SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
Ikke... helaasquote:Op maandag 27 februari 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik merk het! Wie heeft er reclame voor de sc gemaakt?
VAT!quote:
Euh oke..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja nee eh volksverhuizing uit mc-topic omdat boze mods niet onze keus maar echt wel evengoed ons topic als van jullie vanaf nu danku voor uw begrip geen probleem toch zal wel goedkomen denk ik nogmaals excuus en verwelkom als nieuwe familieleden bedank
Dit is een veel leuker SC topicquote:Op maandag 27 februari 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja nee eh volksverhuizing uit mc-topic omdat boze mods niet onze keus maar echt wel evengoed ons topic als van jullie vanaf nu danku voor uw begrip geen probleem toch zal wel goedkomen denk ik nogmaals excuus en verwelkom als nieuwe familieleden bedank
teh fuqqq?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
take it easy manquote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wat dacht je dat jullie dan gewoon weer weggaan... als jullie geruzie het minecraft-topic verneukt gaan jullie dat hier zeker niet flikken.
Jaaa toch! BOEMMMMM HEADSHOTquote:Op maandag 27 februari 2012 22:33 schreef wc-eend het volgende:
Holy Shit... Nu de titlefight kijken van UFC... die upkick... migado...
Misschien moeten jullie gewoon een beetje mailen met elkaar ofzo...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kom maar hier bij mij in bed liggen! Ik ben ook moe! maar wel eerst douche!quote:
Das goedquote:Op maandag 27 februari 2012 22:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kom maar hier bij mij in bed liggen! Ik ben ook moe! maar wel eerst douche!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |