quote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Figuren als Plasterk en Cohen horen pas naar voren geschoven te worden als kandidaat kabinetsleden.
Daar gaat het steeds fout.
Ook en bestuursvoorzitter van de Stichting Vluchteling en uit dien hoofde zit ze daar.quote:
Ik vraag me af of hij dan nog inhoudelijk sterk is, dat is misschien nog een punt.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef Weakling het volgende:
[..]
Nee, een straatvechter houdt altijd zijn hoofd er bij en slaat niet blind om zich heen. Dat zie ik Samson wel doen als je 'm een potje onder druk zet.
Tineke Ceelen was met haar mee.quote:
Ik ga hem kijken, dank jequote:Op maandag 27 februari 2012 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Voor Sint: http://tegenlicht.vpro.nl(...)t--macroschuld-.html
Tegenlicht over microkrediet. Het is in eerste instantie goed, maar later profiteren alleen een paar mensen van.
Bron?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Allebei ...Femke en Albayrak.
Die praat al 20 jaar zo, hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij Albayrak zag je het gebid heen en weer gaan.. en kijk hoe Femke praat..
Is het interessant dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
Wordt er ook nog geluisterd naar inhoud of gaat het nu hier ook alleen maar om vorm en uiterlijk?
Beiden. We luisteren, maar bespreken slechts de vorm en het uiterlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
Wordt er ook nog geluisterd naar inhoud of gaat het nu hier ook alleen maar om vorm en uiterlijk?
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook +/- 20 jaar een kunstgebit.
Nee, dat doet de tandarts welquote:
wehehequote:Op maandag 27 februari 2012 23:42 schreef Mercer het volgende:
Dat zelfde depressieve kind als bij DWDD in de studio zat, zit nu ook hier in het publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |