Dat wel, met buitenlanders durf je sneller te praten..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom niet? Echt je kunt zoveel zien enzo. alleen aan het strand liggen is niet leuk maar alleen van alles zien is super gaaf. En je ontmoet vanzelf wel mensen joh
Wat was er voor de big bangquote:
Ik ga komende zomer eerst een week alleen naar Albufeira, week later komt mijn zusjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alleen zit te denken, moet ik alleen op vakantie gaan?
Oke, wat ga je dan de eerste week doen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga komende zomer eerst een week alleen naar Albufeira, week later komt mijn zusje
Ik ben vrij "makkelijk" dus ik denk omgeving verkennen, wellicht ook op het strand liggen, misschien een drankje doen, en mits goed weer hardlopen/fietsen in de omgeving.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, wat ga je dan de eerste week doen?
Oke, backpacken lijkt me niks..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben vrij "makkelijk" dus ik denk omgeving verkennen, wellicht ook op het strand liggen, misschien een drankje doen, en mits goed weer hardlopen/fietsen in de omgeving.
Stel dat ik zou backpacken dan zou ik bovenstaande niet allemaal doen. Mijn zusje gaat backpacken door Europa en die doet het puur om cultuur etc. te zien
Als je in een beetje fatsoenlijk hotel zit, leer je gerust mensen/kamerburen kennen. Afgelopen zomer zat een meisje in mijn hotel dat alleen op vakantie was en die ging met een groepje meisjes mee, met ons mee en met 2 jongens. Dus in principe je bent nooit alleen, waar je ook zitquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, backpacken lijkt me niks..
Maarja verkennen ga je sowiezo doen, maar met activiteiten weet ik het niet hehe..
En in een cafe zitten is wel mischien leuk, of aan een bar zitten
Vind je leuk he?quote:
Ja, dan moet je wel beetje relaxte mensen hebben, niet van die saaiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je in een beetje fatsoenlijk hotel zit, leer je gerust mensen/kamerburen kennen. Afgelopen zomer zat een meisje in mijn hotel dat alleen op vakantie was en die ging met een groepje meisjes mee, met ons mee en met 2 jongens. Dus in principe je bent nooit alleen, waar je ook zitBackpackerlokatie of een strandvakantie. Het is net hoe je je opstelt
Jou zusjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben vrij "makkelijk" dus ik denk omgeving verkennen, wellicht ook op het strand liggen, misschien een drankje doen, en mits goed weer hardlopen/fietsen in de omgeving.
Stel dat ik zou backpacken dan zou ik bovenstaande niet allemaal doen. Mijn zusje gaat backpacken door Europa en die doet het puur om cultuur etc. te zien
Of naar een jeugdhostel gaan, wellicht niet altijd proper maar dan leer je wel heel makkelijk mensen kennen!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel beetje relaxte mensen hebben, niet van die saaie
Moet je zelf oordelenquote:
Ik ga sowieso bijna alleen maar in hostel zitten. Die zijn aardig goed schoon hoor!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of naar een jeugdhostel gaan, wellicht niet altijd proper maar dan leer je wel heel makkelijk mensen kennen!
Ja ik kijk dat wel eens op TV verder niet zo.. Mijn lievelingsserie is new girl met zooey deschanelquote:
Ja, rond welke leeftijd is zoiets dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of naar een jeugdhostel gaan, wellicht niet altijd proper maar dan leer je wel heel makkelijk mensen kennen!
Ai ik hb niet zo veel ervaring met hostelsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga sowieso bijna alleen maar in hostel zitten. Die zijn aardig goed schoon hoor!
Ik denk dat dat afhangt van de periode dat je daar zit zal waarschijnlijk rond de 20 zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, rond welke leeftijd is zoiets dan?
Ja die wil ik ook nog gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik kijk dat wel eens op TV verder niet zo.. Mijn lievelingsserie is new girl met zooey deschanel
Oeh.. Misschien moet ik ook de eerdere seizoenen ook gaan kijken. Ben alleen bang dat ik de meeste al gezien heb.quote:
ooh oke, rond mijn leeftijd welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dat afhangt van de periode dat je daar zit zal waarschijnlijk rond de 20 zijn.
Ja het is nu eerste seizoen dus elke week als een gek downloaden als het in de VS erop is geweest. Dinsdag was aflevering 16quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook nog gaan kijkenEerst even wachten tot er genoeg te downloaden valt.
Mooi lichtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:53 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit hostel boeken voor beijing, 8 man op 1 kamer, maar die bedden zien er goed uit, kluisjes in het midden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |