Nog?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs. Drank. Misschien nog een vrouwtje verkrachten ofzo. Of iemand dood maken. Omdat t dan toch niets meer uitmaakt.
Dit misschien, maar dat zal wel moeilijk worden, aangezien het wel erg druk zal zijn op de route.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef Godshand het volgende:
Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel?
Je wilt anderen dus de laatste dag van hun leven een rotdag bezorgen alleen voor je eigen plezier/genot?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs. Drank. Misschien nog een vrouwtje verkrachten ofzo. Of iemand dood maken. Omdat t dan toch niets meer uitmaakt.
Oke, dat woordje was verkeerd gekozen in die zinquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog?
Ik zou niet echt de behoefte hebben om plotseling crimineel te worden of iemand anders pijn te doen, gewoon omdat het kan en niks meer uitmaakt.
Ik denk dat ik mijn beste vrienden om me heen zou verzamelen om samen het einde der tijden af te wachten.
En dansen, met tranen in mijn ogen.
Genot nee, maar mijn credo is dat je alles een keertje mee gemaakt moet hebben. Zulke debiele shit doe je niet bij je volle verstand, maar als de aarde toch vergaat en we toch allemaal dood gaan, waarom niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit misschien, maar dat zal wel moeilijk worden, aangezien het wel erg druk zal zijn op de route.
[..]
Je wilt anderen dus de laatste dag van hun leven een rotdag bezorgen alleen voor je eigen plezier/genot?
Laat je dan door een kerel in je reet neuken. Of heb je dat ook al gedaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Genot nee, maar mijn credo is dat je alles een keertje mee gemaakt moet hebben. Zulke debiele shit doe je niet bij je volle verstand, maar als de aarde toch vergaat en we toch allemaal dood gaan, waarom niet.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Wat niet is kan komen, maar als ik heel eerlijk moet zijn zie ik dat niet zo zittenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef Flurry het volgende:
[..]
Laat je dan door een kerel in je reet neuken. Of heb je dat ook al gedaan?
Ditquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:12 schreef lipjes het volgende:
nog even lekker met mijn vriendin van bil, om daarna buiten in een tuinstoel met een biertje en een sigaretje van het eind te genieten
Want in Amerika ga je niet dood?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Met mijn vriend naar VS vluchten duh, ik wil niet dood.
Wel nadat ik mijn stiefvader een klap heb gegeven en mijn moeder voor kuthoer heb uitgescholden omdat ze nooit voor me op komt.
Jawel, maar later dood en alles tochquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want in Amerika ga je niet dood?
Oh, ik ging er naar aanleiding van de openingspost vanuit dat die asteroïde daar geen schade zou veroorzaken. Dus tja, als er ergens een veilige plek is, waarom zou je die kans niet wagen? Helaas zal het daar dan wel erg druk worden.quote:
Maar die mensen die jij vermoordt en verkracht willen helemaal niet dat jij dat doet. Die willen hun laatste dag leven hoe zij dat willen en eventueel vluchten als dat kan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
Genot nee, maar mijn credo is dat je alles een keertje mee gemaakt moet hebben. Zulke debiele shit doe je niet bij je volle verstand, maar als de aarde toch vergaat en we toch allemaal dood gaan, waarom niet.
De aarde vergaat ...quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Oh, ik ging er naar aanleiding van de openingspost vanuit dat die asteroïde daar geen schade zou veroorzaken. Dus tja, als er ergens een veilige plek is, waarom zou je die kans niet wagen? Helaas zal het daar dan wel erg druk worden.
Grote astroide, dan maakt het niet echt uit waar je zit op de aarde, fucked ben je sowieso.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, ik ging er naar aanleiding van de openingspost vanuit dat die asteroïde daar geen schade zou veroorzaken. Dus tja, als er ergens een veilige plek is, waarom zou je die kans niet wagen? Helaas zal het daar dan wel erg druk worden.
[..]
Maar die mensen die jij vermoordt en verkracht willen helemaal niet dat jij dat doet. Die willen hun laatste dag leven hoe zij dat willen en eventueel vluchten als dat kan.
Waarom wil jij puur vanuit je eigen egoïsme mensen die kans (om te vluchten of om bij familie/vrienden te zijn) ontnemen?
Eerst flink erop los neuken en dan mezelf helemaal kapot zuipen zodat ik er niet bewust iets van mee zal maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef Godshand het volgende:
Naar aanleiding van dit bericht: Close encounters #2: Asteroiden scheren langs de aarde
Stel, dat wij weten dat een asteroïde met een gigantische omvang deze kant uit komt, en dat een poging om de baan te veranderen mislukt is. En dat de Aarde dus 24 uur heeft, en dat het ding nog inslaat vlakbij Nederland ook, dus dat wij sowieso eraan gaan. Een filmpje van de inslag van een dergelijk object is op Youtube te vinden. Daar slaat een 500 km brede asteroide in, met als gevolg een wereldwijde aardbeving, een gigantische schokgolf die alles verpulvert, en tenslotte verstikkende gassen in de atmosfeer.
Wat doe jij dan nog in die 24 uur? Ga je nog naar je werk? Verklaar je de liefde aan je geheime liefde? Of verlaat je je huidige liefde juist? Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel? Ga je naar je ouders? Probeer je eindelijk alle drugs uit?
TS begint: als ik een vriendin had zou ik het ermee op een neuken zetten, maar niet voordat ik even mijn zusje en haar gezinnetje gedag heb gezegdDrugs doe ik niet, ik wil toch wel de inslag nog even meemaken, ook al overleef ik het niet.
Ja eh, ik heb die openingspost niet opgesteld met vluchten naar de VS om te overleven en dat soort dingen.quote:
Raar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
Als ik het over mijn hart zou kunnen verkrijgen om iemand te vermoorden (wat ik ten zeerste betwijfel) dan zou dan het uitgelezen moment zijn. Geen gevolgen, de teller staat dan voor iedereen op nul. Gewoon om te kijken of ik het kan en wat ik uit die ervaring kan halen, kan mij die andere persoon dan schelen, hij zou toch dood zijn, niets wat die zou doen als hij nog zou leven zou toch wat uitmaken.
Hoezo raar? Misschien niet conventioneel maar raar vind ik dan weer niet het juiste woord. Heb je ooit Lord of the flies gelezen toevallig?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb die openingspost niet opgesteld met vluchten naar de VS om te overleven en dat soort dingen.
[..]
Raar.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ja eh, ik heb die openingspost niet opgesteld met vluchten naar de VS om te overleven en dat soort dingen.
Raar.
In TT én in OP. Maakt verder niet uit hoor.quote:En dat de Aarde dus 24 uur heeft,
Zo'n prachtig boek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Heb je ooit Lord of the flies gelezen toevallig?
Nee, niet gelezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Hoezo raar? Misschien niet conventioneel maar raar vind ik dan weer niet het juiste woord. Heb je ooit Lord of the flies gelezen toevallig?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:39 schreef Copycat het volgende:
In TT én in OP. Maakt verder niet uit hoor.
Uit de OP. Maakt verder niet uit hoor, dat de OP zo tegenstrijdig is.quote:Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel?
quote:
Wat is het doel van empathie? Waarom heeft een mens empathie, is dat een sociaal cultureel iets, of is dat een evolutionair iets dat gegroeid is met het leven in stammen van onze voorouders? Zelfde kan je zeggen over egoïsme, jij boven al het andere, jouw genen die blijven voorbestaan zijn belangrijker dan die van anderen. Is dat ook evolutionair?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, niet gelezen.
'Raar' is misschien niet het goede woord inderdaad. Maar ik vind het extreem egoïstisch dat als je weet dat iedereen in hetzelfde schuitje zit, iedereen het liefst bij familie/vrienden/geliefde is, of het liefst vlucht als die mogelijkheid er is, jij dat alleen vanuit je eigen egoïsme wilt belemmeren voor die mensen.
Haalt zo'n ramp alle empathie uit je dan?
Nee, niet boos. Waarom? Dat is in het 'normale' dagelijkse leven toch ook weleens zo? Dat je bijvoorbeeld zin hebt om met iemand af te spreken, maar die ander wil of kan niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:56 schreef Cue_ het volgende:
Veel zeggen "bij vrienden/familie zijn"
maar wat nou als die vrienden niet bij jou willen zijn? (omdat ze bij andere vrienden of bij hun eigen familie willen zijn) .. zou je dan die dag toch ook doorbrengen met een bozig gevoel?
Ai, dat zou wel pijnlijk zijn, ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:56 schreef Cue_ het volgende:
Veel zeggen "bij vrienden/familie zijn"
maar wat nou als die vrienden niet bij jou willen zijn? (omdat ze bij andere vrienden of bij hun eigen familie willen zijn) .. zou je dan die dag toch ook doorbrengen met een bozig gevoel?
Maar dan weet je dat er nog wel een dag komt. Nu is het het einde. Die persoon zal je dus niet zien op die dag en nooit meer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nee, niet boos. Waarom? Dat is in het 'normale' dagelijkse leven toch ook weleens zo? Dat je bijvoorbeeld zin hebt om met iemand af te spreken, maar die ander wil of kan niet.
En hoe zou je moeder het vinden dat jij er niet bent.. omdat je bij je vrienden wil zijn. Terwijl je ma jou erbij wil hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ai, dat zou wel pijnlijk zijn, ja.
Maar ik ga er gewoon van uit dat mijn vrienden mij er ook graag bij hebben, op die laatste momenten. En anders ga ik bij mijn moeder uithuilen.
Maar dat merk je dan ook niet meer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan weet je dat er nog wel een dag komt. Nu is het het einde. Die persoon zal je dus niet zien op die dag en nooit meer.
Ik vier nooit kerst, dus misschien dat ik er daarom wat luchtiger over denk.quote:tis net als met kerst (voor veel mensen), je hebt te weinig dagen en te veel mensen die het met je willen vieren / waar jij het mee wilt vieren.
Met Kerst heb ik dat probleem gelukkig nooit meer. Wel gehad en mèn, wat een crime was dat altijd. Gedoe! En ik haat gedoe. Mijn moeder haat dat gelukkig ook, dus die maakt daar in de regel geen punt van.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
En hoe zou je moeder het vinden dat jij er niet bent.. omdat je bij je vrienden wil zijn. Terwijl je ma jou erbij wil hebben.
tis net als met kerst (voor veel mensen), je hebt te weinig dagen en te veel mensen die het met je willen vieren / waar jij het mee wilt vieren.
Is toch echt wel een andere situatie dan kerst. En dan nog, als je loopt te twijfelen dan zou ik sowieso fuck it zeggen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
Ging even als voorbeeld Kerst. zelf heb ik dat probleem ook niet, maar ging even om het idee natuurlijk
ging om het feit dat men zegt het met vrienden te willen doorbrengen. Maar die vrienden willen misschien het allemaal met familie vier enzo. Dus dan blijft er weinig over van je wat je eigenlijk zou willen. In hoeverre zou dat invloed hebben op je laatste dag.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch echt wel een andere situatie dan kerst. En dan nog, als je loopt te twijfelen dan zou ik sowieso fuck it zeggen.
Ja dit dus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik vier ook vaak samen met mijn beste vrienden kerst of oud en nieuw, dus weet me altijd wel welkom. En zo niet, kan ik heel goed veinzen.
Dat wil je hem dus blijkbaar graag zeggen. Waarom doe je dat nu niet dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
denk m'n pa opzoeken en voor het eerst zeggen dat ik van m hou/hield..
Omdat ik het m'n strot niet uit krijgquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Dat wil je hem dus blijkbaar graag zeggen. Waarom doe je dat nu niet dan?
Ik hoop dat meerdere vrouwen dit doen, zet een tuinstoel voor m'n deur neer, pak er een kratje bier bij en ga genieten van dit schouwspel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou misschien een keer naakt de straat op en neer rennen, luid gillend.
De mooiste dingen in jou leven zijn bier en seks als het ware...?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik hoop dat meerdere vrouwen dit doen, zet een tuinstoel voor m'n deur neer, pak er een kratje bier bij en ga genieten van dit schouwspel.
Daarna zoveel mogelijk vrouwen proberen te overtuigen om 'nog effe een keertje te genieten', 'een condoom zou nu toch nergens op slaan' en 'wat is nou je stoutste fantasie', etc etc.
Man, dat wordt de mooiste dag uit m'n leven!
Ja, we gaan er even vanuit dat Ajax dan geen wedstrijd meer speelt dan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De mooiste dingen in jou leven zijn bier en seks als het ware...?
Dat is de vraag idd... zouden die mensen dat dan nog doen als ze het opgedragen krijgen? En wie draagt het ze dan op? Waarschijnlijk hebben hun werkgevers dan ook wel wat anders aan hun hoofd. Ik denk dat alles vrij snel plat ligt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:28 schreef Cue_ het volgende:
Zouden dan mensen beveiligingsmensen van belangrijke personen dan ook de dag vrij krijgen?
of zullen ze moeten helpen met het proberen te redden van presidenten/belangrijke mensen / uberhaupt de mensheid etc?
Zelf zou ik dan echt niet gaan werken
Ik denk dat mensen uit gewoonte zullen gaan. En ik denk dat er ongetwijfeld een hoop mensen zijn die niet zullen geloven dat de aarde er echt niet meer is over 24 uur.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:30 schreef Silenus het volgende:
Nee je bent ook wel echt een flapdrol als je dan nog doodleuk naar je werk gaat. Kan me niet voorstellen dat IEMAND dat doet.
"Ja ik verwacht je gewoon op het werk!" ..-en anders wat?
Iedereen heeft dus straks vrij op 21 dec?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:33 schreef Silenus het volgende:
Nouja dan kun je het best voor de zekerheid een vrije dag opnemen.
Maar stel nou dat je in een verzorgingstehuis werkt. Laat je die mensen daar dan maar aan hun lot over? Of een arts, gaat die ook geen acute gevallen meer helpen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:33 schreef Silenus het volgende:
Nouja dan kun je het best voor de zekerheid een vrije dag opnemen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft dus straks vrij op 21 dec?
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar stel nou dat je in een verzorgingstehuis werkt. Laat je die mensen daar dan maar aan hun lot over? Of een arts, gaat die ook geen acute gevallen meer helpen?
En wat nou als de wereld niet vergaat.. of niet de hele aarde.. dan zijn zij dood doordat jij niet kwam opdagenquote:
Shit happens. Maar ik ga er dan wel van uit dat het gaat om een zekerheid die door meerdere instanties erkent is. Niet het gerucht van een zwever met zijn lul uit de broek op de straathoek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat nou als de wereld niet vergaat.. of niet de hele aarde.. dan zijn zij dood doordat jij niet kwam opdagen![]()
Zou je dat op je geweten willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |