Voornamelijk wel andersom, maar kloptquote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
De tutsi's hebben ook de hutu's uitgemoord hoor.. Zeg het wel goed he femke
Jij weet niet wat Witteman nodig heeft. Volgens mij heeft hij stiekem ook een woonboot.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee dit heeft Witteman niet nodig.
Pareerde ze dat heel mooi?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Aan het begin toen ze meteen begonnen over dat ze vrouw was en Turks pareerde ze dat heel mooi. Konden de mannetjes niet zo goed hebben blijkbaar.
150quote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
Femke zou wel 1 van mijn 200 kunnen zijn.
Klopt, helaas.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De inhoudelijke verschillen zijn zo klein, dat het ook alleen maar om vorm kan gaan.
Een hele kundige bestuurder, alsjeblieft zeg.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ga toch weg man en kijk eens verder, hier zit een hele kundige bestuurder
Ik zou het eerder op Albayrak kunnen, denk ik. Past ook bij de Olympische gedachte: van elk werelddeel 1 (ik mis nog een Aziaat), en daarna de Olympische vlag hijsen bij mij aan de gevel.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef Bonobo11 het volgende:
Femke is in Congo de wijken ingegaan
En ook wat meer dan 200 he? Was een kind van de 60'squote:Op maandag 27 februari 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet niet wat Witteman nodig heeft. Volgens mij heeft hij stiekem ook een woonboot.
Figuren als Plasterk en Cohen horen pas naar voren geschoven te worden als kandidaat kabinetsleden.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt, helaas.
Daarom maar liever een straatvechter als Samsom dan een nette intellecueel als Plasterk.
was ze niet part-time hoogleraar?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En wat doet femke daar nou? wat is haar nieuwe beroep?
De wijken schenen ook in Femke gegaan te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef Bonobo11 het volgende:
Femke is in Congo de wijken ingegaan
Niet effectief genoeg na een bepaalde tijd. Zie tegenlicht over microkredieten. (link volgt)quote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Microkredit is wel een goed initiatief
Nee, een straatvechter houdt altijd zijn hoofd er bij en slaat niet blind om zich heen. Dat zie ik Samson wel doen als je 'm een potje onder druk zet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
Dat is toch een straatvechter eigen?
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Figuren als Plasterk en Cohen horen pas naar voren geschoven te worden als kandidaat kabinetsleden.
Daar gaat het steeds fout.
Ook en bestuursvoorzitter van de Stichting Vluchteling en uit dien hoofde zit ze daar.quote:
Ik vraag me af of hij dan nog inhoudelijk sterk is, dat is misschien nog een punt.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef Weakling het volgende:
[..]
Nee, een straatvechter houdt altijd zijn hoofd er bij en slaat niet blind om zich heen. Dat zie ik Samson wel doen als je 'm een potje onder druk zet.
Tineke Ceelen was met haar mee.quote:
Ik ga hem kijken, dank jequote:Op maandag 27 februari 2012 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Voor Sint: http://tegenlicht.vpro.nl(...)t--macroschuld-.html
Tegenlicht over microkrediet. Het is in eerste instantie goed, maar later profiteren alleen een paar mensen van.
Bron?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Allebei ...Femke en Albayrak.
Die praat al 20 jaar zo, hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij Albayrak zag je het gebid heen en weer gaan.. en kijk hoe Femke praat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |