De vraag is natuurlijk zo opgebouwd dat we zeker weten dat de aarde vergaat. Anders kunnen we aan de gang blijven of een topic openen met ' wat doe jij op 21 december'.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat nou als de wereld niet vergaat.. of niet de hele aarde.. dan zijn zij dood doordat jij niet kwam opdagen![]()
Zou je dat op je geweten willen hebben
Ja man ,ik ben arts. Misschien help ik de 1e 12 uur wel, geef iedereen na 12 uur een overdosis morfine, verklaar mijzelf geen arts meer en ga naar mn vriendin. Of ik regel een knappe zuster als ik geen vriendin meer heb ,misschien wel 2 zusters :pquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar stel nou dat je in een verzorgingstehuis werkt. Laat je die mensen daar dan maar aan hun lot over? Of een arts, gaat die ook geen acute gevallen meer helpen?
Nee oke, voor zover ik de OP interpreteer weten we het zeg maar de dag vantevoren. 21 december zou echt kut zijn, ik heb net niet genoeg geld op m'n rekening om het tot die tijd zonder werk uit te zingen. En al helemaal niet om nog allemaal gave vakanties te maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
Dan is nog de vraag hoever we het van te voren zullen wetenDat heeft sowieso invloed op ALLES! Als we nu met echte complete stelligheid zouden kunnen zeggen dat dus bv op 21 dec de aarde vergaat, dan durf ik te wedden dat de mensen niet zo zouden leven als ze nu doen
oke, beetje offtopic, want dat zijn niet de laatste 24 uur
Ik zou dan echt blij zijn. Ik weet niet of ik nog iets zou doen; wellicht nog een vakantie naar een wereldstad of een apart land dat niemand kent. Niet veel bijzonders verder. Owja, ik zou niet meer gaan werken; mijn bijbaan is kut.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee oke, voor zover ik de OP interpreteer weten we het zeg maar de dag vantevoren. 21 december zou echt kut zijn, ik heb net niet genoeg geld op m'n rekening om het tot die tijd zonder werk uit te zingen. En al helemaal niet om nog allemaal gave vakanties te maken.
Een vakantie naar een wereldstad, een dag van tevoren?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zou dan echt blij zijn. Ik weet niet of ik nog iets zou doen; wellicht nog een vakantie naar een wereldstad of een apart land dat niemand kent. Niet veel bijzonders verder. Owja, ik zou niet meer gaan werken; mijn bijbaan is kut.
Men weet altijd langer of in de baan van een asteroïde, de Aarde ligt. Zie ook dat bericht, mogelijk gaat in 2040 een asteroïde zeer dicht langs de Aarde, maar er is onzekerheid of ie toch niet tegen de Aarde aan gaat. Dus ik zou mij kunnen voorstellen dat 24 uur vantevoren, de baan bekend is, waar ie gaat inslaan, en een eventuele deflectiepoging met kernrakketen al geweest is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee oke, voor zover ik de OP interpreteer weten we het zeg maar de dag vantevoren. 21 december zou echt kut zijn, ik heb net niet genoeg geld op m'n rekening om het tot die tijd zonder werk uit te zingen. En al helemaal niet om nog allemaal gave vakanties te maken.
Gewoon met de waggie als je toch nog tijd zat hebt, maar dat valt natuurlijk niet binnen het 24-uur scenario.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een vakantie naar een wereldstad, een dag van tevoren?
En je denkt dat alle treinen en vliegtuigen en zo gewoon hun normale schema's draaien?
Haha, heb je vanwege dit topic, je subtitel aangepast?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon met de waggie als je toch nog tijd zat hebt, maar dat valt natuurlijk niet binnen het 24-uur scenario.
Heb je nog nooit de wetenschappelijk onderbouwde documentaire 'Armageddon' gezien, daar zeggen ze dat het niets uithaalt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
en een eventuele deflectiepoging met kernrakketen al geweest is.
Ik zou de straat niet op gaan, met al die idioten die in die laatste 24 uur denken dat het toch allemaal niks meer uitmaakt. Lekker met veel drank op 200 km. doen, en zo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon met de waggie als je toch nog tijd zat hebt, maar dat valt natuurlijk niet binnen het 24-uur scenario.
Nee, die heb ik al een tijdjequote:Op woensdag 29 februari 2012 12:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha, heb je vanwege dit topic, je subtitel aangepast?
Ironische nickname is ironisch.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Mensen die anderen gaan verkrachten of zelfs vermoorden, hoe sneu....
Het schijnt heel simpel te zijn om een asteoride uit zijn baan te halen met een satteliet, daarmee kan je hem heel rustig ergens anders heen sturen. dus daar is al een oplossing voor nu zijn er nog 2 gevaren over de mens en de zon.:)quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je nog nooit de wetenschappelijk onderbouwde documentaire 'Armageddon' gezien, daar zeggen ze dat het niets uithaalt.
Grappig dat overlevingsinstinct.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou de straat niet op gaan, met al die idioten die in die laatste 24 uur denken dat het toch allemaal niks meer uitmaakt. Lekker met veel drank op 200 km. doen, en zo.
Natuurlijk maakt dat wel uit. Liever in een klap weg dan uren met gebroken ledematen in een autowrak. Duh.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Grappig dat overlevingsinstinct.
Wat maakt het dan nog uit hoe je dood gaat?
Wie zegt dat je de klap van een auto die met 200Kpm tegen je aan knalt overleeft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat wel uit. Liever in een klap weg dan uren met gebroken ledematen in een autowrak. Duh.
De klap van de asteroïduh.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie zegt dat je de klap van een auto die met 200Kpm tegen je aan knalt overleeft.
Dat overleef je inderdaad niet:quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie zegt dat je de klap van een auto die met 200Kpm tegen je aan knalt overleeft.
Gaaaaaaay!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog?
Ik zou niet echt de behoefte hebben om plotseling crimineel te worden of iemand anders pijn te doen, gewoon omdat het kan en niks meer uitmaakt.
Ik denk dat ik mijn beste vrienden om me heen zou verzamelen om samen het einde der tijden af te wachten.
En dansen, met tranen in mijn ogen.
Hahahaha, dat zal ik ook niet doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben geen verzorgende of arts, maar om even lullig te doen...ja. Ik ga niet m'n laatste uren nog een kont wassen (ze poepen maar in de tuin en lopen even de vijver in) en een acuut geval zou ik ook niet helpen. Of je nu dood gaat of over 15 uur....pech gehad.
Het wordt natuurlijk een totale anarchie waarin mensen samenkomen om te bidden (sukkels) of in die laatste uren nog zoveel mogelijk uit hun leven te halen. Ieder voor zich. Tenminste, voor mij wel. Ik ben ook een klootzak trouwens.
Gezien je nooit de zekerheid hebt dat je nog langer dan 24 uur te leven hebt; waarom verklaar je nu niet de liefde aan een van je geheime liefdes?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef Euribob het volgende:
Complete zekerheid dat wij het niet overleven zal niemand geloven. En waarschijnlijk zullen er massaal schuilkelders worden gebouwd. Verder zou het me geen fuck kunnen schelen, ik denk dat ik 5 minuten ontken, woedend ben, onderhandel en gedepresseerd raak. Om vervolgens de rest van de 23 uur en 55 minuten te berusten en te genieten van het leven. Misschien inderdaad de liefde verklaren aan een van mijn geheime liefdes.
Ooooooja. Ik ga me een paar heeeeel erg vol vreten, maakt toch niet uit die laatste paar uren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:44 schreef Audreyoot het volgende:
real life gta spelen en daarna warme choco wafels eten.
Omdat heel veel mensen allerlei risico's willen gaan nemen die een dodelijke afloop kunnen hebben. Ik vraag me trouwens af of de mensen die al die 'stoere' dingen roepen dat ook daadwerkelijk zullen gaan doen op die beruchte dag.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:07 schreef Bredemug het volgende:
je zou je moeten afvragen waarom mensen hun leven niet leven alsof het de laatste kan zijn, maar dat pas doen wanneer ze geen kant meer op kunnen rennen.
Hier dacht ik vanmiddag dus ook aan waarna ik dus een lange discussie met collega's had over de houdbaarheid van heroine. Ik had niet door dat het gewoon poeder is ik neem aan dat je dat in zo'n luchtdichte ikea pot gewoon oneindig lang kan houden, toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Oh, en al die mensen die zeggen heel veel drugs te gaan gebruiken, daarvan vraag ik me ook wel af of die standaard een flinke voorraad in huis hebben!
Ik denk namelijk niet dat de lokale drugsdealer op die dag nog zit te wachten op inkomsten, aangezien geld dan in één klap waardeloos is geworden. Dus waar ga je die drugs vandaan halen?
Ik heb geen idee wat de houdbaarheid van heroïne is, maar jij gaat dus alvast een flinke voorraad aanschaffen voor het geval dat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef SpecialK het volgende:
Hier dacht ik vanmiddag dus ook aan waarna ik dus een lange discussie met collega's had over de houdbaarheid van heroine. Ik had niet door dat het gewoon poeder is ik neem aan dat je dat in zo'n luchtdichte ikea pot gewoon oneindig lang kan houden, toch?
Mensen doe al sowieso niets, automaten die werken, eten, uitgaan en slapen en dit 60 jaar lang herhalen. Ze leven niet, ze reageren alleen op wat er van ze gevraagd wordt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de meeste mensen direct in een zeer sombere stemming raken, waardoor ze geen zin meer hebben om maar iets te doen.
Hahah. Oke. Good luck with that.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef MissionPhailed het volgende:
De auto in en hop, naar de Alpen vlammen. Tussen de bergen hedde wel wat bescherming ... !
Doe jij het anders? Of net zo?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Mensen doe al sowieso niets, automaten die werken, eten, uitgaan en slapen en dit 60 jaar lang herhalen. Ze leven niet, ze reageren alleen op wat er van ze gevraagd wordt.
En dan heb je nog 23uur. Wat doe je in die tijd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:09 schreef Panzermaus het volgende:
Vechten met dieren zoals grote honden enzo, groepsseks met zoveel mogelijk onbekenden, zoveel mogelijk mooie meisjes en milf's volspuiten, omgeving in brand steken, ruiten ingooien, explosieven plaatsen, bank beroven, auto's stelen en in de prak rijden.
Zelfs op de laatste dag van de wereld zou ik het bij sommige niet doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik vind het altijd zo'n onzin om op de laatste dag van de wereld te wachten om te genieten en om aan iemand de liefde te verklaren...Doe het gewoon nu!
Dat gaat niet allemaal in één uur. Vind eerst maar eens aantrekkelijke personen die een gangbang willen, bank beroven moet je ook goed voorbereiden, vind maar mooie milf's en meisjes die jou ook willen en kom maar eens aan explosieven. Bedenk ook maar hoe je een auto's wil stelen en vervolgens in de prak wil rijden. Het leven, een leven niks doen zit er niet in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En dan heb je nog 23uur. Wat doe je in die tijd?
Jij hebt meerdere liefdes?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs op de laatste dag van de wereld zou ik het bij sommige niet doen.
Elke grote stad zit vol met gekken. Gangbang zal geen probleem zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat gaat niet allemaal in één uur. Vind eerst maar eens aantrekkelijke personen die een gangbang willen, bank beroven moet je ook goed voorbereiden, vind maar mooie milf's en meisjes die jou ook willen en kom maar eens aan explosieven. Bedenk ook maar hoe je een auto's wil stelen en vervolgens in de prak wil rijden. Het leven, een leven niks doen zit er niet in.
Tijd besteden met leuke mensen, zou toch mooi zijn als je bovenstaande kunt uitvoeren met een groep enzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En dan heb je nog 23uur. Wat doe je in die tijd?
Wat denk jij beperkt zeg. Zeker het seks-gedeelte is makkelijk te realiseren, en nee, daarvoor hoef ik niet eens naar middelen als verkrachting te grijpen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat gaat niet allemaal in één uur. Vind eerst maar eens aantrekkelijke personen die een gangbang willen, bank beroven moet je ook goed voorbereiden, vind maar mooie milf's en meisjes die jou ook willen en kom maar eens aan explosieven. Bedenk ook maar hoe je een auto's wil stelen en vervolgens in de prak wil rijden. Het leven, een leven niks doen zit er niet in.
[..]
Gekken maar die gekken moeten wel weer aantrekkelijk zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Elke grote stad zit vol met gekken. Gangbang zal geen probleem zijn.
Bank beroven zal ook geen probleem zijn. Personeel heeft vrij genomen
Met willen heeft het volblaffen van milfs en meisjes niets te maken.
Auto stelen ook geen probleem. Iedereen in paniek dus je loopt gewoon ergens naar binnen en pakt de sleutels.
En explosieven? Met hetgeen ik hier in de keukenkast heb staan kan ik wel een paar verschillende soorten explosieven maken.
Lekker boeiend of ze heel erg lekker zijn of niet, daar gaat het toch niet omquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:33 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Gekken maar die gekken moeten wel weer aantrekkelijk zijn.![]()
Goed, daar heb je gelijk aan (het lijkt me op die manier overigens vrij saai om een bank te beroven aangezien er dan helemaal geen spanning is).
Jawel, anders is het verkrachting en je wil natuurlijk niet sterven als een verkrachter. Mag ik hopen.
Misschien, misschien (lijkt me wederom weer saai omdat er weer geen spanning is op die manier).
Blijkbaar ben jij intelligent, de ietwat dommere mensen bedenken dat niet zo snel.
Al met al is het niet in één uurtje gedaan.
Conclusie: doe het allemaal maar voordat de wereld vergaat zodat je er ook nog echt plezier aan beleefd.
Dat wil hij toch. Begrijpelijk ook, ik wil nu al geen seks met niet-lekkere mensen, dan wil ik dat op mijn laatste dag al helemaal niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker boeiend of ze heel erg lekker zijn of niet, daar gaat het toch niet om
Ach ja, op mijn laatste dag ga ik gewoon helemaal uit mijn dak met mijn vriend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat wil hij toch. Begrijpelijk ook, ik wil nu al geen seks met niet-lekkere mensen, dan wil ik dat op mijn laatste dag al helemaal niet.
Alleen met je vriend of wil je meerdere personen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach ja, op mijn laatste dag ga ik gewoon helemaal uit mijn dak met mijn vriend.
Hopelijk ben ik te waus om daar over na te denken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:41 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Alleen met je vriend of wil je meerdere personen?
Neuh dat niet. maar sommige dingen gaan niet helemaal weg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:23 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij hebt meerdere liefdes?Op zich best stom dat je het niet wil bekennen want je weet nooit wat eruit kan komen.
![]()
Zou je Gerrie je liefde verklaren?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh dat niet. maar sommige dingen gaan niet helemaal weg.
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je Gerrie je liefde verklaren?
Ik ga gewoon random meiden vragen of ze willen neuken, maakt toch niks meer uit dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:46 schreef Godshand het volgende:
Dat neuken regel je toch wel. Er is vast een buurvrouw waarvan jij haar geheime liefde bent, de kassiere die jou altijd wilde neuken, maar eigenlijk tegen vreemd gaan is, of bang was dat haar vriend erachter zou komen. Nu ze doodgaat maakt het toch geen fuck meer uit. En misschien zijn er enkele exen die hoopten beter te kunnen krijgen na mij, of beseffen dat ik het beste was wat ze hadden, dus mij meteen op die dag bellen en met mij het bed in duiken...
Kortom, je houdt vast 2 of 3 leuke meiden over![]()
Probleem is wel, dat je ook wat agressieve homo's wellicht van je moet afslaan. Denken ze eindelijk hun kans te zien, in je holletje te kunnen
Kijk, dat klinkt wel als een grappig einde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:52 schreef wekky het volgende:
ik snuifde me helemaal de pleuris.. En dan voel ik me zo sterk en probeerde die rare bal te vangen... Hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |