abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108537447
Naar aanleiding van dit bericht: Close encounters #2: Asteroiden scheren langs de aarde

Stel, dat wij weten dat een asteroïde met een gigantische omvang deze kant uit komt, en dat een poging om de baan te veranderen mislukt is. En dat de Aarde dus 24 uur heeft, en dat het ding nog inslaat vlakbij Nederland ook, dus dat wij sowieso eraan gaan. Een filmpje van de inslag van een dergelijk object is op Youtube te vinden. Daar slaat een 500 km brede asteroide in, met als gevolg een wereldwijde aardbeving, een gigantische schokgolf die alles verpulvert, en tenslotte verstikkende gassen in de atmosfeer.

Wat doe jij dan nog in die 24 uur? Ga je nog naar je werk? Verklaar je de liefde aan je geheime liefde? Of verlaat je je huidige liefde juist? Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel? Ga je naar je ouders? Probeer je eindelijk alle drugs uit?

TS begint: als ik een vriendin had zou ik het ermee op een neuken zetten, maar niet voordat ik even mijn zusje en haar gezinnetje gedag heb gezegd :) Drugs doe ik niet, ik wil toch wel de inslag nog even meemaken, ook al overleef ik het niet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108537502
Drugs. Drank. Misschien nog een vrouwtje verkrachten ofzo. Of iemand dood maken. Omdat t dan toch niets meer uitmaakt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:01:18 #3
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108537512
Tyfushard zwemmen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_108537570
Tegen het politiebureau pissen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:06:55 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108537672
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs. Drank. Misschien nog een vrouwtje verkrachten ofzo. Of iemand dood maken. Omdat t dan toch niets meer uitmaakt.
Nog?

Ik zou niet echt de behoefte hebben om plotseling crimineel te worden of iemand anders pijn te doen, gewoon omdat het kan en niks meer uitmaakt.
Ik denk dat ik mijn beste vrienden om me heen zou verzamelen om samen het einde der tijden af te wachten.
En dansen, met tranen in mijn ogen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:07:00 #6
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_108537675
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef Godshand het volgende:
Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel?
Dit misschien, maar dat zal wel moeilijk worden, aangezien het wel erg druk zal zijn op de route. :')

quote:
Je wilt anderen dus de laatste dag van hun leven een rotdag bezorgen alleen voor je eigen plezier/genot?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_108537692
FOK!ken
pi_108537779
Mooie film die daarover gaat: Last Night

Hoe iedereen anders het einde beleeft.
I feel kinda Locrian today
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:10:28 #9
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_108537784
Een paar zegels droppen.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_108537785
Ik heb het er ooit eens met mijn ex over gehad en die zou ik dan bellen.
Kortom, ik zit wel goed.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:10:38 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108537790
De VS liggen niet op de aarde?
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:10:40 #12
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_108537792
Heroïne proberen en met vrienden een beetje gaan chillen in de duinen en wachten op het vuurwerk.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:11:26 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108537819
CNN Breaking News kijken waarschijnlijk.
pi_108537821
quote:
11s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nog?

Ik zou niet echt de behoefte hebben om plotseling crimineel te worden of iemand anders pijn te doen, gewoon omdat het kan en niks meer uitmaakt.
Ik denk dat ik mijn beste vrienden om me heen zou verzamelen om samen het einde der tijden af te wachten.
En dansen, met tranen in mijn ogen.
Oke, dat woordje was verkeerd gekozen in die zin :D
Klinkt mooi, grote kans dat ik ook met mijn beste maten eindig, stomdronken/stoned dat dan weer wel. Denk dat ik helemaal niemand zou kunnen vermoorden, maar goed.
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Dit misschien, maar dat zal wel moeilijk worden, aangezien het wel erg druk zal zijn op de route. :')

[..]

Je wilt anderen dus de laatste dag van hun leven een rotdag bezorgen alleen voor je eigen plezier/genot?
Genot nee, maar mijn credo is dat je alles een keertje mee gemaakt moet hebben. Zulke debiele shit doe je niet bij je volle verstand, maar als de aarde toch vergaat en we toch allemaal dood gaan, waarom niet.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:12:21 #15
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_108537848
nog even lekker met mijn vriendin van bil, om daarna buiten in een tuinstoel met een biertje en een sigaretje van het eind te genieten
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:13:33 #16
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_108537880
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:11 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Genot nee, maar mijn credo is dat je alles een keertje mee gemaakt moet hebben. Zulke debiele shit doe je niet bij je volle verstand, maar als de aarde toch vergaat en we toch allemaal dood gaan, waarom niet.
Laat je dan door een kerel in je reet neuken. Of heb je dat ook al gedaan?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:13:46 #17
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_108537885
Kogel door mijn hoofd jagen. Geloof niet dat ik die anticipatie aan zou kunnen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_108537896
quote:
:D

Misschien is het nog wel waar ook idd
pi_108537909
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef Flurry het volgende:

[..]

Laat je dan door een kerel in je reet neuken. Of heb je dat ook al gedaan?
Wat niet is kan komen, maar als ik heel eerlijk moet zijn zie ik dat niet zo zitten :{
pi_108537975
Met mijn vriend naar VS vluchten duh, ik wil niet dood.
Wel nadat ik mijn stiefvader een klap heb gegeven en mijn moeder voor kuthoer heb uitgescholden omdat ze nooit voor me op komt.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:19:08 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108538058
TT:
Wat zou jij doen, als de Aarde nog 24 uur heeft?

...

Ja, dan ga ik naar Amerika ...
:')
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:20:07 #22
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_108538090
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:12 schreef lipjes het volgende:
nog even lekker met mijn vriendin van bil, om daarna buiten in een tuinstoel met een biertje en een sigaretje van het eind te genieten
Dit :D.
Maar als je Hollywood moet geloven dan overkomt dit soort shit alleen hun. Dus hier zitten we goed om de impact te kunnen zien. Ok, een minuutje later zijn wij aan de beurt als die schokgolf komt, maar toch.

Laatste gedachte?

o fuck.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:20:17 #23
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_108538094
de score van breivik verbeteren, vrouwen verkrachten..

nee, ff serieus. Ik denk gewoon met heel de familie bijeenkomen als afscheid :P
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_108538127
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Met mijn vriend naar VS vluchten duh, ik wil niet dood.
Wel nadat ik mijn stiefvader een klap heb gegeven en mijn moeder voor kuthoer heb uitgescholden omdat ze nooit voor me op komt.
Want in Amerika ga je niet dood? :?
pi_108538173
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Want in Amerika ga je niet dood? :?
Jawel, maar later dood en alles toch :@

Of toch naar China, ze hebben daar vast wel binnen 24 uur iets gebouwd wat heel veilig is ^O^
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:23:00 #26
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_108538191
Hercules charteren en eruit springen :D
Of skydiven boven Schiphol en dan het op te toren landen, als statement (en omdat het kan) :+

Dan waarschijnlijk TV kijken, biertjes drinken en andere leuke dingen doen.
GSM ligt eruit, verkeer is toch een chaos duur daar ga ik mijn hoop niet op in zetten.
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:24:11 #27
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108538228
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:10 schreef Copycat het volgende:
De VS liggen niet op de aarde?
Oh, ik ging er naar aanleiding van de openingspost vanuit dat die asteroïde daar geen schade zou veroorzaken. Dus tja, als er ergens een veilige plek is, waarom zou je die kans niet wagen? Helaas zal het daar dan wel erg druk worden. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
Maar die mensen die jij vermoordt en verkracht willen helemaal niet dat jij dat doet. Die willen hun laatste dag leven hoe zij dat willen en eventueel vluchten als dat kan.

Waarom wil jij puur vanuit je eigen egoïsme mensen die kans (om te vluchten of om bij familie/vrienden te zijn) ontnemen?
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:25:28 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108538271
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Oh, ik ging er naar aanleiding van de openingspost vanuit dat die asteroïde daar geen schade zou veroorzaken. Dus tja, als er ergens een veilige plek is, waarom zou je die kans niet wagen? Helaas zal het daar dan wel erg druk worden. :')

De aarde vergaat ...
pi_108538367
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

[..]

Maar die mensen die jij vermoordt en verkracht willen helemaal niet dat jij dat doet. Die willen hun laatste dag leven hoe zij dat willen en eventueel vluchten als dat kan.

Waarom wil jij puur vanuit je eigen egoïsme mensen die kans (om te vluchten of om bij familie/vrienden te zijn) ontnemen?
Grote astroide, dan maakt het niet echt uit waar je zit op de aarde, fucked ben je sowieso.

Als ik het over mijn hart zou kunnen verkrijgen om iemand te vermoorden (wat ik ten zeerste betwijfel :') ) dan zou dan het uitgelezen moment zijn. Geen gevolgen, de teller staat dan voor iedereen op nul. Gewoon om te kijken of ik het kan en wat ik uit die ervaring kan halen, kan mij die andere persoon dan schelen, hij zou toch dood zijn, niets wat die zou doen als hij nog zou leven zou toch wat uitmaken.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:29:12 #30
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_108538369
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef Godshand het volgende:
Naar aanleiding van dit bericht: Close encounters #2: Asteroiden scheren langs de aarde

Stel, dat wij weten dat een asteroïde met een gigantische omvang deze kant uit komt, en dat een poging om de baan te veranderen mislukt is. En dat de Aarde dus 24 uur heeft, en dat het ding nog inslaat vlakbij Nederland ook, dus dat wij sowieso eraan gaan. Een filmpje van de inslag van een dergelijk object is op Youtube te vinden. Daar slaat een 500 km brede asteroide in, met als gevolg een wereldwijde aardbeving, een gigantische schokgolf die alles verpulvert, en tenslotte verstikkende gassen in de atmosfeer.

Wat doe jij dan nog in die 24 uur? Ga je nog naar je werk? Verklaar je de liefde aan je geheime liefde? Of verlaat je je huidige liefde juist? Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel? Ga je naar je ouders? Probeer je eindelijk alle drugs uit?

TS begint: als ik een vriendin had zou ik het ermee op een neuken zetten, maar niet voordat ik even mijn zusje en haar gezinnetje gedag heb gezegd :) Drugs doe ik niet, ik wil toch wel de inslag nog even meemaken, ook al overleef ik het niet.
Eerst flink erop los neuken en dan mezelf helemaal kapot zuipen zodat ik er niet bewust iets van mee zal maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 29-02-2012 11:29:43 (typo) ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:32:47 #31
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:33:10 #32
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108538481
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:25 schreef Copycat het volgende:
De aarde vergaat ...
Ja eh, ik heb die openingspost niet opgesteld met vluchten naar de VS om te overleven en dat soort dingen. :{

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
Als ik het over mijn hart zou kunnen verkrijgen om iemand te vermoorden (wat ik ten zeerste betwijfel :') ) dan zou dan het uitgelezen moment zijn. Geen gevolgen, de teller staat dan voor iedereen op nul. Gewoon om te kijken of ik het kan en wat ik uit die ervaring kan halen, kan mij die andere persoon dan schelen, hij zou toch dood zijn, niets wat die zou doen als hij nog zou leven zou toch wat uitmaken.
Raar. :)
pi_108538516
Shot heroine in de mik en goeie crackpijp roken samen met vrienden :7
pi_108538584
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ja eh, ik heb die openingspost niet opgesteld met vluchten naar de VS om te overleven en dat soort dingen. :{

[..]

Hoezo raar? Misschien niet conventioneel maar raar vind ik dan weer niet het juiste woord. Heb je ooit Lord of the flies gelezen toevallig?
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:39:18 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108538639
quote:
15s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

quote:
En dat de Aarde dus 24 uur heeft,
In TT én in OP. Maakt verder niet uit hoor.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:40:04 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108538661
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:37 schreef HostiMeister het volgende:

Heb je ooit Lord of the flies gelezen toevallig?
Zo'n prachtig boek.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:41:31 #37
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108538697
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Hoezo raar? Misschien niet conventioneel maar raar vind ik dan weer niet het juiste woord. Heb je ooit Lord of the flies gelezen toevallig?
Nee, niet gelezen.

'Raar' is misschien niet het goede woord inderdaad. Maar ik vind het extreem egoïstisch dat als je weet dat iedereen in hetzelfde schuitje zit, iedereen het liefst bij familie/vrienden/geliefde is, of het liefst vlucht als die mogelijkheid er is, jij dat alleen vanuit je eigen egoïsme wilt belemmeren voor die mensen.

Haalt zo'n ramp alle empathie uit je dan?
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:43:23 #38
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108538755
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:39 schreef Copycat het volgende:
In TT én in OP. Maakt verder niet uit hoor.
quote:
Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel?
Uit de OP. Maakt verder niet uit hoor, dat de OP zo tegenstrijdig is.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:45:36 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108538817
Die OP rammelt sowieso aan alle kanten, maar de TT lezen en dan nog 'naar de VS' melden is ... tja ...

Anyhood:

;(
pi_108538875
quote:
17s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo'n prachtig boek.
:Y O+
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nee, niet gelezen.

'Raar' is misschien niet het goede woord inderdaad. Maar ik vind het extreem egoïstisch dat als je weet dat iedereen in hetzelfde schuitje zit, iedereen het liefst bij familie/vrienden/geliefde is, of het liefst vlucht als die mogelijkheid er is, jij dat alleen vanuit je eigen egoïsme wilt belemmeren voor die mensen.

Haalt zo'n ramp alle empathie uit je dan?
Wat is het doel van empathie? Waarom heeft een mens empathie, is dat een sociaal cultureel iets, of is dat een evolutionair iets dat gegroeid is met het leven in stammen van onze voorouders? Zelfde kan je zeggen over egoïsme, jij boven al het andere, jouw genen die blijven voorbestaan zijn belangrijker dan die van anderen. Is dat ook evolutionair?

Op welk ander moment kun jij uitvogelen wat een moord met je doet, wat het voor je betekent, dan op dat moment? Ik vind het boeiend, niet raar.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:56:14 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108539123
Veel zeggen "bij vrienden/familie zijn"

maar wat nou als die vrienden niet bij jou willen zijn? (omdat ze bij andere vrienden of bij hun eigen familie willen zijn) .. zou je dan die dag toch ook doorbrengen met een bozig gevoel?
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:58:30 #42
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108539195
quote:
5s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:56 schreef Cue_ het volgende:

maar wat nou als die vrienden niet bij jou willen zijn? (omdat ze bij andere vrienden of bij hun eigen familie willen zijn) .. zou je dan die dag toch ook doorbrengen met een bozig gevoel?
Nee, niet boos. Waarom? Dat is in het 'normale' dagelijkse leven toch ook weleens zo? Dat je bijvoorbeeld zin hebt om met iemand af te spreken, maar die ander wil of kan niet.

Sowieso roept zo'n dag zóveel emoties in iedereen op dat ik denk dat je al die emoties niet van elkaar kunt onderscheiden.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:59:40 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108539221
quote:
5s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:56 schreef Cue_ het volgende:

Ai, dat zou wel pijnlijk zijn, ja.
Maar ik ga er gewoon van uit dat mijn vrienden mij er ook graag bij hebben, op die laatste momenten. En anders ga ik bij mijn moeder uithuilen.
pi_108539253
Ik zou gewoon, net als anders, de dag met liefde willen vullen hoor, gewoon met mijn vriend. Misschien wil die bij zijn ouders zijn, dan gaan we daarheen.
Ik heb geen behoefte aan nog dingen gaan doen voordat het te laat is ofzo. Je hebt er toch geen herinnering meer van.
Dan liever elkaar steunen in het ongetwijfelde angstige moment.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:00:30 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108539259
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Nee, niet boos. Waarom? Dat is in het 'normale' dagelijkse leven toch ook weleens zo? Dat je bijvoorbeeld zin hebt om met iemand af te spreken, maar die ander wil of kan niet.
Maar dan weet je dat er nog wel een dag komt. Nu is het het einde. Die persoon zal je dus niet zien op die dag en nooit meer.

quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:59 schreef Copycat het volgende:

Ai, dat zou wel pijnlijk zijn, ja.
Maar ik ga er gewoon van uit dat mijn vrienden mij er ook graag bij hebben, op die laatste momenten. En anders ga ik bij mijn moeder uithuilen.
En hoe zou je moeder het vinden dat jij er niet bent.. omdat je bij je vrienden wil zijn. Terwijl je ma jou erbij wil hebben.

tis net als met kerst (voor veel mensen), je hebt te weinig dagen en te veel mensen die het met je willen vieren / waar jij het mee wilt vieren.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:03:23 #46
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108539337
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan weet je dat er nog wel een dag komt. Nu is het het einde. Die persoon zal je dus niet zien op die dag en nooit meer.
Maar dat merk je dan ook niet meer.

quote:
tis net als met kerst (voor veel mensen), je hebt te weinig dagen en te veel mensen die het met je willen vieren / waar jij het mee wilt vieren.
Ik vier nooit kerst, dus misschien dat ik er daarom wat luchtiger over denk.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:03:51 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108539357
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:

En hoe zou je moeder het vinden dat jij er niet bent.. omdat je bij je vrienden wil zijn. Terwijl je ma jou erbij wil hebben.

Met Kerst heb ik dat probleem gelukkig nooit meer. Wel gehad en mèn, wat een crime was dat altijd. Gedoe! En ik haat gedoe. Mijn moeder haat dat gelukkig ook, dus die maakt daar in de regel geen punt van.
Ik heb 24 uur, dus dan ga ik eerst naar mijn moeder en naaste familie voor het afscheid en daarna naar mijn vrienden. Ik denk dat mijn moeder dat wel overleeft. Oh nee.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:04:50 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108539376
Ging even als voorbeeld Kerst. zelf heb ik dat probleem ook niet, maar ging even om het idee natuurlijk :)
pi_108539449
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
Ging even als voorbeeld Kerst. zelf heb ik dat probleem ook niet, maar ging even om het idee natuurlijk :)
Is toch echt wel een andere situatie dan kerst. En dan nog, als je loopt te twijfelen dan zou ik sowieso fuck it zeggen.
pi_108539454
Ergens op een plek met goed zicht op de komende catastrofe gaan zitten wachten op het einde, met een paar goede flessen whisky en een slof sigaretten onder handbereik.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:11:03 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108539536
Ik zou misschien een keer naakt de straat op en neer rennen, luid gillend.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:13:31 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108539612
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is toch echt wel een andere situatie dan kerst. En dan nog, als je loopt te twijfelen dan zou ik sowieso fuck it zeggen.
ging om het feit dat men zegt het met vrienden te willen doorbrengen. Maar die vrienden willen misschien het allemaal met familie vier enzo. Dus dan blijft er weinig over van je wat je eigenlijk zou willen. In hoeverre zou dat invloed hebben op je laatste dag.

Wat ik zelf zou doen? Geen idee. denk m'n pa opzoeken en voor het eerst zeggen dat ik van m hou/hield.. En het liefst met m'n vriendin in Curacao de laatste uren doorbrengen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:15:37 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108539662
Ik vier ook vaak samen met mijn beste vrienden kerst of oud en nieuw bij de moeder van een van ons, dus weet me altijd wel welkom. En zo niet, kan ik heel goed veinzen.
pi_108539704
quote:
17s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik vier ook vaak samen met mijn beste vrienden kerst of oud en nieuw, dus weet me altijd wel welkom. En zo niet, kan ik heel goed veinzen.
Ja dit dus. _O-
pi_108539708
Ik zorgde dat ik op een of andere manier met mijn vriendin en vrienden in een vliegtuig zat op het moment van de inslag.
De hele destructie van bovenaf kunnen volgen.
Dan meteen een End of the World feestje in het vliegtuig met drugs en alcohol en alles wat god verboden heeft.
Every living creature on earth dies alone
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:17:10 #56
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108539713
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
denk m'n pa opzoeken en voor het eerst zeggen dat ik van m hou/hield..
Dat wil je hem dus blijkbaar graag zeggen. Waarom doe je dat nu niet dan?
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:18:24 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108539755
quote:
5s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Dat wil je hem dus blijkbaar graag zeggen. Waarom doe je dat nu niet dan?
Omdat ik het m'n strot niet uit krijg :)
pi_108539762
Ik zou niets doen; enkel gelukkig achterover zitten, met de mooie wetenschap dat het bijna voorbij is.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:20:40 #59
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108539815
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou misschien een keer naakt de straat op en neer rennen, luid gillend.
Ik hoop dat meerdere vrouwen dit doen, zet een tuinstoel voor m'n deur neer, pak er een kratje bier bij en ga genieten van dit schouwspel.

Daarna zoveel mogelijk vrouwen proberen te overtuigen om 'nog effe een keertje te genieten', 'een condoom zou nu toch nergens op slaan' en 'wat is nou je stoutste fantasie', etc etc.

Man, dat wordt de mooiste dag uit m'n leven!
Gourmetten of steengrillen?
pi_108539890
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik hoop dat meerdere vrouwen dit doen, zet een tuinstoel voor m'n deur neer, pak er een kratje bier bij en ga genieten van dit schouwspel.

Daarna zoveel mogelijk vrouwen proberen te overtuigen om 'nog effe een keertje te genieten', 'een condoom zou nu toch nergens op slaan' en 'wat is nou je stoutste fantasie', etc etc.

Man, dat wordt de mooiste dag uit m'n leven!
De mooiste dingen in jou leven zijn bier en seks als het ware...?
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:26:11 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108539983
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:23 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

De mooiste dingen in jou leven zijn bier en seks als het ware...?
Ja, we gaan er even vanuit dat Ajax dan geen wedstrijd meer speelt dan.
pi_108540003
Ohja, dat VS vluchten heeft niet veel zin, maar ging mij meer om dat iedereen zich aan een sprankje hoop vastklampt.

Theoretisch zou je de ramp kunnen overleven door met een raket de ruimte in te gaan (in de VS grote kans dat er raketten zijn) alleen zit je met het probleem dat de zuurstof aan boord opgaat. Dus het is uitstel :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:28:18 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108540055
Zouden dan mensen beveiligingsmensen van belangrijke personen dan ook de dag vrij krijgen?
of zullen ze moeten helpen met het proberen te redden van presidenten/belangrijke mensen / uberhaupt de mensheid etc?

Zelf zou ik dan echt niet gaan werken :D
pi_108540098
Nasa binnendringen, raketje uitkiezen en een stuk of 30 vrouwtjes meenemen. Zonnenbril op en genieten vd show. Daarna mars koloniseren oid.

Verder zit het in ons instict om te willen overleven en zal er ondanks de bewering dat we er aan gaan een deel zijn dat zich zal inzetten op overleven. Een deel zal ook ontkennen dat we er aan gaan en zal invloed hebben op hoe ik die dag zal doorbrengen. Wrss shitloads aan eten ed inslaan.

kut op trouwens. rammelig als wat
pi_108540103
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:28 schreef Cue_ het volgende:
Zouden dan mensen beveiligingsmensen van belangrijke personen dan ook de dag vrij krijgen?
of zullen ze moeten helpen met het proberen te redden van presidenten/belangrijke mensen / uberhaupt de mensheid etc?

Zelf zou ik dan echt niet gaan werken :D
Dat is de vraag idd... zouden die mensen dat dan nog doen als ze het opgedragen krijgen? En wie draagt het ze dan op? Waarschijnlijk hebben hun werkgevers dan ook wel wat anders aan hun hoofd. Ik denk dat alles vrij snel plat ligt.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:30:33 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108540118
Nee je bent ook wel echt een flapdrol als je dan nog doodleuk naar je werk gaat. Kan me niet voorstellen dat IEMAND dat doet.

"Ja ik verwacht je gewoon op het werk!" ..-en anders wat? :')
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:32:01 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108540157
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:30 schreef Silenus het volgende:
Nee je bent ook wel echt een flapdrol als je dan nog doodleuk naar je werk gaat. Kan me niet voorstellen dat IEMAND dat doet.

"Ja ik verwacht je gewoon op het werk!" ..-en anders wat? :')
Ik denk dat mensen uit gewoonte zullen gaan. En ik denk dat er ongetwijfeld een hoop mensen zijn die niet zullen geloven dat de aarde er echt niet meer is over 24 uur.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:33:16 #68
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108540201
Nouja dan kun je het best voor de zekerheid een vrije dag opnemen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:34:17 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108540231
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:33 schreef Silenus het volgende:
Iedereen heeft dus straks vrij op 21 dec?
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:34:59 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108540253
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:33 schreef Silenus het volgende:
Maar stel nou dat je in een verzorgingstehuis werkt. Laat je die mensen daar dan maar aan hun lot over? Of een arts, gaat die ook geen acute gevallen meer helpen?
pi_108540255
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iedereen heeft dus straks vrij op 21 dec?
:') grapjas
pi_108540263
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar stel nou dat je in een verzorgingstehuis werkt. Laat je die mensen daar dan maar aan hun lot over? Of een arts, gaat die ook geen acute gevallen meer helpen?
Nee tuurlijk niet :o
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:35:59 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108540276
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet :o
En wat nou als de wereld niet vergaat.. of niet de hele aarde.. dan zijn zij dood doordat jij niet kwam opdagen :o
Zou je dat op je geweten willen hebben :{
pi_108540305
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En wat nou als de wereld niet vergaat.. of niet de hele aarde.. dan zijn zij dood doordat jij niet kwam opdagen :o
Zou je dat op je geweten willen hebben :{
Shit happens. Maar ik ga er dan wel van uit dat het gaat om een zekerheid die door meerdere instanties erkent is. Niet het gerucht van een zwever met zijn lul uit de broek op de straathoek.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:37:50 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108540321
Het is nog best wel ingewikkeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')