Hmm herken het wel een beetje jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voel ook super raar in hoofd huuuumpf
Neee ik bedoel je nieuwe plaatjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op Ventrillo was ik gewoon ook Sharana
Oh lol! Ja UI veranderdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neee ik bedoel je nieuwe plaatje![]()
Ik kijk altijd alleen naar de plaatjes
Gaat het meis? Was je nog naar de fysio geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Werd net niet goed trouwens, klap ik zo achterover met mijn schouder tegen de muur, freaking pijn nu
WAT IS DEZE SHIT!quote:
Luisteren gek, dat heb je nog niet eens gedaan.quote:
Daar kun je toch niet op leven?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:30 schreef Fallen het volgende:
LUNCHTIJD!
Owja, bakje magere kwark en een banaan...
Ik wil ook thee!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ff een bakkie thee en eens ff wat gaan nakijken.
Jawel, maar moet morgen gelijk terug komen omdat spieren weer als baksteentjes zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gaat het meis? Was je nog naar de fysio geweest.
Oh jawel. Gewoon een normaal ontbijt, een stuk fruit in de ochtend, bescheiden lunch, tussendoor nog een mueslireep en 's avonds gewoon koken. Mag dan wel al 10 kilo kwijt zijn, die overige moeten ook nog.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet op leven?
Maar je bent toch beveiliger? Dan ben je toch de hele dag in beweging?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Oh jawel. Gewoon een normaal ontbijt, een stuk fruit in de ochtend, bescheiden lunch, tussendoor nog een mueslireep en 's avonds gewoon koken. Mag dan wel al 10 kilo kwijt zijn, die overige moeten ook nog.
Klopt sorry...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Luisteren gek, dat heb je nog niet eens gedaan.
Mafjoekel!
Het gaat wel ja beetje duits er doorheen is altijd goed!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt sorry...
Ik ga het nu toch wel even doen om het goed te maken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar je bent toch beveiliger? Dan ben je toch de hele dag in beweging?
Wat gaat de fysio doen dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil ook thee!
[..]
Jawel, maar moet morgen gelijk terug komen omdat spieren weer als baksteentjes zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |