SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
Ikke... helaasquote:Op maandag 27 februari 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik merk het! Wie heeft er reclame voor de sc gemaakt?
VAT!quote:
Euh oke..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja nee eh volksverhuizing uit mc-topic omdat boze mods niet onze keus maar echt wel evengoed ons topic als van jullie vanaf nu danku voor uw begrip geen probleem toch zal wel goedkomen denk ik nogmaals excuus en verwelkom als nieuwe familieleden bedank
Dit is een veel leuker SC topicquote:Op maandag 27 februari 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja nee eh volksverhuizing uit mc-topic omdat boze mods niet onze keus maar echt wel evengoed ons topic als van jullie vanaf nu danku voor uw begrip geen probleem toch zal wel goedkomen denk ik nogmaals excuus en verwelkom als nieuwe familieleden bedank
teh fuqqq?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
take it easy manquote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wat dacht je dat jullie dan gewoon weer weggaan... als jullie geruzie het minecraft-topic verneukt gaan jullie dat hier zeker niet flikken.
Jaaa toch! BOEMMMMM HEADSHOTquote:Op maandag 27 februari 2012 22:33 schreef wc-eend het volgende:
Holy Shit... Nu de titlefight kijken van UFC... die upkick... migado...
Misschien moeten jullie gewoon een beetje mailen met elkaar ofzo...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kom maar hier bij mij in bed liggen! Ik ben ook moe! maar wel eerst douche!quote:
Das goedquote:Op maandag 27 februari 2012 22:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kom maar hier bij mij in bed liggen! Ik ben ook moe! maar wel eerst douche!
Zeker!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Geweldig gevecht en mooie uitslag
Dat is grappig want je doet alsof schimmel hetzelfde is als een paddestoel op je rug krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:51 schreef TJV het volgende:
Kut, ik moet ook nog douchen. De paddo's groeien op mijn rug.
Paddenstoelquote:Op maandag 27 februari 2012 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is grappig want je doet alsof schimmel hetzelfde is als een paddestoel op je rug krijgen.
Gast, wat gebruik jij?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
nee een paddestoel is geen wit paard niet slim gaan doen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja hoor jij maar denken dat de schimmel op je lichaam paddestoelen gaat vormen. Dat de paddestoel een schimmel is snapt mijn aars ook nog wel, dat is het punt niet.
Kom op mensen, deze moet je kunnen snappenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iets met sinterklaas enzo ....quote:Op maandag 27 februari 2012 23:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Kom op mensen, deze moet je kunnen snappen
even een disclaimertje tegen slimme opmerkingen
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
oh goshdarn!![]()
Dat heeft er niks mee te maken, suffie
Hij denkt bijdehand te doen met zijn wikipedialinkje, maar daar beantwoord hij niks mee.
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja of we gaan hier gezellig kletsen. Is helaas niet anders, beschouw het maar als een overgangssituatie tot de mods rellende mincecraft-users tot inkeer komen.
Ik ben weg tot ze weg zijn iigquote:
Succes!quote:
is te moeilijk voor mensen die een PC game uit 1978 tof vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:03 schreef Pheno het volgende:
Mja, ze snappen niet dat alles wat met minecraft te maken heeft, ook projectjes, muren bouwen en weet ik wat gewoon in het minecrafttopic kan. Nu plempen ze het hier neer, maar er is verschil tussen offtopic en slowchat
dat dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:27 schreef Pheno het volgende:
Lego is tof. Ik heb alleen geen blokjes meer van vroeger. Of staan die nog ernes bij mijn ouders op zolder? Geen idee. Als ik aan die programmeerbare zooi ga beginnen gaat het me weer te veel geld kosten vrees ik
Maar wel tof. Die LEGO-bordspellen en zo trekken me dan weer niet.quote:
LEGO-games zijn wel in HD?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een link tussen minecraft en lego zoekenis toch totaal verschillend
Ok.. dat is verschillend... minecraft en duplo? Betere combinatie?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een link tussen minecraft en lego zoekenis toch totaal verschillend
Hahaha ik denk dat dat het zo idd een betere vergelijking is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:33 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ok.. dat is verschillend... minecraft en duplo? Betere combinatie?
dat vind ik wel een accurate beschrijving voor de minecraft-userbasequote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Minecraft en een aquarium met guppen als je toch bezig bent
Wat is het?quote:
Alienware Gaming PC in een HTPC-formfactor gegoten 14.gifquote:
nou inderdaad!quote:
Ik vind het eruit zien als een nog lelijkere xbox.... Classic.quote:
Ik dacht eigenlijk dat het een plaatje was van de nieuwste Xbox.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het eruit zien als een nog lelijkere xbox.... Classic.
En wat kost het?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alienware Gaming PC in een HTPC-formfactor gegoten 14.gif
Processor: Intel Core i7-2600 @ 3.4GHz
Graphics Card: NVIDIA GTX555 1GB GDDR5 8MB L3 Cache
Memory: 8GB 1333MHz DDR3 RAM (taking up 2 DIMM slots)
Storage: Seagate Barracuda HDD 1TB 72000rpm (SATA 6Gb/s)
Optical Drive: Slot-loading DVD-RW drive (Blu-ray combo upgrade costs £90)
De liefdesbaby van een xbox classic en een oude dvd speler.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het eruit zien als een nog lelijkere xbox.... Classic.
tussen de 649 en 949, afhankelijk van je configuratie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.owh en
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Dat zijn ook ongeveer de specs van m'n pc die ik thuis heb , ik heb alleen een Radeon hd 7950.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alienware Gaming PC in een HTPC-formfactor gegoten 14.gif
Processor: Intel Core i7-2600 @ 3.4GHz
Graphics Card: NVIDIA GTX555 1GB GDDR5 8MB L3 Cache
Memory: 8GB 1333MHz DDR3 RAM (taking up 2 DIMM slots)
Storage: Seagate Barracuda HDD 1TB 72000rpm (SATA 6Gb/s)
Optical Drive: Slot-loading DVD-RW drive (Blu-ray combo upgrade costs £90)
Ik ook toen ik effe snel keek , en heb een hekel aan een Xbox :pquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het een plaatje was van de nieuwste Xbox.
bebequote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:06 schreef Kuukske het volgende:
Goed. Lekker in mn buik!. Hij is gelukkig rustiger dan gisteren. Tot nu toe dan.
En hoe is het met SC?
XBOX HATERS UNITE!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik ook toen ik effe snel keek , en heb een hekel aan een Xbox :p
quote:
goed vriendje dannnnn!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb zelfs een wii in huis , gekocht voor m'n gf.
Maar een xbox zal hier nooit binnenkomen
Alles kan kapot Shar.quote:
Sja , ze was nooit zo van het gamen.quote:
nicequote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja , ze was nooit zo van het gamen.
Dus ik dacht , laat ik een wii voor haar kopen , kan ze lekker wii fit doen enzo
Echte SC'rs delen alles met elkaar ! ;pquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
oh en niet te vergeten dat ik natuurlijk al met poit verloofd ben
Sta je in het lijstje? Anders hoor je er niet bij hoor. Dus wordt er met jou niet gedeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:32 schreef Altron het volgende:
[..]
Echte SC'rs delen alles met elkaar ! ;p
BAM!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sta je in het lijstje? Anders hoor je er niet bij hoor. Dus wordt er met jou niet gedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |