Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Zie DM.quote:
Kom maar langsquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet haten jij. wij zijn met velenen we weten waar je huis woont
Niet. En dan nog, ze breekt je.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Offtopic ik weet het, maar hoe is Myraela te hosselen?
Met een aantal briefjes van ¤500,- wil het wel lukken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Je moet zachte haren hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Of een treinenfetisj!quote:
Kusjekroel Remmiequote:
Wereldrecord.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:44 schreef Michhas het volgende:
Wanneer gaat UDOWU weer op slot? Het is alweer even geleden.
Alsjeblieft NIET, dan komen ze hier weer verder trollenquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:44 schreef Michhas het volgende:
Wacht, ik kijk even in mijn glazen bol.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:44 schreef Michhas het volgende:
heeft je glazen bol kuren?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wacht, ik kijk even in mijn glazen bol.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/360381
BaggerGeit
quote:
Je hoeft dit niet te melden, dat houden we zelf wel in de gaten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/360381
BaggerGeit
Nee.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:14 schreef DrDentz het volgende:
Mag dit topic ook op slot: DrDentz
staat alleen maar offtopic gebagger in
Zie de lapo.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:08 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje op een geniaal topic
Net mijn ballen geschoren. Kreeg ik commentaar op.
Ja ik ben trots op je knul, nu nog snel een glaasje dubbelfris en dan onder de wol. Laat het licht uit zijn wanneer ik naar boven kom anders zwaait er wat!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb ik patjens ontgroening een beetje goed gedaan
Ik ben morgen vrij baflapquote:Op zondag 4 maart 2012 22:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ben trots op je knul, nu nog snel een glaasje dubbelfris en dan onder de wol. Laat het licht uit zijn wanneer ik naar boven kom anders zwaait er wat!
Lees FOK!mededelingen evenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:35 schreef Quisho het volgende:
Patje is mod? Gz.
Gaat Smegmanus een ander subforum modden?
Doet het hier gewoon. Wis je cache even en probeer het opnieuw.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:39 schreef Superthomas het volgende:
misschien niet de goede plek om te vragen, maar waarom kan ik niet op Fotoboek? er staat steeds dat de site niet beschikbaar is...
nou, ik ben nog nooit op fotoboek geweest. ik krijg steeds die melding. ook met andere computers.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Doet het hier gewoon. Wis je cache even en probeer het opnieuw.
Dan heb ik geen idee.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:43 schreef Superthomas het volgende:
[..]
nou, ik ben nog nooit op fotoboek geweest. ik krijg steeds die melding. ook met andere computers.
Dan moet je even mailen met forum(at)fok.nl.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:43 schreef Superthomas het volgende:
[..]
nou, ik ben nog nooit op fotoboek geweest. ik krijg steeds die melding. ook met andere computers.
dankje.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je even mailen met forum(at)fok.nl.
Wat is er niet duidelijk dan? Stuur een PM of DM.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:28 schreef Stokstaart het volgende:
Patje kun je wat beter communiceren naar je users?
Je hoeft niet meteen uit de hoogte doen, je bent toch zo lekker gewoon gebleven?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk dan? Stuur een PM of DM.
Wat zouden die mensen er leuk aan moeten vinden? Het ging nergens over.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef kornuitbuffel het volgende:
Waarom meteen dicht Patje?
En geen reacties afwachten.
Misschien zijn er mensen die het wél leuk vinden.
Daarom dacht ik dat juist.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat zouden die mensen er leuk aan moeten vinden? Het ging nergens over.
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef kornuitbuffel het volgende:
Gevochten.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef kornuitbuffel het volgende:
Op elk forum van FOK! kun je lol hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef allesbeterweter het volgende:
Waar kun je wel en mag je lol hebben op FOK even een vraag voor de mods?
Alvast bedankt.
POLquote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef allesbeterweter het volgende:
Waar kun je wel en mag je lol hebben op FOK even een vraag voor de mods?
Alvast bedankt.
Maak dan een nieuw topic i.p.v. een oud topic te kicken zonder bijdragequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
Smeg, dat fuckstok topic zitten toch hele leuke plaatjes tussen?
Goed punt. Je sluitpost was wel glimlach opwekkend.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maak dan een nieuw topic i.p.v. een oud topic te kicken zonder bijdrage
vindt.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gevochten.
Dit noemt men bagger.
Niemand vind zoiets leuk.
Einde.
Ik ben blij dat ten minste één iemand mijn posts leestquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ten minste één iemand mijn posts leest
Let een beetje op je bagger danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef Haifisch het volgende:
Aangezien ik geen DM/PM heb: Sorry smegmanus.
Twee! Zie compliment een paar posts geledenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ten minste één iemand mijn posts leest
Mijn moeder zegt altijd dat je op jezelf moet letten en niet op andere smegmanusquote:
Bawww, kusjekroel enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Twee! Zie compliment een paar posts geleden
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd dat je op jezelf moet letten en niet op andere smegmanus
Een gros daarvan kan nog er nog lang van genieten.quote:
Kom op, half uurtje.. ik moet ook wel eens schijten hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef BBQSausage het volgende:
Mja, d'r mag opzich wel even een random mod ONZ komen opruimen, opzich.
Mijn held!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een gros daarvan kan nog er nog lang van genieten.
Van dat plaatje dan hè, posten lukt even niet meer.
Een echte baas als jij mag dat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kom op, half uurtje.. ik moet ook wel eens schijten hoor.
En ja daar neem ik de tijd voor ja!
Jij staat er toch niet alleen voor?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kom op, half uurtje.. ik moet ook wel eens schijten hoor.
En ja daar neem ik de tijd voor ja!
Oké Jaret.quote:
Mêh.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:38 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
mag die dan weer open of is dat nogo
Ja is wel op dreef inderdaad. Zal hem een DM sturen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn donatie aan de gewonden in Syrië is geweigerd.
Post hier, op de internationale vrouwendag, je favoriete vrouw.
Pim had gelijk. Vrouwen horen in de keuken. Ook op deze dag.
De reden dat er geen goede voetbalsters zijn maar wel goeie violistes.
Hoe noem je een lesbienne die van plassex houdt ?
Op advies van mijn huisarts ben ik gaan sporten om af te vallen.
Je handen wassen in een openbaar toilet.
Mijn opa was fout in de oorlog.
Af en toe een tong80 topic is leuk, maar ik kan bijna geen topic meer aanklikken in ONZ dat niet van hem is
Ik zou me niet druk maken om één post.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:23 schreef TimKuik het volgende:
Funny links, pics & clips - #91 - Zonder zinvolle TT
delano.888 heeft een beetje zand in z'n vagina. Kunnen jullie het er even uitschrobben plz?
Een van de Moderators, problemen met je Paon/Stokstaart topic? Neem dat gezeik lekker ergens anders heen, maar niet hier. Groetjes, en kusje op je auw. Later.quote:
Een van de Moderatorsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een van de Moderators, problemen met je Paon/Stokstaart topic? Neem dat gezeik lekker ergens anders heen, maar niet hier. Groetjes, en kusje op je auw. Later.
Ga even weg met je oude kaas man. Ga eens snel heen. We moeten geen gelazer tussen die twee hier. Klaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een van de Moderators? mannetje.... ben je wel droog achter je oren?
Bupatih zegt je dat wat ? dat was pas een mod. in de tijd dat Conflict elke dag verjaarde.
Nee.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:56 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag. Een mod heeft hem naar onzin verplaatst en daar hoort ie niet thuis.,
Het grote Emiel Roemer fan-topic.
Alvast bedankt.
kan ook anders.quote:
Nee.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kan ook anders.
Dank je wel voor je feedback. Het topic blijft open. Groetjes, kusjes, je smegje.
Hey, mafkut, opzouten met je Snuf shit. Groet: de erg ranzig zoute Moderator.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:11 schreef Tchock het volgende:
Heee liefjessss. Mijn gehele zondagavond was gewijd aan FOK!ken, en nu is ineens R49 dicht. Wat is de deal? Kus!
PS. RED SNUF
We willen alleen voorkomen dat Snuf. een veel te zware ban krijg voor een licht vergrijp, aangemoedigd door huilende herten uit het ABO forum. Dat is alles. En ik ben geen mafkut. En jij bent niet ranzig zout, maar knuffelmod.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey, mafkut, opzouten met je Snuf shit. Groet: de erg ranzig zoute Moderator.
We zorgen alleen voor awareness, geef hem gewoon een ABO-ban zoals normaal zou zijn en laat de crew zich alsjeblieft niet beinvloeden door huilende ABO-forum mensjesquote:Op maandag 12 maart 2012 02:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey, mafkut, opzouten met je Snuf shit. Groet: de erg ranzig zoute Moderator.
Jij moet gewoon serieus normaal gaan doen met je vage snuf geneuzel. Grow the fuck up.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
We willen alleen voorkomen dat Snuf. een veel te zware ban krijg voor een licht vergrijp, aangemoedigd door huilende herten uit het ABO forum. Dat is alles. En ik ben geen mafkut. En jij bent niet ranzig zout, maar knuffelmod.
Groet van het Snuf.liberatiefront (SLF).
En met jou ga ik zeker geen userinfo bespreken. Toedeledokie.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
We zorgen alleen voor awareness, geef hem gewoon een ABO-ban zoals normaal zou zijn en laat de crew zich alsjeblieft niet beinvloeden door huilende ABO-forum mensjes
Dank
(co-founder SLF)
Je klinkt als een stoere jongen, maar ik hoef helemaal niets te besprekenquote:Op maandag 12 maart 2012 02:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij moet gewoon serieus normaal gaan doen met je vage snuf geneuzel. Grow the fuck up.
[..]
En met jou ga ik zeker geen userinfo bespreken. Toedeledokie.
Mooi. Veel te vertellen heb je toch niet wat betreft modzaken.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:49 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Je klinkt als een stoere jongen, maar ik hoef helemaal niets te bespreken
Fijne nacht nog
Top zijn we het daar over eensquote:Op maandag 12 maart 2012 02:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mooi. Veel te vertellen heb je toch niet wat betreft modzaken. [ afbeelding ]
Inderdaad dit gaat te ver.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zeg slotje doen op dat abn amro mail draadje. Arm joch
Ik was er nog mee bezig.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je zou eventueel ook de filmpjes weg kunnen gummen.
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
GOEDZO KOZIJN, GOED GERADEN
JE PRIJS IS HET GEKOZEN OBJECT DOOR JE KOP
Mag dit op FOK! ? Ik kan er namelijk niet goed tegen en bovendien blijft deze user maar vervelend tegen me doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh je prijs stond hier boven al!
Veel plezier ermee, al is het plezier meer voor ons
Als je er niet tegen kan, moet je die user niet steeds opzoeken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:35 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag dit op FOK! ? Ik kan er namelijk niet goed tegen en bovendien blijft deze user maar vervelend tegen me doen.
Waarom kom je daar nu pas mee? Dit is van een week geleden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:35 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag dit op FOK! ? Ik kan er namelijk niet goed tegen en bovendien blijft deze user maar vervelend tegen me doen.
Ik heb het al gerapporteerd, maar nu wilde ik het ook even zo vragenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom kom je daar nu pas mee? Dit is van een week geleden.
Lees je DMquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:40 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik heb het al gerapporteerd, maar nu wilde ik het ook even zo vragen
Zoiets noemt men een linkdump, ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:35 schreef kornuitbuffel het volgende:
Smegmanus waarom sluit je dat topic nou weer? Linkdump??????????
Mag je tegenwoordig geen filmpje in een topic posten, dan is het al meteen een linkdump.
Volgens mij was dat eerst alleen 1 filmpje in 1 topic.
Triest om hem meteen te sluiten.
Zoiets noemt Swj een linkdump, maar ik ben hier weg te zeuren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zoiets noemt men een linkdump, ja.
Zie kleine aanvulling in post #138quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:37 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Zoiets noemt Swj een linkdump, maar ik ben hier weg te zeuren.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef Kleurpotlood het volgende:
Kan deze weer open?
Volgens mij doet hij het weer.
Probeer nog eens?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef Kleurpotlood het volgende:
Kan deze weer open?
Volgens mij doet hij het weer.
Ik had daar een heel mooi stukje tekst in staan....quote:
Dat is een valsspelerquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoezo heropend? Het spel is voorbij, er is een winnaar.
Als er meer regels zijn moet je dat de volgende keer in de OP zetten. In dit geval is the-brother-of-uzunumaki dan gewoon winnaar.quote:
Jup ik ben de winnaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als er meer regels zijn moet je dat de volgende keer in de OP zetten. In dit geval is the-brother-of-uzunumaki dan gewoon winnaar.
Wat is er zo erg aan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:53 schreef smegmanus het volgende:
Kom op zeg, dat soort topics
Het is hier geen 9gag hé.
Ik prefereer bier drinken boven modden.quote:
Moddrinkend bieren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik prefereer bier drinken boven modden.
ik dacht altijd dat jij die 2 combineerde man.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niet altijd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat jij die 2 combineerde man.
Ja. Dat zag ik aan je topic. Hoewel je intentie goed was, gaan veel users haar dan alsnog belachelijk maken en daar bieden wij geen ruimte voor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef Maisnon het volgende:
Hoe zou het zijn met...
Ik wil even rechtzetten, ik was echt niet opzoek naar een bashtopic hoor, ik was oprecht benieuwd of ze er nu ineens totaal anders uitzag.
En Outpost, als die post hier zelfs over dat topic gaat, dan vind ik je wel erg overdreven, er komt vanzelf wel iemand langs hoor... mocht je extrahard daarbovenop zitten te zeuren omdat je laatst zo'n gedoe had in dat Radio topic waar ik bij was, ik had er niks mee te maken dus doe alsjeblieft ook normaal
en van schelden ben ik niet gediend. Dat hij niet wilt ontvangen (:D) maar wel wilt geven is wel weer typisch. Jammer hoor ik ben teleurgesteld in hemquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik stel jouw adviezen dus helemaal niet op prijs. Beter houd je gewoon je bek als je niet wat nuttigs te melden hebt?
de mensen die telkens om niets tr's lopen te makenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Welke idioten verpesten het nu voor iedereen dan?
tuurlijk wel. gewoon niet zo frusti op dat knopje drukken. het staat verdikkie zelfs in de OP, en wel met een goede reden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:45 schreef Flippiee het volgende:
Onzin, en je kan zo iets niet op 1 user gooien.
Dat kunnen net zo goed mensen buiten UDOWU zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de mensen die telkens om niets tr's lopen te maken
theoretisch kan dat natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat kunnen net zo goed mensen buiten UDOWU zijn
quote:Op zondag 18 maart 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
Ik geniet hier van, dat wou ik even melden.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:58 schreef Monopoly het volgende:
Haha UDOWU weer dicht, janken geblazen.
Bedacht met een visie neem ik aan, niet om enkel te baggeren zoals Oerbeer dat zelf zei.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
Dan te bedenken dat UDOWU ooit ontstaan is nav een idee van oerbeer en rezania, mag oerbeer dat ding zelf sluitenDe ironie.
En wie moet er nu geband worden? Een tijdje terug waren het Plastic_zak, Zweetteef en Nectar die het probleem van UDOWU waren en wie zijn het nu? Moeten we nu Boterbartje en Fakerwerts1222 bannen omdat ze niet met elkaar kunnen opschieten? Zo blijf je aan de gang met bans uitdelen voor een SC.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:16 schreef Beach het volgende:
Kunnen betreffende users die het verneuken niet gewoon geband worden?
Waarom moeten de goeden weer lijden onder de kwaden?
coban regelde dit soort dingen vroeger. het is allemaal coban's schuldquote:Op zondag 18 maart 2012 13:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wie moet er nu geband worden? Een tijdje terug waren het Plastic_zak, Zweetteef en Nectar die het probleem van UDOWU waren en wie zijn het nu? Moeten we nu Boterbartje en Fakerwerts1222 bannen omdat ze niet met elkaar kunnen opschieten? Zo blijf je aan de gang met bans uitdelen voor een SC.
Gewoon weer nachtbaggeren. Leeft dat ook weer eens.
Waarop?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
He Smeg, heb jij het verslossende antwoord?
Precies.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedacht met een visie neem ik aan, niet om enkel te baggeren zoals Oerbeer dat zelf zei.
Ik heb allang een TR gedaan zodat die niet verziekt wordt, wees niet bang.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Met zijn allen naar een andere SC toe, ik ben benieuwd
Dan word ik boos.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
he wat gaat er gebeuren als dat uwodu volk ervoor zorgt dat andere sc worden ondergebaggerd of gelockt?
Ik hoop dat ze een ban krijgen (al dan niet volledig of alleen voor GC).quote:Op zondag 18 maart 2012 20:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
he wat gaat er gebeuren als dat uwodu volk ervoor zorgt dat andere sc worden ondergebaggerd of gelockt?
zou mooi zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
. Dan krijgen ze meteen een ban, hebben ze namelijk al eens eerder geflikt.
gewoon massaal TR'enquote:
Daar geef ik je 100% gelijk in!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik stop al.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:24 schreef Flippiee het volgende:
Haifisch heeft last van topicdiarree geloof ik.
Hehequote:
Omdat ie vol is?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:47 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb een baan bij FOK!
Waarom zit hier een slotje op?
Open maar een 2e deel dan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:49 schreef Dirkh het volgende:
Zouden ze wat aan moeten doen, topics van Paul horen open te blijven, als een etterende wond.
Oké. Bij deze.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef honkeytonk het volgende:
Eeuh, hoi? Ik vernam dat ik hier wat ongelijk kon halen? Ik heb namelijk te weinig ongelijk op het moment. Ik zou het waarderen als jullie mij wat ongelijk konden geven.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:24 schreef Haifisch het volgende:
Waarom dicht?
Komt nog een 2e helft höor
quote:
Jawel.quote:
Bedankt.quote:
Sorry, misverstand. En toen kon ik even niet op FOK!. Maar goed, nu kan ie wel dichtblijvenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:24 schreef Haifisch het volgende:
Waarom dicht?
Komt nog een 2e helft höor
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef leeell het volgende:
als je geen comebacks kan bedenken beetje op slot gooien hè battie
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:01 schreef Michhas het volgende:
welkom bij de spetterende zeeleeuwenshow
Neu.quote:
Ik bood aan om dat logo weg te halen, en de gepainten posts te laten verwijderen of te laten editten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:08 schreef remlof het volgende:
FYI: [Paint] Ik ben inmiddels overleden is gesloten omdat het erg disrespectvol is naar ALS-patienten, zeker met het logo van de ALS-stichting erbij.
Nee, dat "Ik ben inmiddels overleden" is de slogan van die campagne, die moet je nu niet gebruiken. Misschien in de toekomst.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik bood aan om dat logo weg te halen, en de gepainten posts te laten verwijderen of te laten editten.
Ik wist niet dat ALS een ziekte was, maar het thema Ik ben inmiddels overleden vond ik wel leuk.
Mag hij Aub dus weer open?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat "Ik ben inmiddels overleden" is de slogan van die campagne, die moet je nu niet gebruiken. Misschien in de toekomst.
WTF ???? Het thema is leuk ???quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik bood aan om dat logo weg te halen, en de gepainten posts te laten verwijderen of te laten editten.
Ik wist niet dat ALS een ziekte was, maar het thema Ik ben inmiddels overleden vond ik wel leuk.
Mag hij Aub dus weer open?
Familielid van Ed van Anita & Ed heeft het.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je wist niet dat ALS een ziekte was, sure.
Wow jij bent wel een brave coole jongen, dat jij dat niet doet is echt cool.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:19 schreef Haifisch het volgende:
Dan gast daar ga zelfs ik niet mee spotten..
Nee ik wist niet dat het een ziekte was, en weet nog steeds niet wat voor ziekte is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je wist niet dat ALS een ziekte was, sure.
Het gaat godverdomme niet om die fucking slogan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:20 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
WTF ???? Het thema is leuk ???![]()
![]()
laat je nakijken veel ALS patienten overlijden op de leeftijd van de forumuser hier... leuk.
Modjes mag deze zak met de vuilnisman mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wow jij bent wel een brave coole jongen, dat jij dat niet doet is echt cool.
[..]
Nee ik wist niet dat het een ziekte was, en weet nog steeds niet wat voor ziekte is.
Boeit me ook niet zoveel.
Dan kan je me een botte zak noemen, maar elke dag gaan er mensen dood.
Dan mag je ook niet met het woord dood spotten omdat dat elke 3 seconden dood gaan.
Wat een gejank zeg, godverdomme.
met aids schelden is banwaardig hoor. een ziekte is een ziekte, als je daarmee wilt schelden doe je dat maar lekker irl en niet op een internetforumquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:27 schreef Nestalgie het volgende:
Aids is toch ook een fucking ziekte waar mensen dagelijks aan dood gaan, maar dat mag wel overal en nergens gebruikt worden.
Autisten herkennen geen emoties toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
Gebruik je gezonde verstand en zoek eerst eens na waar je mee aan de haal gaat, of houd je in het echte leven ook geen rekening met anderen?
Ik scheld er niet mee, maar de woorden ik ben inmiddels overleden, in die volgorde is blijkbaar slotwaardig -.-quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met aids schelden is banwaardig hoor. een ziekte is een ziekte, als je daarmee wilt schelden doe je dat maar lekker irl en niet op een internetforum
Die woorden in combinatie met dat logo, en die poster, en het hele idee achter die actie, zijn inderdaad terecht slotwaardig.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik scheld er niet mee, maar de woorden ik ben inmiddels overleden, in die volgorde is blijkbaar slotwaardig -.-
Ja maar dat was toch niet de fucking bedoeling, om met die ziekte te spotten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die woorden in combinatie met dat logo, en die poster, en het hele idee achter die actie, zijn inderdaad terecht slotwaardig.
ik snap sowieso niet wat er "zo grappig" is aan dode mensen ?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch niet de fucking bedoeling, om met die ziekte te spotten.
Weet ik veel dat het een ziekte is.
Het ging meer om het idee dat je bepaalde mensen waarmee het obvious is dat ze dood zijn, daar bij kan zetten.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch niet de fucking bedoeling, om met die ziekte te spotten.
Weet ik veel dat het een ziekte is.
Het ging meer om het idee dat je bepaalde mensen waarmee het obvious is dat ze dood zijn, daar bij kan zetten.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
Gebruik je gezonde verstand en zoek eerst eens na waar je mee aan de haal gaat, of houd je in het echte leven ook geen rekening met anderen?
Heb jij geen toegang tot /49.5 dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:50 schreef Heatseeker het volgende:
Wanneer worden de ONZ modjes eens flink wat strenger?
90% is bagger en kut, en er wordt na mijn idee te zacht opgetreden. Topics die geen leuke insteek hebben of een slechte OP hebben waar je geen biet mee kan blijven gewoon open.
En topics die wel enigzins potentie hebben, daar wordt niks mee gedaan. En bloeden dood.
Ik mis de echte ONZ.
Nee, ik durf remlof niet te pijpen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:52 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Heb jij geen toegang tot /49.5 dan?
wen er maar aan of ga ergens anders postenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:50 schreef Heatseeker het volgende:
Wanneer worden de ONZ modjes eens flink wat strenger?
90% is bagger en kut, en er wordt na mijn idee te zacht opgetreden. Topics die geen leuke insteek hebben of een slechte OP hebben waar je geen biet mee kan blijven gewoon open.
En topics die wel enigzins potentie hebben, daar wordt niks mee gedaan. En bloeden dood.
Ik mis de echte ONZ.
Ik heb helemaal niks tegen nieuwe users. En ik vind ook echt dat hun ook ding mogen doen op ONZ. Maar er is toch duidelijk verschil tussen een leuk topic en een topic bagger is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wen er maar aan of ga ergens anders posten
dit is een maandelijks terugkomende klacht
modjes kunnen niet alles oplossen en er moet ook opengestaan worden voor nieuwe users
Dus volgens jou worden alle topics gesloten in ONZ? Dan doe je toch echt iets fout.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:56 schreef Nestalgie het volgende:
Niet schrikken als ik alleen maar bagger.
Liever een topic van me met een kleine grap zonder veel aandacht besteed in de OP die dicht gaat op de 1ste pagina.
Dan een goed bedacht topic met veel tijd die op de 2e pagina alweer gesloten is.
Nee dat zeg ik niet, maar het ontneemt wel veel mensen hun motivatie op een leuk topic neer te zetten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus volgens jou worden alle topics gesloten in ONZ? Dan doe je toch echt iets fout.
Mooi voorbeeld hoe het nu dus is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:56 schreef Nestalgie het volgende:
Liever een topic van me met een kleine grap zonder veel aandacht besteed in de OP die dicht gaat op de 1ste pagina.
Dan een goed bedacht topic met veel tijd die op de 2e pagina alweer gesloten is.
Dat was dan ook geen leuk topic. Dat jij in alle onwetendheid een topic aanmaakt waaraan je vervolgens veel tijd besteedt, waarna het topic gesloten wordt, is volkomen je eigen fout. Zoals ik al zei, zoek dan op z'n minst even na waar je topic nou echt over gaat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar het ontneemt wel veel mensen hun motivatie op een leuk topic neer te zetten.
Ik was zo'n drie kwartier bezig met alleen al die paint van hitler.
Daarbij ook die PNG's, de OP en het idee.
Dat doe ik echt vaker hoor...Not.
groei eens mee met de tijd zou ik zeggenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld hoe het nu dus is.
Noem mij oud of zuur, maar dat was vroeger wel anders.
En iedereen maakt fouten. Ik heb ook niet allemaal pareltjes op mijn naam staan. Maar users mogen best wel even hun hersens gebruiken voor dat ze op Nieuw Topic drukken. En daarbij komt het ook nog eens dat ze het niet leren. D'r zit geen stijgende lijn in (uitzonderingen daargelaten), qua kwaliteits topics.
Ik geniet 1000 keer meer van een goed bedacht topic, dan inspiratieloze bagger van aandachtshoertjes.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:56 schreef Nestalgie het volgende:
Hèhè dat snap ik ook wel, maar als het dan in 1 pagina meer gesloten wordt is gewoon demotiverend.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik geniet 1000 keer meer van een goed bedacht topic, dan inspiratieloze bagger van aandachtshoertjes.
Daar ben ik toe bereid. En nee natuurlijk hoef ik niet te reageren in een topic, maar ik stoor me wel aan het aantal niet-grappige geen moeite ingestoken topics.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
groei eens mee met de tijd zou ik zeggen
en daarbij hoef je niet te reageren in een topic
Je leest over mijn posts heen, en geeft anderen de schuld. Kijk nou eerst even naar je eigen fout, en ga dan pas mods de schuld geven voor die slotjes.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hèhè dat snap ik ook wel, maar als het dan in 1 pagina meer gesloten wordt is gewoon demotiverend.
Stop je er mee?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:10 schreef Haifisch het volgende:
Beste mods, het is mooi geweest. Geniet van de afscheidsweek.
Een goed bedacht topic wordt echt niet zomaar na 1 pagina gesloten. Die wordt gesloten omdat baggerusers het weer moeten verzieken voor de rest. Daar moet je zelf toch ook wel achter zijn?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hèhè dat snap ik ook wel, maar als het dan in 1 pagina meer gesloten wordt is gewoon demotiverend.
Volgende week, ik ga me op mijn opleiding focussenquote:
Ik daag je uit om iets compleets hilarisch en belachelijks te maken. Het liefst nog meedoe topic waarbij andere users met jou bedachte grap verder kunnen. Dan zul je zien dat het niet zo snel gesloten wordt, en krijg je waardering van de users. Ik vraag je niet om een TTT te maken maar iets origineels en wat goed past in ONZ.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Alright, maar ik maak hem pas als er een idee in me opkomt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:18 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik daag je uit om iets compleets hilarisch en belachelijks te maken. Het liefst nog meedoe topic waarbij andere users met jou bedachte grap verder kunnen. Dan zul je zien dat het niet zo snel gesloten wordt, en krijg je waardering van de users. Ik vraag je niet om een TTT te maken maar iets origineels en wat goed past in ONZ.
Kijk, er is nog hoop!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Alright, maar ik maak hem pas als er een idee in me opkomt.
Anders loopt het toch maar uit op bagger.
Nee, maar zelfs de Tina heeft meer niveau dan je laatste paar topics. Je kan echt beter tong.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:42 schreef tong80 het volgende:
Mag zwarte humor niet meer
Eerste jurylid The voice kids in België bekend gemaakt.
Hans Teeuwen kotste een non in de kut.
Wordt toch geen Tina hier ?
Trek eens aan m'n vinger.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:42 schreef tong80 het volgende:
Mag zwarte humor niet meer
Eerste jurylid The voice kids in België bekend gemaakt.
Hans Teeuwen kotste een non in de kut.
Wordt toch geen Tina hier ?
Simpel, het heeft z'n glans verloren, z'n beste tijd gehad,quote:Op maandag 26 maart 2012 23:18 schreef onderjas het volgende:
Waarom moet deze nou dicht? Het topic bestaat al 7 jaar, en telkens wordt er weer ontopic gereageerd. Zonde om z'n mooi topic de nek door te knijpen en het niet gewoon te gunnen om er nog 4 jaar over te doen zodat het topic aan een natuurlijke dood sterft. Jammer dit.
Hoe kan zo iets elegant en simpels nou z'n glans verliezen, wie houdt er nou niet van mensen die hun duim om hoog doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Simpel, het heeft z'n glans verloren, z'n beste tijd gehad,
Ik vind het ook wel opwindend, maar het houdt op een gegeven moment op. Sommige dingen moet je gewoon een laatste rustplek geven, zodat ze van hun oude dag kunnen genieten. Dit is er één van.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:28 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hoe kan zo iets elegant en simpels nou z'n glans verliezen, wie houdt er nou niet van mensen die hun duim om hoog doen.
Misschien is het inderdaad hoog tijd voor een 13.gif topic, frisse nieuwe wind in ONZ!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel opwindend, maar het houdt op een gegeven moment op. Sommige dingen moet je gewoon een laatste rustplek geven, zodat ze van hun oude dag kunnen genieten. Dit is er één van.
Probeer het eens, zou ik zeggen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:33 schreef onderjas het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad hoog tijd voor een 13.gif topic, frisse nieuwe wind in ONZ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |