quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef einzweipolizei het volgende:
Ehm, linkje naar het topic uit 2006?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:41 schreef Sanddr het volgende:
Ik vind het maar een narcistische trut.Had me die zelf laten uitvogelen. Jammer dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Spoiler klikken = eigen risico!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Had me die zelf laten uitvogelen. Jammer dit.
Hier kan ik niet om lachen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:43 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Spoiler klikken = eigen risico!hoop dat je toch heb kunnen laggen
In spoilers zit vaak interessant gedoe, dus niet echt eerlijk. Maar goede uitleg wel, dat durf ik toe te geven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:43 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Spoiler klikken = eigen risico!hoop dat je toch heb kunnen laggen
Dat bedoelde je er niet mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:45 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dan heb jij een goede internetverbinding.
Die eindpost.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:45 schreef einzweipolizei het volgende:
Breezahchick GrEeTjE Was dit 't?
[ afbeelding ]
Net doen alsof je nooit in je leven ook maar een iemand op zijn/haar uiterlijk heb beoordeeltquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
Mensen die anderen op hun uiterlijk beoordelen... Hoe sneu kan je zijn!
Natuurlijk niet. Nooit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Net doen alsof je nooit in je leven ook maar een iemand op zijn/haar uiterlijk heb beoordeelt
Wat gebeurt er eigenlijk als Pinokkio zegt dat zijn neus groeit?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:14 schreef Aliana het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Nooit. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |