Hahahaha, dat zal ik ook niet doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben geen verzorgende of arts, maar om even lullig te doen...ja. Ik ga niet m'n laatste uren nog een kont wassen (ze poepen maar in de tuin en lopen even de vijver in) en een acuut geval zou ik ook niet helpen. Of je nu dood gaat of over 15 uur....pech gehad.
Het wordt natuurlijk een totale anarchie waarin mensen samenkomen om te bidden (sukkels) of in die laatste uren nog zoveel mogelijk uit hun leven te halen. Ieder voor zich. Tenminste, voor mij wel. Ik ben ook een klootzak trouwens.
Gezien je nooit de zekerheid hebt dat je nog langer dan 24 uur te leven hebt; waarom verklaar je nu niet de liefde aan een van je geheime liefdes?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef Euribob het volgende:
Complete zekerheid dat wij het niet overleven zal niemand geloven. En waarschijnlijk zullen er massaal schuilkelders worden gebouwd. Verder zou het me geen fuck kunnen schelen, ik denk dat ik 5 minuten ontken, woedend ben, onderhandel en gedepresseerd raak. Om vervolgens de rest van de 23 uur en 55 minuten te berusten en te genieten van het leven. Misschien inderdaad de liefde verklaren aan een van mijn geheime liefdes.
Ooooooja. Ik ga me een paar heeeeel erg vol vreten, maakt toch niet uit die laatste paar uren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:44 schreef Audreyoot het volgende:
real life gta spelen en daarna warme choco wafels eten.
Omdat heel veel mensen allerlei risico's willen gaan nemen die een dodelijke afloop kunnen hebben. Ik vraag me trouwens af of de mensen die al die 'stoere' dingen roepen dat ook daadwerkelijk zullen gaan doen op die beruchte dag.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:07 schreef Bredemug het volgende:
je zou je moeten afvragen waarom mensen hun leven niet leven alsof het de laatste kan zijn, maar dat pas doen wanneer ze geen kant meer op kunnen rennen.
Hier dacht ik vanmiddag dus ook aan waarna ik dus een lange discussie met collega's had over de houdbaarheid van heroine. Ik had niet door dat het gewoon poeder is ik neem aan dat je dat in zo'n luchtdichte ikea pot gewoon oneindig lang kan houden, toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Oh, en al die mensen die zeggen heel veel drugs te gaan gebruiken, daarvan vraag ik me ook wel af of die standaard een flinke voorraad in huis hebben!
Ik denk namelijk niet dat de lokale drugsdealer op die dag nog zit te wachten op inkomsten, aangezien geld dan in één klap waardeloos is geworden. Dus waar ga je die drugs vandaan halen?
Ik heb geen idee wat de houdbaarheid van heroïne is, maar jij gaat dus alvast een flinke voorraad aanschaffen voor het geval dat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef SpecialK het volgende:
Hier dacht ik vanmiddag dus ook aan waarna ik dus een lange discussie met collega's had over de houdbaarheid van heroine. Ik had niet door dat het gewoon poeder is ik neem aan dat je dat in zo'n luchtdichte ikea pot gewoon oneindig lang kan houden, toch?
Mensen doe al sowieso niets, automaten die werken, eten, uitgaan en slapen en dit 60 jaar lang herhalen. Ze leven niet, ze reageren alleen op wat er van ze gevraagd wordt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de meeste mensen direct in een zeer sombere stemming raken, waardoor ze geen zin meer hebben om maar iets te doen.
Hahah. Oke. Good luck with that.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef MissionPhailed het volgende:
De auto in en hop, naar de Alpen vlammen. Tussen de bergen hedde wel wat bescherming ... !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |