Zeker!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Geweldig gevecht en mooie uitslag
Dat is grappig want je doet alsof schimmel hetzelfde is als een paddestoel op je rug krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:51 schreef TJV het volgende:
Kut, ik moet ook nog douchen. De paddo's groeien op mijn rug.
Paddenstoelquote:Op maandag 27 februari 2012 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is grappig want je doet alsof schimmel hetzelfde is als een paddestoel op je rug krijgen.
Gast, wat gebruik jij?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
nee een paddestoel is geen wit paard niet slim gaan doen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja hoor jij maar denken dat de schimmel op je lichaam paddestoelen gaat vormen. Dat de paddestoel een schimmel is snapt mijn aars ook nog wel, dat is het punt niet.
Kom op mensen, deze moet je kunnen snappenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iets met sinterklaas enzo ....quote:Op maandag 27 februari 2012 23:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Kom op mensen, deze moet je kunnen snappen
even een disclaimertje tegen slimme opmerkingen
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
oh goshdarn!![]()
Dat heeft er niks mee te maken, suffie
Hij denkt bijdehand te doen met zijn wikipedialinkje, maar daar beantwoord hij niks mee.
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja of we gaan hier gezellig kletsen. Is helaas niet anders, beschouw het maar als een overgangssituatie tot de mods rellende mincecraft-users tot inkeer komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |