde bereiken? Een antwoord.

Ik vraag me gewoon af waarom je voor een beter leven zou bidden als je nu al een goed leven hebt. Omdat het einde eraan gaat komen en je graag weer een leven wilt?
pi_108742782
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hypocriet gelul.
Inderdaad. Mensen plakken dan ook vaker het foute etiket op henzelf, agnosticisme zou beter hebben gestaan.

quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:06 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Wat een onzin! Atheïsme heeft te maken met het onkennen/niet geloven in het bestaan van een god. Ook al zou ik geloven in een god, dan betekent het nog niet dat ik verplicht ben te bidden. Ik hou mij er niet mee bezig maar ik sluit niks uit. Ik vroeg me gewoon oprecht af wat jou aan zou zetten om in je laatste uurtjes te bidden, en dan krijg ik zo'n vage tegenvraag. Wat ik met de vraag wilde bereiken? Een antwoord.

Ik vraag me gewoon af waarom je voor een beter leven zou bidden als je nu al een goed leven hebt. Omdat het einde eraan gaat komen en je graag weer een leven wilt?
Jij je geloofsleer, ik het mijne ;), je bent nogal vlug op de teentjes getrapt, dus een discussie houd ik maar achterwege.
pi_108743094
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Inderdaad. Mensen plakken dan ook vaker het foute etiket op henzelf, agnosticisme zou beter hebben gestaan.

[..]

Jij je geloofsleer, ik het mijne ;), je bent nogal vlug op de teentjes getrapt, dus een discussie houd ik maar achterwege.
Prima :7
pi_108743411
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Oneens. Ik ben er behoorlijk van overtuigd dat er geen God is, maar een schietgebedje zou een uiting zijn van pure wanhoop en niet van een onderliggend geloof dat er toch misschien een God is. Want ik zou vast en zeker om mezelf lachen na het doen van zo'n nutteloos schietgebed. Ik durf zelfs zo ver te gaan door te zeggen dat echte agnosten niet bestaan, omdat je altijd wel neigt naar of wel of niet geloven.
pi_108743507
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oneens. Ik ben er behoorlijk van overtuigd dat er geen God is, maar een schietgebedje zou een uiting zijn van pure wanhoop en niet van een onderliggend geloof dat er toch misschien een God is. Want ik zou vast en zeker om mezelf lachen na het doen van zo'n nutteloos schietgebed. Ik durf zelfs zo ver te gaan door te zeggen dat echte agnosten niet bestaan, omdat je altijd wel neigt naar of wel of niet geloven.
Bullshit.
pi_108743519
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Banken en winkels overvallen, scheuren met de auto, hoeren mishandelen, gigolo's sufneuken en daarna die chocowafels? Zoiets?
Uuuuhh we hebben een homo in ons midden :')__!!!
pi_108743603
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je iets bent, dan moet je het overtuigd zijn, volgens jouw eigen logica dat je iets bent of niet, dan mag een atheïst ook geen schietgebedje doen.
pi_108743652
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:36 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Als je iets bent, dan moet je het overtuigd zijn, volgens jouw eigen logica dat je iets bent of niet, dan mag een atheïst ook geen schietgebedje doen.
Je illustreert precies waarom zoveel mensen problemen met gelovigen hebben.

Rechtlijnige relidioten.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_108743933
quote:
6s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je illustreert precies waarom zoveel mensen problemen met gelovigen hebben.

Rechtlijnige relidioten.
Ho maar, gaan we persoonlijk aanvallen? Ik paste gewoon haar eigen logica toe op haar post en ik ben ineens een "relidioot"?
pi_108743944
Wat ik zou doen?

- Naar een BMW/Ferrari/Lambo dealer gaan en een vet exclusieve hypercar stelen en lekker gaan joyriden.

- Nog wat super exotische ( en risicovolle ) drugs zien te regelen en gebruiken zoals Heroïne, Opium, PCP, Crystal-Meth die ik nu nog niet durf te gebruiken. De rest van het lijstje heb ik toch allemaal al gedaan..

- Sex hebben met meisjes en vrouwen, en veeel ook. Ook proberen met meisjes die je al kent, maar je misschien nog twijfelde of het nog wat ging worden ja of nee. Eventueel maar hoeren neuken :')

- Winkels plunderen, van supermarkt tot luxe electronica zaak. Gewoon in de winkel dingen proeven, met shit door de winkels gooien. Snel nog de dikste speakers en andere snufjes kopen ( JATTEN bedoel ik ).. Al wil je daar geen tijd aan spenderen denk ik dan.

- Ergens een mooi groot luxe (kantoor)pand plunderen en een gruwelijk feest geven met drugs en drank all over the place. En de meest dikke speakers en draaitafel/mix-shizzle. Gewoon lekker feesten/draaien/dansen met al je vrienden tot je erbij neervalt.

- Mensen in elkaar slaan die ik niet mag maar normaal gesproken bang was voor de consequenties.

- Dingen doen zoals een trein, stadsbus, vette auto kapen en dan real-life GTA spelen.

Enz. enz.

:D

---

Ik zou overigens nooit zomaar vrouwen verkrachten of onschuldige mensen beroven of iets anders toedoen.. Dat zou ik serieus niet over mijn hart kunnen verkrijgen ( zelfs dan niet ). Dus even kort; niet dingen doen ( hoe 'leuk' ook ) die ten koste van anderen gaan.
  maandag 5 maart 2012 @ 15:50:16 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108744078
Dat gaat je niet lukken in 24 uur ;)
pi_108744409
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ho maar, gaan we persoonlijk aanvallen? Ik paste gewoon haar eigen logica toe op haar post en ik ben ineens een "relidioot"?
Persoonlijk? Helemaal niet. Jij trekt het je persoonlijk aan, dat is wat anders.

Strawberry is heel duidelijk in haar uitleg en ik sta volledig achter haar.

pi_108744467
quote:
6s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Persoonlijk? Helemaal niet. Jij trekt het je persoonlijk aan, dat is wat anders.

Strawberry is heel duidelijk in haar uitleg en ik sta volledig achter haar.
Mij quoteren en direct mijn geloofsleer aanvallen, mij rechtlijnig noemen én mij een idioot noemen, hoe is dat niet persoonlijk?
pi_108744559
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:01 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Mij quoteren en direct mijn geloofsleer aanvallen, mij rechtlijnig noemen én mij een idioot noemen, hoe is dat niet persoonlijk?
Je bent exemplarisch voor de relidioten. Doe ermee wat je wil.

Je reageert ook weer typisch als een gelovige.

pi_108744656
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bent exemplarisch voor de relidioten. Doe ermee wat je wil.

Je reageert ook weer typisch als een gelovige.
Uhuh, mij in een hokje der stereotypes schuiven en weer op de man spelen ;). Ik ga niet meer in op jou :).
  maandag 5 maart 2012 @ 16:09:51 #299
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_108744735
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef Silenus het volgende:
Ik zou dat proberen, waarschijnlijk falen en dan rukkend het einde meemaken :')
pi_108745171
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ik zou dat proberen, waarschijnlijk falen en dan rukkend het einde meemaken :')
pi_108745188
Nieuw deel!
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')