LOLquote:Op zondag 26 februari 2012 21:34 schreef Pino112 het volgende:
twitter:renevanbrakel twitterde op zondag 26-02-2012 om 21:32:41Gehoord op de redactie... kunnen we ook alleen het decor afvaardigen naar het Eurovisiesongfestival? #mooi reageer retweet
Joh ga buiten spelenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag 26 februari
20.20 uur Nederland 1
Het Nationaal Songfestival is ook live te volgen op een tweede scherm. Via live.songfestival.nl kan de kijker de uitzending volgen en gratis een stem uitbrengen op zijn of haar favoriete kandidaat.
De 6 kandidaten
Tim Douwsma - Raffaela Paton - Joan Franka - Pearl Jozefzoon - Kim de Boer - Ivan Peroti
HIER lees je meer over de kandidaten.
De battles
Raffaëla tegen Joan
Ivan tegen Kim
Tim tegen Pearl
De jury
- Carlo Boszhard
- Ali B
- Afrojack
- Stacey Rookhuizen
- Jeroen Nieuwenhuize
De puntentelling
De puntentelling tijdens het NSF gaat als volgt: Eerst worden drie duels gezongen die worden beoordeeld door de vakjury en de kijkers thuis. Na elk duel vindt een stemronde plaats: De stem van de vakjuryleden gecombineerd vormen 50% van de stemmen, de stemmen van de kijkers thuis de andere 50%. Ieder duel heeft één winnaar. Dit levert na drie duels drie winnaars op die doorgaan naar de finale.
Finale
De drie finalisten zullen opnieuw zingen waarna de stemming feitelijk hetzelfde verloopt, alleen worden de stemmen nu over de drie overgebleven kandidaten verdeeld. De vakjuryleden verdelen hun punten dus over de drie kandidaten, de kijker thuis mag stemmen op één van de drie kandidaten. Wederom geldt: zowel de stemmen van de vakjury gecombineerd als de stem van de kijkers thuis tellen beide voor 50%.
Adviesstem
In de studio zullen 100 buitenlandse gastjuryleden uit alle landen die deelnemen aan het Eurovisie Songfestival 2012 aanwezig zijn. Zij zullen als 'buitenlandexperts' een adviesstem uitbrengen die de vakjury en de kijkers thuis te zien krijgen voordat zij hun stem uit zullen brengen.
Degene die in de eerste ronde een duel wint en vervolgens in de finale de meeste stemmen weet te bemachtigen is de winnaar van het Nationaal Songfestival 2012!
waar kan je dan stemmen?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:34 schreef TheVulture het volgende:
wat is het telefoonnummer voor Joan? Heb al via facebook gestemd
Met z'n allenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Take me as i am Ohoooo! ohooo!
[ afbeelding ]
Broertjequote:Op zondag 26 februari 2012 21:35 schreef Sj0rSz het volgende:
Ivan zingt goed, maar het is gewoon een Top 40-hitje
Amen.quote:
Ollieeequote:
Amy McDonald scoort ook... maar mijn ding is het zeker niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef Maanvis het volgende:
Joan's liedje was 30 jaar geleden leuk, nu win je daar de oorlog niet me.
Als je dit zegt moet Kim's liedje op de achtergrond.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel handig dat het topic er direct is. Wat maakt het nou uit wie hem opent?
veeg mij opquote:
En het pakje van Joan dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef Fascination het volgende:
Hij ziet er ook uit alsof hij naar de supermarkt gaat.
Hij kan in ieder geval later nooit ontkennen dat hij gekeken heeftquote:
Oude grap is oud Benny.quote:
folk is juist terug en dance en rnb op hun retour, zeker in europa.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef Maanvis het volgende:
Joan's liedje was 30 jaar geleden leuk, nu win je daar de oorlog niet me.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef cptmarco het volgende:
We hebben een J, we hebben een O, we hebben een A, we hebben een N... Joan....
Topic 3 mailde terug, wilde zijn grap terugquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef cptmarco het volgende:
We hebben een J, we hebben een O, we hebben een A, we hebben een N... Joan....
Ik begin jou steeds aardiger te vinden.quote:
Maar alles met verkleurende stoelen is leukquote:Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef Tinteling het volgende:
Wat een slechte toevoeging trouwens, die 'internationale' gasten.
Kom je nu meequote:Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds aardiger te vinden.
ik gaat ?quote:
Tsssk is zei maanden terug al dat ik je lief vond.quote:
Dan luister jij niet goedquote:Op zondag 26 februari 2012 21:39 schreef Stickertje het volgende:
hoempapa? hoe komt ali b daar nou bij?
ik begin te denken dat hij niks van muziek weet
Is hetzelfde dat Mohammed B. Wilders Quotequote:
Ja en nooit meer antwoord gehad op die PM toenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsssk is zei maanden terug al dat ik je lief vond.
quote:
die vuile mocro flavourquote:
Inderdaad.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef Bundesrepublik het volgende:
Goed zo Ali, verpest het maar. Kut mongool
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef Pheno het volgende:
Hij maakt tenminste een duidelijke keuze.
Dat dus. Hebben de rest van de jury-leden ook gelijk geen invloed meer.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef iteejer het volgende:
Die ali trekt alles scheef met zijn aandachttrekkerij
een indiaan, verdomme!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
R.Kelly of een Indiaan naar het songfestival, lastig lastig.
Mooie nu.nlquote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef yorP het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)le-songfestival.html
Inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef iteejer het volgende:
Die ali trekt alles scheef met zijn aandachttrekkerij
Olgaquote:
I BELIEVE HE CAN WIN!quote:
omgquote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
10-0-0!
Hhaha wat een faal jong.. durft niet eens aan te vallen.
Want dat heeft het zo geweldig gedaan de laatste jaren.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef Zjummie het volgende:
De saaie afgezaagde middenmoot gaat ons land dus vertegenwoordigen
Die neukt de ESF-jury om te winnen? En alles wat er uitkomt aan kinderen geeft ze weer verkeerd gespelde vage namen?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
De hoer had moeten winnen! Dan hadden we de meeste kans gemaakt
Jeetje benny haal ademquote:
bijvoorbeeld!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die neukt de ESF-jury om te winnen? En alles wat er uitkomt aan kinderen geeft ze weer verkeerd gespelde vage namen?
De zingende geit gaat winnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef iteejer het volgende:
ja hoor purrel ook nog es geweldig
nou maar hopen dat NL voor joan stemt
Daarom zitten ze ook in de vakjury ...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Stickertje het volgende:
ali en carlo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GVD what een achtelijke kut jury... die zitten gewoon alles te verneuken door hun mening door te drukken... hun zijn maar gvd 5 mensen in nederlland...
Eigenlijk best knap van 'ons'.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef UltraR het volgende:
Dit is echt te erg.
Hoe krijgt NL het toch -elk jaar- weer voor elkaar?
Dit wordt inderdaad Tahrirplein als dat zo doorgaatquote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Paxcon het volgende:
Mensen kennen mij als een rustige jongen, maar wat hier gebeurt maakt mij echt agressief!
NEEEEEEE Ik vind er ook leukquote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef ouderejongere het volgende:
ben ik dan de enige die Stacey wel leuk vind?
Goed argument...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bijvoorbeeld!
En chocolade is ook gewoon lekker enzo ....
hahahahahahahaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Paxcon het volgende:
Mensen kennen mij als een rustige jongen, maar wat hier gebeurt maakt mij echt agressief!
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:44 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit wordt inderdaad Tahrirplein als dat zo doorgaat
het gaat er in eerste instantie om,om de finale te halenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:44 schreef Laysa het volgende:
Alsof we met welk liedje dan ook zouden winnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |