SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan snel gaan he.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:05 schreef TJV het volgende:
Ik heb denk ik 900 topics gemist in een minuutje.
Je kan hier inderdaad niet met je ogen knipperen zonder dat je een hoop mistquote:Op maandag 27 februari 2012 10:05 schreef TJV het volgende:
Ik heb denk ik 900 topics gemist in een minuutje.
maar heb je ooit wel op de weg gewandeld?quote:
http://www.schoonenberg.nl/gehoorbescherming/motorquote:Op maandag 27 februari 2012 09:43 schreef SummerBreeze het volgende:
iemand oordopjes voor mij en SC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Modjes haten ons, dus hebben ons naar dit gevangenistopic gestuurd. Ben je er blij mee?quote:
Gevangenistopic?quote:Op maandag 27 februari 2012 10:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Modjes haten ons, dus hebben ons naar dit gevangenistopic gestuurd. Ben je er blij mee?
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
http://www.schoonenberg.nl/gehoorbescherming/motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar sc is 3 maanden, dus dat lijkt me dan niet zo een heel erg goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwah... Het zijn wel veel nieuwelingen hier de laatste paar weken.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Modjes haten ons, dus hebben ons naar dit gevangenistopic gestuurd. Ben je er blij mee?
Doe je van die donzige oorwarmersquote:Op maandag 27 februari 2012 10:31 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Maar sc is 3 maanden, dus dat lijkt me dan niet zo een heel erg goed idee
you didn't get the memo?quote:
Nee... en nu ben ik dus de zeep vergeten...quote:Op maandag 27 februari 2012 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
you didn't get the memo?
[ afbeelding ]
Beter dan laten vallen..quote:Op maandag 27 februari 2012 11:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee... en nu ben ik dus de zeep vergeten...
* Sharana_LV gooit zeepje op de grondquote:Op maandag 27 februari 2012 11:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee... en nu ben ik dus de zeep vergeten...
Grrrmpffrt modjes willen geen slowchattoestemming geven, zodoende.quote:
Nick, wat bedoel je?quote:
Ja het is GAM en het is een slowchat. Dus dan moeten ze hier heenquote:
Er zijn wel meer slowchat-topics in het GAM-forum... dus waarom zou een minecraft SC niet mogen... beetje vaag...quote:Op maandag 27 februari 2012 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja het is GAM en het is een slowchat. Dus dan moeten ze hier heen
Ik denk omdat er al zoveel ruzie daar is geweest dat ze het niet willen doen of iets dergelijks.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Er zijn wel meer slowchat-topics in het GAM-forum... dus waarom zou een minecraft SC niet mogen... beetje vaag...
Dat mocht niet. Zie feedback topiquequote:Op maandag 27 februari 2012 12:48 schreef wc-eend het volgende:
Dus zoals ik het begrijp... jullie mogen niet slowchatten in het minecraft-topic... maar openen dan niet zelf een minecraft slowchat topic?
Daar had ik het ook niet overquote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Er zijn wel meer slowchat-topics in het GAM-forum... dus waarom zou een minecraft SC niet mogen... beetje vaag...
Het voordeel van een slowchatzegeltje bij het mc topic is wel dat we dan niet in twee topics hoeven te reageren. Het is ook weer zo lullig om hier te slowchatten over minecraft, daar zit driekwart hier niet voor.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar had ik het ook niet over. Maar de SC van GAM is hier, dus ja logisch als ze hier hen moeten
.
Geen probleem hoor, kwam hier toch nog maar amper
Maak een "Kutgrappen over users"-topic 14.gifquote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar moet mijn lijstje met kutgrappen over users nou heen? Mc-topic? Maar het is slowchat. Slowchat-topic? Maar de meeste users hier interesseert dat niet.
Pek en veren. Opgelost!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar die youtube-nummers en anime griezelverhaal-collages en tram- en metroupdates e.d. zijn het werk van twee á drie mensen, de rest probeert het voor een deel nog wel.
HOAX!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Heddegei een vita gehaald??quote:
douchen is zo 2005quote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef Reintji het volgende:
Typisch, tokkies die te tokkie zijn om fatsoenlijke kleding te kopen of om maar zelfs te douchen, staan met hun luchten wel een PS Vita af te rekenen.
Waar hebben ze anders deo voor uitgevonden?quote:
Haha, dat bleek nog goed mee te vallen ook! Boze boeren, maar driekwart van de offertes waren blijkbaar gewoon goed en een kwart is geen probleem als ik de enige op kantoor ben en er nog maar twee weken werkquote:Op maandag 27 februari 2012 14:18 schreef Mender het volgende:
Hey AlDieWillenteKaaprenVaren
Heb je al op je flikker gekregen van je baas? Voor het niet terug bellen van klanten afgelopen vrijdag
Hehe, gelukkigquote:Op maandag 27 februari 2012 14:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, dat bleek nog goed mee te vallen ook! Boze boeren, maar driekwart van de offertes waren blijkbaar gewoon goed en een kwart is geen probleem als ik de enige op kantoor ben en er nog maar twee weken werk
Minder erg dan de ramp die ik voor me zag
Shar jouw kat is tofquote:Op maandag 27 februari 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Fijn, kat heeft uitgevonden dat het heel leuk is om een balletje in het waterfontijntje te gooien en dan te gaan lopen spetteren
Wel stom ja, aangezien ie vorige week al te koop wasquote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef Reintji het volgende:
Typisch, tokkies die te tokkie zijn om fatsoenlijke kleding te kopen of om maar zelfs te douchen, staan met hun luchten wel een PS Vita af te rekenen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Fijn, kat heeft uitgevonden dat het heel leuk is om een balletje in het waterfontijntje te gooien en dan te gaan lopen spetteren
En zo zal het geschieden...quote:Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Beter kapen we gewoon de GAM SC...
quote:
schiet op! Hij is vet!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef wc-eend het volgende:
mehhhh....
Mijn laptop kan geen 6 GB grote versie van UFC streamen naar de PS3 met media-server.. nu de 1,5 GB-versie maar even proberen..
aan dat ding zal ik heel veel hebben als ik een berg weg moet halenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Een overblijfsel van de Minecraft bagger topics!
Dat die modjes het bagger vinden betekent niet dat het ook bagger is.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Een overblijfsel van de Minecraft bagger topics!
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maak een "Kutgrappen over users"-topic 14.gif
Het was bagger met een Bquote:Op maandag 27 februari 2012 20:08 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat die modjes het bagger vinden betekent niet dat het ook bagger is.
De invasie heb je gemist!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jezus, ik heb een hoop gemist zo te zien..
Wat dacht je dat jullie dan gewoon weer weggaan... als jullie geruzie het minecraft-topic verneukt gaan jullie dat hier zeker niet flikken.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef TJV het volgende:
Als bepaalde personen wegblijven zijn we echt heel aardig. Als die hier wel komen dan gaat het nog leuk worden.
Ik merk het! Wie heeft er reclame voor de sc gemaakt?quote:
Shaaare!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Awesome bonbonbloc is awesome!!
De modjesquote:Op maandag 27 februari 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik merk het! Wie heeft er reclame voor de sc gemaakt?
Kom maar halen!quote:
Ware het niet dat de nummering random is en het volgende nummer waarschijnlijk 1337 isquote:Op maandag 27 februari 2012 20:35 schreef Timwonnacott het volgende:
Nog een Minecraft fanaat hier, paar topicjes nog en jullie zitten in mn geboorte jaar
Ik heb het gevoel dat dat bij een aantal nieuwe toch echt strafbaar is..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef GameBabe het volgende:
En heeft iedereen die hier wil posten al (naakt)foto's gesubmit. Prima als jullie met zijn allen willen binnenvallen, maar dan moet je je wel aan de lokaal geldende regels houden
Huisregels zijn huisregels, dan moeten ze maar naar de kinderclubquote:Op maandag 27 februari 2012 20:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat bij een aantal nieuwe toch echt strafbaar is..
Daar is het ook strafbaar...quote:Op maandag 27 februari 2012 20:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Huisregels zijn huisregels, dan moeten ze maar naar de kinderclub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
Ikke... helaasquote:Op maandag 27 februari 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik merk het! Wie heeft er reclame voor de sc gemaakt?
VAT!quote:
Euh oke..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja nee eh volksverhuizing uit mc-topic omdat boze mods niet onze keus maar echt wel evengoed ons topic als van jullie vanaf nu danku voor uw begrip geen probleem toch zal wel goedkomen denk ik nogmaals excuus en verwelkom als nieuwe familieleden bedank
Dit is een veel leuker SC topicquote:Op maandag 27 februari 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja nee eh volksverhuizing uit mc-topic omdat boze mods niet onze keus maar echt wel evengoed ons topic als van jullie vanaf nu danku voor uw begrip geen probleem toch zal wel goedkomen denk ik nogmaals excuus en verwelkom als nieuwe familieleden bedank
teh fuqqq?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
take it easy manquote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wat dacht je dat jullie dan gewoon weer weggaan... als jullie geruzie het minecraft-topic verneukt gaan jullie dat hier zeker niet flikken.
Jaaa toch! BOEMMMMM HEADSHOTquote:Op maandag 27 februari 2012 22:33 schreef wc-eend het volgende:
Holy Shit... Nu de titlefight kijken van UFC... die upkick... migado...
Misschien moeten jullie gewoon een beetje mailen met elkaar ofzo...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kom maar hier bij mij in bed liggen! Ik ben ook moe! maar wel eerst douche!quote:
Das goedquote:Op maandag 27 februari 2012 22:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kom maar hier bij mij in bed liggen! Ik ben ook moe! maar wel eerst douche!
Zeker!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Geweldig gevecht en mooie uitslag
Dat is grappig want je doet alsof schimmel hetzelfde is als een paddestoel op je rug krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:51 schreef TJV het volgende:
Kut, ik moet ook nog douchen. De paddo's groeien op mijn rug.
Paddenstoelquote:Op maandag 27 februari 2012 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is grappig want je doet alsof schimmel hetzelfde is als een paddestoel op je rug krijgen.
Gast, wat gebruik jij?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
nee een paddestoel is geen wit paard niet slim gaan doen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja hoor jij maar denken dat de schimmel op je lichaam paddestoelen gaat vormen. Dat de paddestoel een schimmel is snapt mijn aars ook nog wel, dat is het punt niet.
Kom op mensen, deze moet je kunnen snappenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iets met sinterklaas enzo ....quote:Op maandag 27 februari 2012 23:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Kom op mensen, deze moet je kunnen snappen
even een disclaimertje tegen slimme opmerkingen
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
oh goshdarn!![]()
Dat heeft er niks mee te maken, suffie
Hij denkt bijdehand te doen met zijn wikipedialinkje, maar daar beantwoord hij niks mee.
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja of we gaan hier gezellig kletsen. Is helaas niet anders, beschouw het maar als een overgangssituatie tot de mods rellende mincecraft-users tot inkeer komen.
Ik ben weg tot ze weg zijn iigquote:
Succes!quote:
is te moeilijk voor mensen die een PC game uit 1978 tof vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:03 schreef Pheno het volgende:
Mja, ze snappen niet dat alles wat met minecraft te maken heeft, ook projectjes, muren bouwen en weet ik wat gewoon in het minecrafttopic kan. Nu plempen ze het hier neer, maar er is verschil tussen offtopic en slowchat
dat dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:27 schreef Pheno het volgende:
Lego is tof. Ik heb alleen geen blokjes meer van vroeger. Of staan die nog ernes bij mijn ouders op zolder? Geen idee. Als ik aan die programmeerbare zooi ga beginnen gaat het me weer te veel geld kosten vrees ik
Maar wel tof. Die LEGO-bordspellen en zo trekken me dan weer niet.quote:
LEGO-games zijn wel in HD?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een link tussen minecraft en lego zoekenis toch totaal verschillend
Ok.. dat is verschillend... minecraft en duplo? Betere combinatie?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een link tussen minecraft en lego zoekenis toch totaal verschillend
Hahaha ik denk dat dat het zo idd een betere vergelijking is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:33 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ok.. dat is verschillend... minecraft en duplo? Betere combinatie?
dat vind ik wel een accurate beschrijving voor de minecraft-userbasequote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Minecraft en een aquarium met guppen als je toch bezig bent
Wat is het?quote:
Alienware Gaming PC in een HTPC-formfactor gegoten 14.gifquote:
nou inderdaad!quote:
Ik vind het eruit zien als een nog lelijkere xbox.... Classic.quote:
Ik dacht eigenlijk dat het een plaatje was van de nieuwste Xbox.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het eruit zien als een nog lelijkere xbox.... Classic.
En wat kost het?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alienware Gaming PC in een HTPC-formfactor gegoten 14.gif
Processor: Intel Core i7-2600 @ 3.4GHz
Graphics Card: NVIDIA GTX555 1GB GDDR5 8MB L3 Cache
Memory: 8GB 1333MHz DDR3 RAM (taking up 2 DIMM slots)
Storage: Seagate Barracuda HDD 1TB 72000rpm (SATA 6Gb/s)
Optical Drive: Slot-loading DVD-RW drive (Blu-ray combo upgrade costs £90)
De liefdesbaby van een xbox classic en een oude dvd speler.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het eruit zien als een nog lelijkere xbox.... Classic.
tussen de 649 en 949, afhankelijk van je configuratie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.owh en
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Dat zijn ook ongeveer de specs van m'n pc die ik thuis heb , ik heb alleen een Radeon hd 7950.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alienware Gaming PC in een HTPC-formfactor gegoten 14.gif
Processor: Intel Core i7-2600 @ 3.4GHz
Graphics Card: NVIDIA GTX555 1GB GDDR5 8MB L3 Cache
Memory: 8GB 1333MHz DDR3 RAM (taking up 2 DIMM slots)
Storage: Seagate Barracuda HDD 1TB 72000rpm (SATA 6Gb/s)
Optical Drive: Slot-loading DVD-RW drive (Blu-ray combo upgrade costs £90)
Ik ook toen ik effe snel keek , en heb een hekel aan een Xbox :pquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het een plaatje was van de nieuwste Xbox.
bebequote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:06 schreef Kuukske het volgende:
Goed. Lekker in mn buik!. Hij is gelukkig rustiger dan gisteren. Tot nu toe dan.
En hoe is het met SC?
XBOX HATERS UNITE!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik ook toen ik effe snel keek , en heb een hekel aan een Xbox :p
quote:
goed vriendje dannnnn!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb zelfs een wii in huis , gekocht voor m'n gf.
Maar een xbox zal hier nooit binnenkomen
Alles kan kapot Shar.quote:
Sja , ze was nooit zo van het gamen.quote:
nicequote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja , ze was nooit zo van het gamen.
Dus ik dacht , laat ik een wii voor haar kopen , kan ze lekker wii fit doen enzo
Echte SC'rs delen alles met elkaar ! ;pquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
oh en niet te vergeten dat ik natuurlijk al met poit verloofd ben
Sta je in het lijstje? Anders hoor je er niet bij hoor. Dus wordt er met jou niet gedeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:32 schreef Altron het volgende:
[..]
Echte SC'rs delen alles met elkaar ! ;p
BAM!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sta je in het lijstje? Anders hoor je er niet bij hoor. Dus wordt er met jou niet gedeeld.
Daarom , blij dat ik er niet bij sta , hoef ik niets te delenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sta je in het lijstje? Anders hoor je er niet bij hoor. Dus wordt er met jou niet gedeeld.
Nee nee. Zo werkt het niet. Wij delen wel van jou, maar jij mag niks van ons. Zegmaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:34 schreef Altron het volgende:
[..]
Daarom , blij dat ik er niet bij sta , hoef ik niets te delen
Aah... damn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee nee. Zo werkt het niet. Wij delen wel van jou, maar jij mag niks van ons. Zegmaar..
Dat zal een gezellige avond geweest zijn:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja , ze was nooit zo van het gamen.
Dus ik dacht , laat ik een wii voor haar kopen , kan ze lekker wii fit doen enzo
Eerst altijd ruzie maken SD voordat het andere komtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat zal een gezellige avond geweest zijn:
"Hoi schat, kijk eens ik heb een Wii voor je gekocht, zodat je Wii Fit kan gaan doen."
"Je vindt me dik!"
"Nee..."
"JAWEL!"
pikstraf
Waarom niet als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Retorische vraag. Duh.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:40 schreef Altron het volgende:
[..]
Eerst altijd ruzie maken SD voordat het andere komt
Sja , Microsoft , Halo.quote:
Saaame..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:46 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja , Microsoft , Halo.
Dan heb ik het wel een beetje opgesomd.
Ben altijd meer van de PS geweest.
Nouja, ik ben er geen fan van, maar zoveel haat heb ik er ook niet tegen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:46 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja , Microsoft , Halo.
Dan heb ik het wel een beetje opgesomd.
Ben altijd meer van de PS geweest.
Oh juist epic sex omdat ze blij is met wiiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat zal een gezellige avond geweest zijn:
"Hoi schat, kijk eens ik heb een Wii voor je gekocht, zodat je Wii Fit kan gaan doen."
"Je vindt me dik!"
"Nee..."
"JAWEL!"
pikstraf
Seks op het balance board?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh juist epic sex omdat ze blij is met wii
quote:
Met deze ''dame'' gaat dat lastig wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
quote:
Nee dat valt wel meequote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:03 schreef Pheno het volgende:
Mja, ze snappen niet dat alles wat met minecraft te maken heeft, ook projectjes, muren bouwen en weet ik wat gewoon in het minecrafttopic kan. Nu plempen ze het hier neer, maar er is verschil tussen offtopic en slowchat
Is gewoon een grapje ofzo. Aangezien niemand die aan dat project werkt hier zit. Alleen hij zelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoever zijn jullie eigenlijk met de stad? Wij net klaar met de muren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
een wiiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Waar staat dat dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:47 schreef bobbernaut het volgende:
Denken dat je fit wordt van wii fit
Lekker!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:30 schreef Fallen het volgende:
LUNCHTIJD!
Owja, bakje magere kwark en een banaan...
Nicequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo maar weer 'ns achter m'n favoriete console zitten. Vanmorgen de hele ochtend zitten Anno'en. Best vermoeiend. En frustrerend..
doe mij ook eens zwangerschapsverlofquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo maar weer 'ns achter m'n favoriete console zitten. Vanmorgen de hele ochtend zitten Anno'en. Best vermoeiend. En frustrerend..
Vind je? Die kutbootjes zijn niet vooruit te brandenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice
Gisteren toevallig nog een potje Anno 2070 gedaan met 2 vrienden , damn wat gaat de tijd snel als je dat spel aan het spelen bent
Poit, fix eens wat zwangerschapsverlof voor Shar!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
doe mij ook eens zwangerschapsverlofgamenn
In Anno 2070 valt dat toch nog wel mee ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vind je? Die kutbootjes zijn niet vooruit te branden. Duurt veel te lang
.
Ja Poit!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Poit, fix eens wat zwangerschapsverlof voor Shar!
Ik zit te 1404-en. Die andere is me nog veel te duur.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:46 schreef Altron het volgende:
[..]
In Anno 2070 valt dat toch nog wel mee ?
In die oudere delen waren ze inderdaad niet vooruit te branden.
Is wel tof ja, AoE 1 en 2 waren vroeger ook tof. 00.00 beginnen en om 07.00 klaar met 3 manquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice
Gisteren toevallig nog een potje Anno 2070 gedaan met 2 vrienden , damn wat gaat de tijd snel als je dat spel aan het spelen bent
Oh wacht even SD, moet Poit natuurlijk nog niet wegjagen, straks is die verloving ook over!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ah ok , idd die bootjes zijn tergend langzaamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zit te 1404-en. Die andere is me nog veel te duur.
Hehe inderdaad, dat was meesterlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is wel tof ja, AoE 1 en 2 waren vroeger ook tof. 00.00 beginnen en om 07.00 klaar met 3 man
Dan kan je gelijk je challenge die nog open staat met het balance board uitproberenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh wacht even SD, moet Poit natuurlijk nog niet wegjagen, straks is die verloving ook over!
toen hadden we nog geen ventriloquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:01 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, dat was meesterlijk
Ventrilo aan , beetje slap ouwehoeren en ondertussen klikken
2070 is veul tofferder dan 1404quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zit te 1404-en. Die andere is me nog veel te duur.
Was ook pas bij deeltje 2 volgens mij , en nog niet eens in het begin.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
toen hadden we nog geen ventrilo
Wat?quote:
je pi zegt dat je het wel weetquote:
Geen flauw idee , ben aan het ''werk''.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:36 schreef TJV het volgende:
Ja duhh.
Ben ik trouwens de enige die niet kan inloggen op PSN?
Hier zitten alleen ps3 gebruikers, dus je weet het zo..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:36 schreef TJV het volgende:
Ja duhh.
PSN is deaud.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:36 schreef TJV het volgende:
Ja duhh.
Ben jij Sharquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
nachtelijke half dronken ventrillo gesprekken
okquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Werd net niet goed trouwens, klap ik zo achterover met mijn schouder tegen de muur, freaking pijn nu
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Werd net niet goed trouwens, klap ik zo achterover met mijn schouder tegen de muur, freaking pijn nu
Hmm herken het wel een beetje jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voel ook super raar in hoofd huuuumpf
Neee ik bedoel je nieuwe plaatjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op Ventrillo was ik gewoon ook Sharana
Oh lol! Ja UI veranderdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neee ik bedoel je nieuwe plaatje![]()
Ik kijk altijd alleen naar de plaatjes
Gaat het meis? Was je nog naar de fysio geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT IS DEZE SHIT!quote:
Luisteren gek, dat heb je nog niet eens gedaan.quote:
Daar kun je toch niet op leven?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:30 schreef Fallen het volgende:
LUNCHTIJD!
Owja, bakje magere kwark en een banaan...
Ik wil ook thee!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ff een bakkie thee en eens ff wat gaan nakijken.
Jawel, maar moet morgen gelijk terug komen omdat spieren weer als baksteentjes zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gaat het meis? Was je nog naar de fysio geweest.
Oh jawel. Gewoon een normaal ontbijt, een stuk fruit in de ochtend, bescheiden lunch, tussendoor nog een mueslireep en 's avonds gewoon koken. Mag dan wel al 10 kilo kwijt zijn, die overige moeten ook nog.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet op leven?
Maar je bent toch beveiliger? Dan ben je toch de hele dag in beweging?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Oh jawel. Gewoon een normaal ontbijt, een stuk fruit in de ochtend, bescheiden lunch, tussendoor nog een mueslireep en 's avonds gewoon koken. Mag dan wel al 10 kilo kwijt zijn, die overige moeten ook nog.
Klopt sorry...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Luisteren gek, dat heb je nog niet eens gedaan.
Mafjoekel!
Het gaat wel ja beetje duits er doorheen is altijd goed!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt sorry...
Ik ga het nu toch wel even doen om het goed te maken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar je bent toch beveiliger? Dan ben je toch de hele dag in beweging?
Wat gaat de fysio doen dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil ook thee!
[..]
Jawel, maar moet morgen gelijk terug komen omdat spieren weer als baksteentjes zijn
TEA FOR TWO ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |