abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108547435
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:39 schreef Silenus het volgende:

[..]
Ik ben geen verzorgende of arts, maar om even lullig te doen...ja. Ik ga niet m'n laatste uren nog een kont wassen (ze poepen maar in de tuin en lopen even de vijver in) en een acuut geval zou ik ook niet helpen. Of je nu dood gaat of over 15 uur....pech gehad.

Het wordt natuurlijk een totale anarchie waarin mensen samenkomen om te bidden (sukkels :')) of in die laatste uren nog zoveel mogelijk uit hun leven te halen. Ieder voor zich. Tenminste, voor mij wel. Ik ben ook een klootzak trouwens.
Hahahaha, dat zal ik ook niet doen. :') _O- Waarschijnlijk ben ik een kutwijf.

Ik heb overigens echt geen flauw idee wat ik zou doen die laatste paar uur. Op zich doe ik alles al wat ik wil. :') Ik zou nog wel eens willen doen alsof ik een bom heb op Schiphol ofzo maar dat maakt op zo'n moment ook niet uit want dood gaan we toch dus dan is het ook niet leuk. :')

Denk dat ik vooral zou balen. Ik wil niet dood, wil nog teveel leuke dingen doen die veel tijd in beslag nemen. :D
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:18:55 #102
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_108548135
Complete zekerheid dat wij het niet overleven zal niemand geloven. En waarschijnlijk zullen er massaal schuilkelders worden gebouwd. Verder zou het me geen fuck kunnen schelen, ik denk dat ik 5 minuten ontken, woedend ben, onderhandel en gedepresseerd raak. Om vervolgens de rest van de 23 uur en 55 minuten te berusten en te genieten van het leven. Misschien inderdaad de liefde verklaren aan een van mijn geheime liefdes. :P
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_108548405
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef Euribob het volgende:
Complete zekerheid dat wij het niet overleven zal niemand geloven. En waarschijnlijk zullen er massaal schuilkelders worden gebouwd. Verder zou het me geen fuck kunnen schelen, ik denk dat ik 5 minuten ontken, woedend ben, onderhandel en gedepresseerd raak. Om vervolgens de rest van de 23 uur en 55 minuten te berusten en te genieten van het leven. Misschien inderdaad de liefde verklaren aan een van mijn geheime liefdes. :P
Gezien je nooit de zekerheid hebt dat je nog langer dan 24 uur te leven hebt; waarom verklaar je nu niet de liefde aan een van je geheime liefdes?
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:17:24 #104
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_108550256
Snel naar familie en geliefden en nog sneller zo ver mogelijk van het punt van inslag vluchten natuurlijk..

Overleven, de rest komt daarna wel..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_108551216
real life gta spelen en daarna warme choco wafels eten.
pi_108551690
quote:
17s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:44 schreef Audreyoot het volgende:
real life gta spelen en daarna warme choco wafels eten.
Ooooooja. Ik ga me een paar heeeeel erg vol vreten, maakt toch niet uit die laatste paar uren.
pi_108552465
Paar koude biertjes en het gaan afwachten.

Ik zou het overgens niet eens erg vinden om mee te maken dat de wereld vergaat. Niet omdat ik dood wil ofzoiets maar het is wel echt de meest unieke gebeurtenis ooit. Aanloop er naar toe en het daadwerklijke einde zou ik graag bij zijn.
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:32:56 #108
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108553130
Van Ziggy kregen we tenminste nog 5 jaar.
'Cos boys don't cry.
pi_108554631
Nog even afscheid van mensen nemen voor zover dat mogelijk is.

En dan rustig afwachten.. leuke muziek draaien, bij mijn vriendin zijn, biertje drinken, etc.

Wat mijn werk betreft.. die krijgen een mailtje dat ik het leuk vond ze gekend te hebben. No fucking way dat ik die dag ga werken :D

Voor de rest bevind ik mij liever op de plek van inslag dan aan de andere kant van de aarde. Liever op slag dood dan nog een paar minuten, uren of zelfs wel dagen lijden.

[ Bericht 9% gewijzigd door LostInSpace op 29-02-2012 19:22:33 ]
There is a long line down from heaven.
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:44:49 #110
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_108559449
Vriendin ophalen/naar vriendin toe, neuken, feesten, drugs op de kop tikken, drugs gebruiken, nog meer neuken, nuchter worden, neuken, en neukend genieten van het einde.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_108560796
je zou je moeten afvragen waarom mensen hun leven niet leven alsof het de laatste kan zijn, maar dat pas doen wanneer ze geen kant meer op kunnen rennen.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_108560873
Neuken voor het leven.
#TeamMiley
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:15:36 #113
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_108561302
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:07 schreef Bredemug het volgende:
je zou je moeten afvragen waarom mensen hun leven niet leven alsof het de laatste kan zijn, maar dat pas doen wanneer ze geen kant meer op kunnen rennen.
Omdat heel veel mensen allerlei risico's willen gaan nemen die een dodelijke afloop kunnen hebben. Ik vraag me trouwens af of de mensen die al die 'stoere' dingen roepen dat ook daadwerkelijk zullen gaan doen op die beruchte dag.

Ook al die mensen die roepen: "Neuken natuurlijk!"

Ik ben absoluut niet frigide, maar ik denk dat ik op zo'n dag totaal niet in de stemming ben voor seks. Sowieso, neuken kan ook altijd als het niet de laatste dag is. In dat geval snap ik inderdaad niet dat mensen roepen dat ze dat gaan doen op de laatste dag. :)

Ik denk eerder dat de meeste mensen direct in een zeer sombere stemming raken, waardoor ze geen zin meer hebben om maar iets te doen.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_108561720
Ik denk dat als het echt pas 24 uur van te voren bekend wordt gemaakt dat er dan wereldwijde paniek, chaos en anarchie uitbreekt. Denk niet dat je echt de mogelijkheid hebt om rustig te genieten op de laatste dag.
pi_108561837
Grote speakers stelen uit zo'n shop met een goede versterker erbij en dan op een plek midden in de stad keihard muziek draaien.
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:25:14 #116
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108561883
Oh, en al die mensen die zeggen heel veel drugs te gaan gebruiken, daarvan vraag ik me ook wel af of die standaard een flinke voorraad in huis hebben! :D

Ik denk namelijk niet dat de lokale drugsdealer op die dag nog zit te wachten op inkomsten, aangezien geld dan in één klap waardeloos is geworden. Dus waar ga je die drugs vandaan halen?
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:26:33 #117
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_108561957
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Oh, en al die mensen die zeggen heel veel drugs te gaan gebruiken, daarvan vraag ik me ook wel af of die standaard een flinke voorraad in huis hebben! :D

Ik denk namelijk niet dat de lokale drugsdealer op die dag nog zit te wachten op inkomsten, aangezien geld dan in één klap waardeloos is geworden. Dus waar ga je die drugs vandaan halen?
Hier dacht ik vanmiddag dus ook aan waarna ik dus een lange discussie met collega's had over de houdbaarheid van heroine. Ik had niet door dat het gewoon poeder is ik neem aan dat je dat in zo'n luchtdichte ikea pot gewoon oneindig lang kan houden, toch?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:27:47 #118
92926 Joipoidoipoipoi
pi_108562035
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef SpecialK het volgende:
Hier dacht ik vanmiddag dus ook aan waarna ik dus een lange discussie met collega's had over de houdbaarheid van heroine. Ik had niet door dat het gewoon poeder is ik neem aan dat je dat in zo'n luchtdichte ikea pot gewoon oneindig lang kan houden, toch?
Ik heb geen idee wat de houdbaarheid van heroïne is, maar jij gaat dus alvast een flinke voorraad aanschaffen voor het geval dat? :D
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:30:21 #119
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_108562189
Stel dat ik dat ging doen... heb jij.... dan een nummertje voor me? :@
pi_108562473
Goede muziek draaien, een paar smakelijke biefstukken naar binnen werken, misschien links of rechts nog wat neuken.

En dan ergens een hoog punt opzoeken, fles whisky of wodka erbij, wat te roken. Rustig wachten op de show.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_108564281
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de meeste mensen direct in een zeer sombere stemming raken, waardoor ze geen zin meer hebben om maar iets te doen.
Mensen doe al sowieso niets, automaten die werken, eten, uitgaan en slapen en dit 60 jaar lang herhalen. Ze leven niet, ze reageren alleen op wat er van ze gevraagd wordt.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:31:17 #122
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_108566301
Ik zal het liefst met mn familie zijn, en dan mijn lievelings eten de hele dag en paar uur van te voren op het zuipen zetten en een stuk of 250 oxazepam innemen die ik sowieso op voorraad heb liggen, voor het geval dat. Ik vind het maar eng.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:34:48 #123
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_108566540
Als de dag daar is dan wil ik het ook doorbrengen met jouw familie.
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:35:56 #124
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108566613
De auto in en hop, naar de Alpen vlammen. Tussen de bergen hedde wel wat bescherming ... !
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:41:56 #125
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_108567037
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef MissionPhailed het volgende:
De auto in en hop, naar de Alpen vlammen. Tussen de bergen hedde wel wat bescherming ... !
Hahah. Oke. Good luck with that.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')