Doe jij het anders? Of net zo?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Mensen doe al sowieso niets, automaten die werken, eten, uitgaan en slapen en dit 60 jaar lang herhalen. Ze leven niet, ze reageren alleen op wat er van ze gevraagd wordt.
En dan heb je nog 23uur. Wat doe je in die tijd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:09 schreef Panzermaus het volgende:
Vechten met dieren zoals grote honden enzo, groepsseks met zoveel mogelijk onbekenden, zoveel mogelijk mooie meisjes en milf's volspuiten, omgeving in brand steken, ruiten ingooien, explosieven plaatsen, bank beroven, auto's stelen en in de prak rijden.
Zelfs op de laatste dag van de wereld zou ik het bij sommige niet doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik vind het altijd zo'n onzin om op de laatste dag van de wereld te wachten om te genieten en om aan iemand de liefde te verklaren...Doe het gewoon nu!
Dat gaat niet allemaal in één uur. Vind eerst maar eens aantrekkelijke personen die een gangbang willen, bank beroven moet je ook goed voorbereiden, vind maar mooie milf's en meisjes die jou ook willen en kom maar eens aan explosieven. Bedenk ook maar hoe je een auto's wil stelen en vervolgens in de prak wil rijden. Het leven, een leven niks doen zit er niet in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En dan heb je nog 23uur. Wat doe je in die tijd?
Jij hebt meerdere liefdes?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs op de laatste dag van de wereld zou ik het bij sommige niet doen.
Elke grote stad zit vol met gekken. Gangbang zal geen probleem zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat gaat niet allemaal in één uur. Vind eerst maar eens aantrekkelijke personen die een gangbang willen, bank beroven moet je ook goed voorbereiden, vind maar mooie milf's en meisjes die jou ook willen en kom maar eens aan explosieven. Bedenk ook maar hoe je een auto's wil stelen en vervolgens in de prak wil rijden. Het leven, een leven niks doen zit er niet in.
Tijd besteden met leuke mensen, zou toch mooi zijn als je bovenstaande kunt uitvoeren met een groep enzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En dan heb je nog 23uur. Wat doe je in die tijd?
Wat denk jij beperkt zeg. Zeker het seks-gedeelte is makkelijk te realiseren, en nee, daarvoor hoef ik niet eens naar middelen als verkrachting te grijpen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat gaat niet allemaal in één uur. Vind eerst maar eens aantrekkelijke personen die een gangbang willen, bank beroven moet je ook goed voorbereiden, vind maar mooie milf's en meisjes die jou ook willen en kom maar eens aan explosieven. Bedenk ook maar hoe je een auto's wil stelen en vervolgens in de prak wil rijden. Het leven, een leven niks doen zit er niet in.
[..]
Gekken maar die gekken moeten wel weer aantrekkelijk zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Elke grote stad zit vol met gekken. Gangbang zal geen probleem zijn.
Bank beroven zal ook geen probleem zijn. Personeel heeft vrij genomen
Met willen heeft het volblaffen van milfs en meisjes niets te maken.
Auto stelen ook geen probleem. Iedereen in paniek dus je loopt gewoon ergens naar binnen en pakt de sleutels.
En explosieven? Met hetgeen ik hier in de keukenkast heb staan kan ik wel een paar verschillende soorten explosieven maken.
Lekker boeiend of ze heel erg lekker zijn of niet, daar gaat het toch niet omquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:33 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Gekken maar die gekken moeten wel weer aantrekkelijk zijn.![]()
Goed, daar heb je gelijk aan (het lijkt me op die manier overigens vrij saai om een bank te beroven aangezien er dan helemaal geen spanning is).
Jawel, anders is het verkrachting en je wil natuurlijk niet sterven als een verkrachter. Mag ik hopen.
Misschien, misschien (lijkt me wederom weer saai omdat er weer geen spanning is op die manier).
Blijkbaar ben jij intelligent, de ietwat dommere mensen bedenken dat niet zo snel.
Al met al is het niet in één uurtje gedaan.
Conclusie: doe het allemaal maar voordat de wereld vergaat zodat je er ook nog echt plezier aan beleefd.
Dat wil hij toch. Begrijpelijk ook, ik wil nu al geen seks met niet-lekkere mensen, dan wil ik dat op mijn laatste dag al helemaal niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker boeiend of ze heel erg lekker zijn of niet, daar gaat het toch niet om
Ach ja, op mijn laatste dag ga ik gewoon helemaal uit mijn dak met mijn vriend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat wil hij toch. Begrijpelijk ook, ik wil nu al geen seks met niet-lekkere mensen, dan wil ik dat op mijn laatste dag al helemaal niet.
Alleen met je vriend of wil je meerdere personen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach ja, op mijn laatste dag ga ik gewoon helemaal uit mijn dak met mijn vriend.
Hopelijk ben ik te waus om daar over na te denken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:41 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Alleen met je vriend of wil je meerdere personen?
Neuh dat niet. maar sommige dingen gaan niet helemaal weg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij hebt meerdere liefdes?Op zich best stom dat je het niet wil bekennen want je weet nooit wat eruit kan komen.
![]()
Zou je Gerrie je liefde verklaren?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh dat niet. maar sommige dingen gaan niet helemaal weg.
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je Gerrie je liefde verklaren?
Ik ga gewoon random meiden vragen of ze willen neuken, maakt toch niks meer uit dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:46 schreef Godshand het volgende:
Dat neuken regel je toch wel. Er is vast een buurvrouw waarvan jij haar geheime liefde bent, de kassiere die jou altijd wilde neuken, maar eigenlijk tegen vreemd gaan is, of bang was dat haar vriend erachter zou komen. Nu ze doodgaat maakt het toch geen fuck meer uit. En misschien zijn er enkele exen die hoopten beter te kunnen krijgen na mij, of beseffen dat ik het beste was wat ze hadden, dus mij meteen op die dag bellen en met mij het bed in duiken...
Kortom, je houdt vast 2 of 3 leuke meiden over![]()
Probleem is wel, dat je ook wat agressieve homo's wellicht van je moet afslaan. Denken ze eindelijk hun kans te zien, in je holletje te kunnen
Kijk, dat klinkt wel als een grappig einde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:52 schreef wekky het volgende:
ik snuifde me helemaal de pleuris.. En dan voel ik me zo sterk en probeerde die rare bal te vangen... Hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |