Maar eff serieus ik weet echt niet wat ik deed... Probeerde zo snel mogelij k te vluchten, als het uberhaupt ergens veillig was denk ik....quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt wel als een grappig einde.
Eensch. En nu ga ik slapen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
Alcohol, drugs en seks. Zo moet het eindigen.
Ik rust mijn koffer.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:53 schreef Panzermaus het volgende:
Nog zoiets: gooien met mensen en kinderen. Echt hard en ver gooien.
En een Milf neuken..quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:01 schreef heloef het volgende:
Oh ja en een paar gebouwen opblazen, woei!
Niet eens dood en verderf zaaien eigenlijk, meer gewoon indrukwekkende dingen zien en doen. Dus bijvoorbeeld het laten instorten van een warenhuis of de Martinitoren, het ontsporen van een trein. Of nog groter denken, het naar beneden halen van het ISS, de Eiffeltoren in laten storten en het grootste cruiseschip laten zinken. Gewapend een dierentuin of bioindustrie-bedrijf binnendringen en alle dieren vrijlaten. Dat soort materie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:58 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]![]()
Wat voor wensen heb je nog meer?
Nee, weet je, dat heb ik nou ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:10 schreef SunTzu het volgende:
Is het raar dat ik gewoon niks kan bedenken?
Mwah, maakt toch niet zoveel uit wat je gaat doen, je gaat toch dood.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:10 schreef SunTzu het volgende:
Is het raar dat ik gewoon niks kan bedenken?
Nee, leuke laatste uren voor die vrouw. Maar serieus, dat je er dan mee weg kan komen betekent niet dat je het maar zou moeten doen. Zou jij echt een vrouw willen verkrachten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Drugs. Drank. Misschien nog een vrouwtje verkrachten ofzo. Of iemand dood maken. Omdat t dan toch niets meer uitmaakt.
Waarom moet het meteen verkrachten worden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, leuke laatste uren voor die vrouw. Maar serieus, dat je er dan mee weg kan komen betekent niet dat je het maar zou moeten doen. Zou jij echt een vrouw willen verkrachten?
[..]
Sowieso vreemd dat veel mannen dat hier ineens zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, leuke laatste uren voor die vrouw. Maar serieus, dat je er dan mee weg kan komen betekent niet dat je het maar zou moeten doen. Zou jij echt een vrouw willen verkrachten?
Ik denk dat ik drugs zou gebruiken, alleen al om gewoon even niks te voelen. Anders wordt ik waarschijnlijk zwaar panisch.
Ik ben best egoistisch wat dat betreft, ikke ikke ikke fuck dit we gaan allemaal stikke.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik drugs zou gebruiken, alleen al om gewoon even niks te voelen. Anders wordt ik waarschijnlijk zwaar panisch.
Al grote mysteries op aarde oplossen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:15 schreef Panzermaus het volgende:
Loch Ness leegpompen.
Zo'n olieraffinaderij in brand steken.
[..]
Waarom moet het meteen verkrachten worden?
Klopt, doe ik dan ook (alcohol). Maar dan zou ik gewoon heroine doen en nu niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:16 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat veel mannen dat hier ineens zeggen.Drugs gebruiken kan nu ook wel.
Waarom nu geen heroïne?quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, doe ik dan ook (alcohol). Maar dan zou ik gewoon heroine doen en nu niet.
Het gewoon vragen is ook weer zoiets.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom moet het meteen verkrachten worden?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:21 schreef Voorschrift het volgende:
Drugs
Geniet gewoon van de chaos vanuit alle luxe, overval een mooie autozaak, steel wat flessen dure champagne en tour mooi rond terwijl iedereen zichzelf afmaakt.
Raak je ook vast niet na één keertje, denk ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik niet veel zin heb om verslaafd te raken.
Gewoon beginnen en ze snapt het vanzelf. Vrouwen snappen dan dat ze je heel goed kunnen gebruiken. Mits je goodlooking bent en sexappeal van drie stieren hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gewoon vragen is ook weer zoiets.
Er zal in Amerika vast een geboortestijging zijn in september ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:25 schreef SunTzu het volgende:
Hoeveel mensen zullen gaan krikken op 21 december, 9 maanden later dikke geboortegolf over de hele wereld.
Daarom dus verkrachting, blij dat je het snapt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon beginnen en ze snapt het vanzelf. Vrouwen snappen dan dat ze je heel goed kunnen gebruiken. Mits je goodlooking bent en sexappeal van drie stieren hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |