ging om het feit dat men zegt het met vrienden te willen doorbrengen. Maar die vrienden willen misschien het allemaal met familie vier enzo. Dus dan blijft er weinig over van je wat je eigenlijk zou willen. In hoeverre zou dat invloed hebben op je laatste dag.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch echt wel een andere situatie dan kerst. En dan nog, als je loopt te twijfelen dan zou ik sowieso fuck it zeggen.
Ja dit dus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik vier ook vaak samen met mijn beste vrienden kerst of oud en nieuw, dus weet me altijd wel welkom. En zo niet, kan ik heel goed veinzen.
Dat wil je hem dus blijkbaar graag zeggen. Waarom doe je dat nu niet dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
denk m'n pa opzoeken en voor het eerst zeggen dat ik van m hou/hield..
Omdat ik het m'n strot niet uit krijgquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Dat wil je hem dus blijkbaar graag zeggen. Waarom doe je dat nu niet dan?
Ik hoop dat meerdere vrouwen dit doen, zet een tuinstoel voor m'n deur neer, pak er een kratje bier bij en ga genieten van dit schouwspel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou misschien een keer naakt de straat op en neer rennen, luid gillend.
De mooiste dingen in jou leven zijn bier en seks als het ware...?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik hoop dat meerdere vrouwen dit doen, zet een tuinstoel voor m'n deur neer, pak er een kratje bier bij en ga genieten van dit schouwspel.
Daarna zoveel mogelijk vrouwen proberen te overtuigen om 'nog effe een keertje te genieten', 'een condoom zou nu toch nergens op slaan' en 'wat is nou je stoutste fantasie', etc etc.
Man, dat wordt de mooiste dag uit m'n leven!
Ja, we gaan er even vanuit dat Ajax dan geen wedstrijd meer speelt dan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De mooiste dingen in jou leven zijn bier en seks als het ware...?
Dat is de vraag idd... zouden die mensen dat dan nog doen als ze het opgedragen krijgen? En wie draagt het ze dan op? Waarschijnlijk hebben hun werkgevers dan ook wel wat anders aan hun hoofd. Ik denk dat alles vrij snel plat ligt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:28 schreef Cue_ het volgende:
Zouden dan mensen beveiligingsmensen van belangrijke personen dan ook de dag vrij krijgen?
of zullen ze moeten helpen met het proberen te redden van presidenten/belangrijke mensen / uberhaupt de mensheid etc?
Zelf zou ik dan echt niet gaan werken
Ik denk dat mensen uit gewoonte zullen gaan. En ik denk dat er ongetwijfeld een hoop mensen zijn die niet zullen geloven dat de aarde er echt niet meer is over 24 uur.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:30 schreef Silenus het volgende:
Nee je bent ook wel echt een flapdrol als je dan nog doodleuk naar je werk gaat. Kan me niet voorstellen dat IEMAND dat doet.
"Ja ik verwacht je gewoon op het werk!" ..-en anders wat?
Iedereen heeft dus straks vrij op 21 dec?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:33 schreef Silenus het volgende:
Nouja dan kun je het best voor de zekerheid een vrije dag opnemen.
Maar stel nou dat je in een verzorgingstehuis werkt. Laat je die mensen daar dan maar aan hun lot over? Of een arts, gaat die ook geen acute gevallen meer helpen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:33 schreef Silenus het volgende:
Nouja dan kun je het best voor de zekerheid een vrije dag opnemen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft dus straks vrij op 21 dec?
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar stel nou dat je in een verzorgingstehuis werkt. Laat je die mensen daar dan maar aan hun lot over? Of een arts, gaat die ook geen acute gevallen meer helpen?
En wat nou als de wereld niet vergaat.. of niet de hele aarde.. dan zijn zij dood doordat jij niet kwam opdagenquote:
Shit happens. Maar ik ga er dan wel van uit dat het gaat om een zekerheid die door meerdere instanties erkent is. Niet het gerucht van een zwever met zijn lul uit de broek op de straathoek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat nou als de wereld niet vergaat.. of niet de hele aarde.. dan zijn zij dood doordat jij niet kwam opdagen![]()
Zou je dat op je geweten willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |