bijvoorbeeld!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die neukt de ESF-jury om te winnen? En alles wat er uitkomt aan kinderen geeft ze weer verkeerd gespelde vage namen?
De zingende geit gaat winnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef iteejer het volgende:
ja hoor purrel ook nog es geweldig
nou maar hopen dat NL voor joan stemt
Daarom zitten ze ook in de vakjury ...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Stickertje het volgende:
ali en carlo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GVD what een achtelijke kut jury... die zitten gewoon alles te verneuken door hun mening door te drukken... hun zijn maar gvd 5 mensen in nederlland...
Eigenlijk best knap van 'ons'.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef UltraR het volgende:
Dit is echt te erg.
Hoe krijgt NL het toch -elk jaar- weer voor elkaar?
Dit wordt inderdaad Tahrirplein als dat zo doorgaatquote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Paxcon het volgende:
Mensen kennen mij als een rustige jongen, maar wat hier gebeurt maakt mij echt agressief!
NEEEEEEE Ik vind er ook leukquote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef ouderejongere het volgende:
ben ik dan de enige die Stacey wel leuk vind?
Goed argument...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bijvoorbeeld!
En chocolade is ook gewoon lekker enzo ....
hahahahahahahaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef Paxcon het volgende:
Mensen kennen mij als een rustige jongen, maar wat hier gebeurt maakt mij echt agressief!
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:44 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit wordt inderdaad Tahrirplein als dat zo doorgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |