Voornamelijk wel andersom, maar kloptquote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
De tutsi's hebben ook de hutu's uitgemoord hoor.. Zeg het wel goed he femke
Jij weet niet wat Witteman nodig heeft. Volgens mij heeft hij stiekem ook een woonboot.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee dit heeft Witteman niet nodig.
Pareerde ze dat heel mooi?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Aan het begin toen ze meteen begonnen over dat ze vrouw was en Turks pareerde ze dat heel mooi. Konden de mannetjes niet zo goed hebben blijkbaar.
150quote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
Femke zou wel 1 van mijn 200 kunnen zijn.
Klopt, helaas.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De inhoudelijke verschillen zijn zo klein, dat het ook alleen maar om vorm kan gaan.
Een hele kundige bestuurder, alsjeblieft zeg.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ga toch weg man en kijk eens verder, hier zit een hele kundige bestuurder
Ik zou het eerder op Albayrak kunnen, denk ik. Past ook bij de Olympische gedachte: van elk werelddeel 1 (ik mis nog een Aziaat), en daarna de Olympische vlag hijsen bij mij aan de gevel.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef Bonobo11 het volgende:
Femke is in Congo de wijken ingegaan
En ook wat meer dan 200 he? Was een kind van de 60'squote:Op maandag 27 februari 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet niet wat Witteman nodig heeft. Volgens mij heeft hij stiekem ook een woonboot.
Figuren als Plasterk en Cohen horen pas naar voren geschoven te worden als kandidaat kabinetsleden.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt, helaas.
Daarom maar liever een straatvechter als Samsom dan een nette intellecueel als Plasterk.
was ze niet part-time hoogleraar?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En wat doet femke daar nou? wat is haar nieuwe beroep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |