Wat denk je zelf?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
Wordt er ook nog geluisterd naar inhoud of gaat het nu hier ook alleen maar om vorm en uiterlijk?
Jaa duuh, Afrika is corrupt, ze hebben veel grondstoffenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
Wordt er ook nog geluisterd naar inhoud of gaat het nu hier ook alleen maar om vorm en uiterlijk?
Klopt je kan naar beide als je boekt.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:42 schreef Mercer het volgende:
Dat zelfde depressieve kind als bij DWDD in de studio zat, zit nu ook hier in het publiek
quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)ator_bij_oscars.htmlquote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
wtf met die oscar awards en kim jun il![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
'Kom op joh Jeroen, laat je niet zo kennen man!'
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
'Kom op joh Jeroen, laat je niet zo kennen man!'
Dat is vaak hetzelfde publiek. (1 arrangementquote:Op maandag 27 februari 2012 23:42 schreef Mercer het volgende:
Dat zelfde depressieve kind als bij DWDD in de studio zat, zit nu ook hier in het publiek
Je weet wie het is?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
wtf met die oscar awards en kim jun il![]()
![]()
Hoezo?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dan dat jij een rare smaak hebt wat betreft vrouwen...
wat dat incrowd gayfeestje, waar Oost-europa wintquote:Op maandag 27 februari 2012 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet zo cynisch doen...het gaat wel om de Nederlandse eer op het Songfestival!
Albayrak en de Breij bijvoorbeeld toch wel hoog hebben. (of vergis ik me wat betreft die eerste?)quote:
'this is going te be trending worldwide in 1 second'quote:Op maandag 27 februari 2012 23:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ator_bij_oscars.html
Ik vind de waarheid ontkennen niet echt een beste vorm van pareren. Tuurlijk heeft het invloed.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Aan het begin toen ze meteen begonnen over dat ze vrouw was en Turks pareerde ze dat heel mooi. Konden de mannetjes niet zo goed hebben blijkbaar.
Nee maar wat is daar raar aan? Het een sluit het ander toch niet uit? Ik hou ook van Simek, Prem en Maarten van Rossem, wat nu?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Albayrak en de Breij bijvoorbeeld toch wel hoog hebben. (of vergis ik me wat betreft die eerste?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |