quote:Op maandag 27 februari 2012 23:11 schreef Bonobo11 het volgende:
Djezus Jeroen, wat laat je je kennen
cheers.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
wat alle celebs ook hebben, mooie schildjes over je eigen tanden.
Sowieso flut dat het zo lang over vrouw en Turks zijn gaat.quote:
terwijl geert tijdens het hele pvda debacle helemaals NIETS gezegd heeft. toch knap dat hij zoveel teweeg brengt zonder wat ervoor te doen.quote:
Dat dus. Ze is wel heerlijk fel en scherp (zolang ze niet doorslaat)quote:Op maandag 27 februari 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Intelligente en capabele vrouw, maar ze moet niet de PvdA-kar trekken. Koos en Marloes uit de achterstandswijk gaan niet op haar, maar op Roemer stemmen....
Als het maar niet een type Agnes Kant wordt.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat dus. Ze is wel heerlijk fel en scherp (zolang ze niet doorslaat)
1. Samson.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Plasterk
2. Samsom
3. Albayrak
4. Die andere ..
Kun je nagaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Plasterk
2. Samsom
3. Albayrak
4. Die andere ..
Hij heeft wel een punt dat het moeilijk is om over de inhoud te praten als alle kandidaten hetzelfde vinden.quote:
Dat zeg ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Ze voelt zich altijd zo aangevallen. Dat pleit niet in haar voordeel.
1. Samsom
2. Plasterk
3. Albayrak
4. Van Dam
denk ik.
Dat zeker... maar dat wist iedereen al..quote:Op maandag 27 februari 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff zij wordt het nu al niet
Plasterk is niet rood genoeg.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Plasterk
2. Samsom
3. Albayrak
4. Die andere ..
Samsom staat bovenaan mijn lijstje...ik vrees dat de PvdA-achterban niet zoveel met Plasterk en Albayrak heeft...quote:Op maandag 27 februari 2012 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Plasterk
2. Samsom
3. Albayrak
4. Die andere ..
Samsom is ook prima.. maar Plasterk en Samsom steken er bovenuit..quote:Op maandag 27 februari 2012 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Samsom staat bovenaan mijn lijstje...ik vrees dat de PvdA-achterban niet zoveel met Plasterk en Albayrak hebben...
Zoals ze daar nu zit niet, nee.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:15 schreef golfer het volgende:
Albayrak zal geen extra stemmen trekken voor de PvdA, denk ik.
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zoals ze daar nu zit niet, nee.
Toch zie ik haar als sterkste leider.
Zou je het erop kunnen, golfert?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:15 schreef golfer het volgende:
Albayrak zal geen extra stemmen trekken voor de PvdA, denk ik.
Jeroen wel hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zou je het erop kunnen, golfert?
Precies, wachten op verkiezingen en Asscher erin schuiven.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef Specularium het volgende:
Als je dit achter elkaar ziet kun je die hele partij toch beter opheffen?
Nee, ze is niet 1 van mijn 200.quote:
Ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef alors het volgende:
Is dit dezelfde Jeroen Smit die ook al die bankiers heeft geinterviewd?
verkeerde quotequote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef Coelho het volgende:
Wat was nou die foute opmerking van Pauw?
Op naar de nul zetelsquote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef Specularium het volgende:
Als je dit achter elkaar ziet kun je die hele partij toch beter opheffen?
hahah hiihih, vrouwtje toch, je bent turks, wat heeft dat voor gevolg? hhaha hihi en je bent vrouw??? haha hihi. Echt ik zap straks weg, wat een treurige vertoning.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Die twee zijn echt irritant bezig zeg ...
Dat kan ze ook. Alleen Henk en Ingrid zien dat niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dat wil Wilders aankunnen
Precies ... irritant.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
hahah hiihih, vrouwtje toch, je bent turks, wat heeft dat voor gevolg? hhaha hihi en je bent vrouw??? haha hihi. Echt ik zap straks weg, wat een treurige vertoning.
Want Geert Wilders is zo'n fantastisch debater?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dat wil Wilders aankunnen
Bij samsom waren ze ook irritant hoor, het is gewoon een test qua scherpheidquote:Op maandag 27 februari 2012 23:24 schreef Syntix het volgende:
De tering wat slecht. Tuurlijk wordt zij het nooit, maar een beetje tegengas is prima. Waar Pauw & Witteman mee bezig zijn is gewoon slecht. Ze kunnen het niet hebben dat Albayrak al 2-0 voor stond
Is wel redelijk belangrijk, Roemer wrijft zich in z'n handjesquote:Op maandag 27 februari 2012 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat kan ze ook. Alleen Henk en Ingrid zien dat niet.
"faggot"quote:Op maandag 27 februari 2012 23:25 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Wat een losers die pauw en faggotman.
Ze laten je nooit uitpraten.
(nee ik stem niet op pvda)
Maar het IS toch op en top PvdA dat we hier met een allochtone vrouw te maken hebben? Zonder populistisch te willen zijn, de allochtonen zijn toch gewoon een van de belangrijkste groepen stemmers voor PvdA?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
hahah hiihih, vrouwtje toch, je bent turks, wat heeft dat voor gevolg? hhaha hihi en je bent vrouw??? haha hihi. Echt ik zap straks weg, wat een treurige vertoningl.
Nee daar zijn ze allang voorbij. Dit gaat er gewoon om dat ze het niet kunnen hebben dat ze al twee keer hard zijn aangepakt door haar (en goed en terecht ook!)quote:Op maandag 27 februari 2012 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij samsom waren ze ook irritant hoor, het is gewoon een test qua scherpheid
Ga toch weg man en kijk eens verder, hier zit een hele kundige bestuurder, DAAR zou het om moeten gaan, niet om die randzaken.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef Coelho het volgende:
[..]
Maar het IS toch op en top PvdA dat we hier met een allochtone vrouw te maken hebben? Zonder populistisch te willen zijn, de allochtonen zijn toch gewoon een van de belangrijkste groepen stemmers voor PvdA?
En verder heeft ze de oneliner nog niet uitgevonden, maar dat terzijde
Als iemand het kan zie je dat ook wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat kan ze ook. Alleen Henk en Ingrid zien dat niet.
Helaas. Te slechtquote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Vond t stiekem wel goed klinken
Weet ze heus wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit is wel lekker demotiverend voor haar.
Dat weet ik ook wel, alleen bedoel ik dat het wel mooi in het plaatje past. Als het iemand met het voorkomen van Graus was, dan was het pakketje voor de PvdA minder boeiend geweest, geweldige bestuurder of niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ga toch weg man en kijk eens verder, hier zit een hele kundige bestuurder, DAAR zou het om moeten gaan, niet om die randzaken.
Onzin. Overal wordt Nabayrat genoemd als kanshebber omdat ze vrouw en/of Turks is (zie dwdd van vandaag). Dan is het niet meer dan logisch dat Jeroen daar naar vraagt en kinderachtig dat ze daar snoeihard ingaat, vertellend dat Jeroen kinderachtig is en er weinig van begrijpt. Tegen Paul zegt ze dat hij het over de inhoud moet hebben. Gaat het over de inhoud, zegt ze dat die niet interessant is omdat ze weinig verschillen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:24 schreef Syntix het volgende:
De tering wat slecht. Tuurlijk wordt zij het nooit, maar een beetje tegengas is prima. Waar Pauw & Witteman mee bezig zijn is gewoon slecht. Ze kunnen het niet hebben dat Albayrak al 2-0 voor stond
Jonger dan Paulquote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef julia22 het volgende:
Jeroen is echt irritant. Dat gezucht en die gezichten trekken..kom op hoe oud is die vent.
Dat zou al lang geen verrassing meer moeten zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef golfer het volgende:
Maurice heeft helaas gelijk: het gaat tegenwoordig niet meer om de inhoud maar om de vorm.
Hoezo? Witteman heeft gewoon gelijkquote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef Syntix het volgende:
Pff wat een schande van Witteman op zo'n sarcastische toon zeggen dat deze aflevering voor Albayrak nog wat uit kan maken. Ze kunnen het echt niet hebben dat zij hun heeft aangepakt
Niks mis mee, zie het verschil Balkenende en Rutte.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef golfer het volgende:
Maurice heeft helaas gelijk: het gaat tegenwoordig niet meer om de inhoud maar om de vorm.
Wanneer? Ik kom er net in.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef Syntix het volgende:
Pff wat een schande van Witteman op zo'n sarcastische toon zeggen dat deze aflevering voor Albayrak nog wat uit kan maken. Ze kunnen het echt niet hebben dat zij hun heeft aangepakt
Inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dat zou al lang geen verrassing meer moeten zijn.
Schaft als eerste de hondenbelasting af.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk wordt Maurice het gewoon. Zou wat zijn.
De inhoudelijke verschillen zijn zo klein, dat het ook alleen maar om vorm kan gaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef golfer het volgende:
Nee dit heeft Witteman niet nodig.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hoezo? Witteman heeft gewoon gelijk
Misschien wel de enige vrouw waarvan ik had willen zien hoe ze het als premier zou doen.quote:
Aan het begin toen ze meteen begonnen over dat ze vrouw was en Turks pareerde ze dat heel mooi. Konden de mannetjes niet zo goed hebben blijkbaar.quote:
Voornamelijk wel andersom, maar kloptquote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
De tutsi's hebben ook de hutu's uitgemoord hoor.. Zeg het wel goed he femke
Jij weet niet wat Witteman nodig heeft. Volgens mij heeft hij stiekem ook een woonboot.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee dit heeft Witteman niet nodig.
Pareerde ze dat heel mooi?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Aan het begin toen ze meteen begonnen over dat ze vrouw was en Turks pareerde ze dat heel mooi. Konden de mannetjes niet zo goed hebben blijkbaar.
150quote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
Femke zou wel 1 van mijn 200 kunnen zijn.
Klopt, helaas.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De inhoudelijke verschillen zijn zo klein, dat het ook alleen maar om vorm kan gaan.
Een hele kundige bestuurder, alsjeblieft zeg.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ga toch weg man en kijk eens verder, hier zit een hele kundige bestuurder
Ik zou het eerder op Albayrak kunnen, denk ik. Past ook bij de Olympische gedachte: van elk werelddeel 1 (ik mis nog een Aziaat), en daarna de Olympische vlag hijsen bij mij aan de gevel.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef Bonobo11 het volgende:
Femke is in Congo de wijken ingegaan
En ook wat meer dan 200 he? Was een kind van de 60'squote:Op maandag 27 februari 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet niet wat Witteman nodig heeft. Volgens mij heeft hij stiekem ook een woonboot.
Figuren als Plasterk en Cohen horen pas naar voren geschoven te worden als kandidaat kabinetsleden.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt, helaas.
Daarom maar liever een straatvechter als Samsom dan een nette intellecueel als Plasterk.
was ze niet part-time hoogleraar?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En wat doet femke daar nou? wat is haar nieuwe beroep?
De wijken schenen ook in Femke gegaan te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef Bonobo11 het volgende:
Femke is in Congo de wijken ingegaan
Niet effectief genoeg na een bepaalde tijd. Zie tegenlicht over microkredieten. (link volgt)quote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Microkredit is wel een goed initiatief
Nee, een straatvechter houdt altijd zijn hoofd er bij en slaat niet blind om zich heen. Dat zie ik Samson wel doen als je 'm een potje onder druk zet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
Dat is toch een straatvechter eigen?
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Figuren als Plasterk en Cohen horen pas naar voren geschoven te worden als kandidaat kabinetsleden.
Daar gaat het steeds fout.
Ook en bestuursvoorzitter van de Stichting Vluchteling en uit dien hoofde zit ze daar.quote:
Ik vraag me af of hij dan nog inhoudelijk sterk is, dat is misschien nog een punt.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef Weakling het volgende:
[..]
Nee, een straatvechter houdt altijd zijn hoofd er bij en slaat niet blind om zich heen. Dat zie ik Samson wel doen als je 'm een potje onder druk zet.
Tineke Ceelen was met haar mee.quote:
Ik ga hem kijken, dank jequote:Op maandag 27 februari 2012 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Voor Sint: http://tegenlicht.vpro.nl(...)t--macroschuld-.html
Tegenlicht over microkrediet. Het is in eerste instantie goed, maar later profiteren alleen een paar mensen van.
Bron?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Allebei ...Femke en Albayrak.
Die praat al 20 jaar zo, hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij Albayrak zag je het gebid heen en weer gaan.. en kijk hoe Femke praat..
Is het interessant dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
Wordt er ook nog geluisterd naar inhoud of gaat het nu hier ook alleen maar om vorm en uiterlijk?
Beiden. We luisteren, maar bespreken slechts de vorm en het uiterlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
Wordt er ook nog geluisterd naar inhoud of gaat het nu hier ook alleen maar om vorm en uiterlijk?
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook +/- 20 jaar een kunstgebit.
Nee, dat doet de tandarts welquote:
wehehequote:Op maandag 27 februari 2012 23:42 schreef Mercer het volgende:
Dat zelfde depressieve kind als bij DWDD in de studio zat, zit nu ook hier in het publiek
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
Jaa duuh, Afrika is corrupt, ze hebben veel grondstoffenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
Klopt je kan naar beide als je boekt.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:42 schreef Mercer het volgende:
Dat zelfde depressieve kind als bij DWDD in de studio zat, zit nu ook hier in het publiek
quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)ator_bij_oscars.htmlquote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
wtf met die oscar awards en kim jun il![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
'Kom op joh Jeroen, laat je niet zo kennen man!'
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
'Kom op joh Jeroen, laat je niet zo kennen man!'
Dat is vaak hetzelfde publiek. (1 arrangementquote:Op maandag 27 februari 2012 23:42 schreef Mercer het volgende:
Je weet wie het is?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
wtf met die oscar awards en kim jun il![]()
![]()
Hoezo?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dan dat jij een rare smaak hebt wat betreft vrouwen...
wat dat incrowd gayfeestje, waar Oost-europa wintquote:Op maandag 27 februari 2012 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet zo cynisch doen...het gaat wel om de Nederlandse eer op het Songfestival!
Albayrak en de Breij bijvoorbeeld toch wel hoog hebben. (of vergis ik me wat betreft die eerste?)quote:
'this is going te be trending worldwide in 1 second'quote:Op maandag 27 februari 2012 23:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ator_bij_oscars.html
Ik vind de waarheid ontkennen niet echt een beste vorm van pareren. Tuurlijk heeft het invloed.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Aan het begin toen ze meteen begonnen over dat ze vrouw was en Turks pareerde ze dat heel mooi. Konden de mannetjes niet zo goed hebben blijkbaar.
Nee maar wat is daar raar aan? Het een sluit het ander toch niet uit? Ik hou ook van Simek, Prem en Maarten van Rossem, wat nu?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Albayrak en de Breij bijvoorbeeld toch wel hoog hebben. (of vergis ik me wat betreft die eerste?)
Wat is er mis met de Breij?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Albayrak en de Breij bijvoorbeeld toch wel hoog hebben. (of vergis ik me wat betreft die eerste?)
Tuinbroekje aan.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee maar wat is daar raar aan? Het een sluit het ander toch niet uit? Ik hou ook van Simek, Prem en Maarten van Rossem, wat nu?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurovisiesongfestival#Winnaarsquote:Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
wat dat incrowd gayfeestje, waar Oost-europa wint
Ben niet moequote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef Specularium het volgende:
Die FB chat lijkt ook al op dit topic, net als bij DWDD.
Snap niet dat iedereen nog kijkt.
van Rossemquote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee maar wat is daar raar aan? Het een sluit het ander toch niet uit? Ik hou ook van Simek, Prem en Maarten van Rossem, wat nu?
Vandaag een chillbroekquote:
Kan niet oordelen zonder picsquote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Vandaag een chillbroekmaar anders voornamelijk rokjes of skinny's. Volgens mij voldoe ik aan geen enkel stereotype
Pics.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Vandaag een chillbroekmaar anders voornamelijk rokjes of skinny's. Volgens mij voldoe ik aan geen enkel stereotype
Chillbroek? is dat een soort housebroek?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik voorkeur heb voor vrouwen, dan zeker niet voor deze. (en volgens mij zijn het niet alleen deze 2, waarvan ik opkijk, maar kan me zo snel niet meer voor de geest halen)quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Geen housebroek?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Genoegquote:
geen idee, gewoon zo'n grijzequote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Chillbroek? is dat een soort housebroek?
Sweatpantsquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef Coelho het volgende:
Wat was nou die foute opmerking van Pauw?
Ik vind dat ze wellicht een punt heeft, maar de manier waarop ze haar punt maakt irriteert mij mateloos. Uiteraard is ook Pauw niet gevrijwaard van kritiek, maar toch...quote:
Ze irriteert mij sowieso altijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat ze wellicht een punt heeft, maar de manier waarop ze haar punt maakt irriteert mij mateloos.
Ben bang dat ze de 30 zetels dan niet voor elkaar gaat krijgen eerlijk gezegd... (waarbij ik Samsom dus meer geschikt vind)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze irriteert mij sowieso altijd.
Maar een goeie leider is ze denk ik wel, qua mentaliteit die daar nu voor nodig is.
De Turkse achtergrond doet er alleen toe als het over het hebben van een dubbel paspoort gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wellicht een punt heeft, maar de manier waarop ze haar punt maakt irriteert mij mateloos. Uiteraard is ook Pauw niet gevrijwaard van kritiek, maar toch...
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:25 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Wat een losers die pauw en faggotman.
Ze laten je nooit uitpraten.
(nee ik stem niet op pvda)
Ja, dat heb je altijd als een partij even onpopulair is en slecht in de peilingen is. Maar als de peilingen weer beter worden met bijvoorbeeld Plasterk weten ze weer niet hoe snel ze terug moeten komenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef Specularium het volgende:
31% ziet het helemaal niet meer zitten.
Nice.
Het hoeft niet perse humor te zijn. Dit zou je ook realiteit kunnen noemen, namelijk wat we gisteren gezien hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als dit jouw humor is, dan ben je nog sneuer dan ik dacht.
We moeten er met z'n allen voor waken dat jij gaat bepalen wat realiteit is, en wat niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse humor te zijn. Dit zou je ook realiteit kunnen noemen, namelijk wat we gisteren gezien hebben.
Nou heel interessant, Omnifacer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
We moeten er met z'n allen voor waken dat jij gaat bepalen wat realiteit is, en wat niet.
Ga jij nou maar een broddelwerkje voor op de FP uitkakken, en vervolgens afkolven op jezelf, ouwe binnenvaartschipper.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou heel interessant, Omnifacer.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een broddelwerkje voor op de FP uitkakken, en vervolgens afkolven op jezelf, ouwe binnenvaartschipper.
Dat jij lezers trekt heb je te danken aan het podium waarop je mag acteren. Jij trekt lezers ondanks de kwaliteit van je suffe stukjes, niet dankzij de kwaliteit ervan. Case closed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:43 schreef pberends het volgende:
[..].
Mijn broddelwerkjes trekken heel wat meer lezers dan die bagger die jij op het forum produceert. Case closed.
Ik moest er wel om lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als dit jouw humor is, dan ben je nog sneuer dan ik dacht.
Oh, OK man.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen
Kwam 'm tegen op http://www.welingelichtekringen.nl/18717-albayrak2.html trouwens.
Die kwaliteit mag iedereen beoordelen, en gelukkig niet alleen jij. Dat vind je maar moeilijk te verkroppen hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:46 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat jij lezers trekt heb je te danken aan het podium waarop je mag acteren. Jij trekt lezers ondanks de kwaliteit van je suffe stukjes, niet dankzij de kwaliteit ervan. Case closed.
Moeilijk he, humor?quote:
Zullen we eens een polletje organiseren, hier of op FP? Als meer dan 70% jouw plee-artikeltjes wel goed vindt dan hou ik er voortaan m'n mond over.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Die kwaliteit mag iedereen beoordelen, en gelukkig niet alleen jij. Dat vind je maar moeilijk te verkroppen he.
Weet je wie ook veel lezers had?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:43 schreef pberends het volgende:
[..].
Mijn broddelwerkjes trekken heel wat meer lezers dan die bagger die jij op het forum produceert. Case closed.
Ik denk dat 99,9% van de FOKkers niet op jouw debiele Forum-reacties zit te wachten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zullen we eens een polletje organiseren, hier of op FP? Als meer dan 70% jouw plee-artikeltjes wel goed vindt dan hou ik er voortaan m'n mond over.
En schurk niet zo tegen remlof aan, slijmjurk.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet je wie ook veel lezers had?
Hitler.
Kloptquote:Met je kutpolls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |