creapquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs. Drank. Misschien nog een vrouwtje verkrachten ofzo. Of iemand dood maken. Omdat t dan toch niets meer uitmaakt.
Ik zou alle mensen die mij lief zijn proberen te verzamelen op een plek, mijn tuin, omdat die de grootste is, en een feest bouwen. Mekaar tijdens de inslag omhelzen en SAMEN naar de hel gaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef Godshand het volgende:
Naar aanleiding van dit bericht: Close encounters #2: Asteroiden scheren langs de aarde
Stel, dat wij weten dat een asteroïde met een gigantische omvang deze kant uit komt, en dat een poging om de baan te veranderen mislukt is. En dat de Aarde dus 24 uur heeft, en dat het ding nog inslaat vlakbij Nederland ook, dus dat wij sowieso eraan gaan. Een filmpje van de inslag van een dergelijk object is op Youtube te vinden. Daar slaat een 500 km brede asteroide in, met als gevolg een wereldwijde aardbeving, een gigantische schokgolf die alles verpulvert, en tenslotte verstikkende gassen in de atmosfeer.
Wat doe jij dan nog in die 24 uur? Ga je nog naar je werk? Verklaar je de liefde aan je geheime liefde? Of verlaat je je huidige liefde juist? Of probeer je nog te vluchten (want 24 uur) naar de VS, misschien overleef je het wel? Ga je naar je ouders? Probeer je eindelijk alle drugs uit?
TS begint: als ik een vriendin had zou ik het ermee op een neuken zetten, maar niet voordat ik even mijn zusje en haar gezinnetje gedag heb gezegdDrugs doe ik niet, ik wil toch wel de inslag nog even meemaken, ook al overleef ik het niet.
quote:
Daar let je niet op als het eid van de wereld in zicht is, creapquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leer es spellen of het woordenboek te gebruiken
Ik doe het anders, ik heb een eigen systeem voor mezelf gemaakt waarbij ik elk uur van elke dag bijhoud in wat ik doe, en vervolgens zet ik al mijn uren na een maand in een grafiek waarbij ik ze analyseer, gebieden waarin ik veel tijd verspil probeer ik dan te verminderen of te vervangen door het vergroten van mijn zelf-kennis over hoe ik denk en doe om mijzelf als persoon te verbeteren.quote:
Wat bedoel je met verspilde tijd als het op de eerste post gaat? Wat doe je als je nog 24uur hebt voor de inslag van een meteoriet die de aarde vernietigd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik doe het anders, ik heb een eigen systeem voor mezelf gemaakt waarbij ik elk uur van elke dag bijhoud in wat ik doe, en vervolgens zet ik al mijn uren na een maand in een grafiek waarbij ik ze analyseer, gebieden waarin ik veel tijd verspil probeer ik dan te verminderen of te vervangen door het vergroten van mijn zelf-kennis over hoe ik denk en doe om mijzelf als persoon te verbeteren.
Deze process herhaal ik dan maandelijks, om zo verspilde tijd te minimaliseren en mijn eigen leven te maximaliseren.
Een voorbeeldje, stel je verspilt honderden uren aan games zoals world of warcraft, nou stel je voor wat je met al die uren zou kunnen bereiken als je het in je eigen leven zou steken.
Ik denk dat HostiMeister een van de weinige is in dit topic die weet wat er ECHT gaat gebeuren als de aarde vergaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs. Drank. Misschien nog een vrouwtje verkrachten ofzo. Of iemand dood maken. Omdat t dan toch niets meer uitmaakt.
Beetje zonde van je tijd om ten eerste alles op te schrijven.. ten tweede om hier op fok te postenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik doe het anders, ik heb een eigen systeem voor mezelf gemaakt waarbij ik elk uur van elke dag bijhoud in wat ik doe, en vervolgens zet ik al mijn uren na een maand in een grafiek waarbij ik ze analyseer, gebieden waarin ik veel tijd verspil probeer ik dan te verminderen of te vervangen door het vergroten van mijn zelf-kennis over hoe ik denk en doe om mijzelf als persoon te verbeteren.
Deze process herhaal ik dan maandelijks, om zo verspilde tijd te minimaliseren en mijn eigen leven te maximaliseren.
Een voorbeeldje, stel je verspilt honderden uren aan games zoals world of warcraft, nou stel je voor wat je met al die uren zou kunnen bereiken als je het in je eigen leven zou steken.
En dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
Een raket stelen en proberen te ontkomen.
Hopen dat het instructieboekje in het handschoenvak ligt.quote:
Op naar al die andere bewoonbare planeten die hier net om het hoekje liggen. Anders uitstappen en duwen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopen dat het instructieboekje in het handschoenvak ligt.
Dan leef je als enige nog!quote:
Tot er geen zuurstof meer isquote:
Banken en winkels overvallen, scheuren met de auto, hoeren mishandelen, gigolo's sufneuken en daarna die chocowafels? Zoiets?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:44 schreef Audreyoot het volgende:
real life gta spelen en daarna warme choco wafels eten.
Hoezo zonde? Bepaal jij soms wat er op fok moet verschijnen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje zonde van je tijd om ten eerste alles op te schrijven.. ten tweede om hier op fok te posten
Waarvoor die handdoekquote:
Om vervolgens een hongerdood te stervenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:50 schreef pietkanarie het volgende:
Met zoveel mogelijk mensen een ballonvaart boeken en van bovenaf toekijken hoe de aarde vergaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef Vaith het volgende:
[..]
- Verwijderde tekst -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:52 schreef Vaith het volgende:
[..]
Om vervolgens een hongerdood te stervenVoor de eerste tijd kun je nog wel wat eten en drinken meenemen. Hoe langer je overleeft, hoe langer je de tijd hebt om een oplossing te zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
Pics van je miniatuurmodel van de "Thean Hou" tempel, waar je de afgelopen 15jaar, elke dag minimaal 1uur aan hebt gewerkt.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:54 schreef Kleurpotlood het volgende:
Ik zou mijn miniatuurmodel van de "Thean Hou" tempel, waar ik de afgelopen 15jaar, elke dag minimaal 1uur aan heb gewerkt van 6 hoog, het raam uit donderen.
zoiets jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:05 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ik zou alle mensen die mij lief zijn proberen te verzamelen op een plek, mijn tuin, omdat die de grootste is, en een feest bouwen. Mekaar tijdens de inslag omhelzen en SAMEN naar de hel gaan.
Nee andersom, je krijgt er niet meer tijd bij ofzoquote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Voor de eerste tijd kun je nog wel wat eten en drinken meenemen. Hoe langer je overleeft, hoe langer je de tijd hebt om een oplossing te zoeken.
Zolang je leeft heb je de tijd om een oplossing te bedenken die voorkomt dat je uiteindelijk dood gaat aan de honger.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee andersom, je krijgt er niet meer tijd bij ofzo
Maar level is per defintie dat je tijd steeds minder wordt..quote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Zolang je leeft heb je de tijd om een oplossing te bedenken die voorkomt dat je uiteindelijk dood gaat aan de honger.
Op die manier! Ja, dat is wel waar inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2012 22:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar level is per defintie dat je tijd steeds minder wordt..
en donuts.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef La_Vita het volgende:
Ik zou me helemaal volstouwen met taart en chocola
Begin maar met de seks dan.quote:
Bron: Close encounters #2: Asteroiden scheren langs de aardequote:Watch the skies Februari 2013
Scientists are predicting that the asteroid 2012 DA14 has a good chance of colliding with Earth in eleven months. Watch the skies in February 2013!
According to RT, NASA has confirmed that the 60 meter (or 197 feet) asteroid, which was spotted by Spanish stargazers in February this year, has a good chance of colliding with earth.
The scientists suggest confronting this asteroid with either big guns or, more strangely, with paint. The problem with either option is that there is no time to build a spaceship for the operation.
A spaceship could either shoot the asteroid down or simply crash into it - this would either break it into pieces or throw it off course.
NASA expert David Dunham suggested: “We could paint it.”
The paint would change the asteroid's ability to reflect sunlight, alter its spin and change its temperature. However, even taking the asteroid off course could be dangerous when it returns in 2056, according to Aleksandr Devaytkin the head of the observatory in Russia’s Pulkovo, as told to Izvestia in Russia recently.
The asteroid's closest approach to earth is scheduled for 15 February 2013, when they predict that the distance between it and earth will be under 27,000 km (16,700 miles).
With the asteroid zooming that low, it will be too late to do anything with it besides trying to predict its final destination and the consequences of impact.
However, NASA's David Dunham did say: “The asteroid may split into pieces entering the atmosphere. In this case, most parts of it will never reach the planet’s surface.”
But theories are that if the entire asteroid did crash into the planet, the impact will be as hard as in the Tunguska blast, which in 1908 knocked down trees over a total area of 2,150 sq km (830 sq miles) in Siberia.
So keep your head down and watch the skies.
Och, levert wel weer een paar dagen leuk Breaking News op, op CNN....quote:Op maandag 5 maart 2012 00:35 schreef MissionPhailed het volgende:
60 meter? Mwah, zo'n kiezelsteen zal de mensheid niet deren. Maar indien zo'n geval op een (grotere) stad lazert, kan het dodental toch lelijk uit de hand lopen ... !
tja al jouw werk in de sportschool is ook niets voor niets geweest... we're all going to diequote:Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pics van je miniatuurmodel van de "Thean Hou" tempel, waar je de afgelopen 15jaar, elke dag minimaal 1uur aan hebt gewerkt.
Ja ik bedoel maar, zo'n steen op Amsterdam moet ook voor enkele fokkers hier dan zuur zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 00:35 schreef MissionPhailed het volgende:
60 meter? Mwah, zo'n kiezelsteen zal de mensheid niet deren. Maar indien zo'n geval op een (grotere) stad lazert, kan het dodental toch lelijk uit de hand lopen ... !
Hoef je niet gefrustreerd voor te zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 07:47 schreef El_Matador het volgende:
Iedereen zal deze dag neukend doorbrengen, denk ik zo.
En de gefrustreerde mannetjes die overblijven, zitten aan de whiskey op een stoeltje te kijken.
Lekker realistisch... wat dacht je van de laatste 24 uur schreeuwend, plunderend en rellend ten onder.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:34 schreef Gertje-Plongers het volgende:
24 uur, hmm. Ik denk dat de hele wereld in ongeloof en stilte de laatste momenten vol tranen doorbrengt.
Jesus, ik hoop dat jij als eerste onder die meteoriet terecht komt.quote:
Omdat ik bidden zeg? Oh wacht, het waren natuurlijk de gelovigen die zo oorlogszuchtig waren, terwijl een atheïst als jij mij als eerste de dood toewenst, heel fijn om te weten ditquote:Op maandag 5 maart 2012 14:54 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Jesus, ik hoop dat jij als eerste onder die meteoriet terecht komt.
Hoop hebben dat de wereld toch niet vergaat.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:54 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Jesus, ik hoop dat jij als eerste onder die meteoriet terecht komt.
Dat was misschien niet zo aardig. Anyway, ik vraag me af wat het doel van bidden is als je zeer binnenkort het loodje legt.
Ik zou bidden voor een beter leven in het hiernamaals en dat de zonden van alle mensen op aarde vergeven worden en dat ze toch de hemel mogen ervaren, zelfs mijn ergste vijanden.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoop hebben dat de wereld toch niet vergaat.
Ja dat vond ik ook wel grappig, een extraatje voor jouquote:Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Omdat ik bidden zeg? Oh wacht, het waren natuurlijk de gelovigen die zo oorlogszuchtig waren, terwijl een atheïst als jij mij als eerste de dood toewenst, heel fijn om te weten dit
Grappigste is nog dat je 'Jesus' zegt.
Is je leven nu slecht of minder dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou bidden voor een beter leven in het hiernamaals en dat de zonden van alle mensen op aarde vergeven worden en dat ze toch de hemel mogen ervaren, zelfs mijn ergste vijanden.
Daar geloof ik niet in, maar een schietgebedje in tijden van pure wanhoop zie ik me nog wel doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou bidden voor een beter leven in het hiernamaals en dat de zonden van alle mensen op aarde vergeven worden en dat ze toch de hemel mogen ervaren, zelfs mijn ergste vijanden.
Assumeren in deze context is logisch vervolg van actie-reactie. Wat ik wil bereiken met bidden is een typische vraag voor een atheïst, no offence.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel grappig, een extraatje voor jou![]()
Waar lees je overigens dat ik atheïst ben? En zo onaardig is het niet om iemand dood te wensen als de wereld binnen 24 uur vergaat.
Nee, niet slecht of minder.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:00 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Is je leven nu slecht of minder dan?
Dat zouden genoeg mensen doen, heb daar ooit een artikel van gelezen dat een (Nederlandse) man zijn kind aan het verdrinken was en dat die man elke mogelijke god aansprak, terwijl hij daarvoor echt atheïstisch was. Hij zei zelf: "in die momenten probeer je alles te doen, koste wat kost om toch voor het beste te zorgen".quote:Op maandag 5 maart 2012 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in, maar een schietgebedje in tijden van pure wanhoop zie ik me nog wel doen.
Hypocriet gelul.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef Arcadia het volgende:
Hij zei zelf: "in die momenten probeer je alles te doen, koste wat kost om toch voor het beste te zorgen".
Wat een onzin! Atheïsme heeft te maken met het onkennen/niet geloven in het bestaan van een god. Ook al zou ik geloven in een god, dan betekent het nog niet dat ik verplicht ben te bidden. Ik hou mij er niet mee bezig maar ik sluit niks uit. Ik vroeg me gewoon oprecht af wat jou aan zou zetten om in je laatste uurtjes te bidden, en dan krijg ik zo'n vage tegenvraag. Wat ik met de vraag wilde bereiken? Een antwoord.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Assumeren in deze context is logisch vervolg van actie-reactie. Wat ik wil bereiken met bidden is een typische vraag voor een atheïst, no offence.
[..]
Nee, niet slecht of minder.
Inderdaad. Mensen plakken dan ook vaker het foute etiket op henzelf, agnosticisme zou beter hebben gestaan.quote:
Jij je geloofsleer, ik het mijnequote:Op maandag 5 maart 2012 15:06 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat een onzin! Atheïsme heeft te maken met het onkennen/niet geloven in het bestaan van een god. Ook al zou ik geloven in een god, dan betekent het nog niet dat ik verplicht ben te bidden. Ik hou mij er niet mee bezig maar ik sluit niks uit. Ik vroeg me gewoon oprecht af wat jou aan zou zetten om in je laatste uurtjes te bidden, en dan krijg ik zo'n vage tegenvraag. Wat ik met de vraag wilde bereiken? Een antwoord.
Ik vraag me gewoon af waarom je voor een beter leven zou bidden als je nu al een goed leven hebt. Omdat het einde eraan gaat komen en je graag weer een leven wilt?
Primaquote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen plakken dan ook vaker het foute etiket op henzelf, agnosticisme zou beter hebben gestaan.
[..]
Jij je geloofsleer, ik het mijne, je bent nogal vlug op de teentjes getrapt, dus een discussie houd ik maar achterwege.
Oneens. Ik ben er behoorlijk van overtuigd dat er geen God is, maar een schietgebedje zou een uiting zijn van pure wanhoop en niet van een onderliggend geloof dat er toch misschien een God is. Want ik zou vast en zeker om mezelf lachen na het doen van zo'n nutteloos schietgebed. Ik durf zelfs zo ver te gaan door te zeggen dat echte agnosten niet bestaan, omdat je altijd wel neigt naar of wel of niet geloven.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen plakken dan ook vaker het foute etiket op henzelf, agnosticisme zou beter hebben gestaan.
Bullshit.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oneens. Ik ben er behoorlijk van overtuigd dat er geen God is, maar een schietgebedje zou een uiting zijn van pure wanhoop en niet van een onderliggend geloof dat er toch misschien een God is. Want ik zou vast en zeker om mezelf lachen na het doen van zo'n nutteloos schietgebed. Ik durf zelfs zo ver te gaan door te zeggen dat echte agnosten niet bestaan, omdat je altijd wel neigt naar of wel of niet geloven.
Uuuuhh we hebben een homo in ons middenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Banken en winkels overvallen, scheuren met de auto, hoeren mishandelen, gigolo's sufneuken en daarna die chocowafels? Zoiets?
Als je iets bent, dan moet je het overtuigd zijn, volgens jouw eigen logica dat je iets bent of niet, dan mag een atheïst ook geen schietgebedje doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oneens. Ik ben er behoorlijk van overtuigd dat er geen God is, maar een schietgebedje zou een uiting zijn van pure wanhoop en niet van een onderliggend geloof dat er toch misschien een God is. Want ik zou vast en zeker om mezelf lachen na het doen van zo'n nutteloos schietgebed. Ik durf zelfs zo ver te gaan door te zeggen dat echte agnosten niet bestaan, omdat je altijd wel neigt naar of wel of niet geloven.
Je illustreert precies waarom zoveel mensen problemen met gelovigen hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je iets bent, dan moet je het overtuigd zijn, volgens jouw eigen logica dat je iets bent of niet, dan mag een atheïst ook geen schietgebedje doen.
Ho maar, gaan we persoonlijk aanvallen? Ik paste gewoon haar eigen logica toe op haar post en ik ben ineens een "relidioot"?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je illustreert precies waarom zoveel mensen problemen met gelovigen hebben.
Rechtlijnige relidioten.
Persoonlijk? Helemaal niet. Jij trekt het je persoonlijk aan, dat is wat anders.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ho maar, gaan we persoonlijk aanvallen? Ik paste gewoon haar eigen logica toe op haar post en ik ben ineens een "relidioot"?
Mij quoteren en direct mijn geloofsleer aanvallen, mij rechtlijnig noemen én mij een idioot noemen, hoe is dat niet persoonlijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Persoonlijk? Helemaal niet. Jij trekt het je persoonlijk aan, dat is wat anders.
Strawberry is heel duidelijk in haar uitleg en ik sta volledig achter haar.
Je bent exemplarisch voor de relidioten. Doe ermee wat je wil.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mij quoteren en direct mijn geloofsleer aanvallen, mij rechtlijnig noemen én mij een idioot noemen, hoe is dat niet persoonlijk?
Uhuh, mij in een hokje der stereotypes schuiven en weer op de man spelenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent exemplarisch voor de relidioten. Doe ermee wat je wil.
Je reageert ook weer typisch als een gelovige.
Ik zou dat proberen, waarschijnlijk falen en dan rukkend het einde meemakenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef Silenus het volgende:
Daarna zoveel mogelijk vrouwen proberen te overtuigen om 'nog effe een keertje te genieten', 'een condoom zou nu toch nergens op slaan' en 'wat is nou je stoutste fantasie', etc etc.
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik zou dat proberen, waarschijnlijk falen en dan rukkend het einde meemaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |