Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Zie DM.quote:
Kom maar langsquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet haten jij. wij zijn met velenen we weten waar je huis woont
Niet. En dan nog, ze breekt je.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Offtopic ik weet het, maar hoe is Myraela te hosselen?
Met een aantal briefjes van ¤500,- wil het wel lukken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Je moet zachte haren hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Of een treinenfetisj!quote:
Kusjekroel Remmiequote:
Wereldrecord.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:44 schreef Michhas het volgende:
Wanneer gaat UDOWU weer op slot? Het is alweer even geleden.
Alsjeblieft NIET, dan komen ze hier weer verder trollenquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:44 schreef Michhas het volgende:
Wacht, ik kijk even in mijn glazen bol.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:44 schreef Michhas het volgende:
heeft je glazen bol kuren?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wacht, ik kijk even in mijn glazen bol.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/360381
BaggerGeit
quote:
Je hoeft dit niet te melden, dat houden we zelf wel in de gaten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/360381
BaggerGeit
Nee.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:14 schreef DrDentz het volgende:
Mag dit topic ook op slot: DrDentz
staat alleen maar offtopic gebagger in
Zie de lapo.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:08 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje op een geniaal topic
Net mijn ballen geschoren. Kreeg ik commentaar op.
Ja ik ben trots op je knul, nu nog snel een glaasje dubbelfris en dan onder de wol. Laat het licht uit zijn wanneer ik naar boven kom anders zwaait er wat!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb ik patjens ontgroening een beetje goed gedaan
Ik ben morgen vrij baflapquote:Op zondag 4 maart 2012 22:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ben trots op je knul, nu nog snel een glaasje dubbelfris en dan onder de wol. Laat het licht uit zijn wanneer ik naar boven kom anders zwaait er wat!
Lees FOK!mededelingen evenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:35 schreef Quisho het volgende:
Patje is mod? Gz.
Gaat Smegmanus een ander subforum modden?
Doet het hier gewoon. Wis je cache even en probeer het opnieuw.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:39 schreef Superthomas het volgende:
misschien niet de goede plek om te vragen, maar waarom kan ik niet op Fotoboek? er staat steeds dat de site niet beschikbaar is...
nou, ik ben nog nooit op fotoboek geweest. ik krijg steeds die melding. ook met andere computers.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Doet het hier gewoon. Wis je cache even en probeer het opnieuw.
Dan heb ik geen idee.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:43 schreef Superthomas het volgende:
[..]
nou, ik ben nog nooit op fotoboek geweest. ik krijg steeds die melding. ook met andere computers.
Dan moet je even mailen met forum(at)fok.nl.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:43 schreef Superthomas het volgende:
[..]
nou, ik ben nog nooit op fotoboek geweest. ik krijg steeds die melding. ook met andere computers.
dankje.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je even mailen met forum(at)fok.nl.
Wat is er niet duidelijk dan? Stuur een PM of DM.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:28 schreef Stokstaart het volgende:
Patje kun je wat beter communiceren naar je users?
Je hoeft niet meteen uit de hoogte doen, je bent toch zo lekker gewoon gebleven?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk dan? Stuur een PM of DM.
Wat zouden die mensen er leuk aan moeten vinden? Het ging nergens over.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef kornuitbuffel het volgende:
Waarom meteen dicht Patje?
En geen reacties afwachten.
Misschien zijn er mensen die het wél leuk vinden.
Daarom dacht ik dat juist.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat zouden die mensen er leuk aan moeten vinden? Het ging nergens over.
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef kornuitbuffel het volgende:
Gevochten.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef kornuitbuffel het volgende:
Op elk forum van FOK! kun je lol hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef allesbeterweter het volgende:
Waar kun je wel en mag je lol hebben op FOK even een vraag voor de mods?
Alvast bedankt.
POLquote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef allesbeterweter het volgende:
Waar kun je wel en mag je lol hebben op FOK even een vraag voor de mods?
Alvast bedankt.
Maak dan een nieuw topic i.p.v. een oud topic te kicken zonder bijdragequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
Smeg, dat fuckstok topic zitten toch hele leuke plaatjes tussen?
Goed punt. Je sluitpost was wel glimlach opwekkend.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maak dan een nieuw topic i.p.v. een oud topic te kicken zonder bijdrage
vindt.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gevochten.
Dit noemt men bagger.
Niemand vind zoiets leuk.
Einde.
Ik ben blij dat ten minste één iemand mijn posts leestquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ten minste één iemand mijn posts leest
Let een beetje op je bagger danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef Haifisch het volgende:
Aangezien ik geen DM/PM heb: Sorry smegmanus.
Twee! Zie compliment een paar posts geledenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ten minste één iemand mijn posts leest
Mijn moeder zegt altijd dat je op jezelf moet letten en niet op andere smegmanusquote:
Bawww, kusjekroel enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Twee! Zie compliment een paar posts geleden
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd dat je op jezelf moet letten en niet op andere smegmanus
Een gros daarvan kan nog er nog lang van genieten.quote:
Kom op, half uurtje.. ik moet ook wel eens schijten hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef BBQSausage het volgende:
Mja, d'r mag opzich wel even een random mod ONZ komen opruimen, opzich.
Mijn held!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een gros daarvan kan nog er nog lang van genieten.
Van dat plaatje dan hè, posten lukt even niet meer.
Een echte baas als jij mag dat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kom op, half uurtje.. ik moet ook wel eens schijten hoor.
En ja daar neem ik de tijd voor ja!
Jij staat er toch niet alleen voor?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kom op, half uurtje.. ik moet ook wel eens schijten hoor.
En ja daar neem ik de tijd voor ja!
Oké Jaret.quote:
Mêh.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:38 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
mag die dan weer open of is dat nogo
Ja is wel op dreef inderdaad. Zal hem een DM sturen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn donatie aan de gewonden in Syrië is geweigerd.
Post hier, op de internationale vrouwendag, je favoriete vrouw.
Pim had gelijk. Vrouwen horen in de keuken. Ook op deze dag.
De reden dat er geen goede voetbalsters zijn maar wel goeie violistes.
Hoe noem je een lesbienne die van plassex houdt ?
Op advies van mijn huisarts ben ik gaan sporten om af te vallen.
Je handen wassen in een openbaar toilet.
Mijn opa was fout in de oorlog.
Af en toe een tong80 topic is leuk, maar ik kan bijna geen topic meer aanklikken in ONZ dat niet van hem is
Ik zou me niet druk maken om één post.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:23 schreef TimKuik het volgende:
Funny links, pics & clips - #91 - Zonder zinvolle TT
delano.888 heeft een beetje zand in z'n vagina. Kunnen jullie het er even uitschrobben plz?
Een van de Moderators, problemen met je Paon/Stokstaart topic? Neem dat gezeik lekker ergens anders heen, maar niet hier. Groetjes, en kusje op je auw. Later.quote:
Een van de Moderatorsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een van de Moderators, problemen met je Paon/Stokstaart topic? Neem dat gezeik lekker ergens anders heen, maar niet hier. Groetjes, en kusje op je auw. Later.
Ga even weg met je oude kaas man. Ga eens snel heen. We moeten geen gelazer tussen die twee hier. Klaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een van de Moderators? mannetje.... ben je wel droog achter je oren?
Bupatih zegt je dat wat ? dat was pas een mod. in de tijd dat Conflict elke dag verjaarde.
Nee.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:56 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag. Een mod heeft hem naar onzin verplaatst en daar hoort ie niet thuis.,
Het grote Emiel Roemer fan-topic.
Alvast bedankt.
kan ook anders.quote:
Nee.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kan ook anders.
Dank je wel voor je feedback. Het topic blijft open. Groetjes, kusjes, je smegje.
Hey, mafkut, opzouten met je Snuf shit. Groet: de erg ranzig zoute Moderator.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:11 schreef Tchock het volgende:
Heee liefjessss. Mijn gehele zondagavond was gewijd aan FOK!ken, en nu is ineens R49 dicht. Wat is de deal? Kus!
PS. RED SNUF
We willen alleen voorkomen dat Snuf. een veel te zware ban krijg voor een licht vergrijp, aangemoedigd door huilende herten uit het ABO forum. Dat is alles. En ik ben geen mafkut. En jij bent niet ranzig zout, maar knuffelmod.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey, mafkut, opzouten met je Snuf shit. Groet: de erg ranzig zoute Moderator.
We zorgen alleen voor awareness, geef hem gewoon een ABO-ban zoals normaal zou zijn en laat de crew zich alsjeblieft niet beinvloeden door huilende ABO-forum mensjesquote:Op maandag 12 maart 2012 02:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey, mafkut, opzouten met je Snuf shit. Groet: de erg ranzig zoute Moderator.
Jij moet gewoon serieus normaal gaan doen met je vage snuf geneuzel. Grow the fuck up.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
We willen alleen voorkomen dat Snuf. een veel te zware ban krijg voor een licht vergrijp, aangemoedigd door huilende herten uit het ABO forum. Dat is alles. En ik ben geen mafkut. En jij bent niet ranzig zout, maar knuffelmod.
Groet van het Snuf.liberatiefront (SLF).
En met jou ga ik zeker geen userinfo bespreken. Toedeledokie.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
We zorgen alleen voor awareness, geef hem gewoon een ABO-ban zoals normaal zou zijn en laat de crew zich alsjeblieft niet beinvloeden door huilende ABO-forum mensjes
Dank
(co-founder SLF)
Je klinkt als een stoere jongen, maar ik hoef helemaal niets te besprekenquote:Op maandag 12 maart 2012 02:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij moet gewoon serieus normaal gaan doen met je vage snuf geneuzel. Grow the fuck up.
[..]
En met jou ga ik zeker geen userinfo bespreken. Toedeledokie.
Mooi. Veel te vertellen heb je toch niet wat betreft modzaken.quote:Op maandag 12 maart 2012 02:49 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Je klinkt als een stoere jongen, maar ik hoef helemaal niets te bespreken
Fijne nacht nog
Top zijn we het daar over eensquote:Op maandag 12 maart 2012 02:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mooi. Veel te vertellen heb je toch niet wat betreft modzaken. [ afbeelding ]
Inderdaad dit gaat te ver.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zeg slotje doen op dat abn amro mail draadje. Arm joch
Ik was er nog mee bezig.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je zou eventueel ook de filmpjes weg kunnen gummen.
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
GOEDZO KOZIJN, GOED GERADEN
JE PRIJS IS HET GEKOZEN OBJECT DOOR JE KOP
Mag dit op FOK! ? Ik kan er namelijk niet goed tegen en bovendien blijft deze user maar vervelend tegen me doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh je prijs stond hier boven al!
Veel plezier ermee, al is het plezier meer voor ons
Als je er niet tegen kan, moet je die user niet steeds opzoeken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:35 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag dit op FOK! ? Ik kan er namelijk niet goed tegen en bovendien blijft deze user maar vervelend tegen me doen.
Waarom kom je daar nu pas mee? Dit is van een week geleden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:35 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag dit op FOK! ? Ik kan er namelijk niet goed tegen en bovendien blijft deze user maar vervelend tegen me doen.
Ik heb het al gerapporteerd, maar nu wilde ik het ook even zo vragenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom kom je daar nu pas mee? Dit is van een week geleden.
Lees je DMquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:40 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik heb het al gerapporteerd, maar nu wilde ik het ook even zo vragen
Zoiets noemt men een linkdump, ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:35 schreef kornuitbuffel het volgende:
Smegmanus waarom sluit je dat topic nou weer? Linkdump??????????
Mag je tegenwoordig geen filmpje in een topic posten, dan is het al meteen een linkdump.
Volgens mij was dat eerst alleen 1 filmpje in 1 topic.
Triest om hem meteen te sluiten.
Zoiets noemt Swj een linkdump, maar ik ben hier weg te zeuren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zoiets noemt men een linkdump, ja.
Zie kleine aanvulling in post #138quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:37 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Zoiets noemt Swj een linkdump, maar ik ben hier weg te zeuren.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef Kleurpotlood het volgende:
Kan deze weer open?
Volgens mij doet hij het weer.
Probeer nog eens?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef Kleurpotlood het volgende:
Kan deze weer open?
Volgens mij doet hij het weer.
Ik had daar een heel mooi stukje tekst in staan....quote:
Dat is een valsspelerquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoezo heropend? Het spel is voorbij, er is een winnaar.
Als er meer regels zijn moet je dat de volgende keer in de OP zetten. In dit geval is the-brother-of-uzunumaki dan gewoon winnaar.quote:
Jup ik ben de winnaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als er meer regels zijn moet je dat de volgende keer in de OP zetten. In dit geval is the-brother-of-uzunumaki dan gewoon winnaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |