Ik ben weg tot ze weg zijn iigquote:
Succes!quote:
is te moeilijk voor mensen die een PC game uit 1978 tof vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:03 schreef Pheno het volgende:
Mja, ze snappen niet dat alles wat met minecraft te maken heeft, ook projectjes, muren bouwen en weet ik wat gewoon in het minecrafttopic kan. Nu plempen ze het hier neer, maar er is verschil tussen offtopic en slowchat
dat dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:27 schreef Pheno het volgende:
Lego is tof. Ik heb alleen geen blokjes meer van vroeger. Of staan die nog ernes bij mijn ouders op zolder? Geen idee. Als ik aan die programmeerbare zooi ga beginnen gaat het me weer te veel geld kosten vrees ik
Maar wel tof. Die LEGO-bordspellen en zo trekken me dan weer niet.quote:
LEGO-games zijn wel in HD?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een link tussen minecraft en lego zoekenis toch totaal verschillend
Ok.. dat is verschillend... minecraft en duplo? Betere combinatie?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een link tussen minecraft en lego zoekenis toch totaal verschillend
Hahaha ik denk dat dat het zo idd een betere vergelijking is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:33 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ok.. dat is verschillend... minecraft en duplo? Betere combinatie?
dat vind ik wel een accurate beschrijving voor de minecraft-userbasequote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Minecraft en een aquarium met guppen als je toch bezig bent
Wat is het?quote:
Alienware Gaming PC in een HTPC-formfactor gegoten 14.gifquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |