Wat ik interessant vind aan dit topic is dat door alleen het bericht al uit te zenden, waarschijnlijk een groot deel echt vergaat!
Vast dat Obama een paar van die nukes rond schiet met een flinke kernkop, gewoon om te kijken hoe zijn koffertje met die knopjes werkt. Hetzelfde heb je bij die gekke generaals, prachtig mooi vuurwerk!
Andere mensen zullen bewapend met heggenscharen, autokrikken, gazonmaaiers, sleutelsets etc. de straat op gaan (misschien wel naar het strand) om andere mensen mee dood te rammen, mensen te spiesen, te onthoofden, misschien wel levend te verbranden.
Weer andere mensen lassen platen staal op hun auto, om zo letterlijk mini tanks te maken en iedereen die ze tegenkomen mee aan gort te rijden.. tot de benzine op is natuurlijk.. Brandende gebouwen, krijsende vrouwen, moordlustige kinderen met AK47, mannen op motors met bazooka's, ledematen die op straat liggen.... we zullen het die laatste 24 allemaal tegenkomen.
Als eerder aangegeven gooi ik mijn miniatuur tempel van 6 hoog het raam uit....Veel mensen gaan neuken zo te lezen of doen rituelen dansen op het strand of misschien wel in het portaaltje van mijn flat. Kortom, veel vernietiging, alleen al door zo'n bericht de wereld in te helpen.
--