TROS-kijkers.....quote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Als mensen thuis massaal voor Joan kiezen wint ze vast nog wel
En toch had ik liever chocolade gezienquote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Als mensen thuis massaal voor Joan kiezen wint ze vast nog wel
Net als altijdquote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
Die jury snapt er helemaal geen kut van
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef BobW het volgende:
Dat haar van Staceyik ga er gewoon weer om lachen
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef eleusis het volgende:
Mensen weten hopelijk dat je hier gewoon gratis kan stemmen? http://live.songfestival.nl/
Joan is mijn ding ook niet, ik hou niet van Amy McDonald, dit dus ook nietquote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toch had ik liever chocolade gezien
Als ik ajacied was zou ik het ook doen om deze reacties. Die ligt nu dubbelquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toch had ik liever chocolade gezien
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Het blijft zonde dat Chocolate niet heeft gewonnen
de Tros financierenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef alors het volgende:
Zeer tegen mijn principes in nogmaals gestemd per sms... ik kan gewoon niet tegen onrecht...
Als Joan het wel wordt ook nietquote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef Onnoman het volgende:
Als Joan het niet wordt, zullen we het niet halen.. trust me!
Ja dit, waarom snappen ze dat niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef raptorix het volgende:
Het is echt heel slecht, maar als er iemand kans heeft is het Joan.
Kom je nu meequote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef eleusis het volgende:
Mensen weten hopelijk dat je hier gewoon gratis kan stemmen? http://live.songfestival.nl/
Frizzle Sizzle ?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef Mascleta het volgende:
Hoge ogen de afgelopen decennia? Wat heb ik gemist?
Zeker, maar in een lange stroom van nummers wel forgettable.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef BVO het volgende:
Ivan heeft gewoon het beste nummer van deze drie.
Ik stiekem ookquote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en nu vind ik die Indiaan weer leuk,
IK SNAP MEZELF NIET !!!!!!!!!!!!
Inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef arachide. het volgende:
dat liedje, de troubadour, dat is toch joan achtig. Dus zij moet door.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon uit pure nijd gewoon 5 keer extra op Joan gestemd... kutjury
dankuquote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef eleusis het volgende:
Was ik verliefd opquote:
Hoiquote:Op zondag 26 februari 2012 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. gestemd op Joan.. vriendlief ook verplicht te stemmen!
relax dudequote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Vivënne is gewoon een goede presentatrice.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:47 schreef Tinteling het volgende:
Die Viviënne, ook totaal misplaatst en geen goede presentatrice.
Die heeft morgen een blaasontstekingquote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik kan er niet over uit, dat pakje van Raffa, die tietjes...
Serieus?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig gaat per september de stekker eruit.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Sj0rSz het volgende:
Buiten het boekje gaan met Ivan.... Uhhhhhhh
Hij heeft smaakquote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Renesite het volgende:
IK MOEST VAN PATRIQUE OP JOAN STEMMEN!
Tsss!
heldquote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Ze heeft er wel verstand van iig.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Renesite het volgende:
Tsss!
dat denk ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Raf zou scoren bij die Oostblokkers !
Die loopt er ook al zo bij.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus Raffaella schaam je je niet als je dochter dit later terug zit te kijken
zo moeder, zo dochter???quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom dat pakje hoort bij haar act.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Nee ik qoutte die blonde leukerd, vanwege de uitspraak van PUURLquote:
HOMO !!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Renesite het volgende:
Tsss!
Lordiquote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Het is wel zo dat halfnaakte wijven altijd scoren.
Ik zou spontaan belasting ontduiken vanwege deze show.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen belasting betaal.
Graf show.
Die 5 jarige?quote:
hoe flik je dat dan... leg even uit hoe je geen belasting betaalt..quote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen belasting betaal.
Graf show.
Alleen vanwege die reden de Indiaan.quote:
Geen van de drie zijn niet echt pakkend. Wie het ook wordt dit jaar weer geen finale gok ikquote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef starla het volgende:
Wat een droevige kutnummers zeg. Heb die nummers nu 3 keer gehoord en het enige dat ik me herinner is cher in een indianenpakje. En dan vinden ze de nummers pakkend!!! Haha, raap me op!!!
Niets. Scheelt weer omkleden.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef amaranta het volgende:
Waarschijnlijk is het al gezegd, maar ik schakel net is.
MAAAR OMFG OMFG OMFG wat heeft Rafaella in hemelsnaam aan!!
werkkleding ;Pquote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef amaranta het volgende:
een hoerig jurkjequote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef amaranta het volgende:
Student.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
hoe flik je dat dan... leg even uit hoe je geen belasting betaalt..
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef BasEnAad het volgende:
De jury (ali en carlo) heeft niet gekozen, maar gemanipuleerd.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR was je nouquote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef amaranta het volgende:
mijn hemel wat overdreven zegquote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die kiezen tenminste duidelijk voor een iemand.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef BasEnAad het volgende:
De jury (ali en carlo) heeft niet gekozen, maar gemanipuleerd.
[Jij snapt hetquote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik ajacied was zou ik het ook doen om deze reacties. Die ligt nu dubbel
fuck that.. hoe?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Student.
Tot 10000 krijg je alles terug.
Solly ik had eters en mijnquote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR was je nou
Mooi voorbeeld voor haar beautifull hoop dochter
Met Joan heb je een goede kans op een finaleplek... jammer dat in ieder geval de jury dat niet snapt....quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef Olga het volgende:
[..]
Geen van de drie zijn niet echt pakkend. Wie het ook wordt dit jaar weer geen finale gok ik
Haar toekomstige man gaat daar wel op fappen denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef Evertjan het volgende:
Wat gaat er door je heen?? EEN KEIHARDE NEGERLUL!!!!
Ik heb er een superhard hoofd in!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Ach dat denken we elk jaar, dat we wel in de finale komen
Gewoon belasting aangeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ahhhhhh sterkte met je zwaantjequote:Op zondag 26 februari 2012 21:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Solly ik had eters en mijnis vandaag stervende zwaan,dus ik moest alles reilen en zeilen.
en jij betaalt ook geen BTW?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Student.
Tot 10000 krijg je alles terug.
idd.. 20% komt niet uit zn woordenquote:
alweer?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:51 schreef Evertjan het volgende:
gewoon de toppers volgend jaar sturen
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik baal gewoon van die actie van Carlo en Ali...
Want?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:51 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Met Joan heb je een goede kans op een finaleplek... jammer dat in ieder geval de jury dat niet snapt....
Dat zei Yolanthe ook en dook een parkeergarage in.quote:
Dat rijmtquote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef Stickertje het volgende:
ik moet pissen maar ik wil niks missen
Hadden we nog niet door.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
De jury was nog wel het slechtste van de avond.
maar van Nederland verwacthen ze het nietquote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef Olga het volgende:
[..]
Want?
afgezien van haar kleding is ook het soort liedje de afgelopen jaren al voorbijgekomen op het ESF. Dus het is ook niet echt vernieuwend
Jep, iig een eigen, apart liedje. Dat is al anders dan de meuk die Nederland de afgelopen jaren heeft ingezonden.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:51 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Met Joan heb je een goede kans op een finaleplek... jammer dat in ieder geval de jury dat niet snapt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |