SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
een wiiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb zelfs een wii in huis , gekocht voor m'n gf.
Maar een xbox zal hier nooit binnenkomen
Waar staat dat dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:47 schreef bobbernaut het volgende:
Denken dat je fit wordt van wii fit
Lekker!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:30 schreef Fallen het volgende:
LUNCHTIJD!
Owja, bakje magere kwark en een banaan...
Nicequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo maar weer 'ns achter m'n favoriete console zitten. Vanmorgen de hele ochtend zitten Anno'en. Best vermoeiend. En frustrerend..
doe mij ook eens zwangerschapsverlofquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo maar weer 'ns achter m'n favoriete console zitten. Vanmorgen de hele ochtend zitten Anno'en. Best vermoeiend. En frustrerend..
Vind je? Die kutbootjes zijn niet vooruit te brandenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice
Gisteren toevallig nog een potje Anno 2070 gedaan met 2 vrienden , damn wat gaat de tijd snel als je dat spel aan het spelen bent
Poit, fix eens wat zwangerschapsverlof voor Shar!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
doe mij ook eens zwangerschapsverlofgamenn
In Anno 2070 valt dat toch nog wel mee ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vind je? Die kutbootjes zijn niet vooruit te branden. Duurt veel te lang
.
Ja Poit!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Poit, fix eens wat zwangerschapsverlof voor Shar!
Ik zit te 1404-en. Die andere is me nog veel te duur.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:46 schreef Altron het volgende:
[..]
In Anno 2070 valt dat toch nog wel mee ?
In die oudere delen waren ze inderdaad niet vooruit te branden.
Is wel tof ja, AoE 1 en 2 waren vroeger ook tof. 00.00 beginnen en om 07.00 klaar met 3 manquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice
Gisteren toevallig nog een potje Anno 2070 gedaan met 2 vrienden , damn wat gaat de tijd snel als je dat spel aan het spelen bent
Oh wacht even SD, moet Poit natuurlijk nog niet wegjagen, straks is die verloving ook over!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Poit, fix eens wat zwangerschapsverlof voor Shar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |