No fucking way, man. Ik heb eigenlijk alleen maar in 2/3 sterren hotels geslapen in China en dat zag er zelfs niet zo goed uit als datquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:53 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit hostel boeken voor beijing, 8 man op 1 kamer, maar die bedden zien er goed uit, kluisjes in het midden
Ja wel relatief verschrikkelijk duur.quote:
Ja dat is de best beoordeelde uit lonely planet, maar dat was een andere uit de lonely planet, nu hebben ze de prijs 20 rmb omhoog gedaan ( wat boeit mij datquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
No fucking way, man. Ik heb eigenlijk alleen maar in 2/3 sterren hotels geslapen in China en dat zag er zelfs niet zo goed uit als dat
114 RMBquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoeveel per nacht kost die hostel eigenlijk?
20 yuan. Dat is 2 euroquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat is de best beoordeelde uit lonely planet, maar dat was een andere uit de lonely planet, nu hebben ze de prijs 20 rmb omhoog gedaan ( wat boeit mij dat) Maar die zijn verhuist afgelopen weken en nu nog beter voor elkaar
Maar ik zitquote:
Ja ik had echt zo van; ja ik geef geen neuk. Op 1 week is dat 15 euro. Nou echt geen care sorryquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
20 yuan. Dat is 2 euro. Lekker boeiend inderdaad
Damn, serieus? Ik betaalde standaard 200 yuan per nacht. Was wel altijd een verrassing hoe de kamer eruit zagquote:
De laatste natuurlijk?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:00 schreef Flippiee het volgende:
En welk editie/boek heb je van lonely planet dan Bartje?
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
13 euro voor een kamer. dat ga je nog wel duur vinden als je een tijdje china leert kennen.
Ja ik weet het, maar goed het is echt náást de verboden stad en in beijing, dus daar kan het nou eenmaal wat duurder zijn. De rest is echt 5 euro per nacht buiten beijing dus voor een weekje maakt het mij weinig uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
13 euro voor een kamer. dat ga je nog wel duur vinden als je een tijdje china leert kennen.
Aan tiananmensquare? Daar zit je goed, man. Metrostation recht voor de deur en je bent overal binnen 10 minuten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar goed het is echt náást de verboden stad en in beijing, dus daar kan het nou eenmaal wat duurder zijn. De rest is echt 5 euro per nacht buiten beijing dus voor een weekje maakt het mij weinig uit.
Ja, ik zit zowat aan de noorderpoort van verboden stad. Maarja die poort gaat niet open dus moet je alsnog omlopen maar je zit wel centraal, dat is chillquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aan tiananmensquare? Daar zit je goed, man. Metrostation recht voor de deur en je bent overal binnen 10 minuten.
Ik stel jouw adviezen dus helemaal niet op prijs. Beter houd je gewoon je bek als je niet wat nuttigs te melden hebt?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen die op vakantie zo toeristisch mogelijk willen zittenbeter ga je onder de brug slapen en het echte china leren kennen
Oh oke, noorderpoort zegt me verder niks. Er zijn zoveel poorten daarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ik zit zowat aan de noorderpoort van verboden stad. Maarja die poort gaat niet open dus moet je alsnog omlopen maar je zit wel centraal, dat is chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |