Maar eff serieus ik weet echt niet wat ik deed... Probeerde zo snel mogelij k te vluchten, als het uberhaupt ergens veillig was denk ik....quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt wel als een grappig einde.
Eensch. En nu ga ik slapen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
Alcohol, drugs en seks. Zo moet het eindigen.
Ik rust mijn koffer.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:53 schreef Panzermaus het volgende:
Nog zoiets: gooien met mensen en kinderen. Echt hard en ver gooien.
En een Milf neuken..quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:01 schreef heloef het volgende:
Oh ja en een paar gebouwen opblazen, woei!
Niet eens dood en verderf zaaien eigenlijk, meer gewoon indrukwekkende dingen zien en doen. Dus bijvoorbeeld het laten instorten van een warenhuis of de Martinitoren, het ontsporen van een trein. Of nog groter denken, het naar beneden halen van het ISS, de Eiffeltoren in laten storten en het grootste cruiseschip laten zinken. Gewapend een dierentuin of bioindustrie-bedrijf binnendringen en alle dieren vrijlaten. Dat soort materie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]![]()
Wat voor wensen heb je nog meer?
Nee, weet je, dat heb ik nou ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:10 schreef SunTzu het volgende:
Is het raar dat ik gewoon niks kan bedenken?
Mwah, maakt toch niet zoveel uit wat je gaat doen, je gaat toch dood.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:10 schreef SunTzu het volgende:
Is het raar dat ik gewoon niks kan bedenken?
Nee, leuke laatste uren voor die vrouw. Maar serieus, dat je er dan mee weg kan komen betekent niet dat je het maar zou moeten doen. Zou jij echt een vrouw willen verkrachten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs. Drank. Misschien nog een vrouwtje verkrachten ofzo. Of iemand dood maken. Omdat t dan toch niets meer uitmaakt.
Waarom moet het meteen verkrachten worden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, leuke laatste uren voor die vrouw. Maar serieus, dat je er dan mee weg kan komen betekent niet dat je het maar zou moeten doen. Zou jij echt een vrouw willen verkrachten?
[..]
Sowieso vreemd dat veel mannen dat hier ineens zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, leuke laatste uren voor die vrouw. Maar serieus, dat je er dan mee weg kan komen betekent niet dat je het maar zou moeten doen. Zou jij echt een vrouw willen verkrachten?
Ik denk dat ik drugs zou gebruiken, alleen al om gewoon even niks te voelen. Anders wordt ik waarschijnlijk zwaar panisch.
Ik ben best egoistisch wat dat betreft, ikke ikke ikke fuck dit we gaan allemaal stikke.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik drugs zou gebruiken, alleen al om gewoon even niks te voelen. Anders wordt ik waarschijnlijk zwaar panisch.
Al grote mysteries op aarde oplossen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:15 schreef Panzermaus het volgende:
Loch Ness leegpompen.
Zo'n olieraffinaderij in brand steken.
[..]
Waarom moet het meteen verkrachten worden?
Klopt, doe ik dan ook (alcohol). Maar dan zou ik gewoon heroine doen en nu niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:16 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat veel mannen dat hier ineens zeggen.Drugs gebruiken kan nu ook wel.
Waarom nu geen heroïne?quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, doe ik dan ook (alcohol). Maar dan zou ik gewoon heroine doen en nu niet.
Het gewoon vragen is ook weer zoiets.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom moet het meteen verkrachten worden?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:21 schreef Voorschrift het volgende:
Drugs
Geniet gewoon van de chaos vanuit alle luxe, overval een mooie autozaak, steel wat flessen dure champagne en tour mooi rond terwijl iedereen zichzelf afmaakt.
Raak je ook vast niet na één keertje, denk ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik niet veel zin heb om verslaafd te raken.
Gewoon beginnen en ze snapt het vanzelf. Vrouwen snappen dan dat ze je heel goed kunnen gebruiken. Mits je goodlooking bent en sexappeal van drie stieren hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gewoon vragen is ook weer zoiets.
Er zal in Amerika vast een geboortestijging zijn in september ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:25 schreef SunTzu het volgende:
Hoeveel mensen zullen gaan krikken op 21 december, 9 maanden later dikke geboortegolf over de hele wereld.
Daarom dus verkrachting, blij dat je het snapt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon beginnen en ze snapt het vanzelf. Vrouwen snappen dan dat ze je heel goed kunnen gebruiken. Mits je goodlooking bent en sexappeal van drie stieren hebt.
Mwoah, ik schaar het er maar niet onder.quote:
Mij kennende blijft het vast niet bij één keertje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Raak je ook vast niet na één keertje, denk ik.
Zit je in de politiek toevallig?quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, ik schaar het er maar niet onder.
Lekker hypocriet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, ik schaar het er maar niet onder.
Zoals ik al had uitgelegd, dingen doen die normaal niet kunnen of maatschappelijk verwerpelijk zijn kun je juist dan doen omdat het in uiteindelijk voor niemand gevolgen heeft. Dood gaan we dan tochquote:Op donderdag 1 maart 2012 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maarja, wat zul je balen als je sochtends de deur uitgaat om vrouwen te verkrachten en er ineens een gespierde homoseksuele neger op je af komt rennen met hetzelfde idee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
Zoals ik al had uitgelegd, dingen doen die normaal niet kunnen of maatschappelijk verwerpelijk zijn kun je juist dan doen omdat het in uiteindelijk voor niemand gevolgen heeft. Dood gaan we dan tochPlus kleine kans dat ik het ook daadwerkelijk zou kunnen, altijd fijn om je eigen grenzen op te zoeken.
![]()
3 weken lang dagelijks gebruik voor een lichamelijke verslaving.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij kennende blijft het vast niet bij één keertje.
Klopt, ach, kan ik in ieder geval zeggen dat ik een goede doodstrijd heb geleverd met die grote homofiele man. Zolang het maar geen alledaags dagje is zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maarja, wat zul je balen als je sochtends de deur uitgaat om vrouwen te verkrachten en er ineens een gespierde homoseksuele neger op je af komt rennen met hetzelfde idee.
Tegen wie wil je dat dan nog zeggen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, ach, kan ik in ieder geval zeggen dat ik een goede doodstrijd heb geleverd met die grote homofiele man. Zolang het maar geen alledaags dagje is zullen we maar zeggen
Al mijn twitter followers die in hun kelder zitten opgesloten natuurlijk. Duh.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tegen wie wil je dat dan nog zeggen?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Al mijn twitter followers die in hun kelder zitten opgesloten natuurlijk. Duh.
Daar zorg ik wel voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, jij hebt allebei voor handen?
PCP kan je zelf wel maken, en de Gatling guns staan hier 15km verderop.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, jij hebt allebei voor handen?
ja tuurlijk kun je dat. Dat kan toch elke heikneuter, een leger basis binnen banjeren en een 4x4 stelen en dan een chinook lokaliseren en daar het boord kanon afschroeven en monteren op voorgenoemde 4x4 en dan wegrijden zonder dat ook maar een haan op die basis naar kraait. Binnen 24 uur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
PCP kan je zelf wel maken, en de Gatling guns staan hier 15km verderop.
Mochten die er niet zijn kan ik altijd nog een Vulcan uit een Chinook halen en op een, natuurlijk gestolen, 4x4 monteren Libie Style.
Broeder.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
PCP kan je zelf wel maken, en de Gatling guns staan hier 15km verderop.
Mochten die er niet zijn kan ik altijd nog een Vulcan uit een Chinook halen en op een, natuurlijk gestolen, 4x4 monteren Libie Style.
Ja, gezellig op z'n hollands met z'n allen wederom slappe filterkoffie en droge cake eten. Fuck dat shit!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:55 schreef dawg het volgende:
op de allerlaatste dag van de aarde gaan neuken.! of drugs doen.
!
in elk geval denk ik dat ik wel naar de mensen van wie ik hou zou gaan, samen nog tijd doorbrengen ...
creapquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs. Drank. Misschien nog een vrouwtje verkrachten ofzo. Of iemand dood maken. Omdat t dan toch niets meer uitmaakt.
Ik zou alle mensen die mij lief zijn proberen te verzamelen op een plek, mijn tuin, omdat die de grootste is, en een feest bouwen. Mekaar tijdens de inslag omhelzen en SAMEN naar de hel gaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef Godshand het volgende:
Naar aanleiding van dit bericht: Close encounters #2: Asteroiden scheren langs de aarde
Stel, dat wij weten dat een asteroïde met een gigantische omvang deze kant uit komt, en dat een poging om de baan te veranderen mislukt is. En dat de Aarde dus 24 uur heeft, en dat het ding nog inslaat vlakbij Nederland ook, dus dat wij sowieso eraan gaan. Een filmpje van de inslag van een dergelijk object is op Youtube te vinden. Daar slaat een 500 km brede asteroide in, met als gevolg een wereldwijde aardbeving, een gigantische schokgolf die alles verpulvert, en tenslotte verstikkende gassen in de atmosfeer.
Wat doe jij dan nog in die 24 uur? Ga je nog naar je werk? Verklaar je de liefde aan je geheime liefde? Of verlaat je je huidige liefde juist? Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel? Ga je naar je ouders? Probeer je eindelijk alle drugs uit?
TS begint: als ik een vriendin had zou ik het ermee op een neuken zetten, maar niet voordat ik even mijn zusje en haar gezinnetje gedag heb gezegdDrugs doe ik niet, ik wil toch wel de inslag nog even meemaken, ook al overleef ik het niet.
quote:
Daar let je niet op als het eid van de wereld in zicht is, creapquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leer es spellen of het woordenboek te gebruiken
Ik doe het anders, ik heb een eigen systeem voor mezelf gemaakt waarbij ik elk uur van elke dag bijhoud in wat ik doe, en vervolgens zet ik al mijn uren na een maand in een grafiek waarbij ik ze analyseer, gebieden waarin ik veel tijd verspil probeer ik dan te verminderen of te vervangen door het vergroten van mijn zelf-kennis over hoe ik denk en doe om mijzelf als persoon te verbeteren.quote:
Wat bedoel je met verspilde tijd als het op de eerste post gaat? Wat doe je als je nog 24uur hebt voor de inslag van een meteoriet die de aarde vernietigd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik doe het anders, ik heb een eigen systeem voor mezelf gemaakt waarbij ik elk uur van elke dag bijhoud in wat ik doe, en vervolgens zet ik al mijn uren na een maand in een grafiek waarbij ik ze analyseer, gebieden waarin ik veel tijd verspil probeer ik dan te verminderen of te vervangen door het vergroten van mijn zelf-kennis over hoe ik denk en doe om mijzelf als persoon te verbeteren.
Deze process herhaal ik dan maandelijks, om zo verspilde tijd te minimaliseren en mijn eigen leven te maximaliseren.
Een voorbeeldje, stel je verspilt honderden uren aan games zoals world of warcraft, nou stel je voor wat je met al die uren zou kunnen bereiken als je het in je eigen leven zou steken.
Ik denk dat HostiMeister een van de weinige is in dit topic die weet wat er ECHT gaat gebeuren als de aarde vergaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Beetje zonde van je tijd om ten eerste alles op te schrijven.. ten tweede om hier op fok te postenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik doe het anders, ik heb een eigen systeem voor mezelf gemaakt waarbij ik elk uur van elke dag bijhoud in wat ik doe, en vervolgens zet ik al mijn uren na een maand in een grafiek waarbij ik ze analyseer, gebieden waarin ik veel tijd verspil probeer ik dan te verminderen of te vervangen door het vergroten van mijn zelf-kennis over hoe ik denk en doe om mijzelf als persoon te verbeteren.
Deze process herhaal ik dan maandelijks, om zo verspilde tijd te minimaliseren en mijn eigen leven te maximaliseren.
Een voorbeeldje, stel je verspilt honderden uren aan games zoals world of warcraft, nou stel je voor wat je met al die uren zou kunnen bereiken als je het in je eigen leven zou steken.
En dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
Een raket stelen en proberen te ontkomen.
Hopen dat het instructieboekje in het handschoenvak ligt.quote:
Op naar al die andere bewoonbare planeten die hier net om het hoekje liggen. Anders uitstappen en duwen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopen dat het instructieboekje in het handschoenvak ligt.
Dan leef je als enige nog!quote:
Tot er geen zuurstof meer isquote:
Banken en winkels overvallen, scheuren met de auto, hoeren mishandelen, gigolo's sufneuken en daarna die chocowafels? Zoiets?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:44 schreef Audreyoot het volgende:
real life gta spelen en daarna warme choco wafels eten.
Hoezo zonde? Bepaal jij soms wat er op fok moet verschijnen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje zonde van je tijd om ten eerste alles op te schrijven.. ten tweede om hier op fok te posten
Waarvoor die handdoekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |