Daarom , blij dat ik er niet bij sta , hoef ik niets te delenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sta je in het lijstje? Anders hoor je er niet bij hoor. Dus wordt er met jou niet gedeeld.
Nee nee. Zo werkt het niet. Wij delen wel van jou, maar jij mag niks van ons. Zegmaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:34 schreef Altron het volgende:
[..]
Daarom , blij dat ik er niet bij sta , hoef ik niets te delen
Aah... damn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee nee. Zo werkt het niet. Wij delen wel van jou, maar jij mag niks van ons. Zegmaar..
Dat zal een gezellige avond geweest zijn:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja , ze was nooit zo van het gamen.
Dus ik dacht , laat ik een wii voor haar kopen , kan ze lekker wii fit doen enzo
Eerst altijd ruzie maken SD voordat het andere komtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat zal een gezellige avond geweest zijn:
"Hoi schat, kijk eens ik heb een Wii voor je gekocht, zodat je Wii Fit kan gaan doen."
"Je vindt me dik!"
"Nee..."
"JAWEL!"
pikstraf
Waarom niet als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb zelfs een wii in huis , gekocht voor m'n gf.
Maar een xbox zal hier nooit binnenkomen
Retorische vraag. Duh.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:40 schreef Altron het volgende:
[..]
Eerst altijd ruzie maken SD voordat het andere komt
Sja , Microsoft , Halo.quote:
Saaame..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:46 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja , Microsoft , Halo.
Dan heb ik het wel een beetje opgesomd.
Ben altijd meer van de PS geweest.
Nouja, ik ben er geen fan van, maar zoveel haat heb ik er ook niet tegen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:46 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja , Microsoft , Halo.
Dan heb ik het wel een beetje opgesomd.
Ben altijd meer van de PS geweest.
Oh juist epic sex omdat ze blij is met wiiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat zal een gezellige avond geweest zijn:
"Hoi schat, kijk eens ik heb een Wii voor je gekocht, zodat je Wii Fit kan gaan doen."
"Je vindt me dik!"
"Nee..."
"JAWEL!"
pikstraf
Seks op het balance board?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh juist epic sex omdat ze blij is met wii
quote:
Met deze ''dame'' gaat dat lastig wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Nee dat valt wel meequote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:03 schreef Pheno het volgende:
Mja, ze snappen niet dat alles wat met minecraft te maken heeft, ook projectjes, muren bouwen en weet ik wat gewoon in het minecrafttopic kan. Nu plempen ze het hier neer, maar er is verschil tussen offtopic en slowchat
Is gewoon een grapje ofzo. Aangezien niemand die aan dat project werkt hier zit. Alleen hij zelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoever zijn jullie eigenlijk met de stad? Wij net klaar met de muren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
een wiiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb zelfs een wii in huis , gekocht voor m'n gf.
Maar een xbox zal hier nooit binnenkomen
Waar staat dat dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:47 schreef bobbernaut het volgende:
Denken dat je fit wordt van wii fit
Lekker!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:30 schreef Fallen het volgende:
LUNCHTIJD!
Owja, bakje magere kwark en een banaan...
Nicequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo maar weer 'ns achter m'n favoriete console zitten. Vanmorgen de hele ochtend zitten Anno'en. Best vermoeiend. En frustrerend..
doe mij ook eens zwangerschapsverlofquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo maar weer 'ns achter m'n favoriete console zitten. Vanmorgen de hele ochtend zitten Anno'en. Best vermoeiend. En frustrerend..
Vind je? Die kutbootjes zijn niet vooruit te brandenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice
Gisteren toevallig nog een potje Anno 2070 gedaan met 2 vrienden , damn wat gaat de tijd snel als je dat spel aan het spelen bent
Poit, fix eens wat zwangerschapsverlof voor Shar!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
doe mij ook eens zwangerschapsverlofgamenn
In Anno 2070 valt dat toch nog wel mee ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vind je? Die kutbootjes zijn niet vooruit te branden. Duurt veel te lang
.
Ja Poit!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Poit, fix eens wat zwangerschapsverlof voor Shar!
Ik zit te 1404-en. Die andere is me nog veel te duur.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:46 schreef Altron het volgende:
[..]
In Anno 2070 valt dat toch nog wel mee ?
In die oudere delen waren ze inderdaad niet vooruit te branden.
Is wel tof ja, AoE 1 en 2 waren vroeger ook tof. 00.00 beginnen en om 07.00 klaar met 3 manquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice
Gisteren toevallig nog een potje Anno 2070 gedaan met 2 vrienden , damn wat gaat de tijd snel als je dat spel aan het spelen bent
Oh wacht even SD, moet Poit natuurlijk nog niet wegjagen, straks is die verloving ook over!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ah ok , idd die bootjes zijn tergend langzaamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zit te 1404-en. Die andere is me nog veel te duur.
Hehe inderdaad, dat was meesterlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is wel tof ja, AoE 1 en 2 waren vroeger ook tof. 00.00 beginnen en om 07.00 klaar met 3 man
Dan kan je gelijk je challenge die nog open staat met het balance board uitproberenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh wacht even SD, moet Poit natuurlijk nog niet wegjagen, straks is die verloving ook over!
toen hadden we nog geen ventriloquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:01 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, dat was meesterlijk
Ventrilo aan , beetje slap ouwehoeren en ondertussen klikken
2070 is veul tofferder dan 1404quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zit te 1404-en. Die andere is me nog veel te duur.
Was ook pas bij deeltje 2 volgens mij , en nog niet eens in het begin.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
toen hadden we nog geen ventrilo
Wat?quote:
je pi zegt dat je het wel weetquote:
Geen flauw idee , ben aan het ''werk''.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:36 schreef TJV het volgende:
Ja duhh.
Ben ik trouwens de enige die niet kan inloggen op PSN?
Hier zitten alleen ps3 gebruikers, dus je weet het zo..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:36 schreef TJV het volgende:
Ja duhh.
PSN is deaud.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:36 schreef TJV het volgende:
Ja duhh.
Ben jij Sharquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
nachtelijke half dronken ventrillo gesprekken
okquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Werd net niet goed trouwens, klap ik zo achterover met mijn schouder tegen de muur, freaking pijn nu
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Werd net niet goed trouwens, klap ik zo achterover met mijn schouder tegen de muur, freaking pijn nu
Hmm herken het wel een beetje jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voel ook super raar in hoofd huuuumpf
Neee ik bedoel je nieuwe plaatjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op Ventrillo was ik gewoon ook Sharana
Oh lol! Ja UI veranderdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neee ik bedoel je nieuwe plaatje![]()
Ik kijk altijd alleen naar de plaatjes
Gaat het meis? Was je nog naar de fysio geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT IS DEZE SHIT!quote:
Luisteren gek, dat heb je nog niet eens gedaan.quote:
Daar kun je toch niet op leven?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:30 schreef Fallen het volgende:
LUNCHTIJD!
Owja, bakje magere kwark en een banaan...
Ik wil ook thee!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ff een bakkie thee en eens ff wat gaan nakijken.
Jawel, maar moet morgen gelijk terug komen omdat spieren weer als baksteentjes zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gaat het meis? Was je nog naar de fysio geweest.
Oh jawel. Gewoon een normaal ontbijt, een stuk fruit in de ochtend, bescheiden lunch, tussendoor nog een mueslireep en 's avonds gewoon koken. Mag dan wel al 10 kilo kwijt zijn, die overige moeten ook nog.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet op leven?
Maar je bent toch beveiliger? Dan ben je toch de hele dag in beweging?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Oh jawel. Gewoon een normaal ontbijt, een stuk fruit in de ochtend, bescheiden lunch, tussendoor nog een mueslireep en 's avonds gewoon koken. Mag dan wel al 10 kilo kwijt zijn, die overige moeten ook nog.
Klopt sorry...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Luisteren gek, dat heb je nog niet eens gedaan.
Mafjoekel!
Het gaat wel ja beetje duits er doorheen is altijd goed!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt sorry...
Ik ga het nu toch wel even doen om het goed te maken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar je bent toch beveiliger? Dan ben je toch de hele dag in beweging?
Wat gaat de fysio doen dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil ook thee!
[..]
Jawel, maar moet morgen gelijk terug komen omdat spieren weer als baksteentjes zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |