Nee links.quote:
Geen Barbie ?quote:
jij kent stacey niet??quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat the fuck is dat voor gedrocht !??!
ik ook maar dan moet ik mezelf eerst vrouwelijk laten maken door middel van operatie(s)quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zou mezelf wel willen posten maar ik ben mobiel
Ik wil geen neppe lelijke aandachtshoeren kennen.quote:
Kan vanavond ook gewoon nog hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil geen neppe lelijke aandachtshoeren kennen.
[..]
Kan vanavond ook gewoon nog hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Glaasje fernandes erbij op deze nationale vrouwendag? Zoetsappig gedoe, zoet drinken.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik krijg altijd kippenvel van die drank. En nee niet omdat ik het zo lekker vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Glaasje fernandes erbij op deze nationale vrouwendag? Zoetsappig gedoe, zoet drinken.
Mijn nieuwe ondertitel
Foboquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Jawel, van rubber.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:23 schreef Black-beauty-babe het volgende:
En tong80 is nog steeds niet aan de vrouw?
Ik ben een autistische fokker die nooit buiten komt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:23 schreef Black-beauty-babe het volgende:
En tong80 is nog steeds niet aan de vrouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |