SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Niet hierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef Watertornado het volgende:
Zo te horen is hoepelmoets iin het huis.![]()
Welke vragen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand hier wegtrekken? Kom nou
En alle 251 vragen afGeilen? Tis blijkbaar een lekker ding maar ik heb haar nog steeds niet mogen aanschouwen.quote:![]()
![]()
Er staat hier een Emelisse Imperial Russian Stout op me te wachten, Gen Elgin Barrel Aged. Wat heb jij?quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Die Bloed, Zweet & Tranen was het voorlopig eventjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er staat hier een Emelisse Imperial Russian Stout op me te wachten, Gen Elgin Barrel Aged. Wat heb jij?![]()
Ik vind het wel meevallen, maar blijkbaar krijgen sommigen niet genoeg en proberen ze d'r te paaienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke vragen?
[..]
Geilen? Tis blijkbaar een lekker ding maar ik heb haar nog steeds niet mogen aanschouwen.(ik ken d'r qua persoonlijkheid niet hè)
Één bier is geen bier.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die Bloed, Zweet & Tranen was het voorlopig eventjes.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er staat hier een Emelisse Imperial Russian Stout op me te wachten, Gen Elgin Barrel Aged. Wat heb jij?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ [url=http://www.blik-op-blik.nl/2010_nieuwe_blikken/2010-NL-Euroshopper_Beer_[500ml].jpg]afbeelding[/url] ]Ik ook maar dan in een flessie
Ik scroll over het blikkie heen en weet meteen van wie het is!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ [url=http://www.blik-op-blik.nl/2010_nieuwe_blikken/2010-NL-Euroshopper_Beer_[500ml].jpg]afbeelding[/url] ]
Hey peeps!![]()
![]()
Ik ken haar ook niet. Ok heb haar een paar keer hier gezien (qua posts) maar thats it. Ik ben gewoon benieuwd waarom een aantal jonge heren hier (na 1x haar gezien te hebben) zo onderste boven waren \ zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, maar blijkbaar krijgen sommigen niet genoeg en proberen ze d'r te paaien(ik ken d'r qua persoonlijkheid niet hè)
![]()
![]()
Singlesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken haar ook niet. Ok heb haar een paar keer hier gezien (qua posts) maar thats it. Ik ben gewoon benieuwd waarom een aantal jonge heren hier (na 1x haar gezien te hebben) zo onderste boven waren \ zijn.![]()
(oh en: mannen, neuken alles wat er maar enigszins leuk uit ziet, maar doen daarvoor wel alsof iemand de moosite van de wereld is
)
Dat las ik in t vorige topic ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef meowingtons het volgende:
[..]Ik ook maar dan in een flessie
Ik haal all1 flessies in t weekend omdat ik anders teveel opzuip.Aangezien ik morgen moet werken hou ik me in en heb ik maar 6 halve liters gehaald.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik scroll over het blikkie heen en weet meteen van wie het is!
Hey peeps!![]()
Avond
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Dan had je in t vorige topic in de war geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik scroll over het blikkie heen en weet meteen van wie het is!
Hey peeps!Toen poste Meow een flesje Euroshopper.
Hoi hoi.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat las ik in t vorige topic ja.
Ik haal all1 flessies in t weekend omdat ik anders teveel opzuip.Aangezien ik morgen moet werken hou ik me in en heb ik maar 6 halve liters gehaald.
Ik ben beschaafd wat dat betreft, ik pak gewoon af en toe een flessie, meer niet
LOL Okee dan!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan had je in t vorige topic in de war geweest.Toen poste Meow een flesje Euroshopper.
Hoi hoi.
Hey, ik blijf toch nog wel een collega van je!![]()
![]()
Goffer ben ik dan nu geen man?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Singles![]()
(oh en: mannen, neuken alles wat er maar enigszins leuk uit ziet, maar doen daarvoor wel alsof iemand de moosite van de wereld is
)
![]()
![]()
Zekerquote:
Ietwat kapot van die klote ochtendploeg, maar verder wel OK.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Okee dan!
Hey, ik blijf toch nog wel een collega van je!
Toppertje!Vertel! :"Y (ok evt in dm als t te persoonlijk is.)
![]()
Ik ben wat dat betreft een echte ADHDer oid. Ik ken geen grenzen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]Ik ben beschaafd wat dat betreft, ik pak gewoon af en toe een flessie, meer niet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zeker
Ietwat kapot van die klote ochtendploeg, maar verder wel OK.Ach ik mag 20 uur per week werken i.p.v. 28....op papier. Ze willen alleen wel dat ik anderhalf uur eerder op het werk verschijn, puur voor als klanten vragen hebben. Ik hoef verder niks te doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toppertje!Vertel! :"Y (ok evt in dm als t te persoonlijk is.)
Dus 26 uur aanwezig zijn en 20 uur betaald krijgen.Boeit me geen zak, want mijn hoofdinkomen is toch een uitkering. Het werk is gewoon een hobby van me!
(Wel een hobby waarin ik me echt de tering werk hoor!
)
![]()
Oud?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Je bent vast te oudOf gewoon een gentleman
Echt niet.
Gentleman altijd al geweest maar dat is tegenwoordig een uitstervend ras. Vrouwen willen dat blijkbaar tegenwoordig niet meer.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ach ik mag 20 uur per week werken i.p.v. 28....op papier. Ze willen alleen wel dat ik anderhalf uur eerder op het werk verschijn, puur voor als klanten vragen hebben. Ik hoef verder niks te doen.
Dus 26 uur aanwezig zijn en 20 uur betaald krijgen.Boeit me geen zak, want mijn hoofdinkomen is toch een uitkering. Het werk is gewoon een hobby van me!
)
![]()
Toch wel lekker dat je dr nog voor betaald wordt
Ze willen behandeld worden als de sletjes die ze zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oud?Echt niet.
Gentleman altijd al geweest maar dat is tegenwoordig een uitstervend ras. Vrouwen willen dat blijkbaar tegenwoordig niet meer.
![]()
Op die enkeling na en die moet je vinden
Hellow
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Ja alleen hou ik daar maar een klein percentage van over hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Toch wel lekker dat je dr nog voor betaald wordtIk word er echt niet rijk van!
![]()
![]()
quote:
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Het is idd triest gesteld met die mensen tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ze willen behandeld worden als de sletjes die ze zijn![]()
Eej Karzaiquote:
Hmzzz klinkt me kut... Hier moet je dan een berg administratie inleveren en maken ze t je moeilijk als je ook maar iets aan betaald werkt doet wat minder dan een bijstand uitkering oplevert.....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ach ik mag 20 uur per week werken i.p.v. 28....op papier. Ze willen alleen wel dat ik anderhalf uur eerder op het werk verschijn, puur voor als klanten vragen hebben. Ik hoef verder niks te doen.
)
![]()
Hai Stiffquote:
Dit nummer
Ach, enerzijds denk ik, potverdeust meis, anderzijds denk ik, mannen zijn ook sletten, waarom mogen vrouwen het dan niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het is idd triest gesteld met die mensen tegenwoordig
Maar beide geslachten mogen daar na een bepaalde leeftijd ook wel weer mee stoppenJaaa, dansen! dansen!![]()
Fixedquote:
Ja ik MOET juist werken. Ik ben sollicitatieplichtig. Door hier te werken voldoe ik aan die verplichtingen. Ik had liever meer uren willen draaien (zoals de afgesproken 28 uur), maar dat kan het bedrijf niet betalen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz klinkt me kut... Hier moet je dan een berg administratie inleveren en maken ze t je moeilijk als je ook maar iets aan betaald werkt doet wat minder dan een bijstand uitkering oplevert.....![]()
![]()
Hey!quote:
Ik geef je volkomen gelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ach, enerzijds denk ik, potverdeust meis, anderzijds denk ik, mannen zijn ook sletten, waarom mogen vrouwen het dan niet?
Maar beide geslachten mogen daar na een bepaalde leeftijd ook wel weer mee stoppen![]()
quote:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ach, enerzijds denk ik, potverdeust meis, anderzijds denk ik, mannen zijn ook sletten, waarom mogen vrouwen het dan niet?
Maar beide geslachten mogen daar na een bepaalde leeftijd ook wel weer mee stoppen![]()
Ik heb helaas geen pils meer, maar ik proost met je meequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:02 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik trek nog een pils uit de kast en proost erop
Nu heb ik nog meer zin om te gaan stappen
Vuile nazi's zijn het, je word uitgebuit TOTquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik MOET juist werken. Ik ben sollicitatieplichtig. Door hier te werken voldoe ik aan die verplichtingen. Ik had liever meer uren willen draaien (zoals de afgesproken 28 uur), maar dat kan het bedrijf niet betalen!![]()
Ja ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Nu heb ik nog meer zin om te gaan stappen![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Nu heb ik nog meer zin om te gaan stappen, maar moet er morgen vroeg uit dus gaat 'm niet worden
Baby darling doll face honey![]()
quote:Ik kan helaas niet weg klein monstertje slaaptquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet er morgen vroeg uit dus gaat 'm niet worden
Ja en dat kan ik dus niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ze willen behandeld worden als de sletjes die ze zijn![]()
Die zijn zo zeldzaam dat als ik ze gevonden heb ze al bezet zijn...![]()
![]()
Heb je op zich wel gelijk in, maar ze hebben gewoon ontzettend veel kosten. Ze kunnen gewoon niet meer betalen. Deze mensen zijn wel oprecht.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vuile nazi's zijn het, je word uitgebuit TOT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker schudden
![]()
![]()
Eeej schatquote:
Ja ik heb makkelijk praten, de mijne viel uit de luchtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dat kan ik dus niet.
Die zijn zo zeldzaam dat als ik ze gevonden heb ze al bezet zijn...
Deed het pijn toen je uit de hemel kwam vallen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja ik heb makkelijk praten, de mijne viel uit de lucht![]()
![]()
![]()
quote:wat dan?
Jaaaa ik ookquote:
Ze zat toch naast je in de bus?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja ik heb makkelijk praten, de mijne viel uit de luchtC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Kut regeling nu dus... Nouja beter iets dan niets.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik MOET juist werken. Ik ben sollicitatieplichtig. Door hier te werken voldoe ik aan die verplichtingen. Ik had liever meer uren willen draaien (zoals de afgesproken 28 uur), maar dat kan het bedrijf niet betalen!![]()
Ik zit straks met een (imo) groter probleem. Ik wil niet weg, heb eindelijk een leuk bedrijf gevonden (waar men me niet kwijt wil....) maar ik moet straks weer weg omdat ik "echt" werk moet gaan doen...![]()
![]()
![]()
milkshake
Die heeft ze een keer tegen mij gezegd, ik heb d'r nog nooit zo vaag aangekekenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deed het pijn toen je uit de hemel kwam vallen?![]()
![]()
![]()
Scoooorrrrrrrquote:
Ja pfft, maar saillant detail: mevrouw probeerde mij te koppelen aan haar vriendin oorspronkelijk, althans dat was het idee, want haar saaie vriendin had een crush op mijquote:
Ja zijn gangetje hoorquote:
Komt spannende tijd aan... dus probeer alles zo positief mogelijk te bekijken anders wordt ik gek hier
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:10 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja pfft, maar saillant detail: mevrouw probeerde mij te koppelen aan haar vriendin oorspronkelijk, althans dat was het idee, want haar saaie vriendin had een crush op mij
C'est la vie
hahahahahhhaaahaahahhaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:10 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Die heeft ze een keer tegen mij gezegd, ik heb d'r nog nooit zo vaag aangekeken
[..]
Scoooorrrrrrr
[..]
Ja pfft, maar saillant detail: mevrouw probeerde mij te koppelen aan haar vriendin oorspronkelijk, althans dat was het idee, want haar saaie vriendin had een crush op mij
Lalaalaaaaaaalaaaaaaaaaaaa
Ah ja dat is klote!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kut regeling nu dus... Nouja beter iets dan niets.![]()
Ik zit straks met een (imo) groter probleem. Ik wil niet weg, heb eindelijk een leuk bedrijf gevonden (waar men me niet kwijt wil....) maar ik moet straks weer weg omdat ik "echt" werk moet gaan doen...Bij mij is dit juist het echte werk.....zolang ik dus deels arbeidsongeschikt ben, maar het is altijd afwachten wat er bij een herkeuring gezegd wordt.
![]()
De laatste die bij mij uit de lucht viel is afgelopen zomer getrouwd met mn ex beste mattie en ze is inm zwanger. (Geen idee of t van hem is gezien haar geschiedenis.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja ik heb makkelijk praten, de mijne viel uit de lucht) Ook geen suc6 voor mij dus...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja zijn gangetje hoor
Komt spannende tijd aan... dus probeer alles zo positief mogelijk te bekijken anders wordt ik gek hier![]()
Bijna einde vakantie, maar verder alles sjill. Aangenomen bij de mac, dus dat wordt harde arbeid va 10 maart. Ga jij nog naar die film?quote:![]()
Er kwam er van de week een uit de lucht vallen, maar ze had net zo goed in de lucht kunnen blijven.
C'est la vie
Spannende tijd?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja zijn gangetje hoor
Komt spannende tijd aan... dus probeer alles zo positief mogelijk te bekijken anders wordt ik gek hier![]()
Wat? Ben je weer zwanger? Ga je trouwen? Wutt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja zijn gangetje hoor
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
Er kwam er van de week een uit de lucht vallen, maar ze had net zo goed in de lucht kunnen blijven.![]()
Ow nee niks leuks hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat? Ben je weer zwanger? Ga je trouwen? Wutt?
Gezelliequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer meegepost.
oja die rooiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
Er kwam er van de week een uit de lucht vallen, maar ze had net zo goed in de lucht kunnen blijven.![]()
Jezus, klinkt als een slechte soapquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De laatste die bij mij uit de lucht viel is afgelopen zomer getrouwd met mn ex beste mattie en ze is inm zwanger. (Geen idee of t van hem is gezien haar geschiedenis.) Ook geen suc6 voor mij dus...
Uhuquote:spannend he
Al heb ik wel weer een date met haar, lichtelijk tegenstrijdig het wel.quote:
C'est la vie
Jah beetje wel hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Al heb ik wel weer een date met haar, lichtelijk tegenstrijdig het wel.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Heb je een foto nu? Want het klonk niet verkeerd. Jij bent immers ook niet zo oud.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Al heb ik wel weer een date met haar, lichtelijk tegenstrijdig het wel.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Brazil
Terechte vereringquote:Ik heb geen kaartjes, dus nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bijna einde vakantie, maar verder alles sjill. Aangenomen bij de mac, dus dat wordt harde arbeid va 10 maart. Ga jij nog naar die film?Jawel hequote:![]()
![]()
Je ging toch afzeggen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Al heb ik wel weer een date met haar, lichtelijk tegenstrijdig het wel.Baby darling doll face honey![]()
Ik heb geen foto's want jongen nu komt de schok.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je een foto nu? Want het klonk niet verkeerd. Jij bent immers ook niet zo oud.
ZE HEEFT GEEN FACEBOOK OMG OMG OMGC'est la vie
quote:
I'm a very weak little boy.quote:C'est la vie
Alles heeft goede en slechte kanten...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
jaren 90 waren toch geweldig?![]()
![]()
En dat waren ze ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
jaren 90 waren toch geweldig?![]()
Wil je wel gaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte verering
[..]
Ik heb geen kaartjes, dus nee.![]()
Ja die keurings artsen zijn ook kut dus das idd afvragen ja....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja dat is klote!Bij mij is dit juist het echte werk.....zolang ik dus deels arbeidsongeschikt ben, maar het is altijd afwachten wat er bij een herkeuring gezegd wordt.
![]()
Tja bij mij is het 100% gerund door vrijwilligers.... Die gaan dus niet vrijwillig werken om mijn salaris te betalen..... (helaas)
![]()
Perfecte match voor een ware fokker dus, want een ware fokker zegt: "facebookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's want jongen nu komt de schok.
ZE HEEFT GEEN FACEBOOK OMG OMG OMG" of "facebok
"
Ah, nog een fatsoenlijk kind ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's want jongen nu komt de schok.
ZE HEEFT GEEN FACEBOOK OMG OMG OMG
Als dat geen neuken wordt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:
Ah dat is crap.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja die keurings artsen zijn ook kut dus das idd afvragen ja....![]()
Tja bij mij is het 100% gerund door vrijwilligers.... Die gaan dus niet vrijwillig werken om mijn salaris te betalen..... (helaas)
Tja ik werk dus in een particulier bedrijf he.
![]()
![]()
Vengaboys heeft hele strakke productiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles heeft goede en slechte kanten...Kwalitatief is die muziek goed in orde
K3![]()
![]()
Vertel ik je nog wel een xtjequote:
quote:Naiss
Iedereen gaat zo'n beetje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd nog niet. Ik weet niet eens wie er uberhaupt gaan.![]()
Man ik had wat afleveringen kunnen schrijven voor gtst als ze t nodig hadden!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jezus, klinkt als een slechte soap![]()
![]()
![]()
opposites
Mijn afleveringen voor GTST zijn beter dan die van GTST zelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man ik had wat afleveringen kunnen schrijven voor gtst als ze t nodig hadden!![]()
Ja maar ik gebruik het veelvuldig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Perfecte match voor een ware fokker dus, want een ware fokker zegt: "facebook" of "facebok
"
Dat wordt het waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, nog een fatsoenlijk kind ook.
Als dat geen neuken wordt.C'est la vie
Mja die zitten all1 in aangrenzende gemeentes en nemen geen herintreders van andere gemeentes aan....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dat is crap.Tja ik werk dus in een particulier bedrijf he.
![]()
![]()
De mijne ook, zullen we samen een script schrijven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn afleveringen voor GTST zijn beter dan die van GTST zelf.C'est la vie
Toppie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
De mijne ook, zullen we samen een script schrijven?![]()
Wat is er nu eigenlijk mis met dat kind?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wordt het waarschijnlijk ook niet.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
De mijne ook!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn afleveringen voor GTST zijn beter dan die van GTST zelf.Zeker als ik dan in de afleveringen mag doen wat ik zelf niet heb gedaan.
![]()
![]()
Ok.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vertel ik je nog wel een xtje
Sterkte iig.![]()
![]()
Ik val niet op der, waarschijnlijk omdat ik alleen maar op types val die mij absoluut niet moeten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er nu eigenlijk mis met dat kind?
Zou een hoop verklaren.C'est la vie
Helemaal top, jouw karakter heet WIll, dat moet zo.quote:C'est la vie
Ik val altijd op onbereikbare types.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val niet op der, waarschijnlijk omdat ik alleen maar op types val die mij absoluut niet moeten.
Zou een hoop verklaren.![]()
quote:Avond
Tnx! komt goedquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Helemaal top, jouw karakter heet WIll, dat moet zo.Ik moet nog steeds kijken
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja die zitten all1 in aangrenzende gemeentes en nemen geen herintreders van andere gemeentes aan....Hoezo dat niet dan? Je bent een ervaren kracht!
![]()
Brofist.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik val altijd op onbereikbare types.C'est la vie
Simpel weg omdat herintreders uit hun eigen gemeente voorrang hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]Hoezo dat niet dan? Je bent een ervaren kracht!
![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb dus misschien weer eens mijn teen gebroken.![]()
![]()
Ik bedenk me net dat ik volgende week vakantie heb.
C'est la vie
Auw dat doet zeerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef -Datdus- het volgende:
Ah!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Simpel weg omdat herintreders uit hun eigen gemeente voorrang hebben.Dus ook een particulier bedrijf doet dat?
![]()
![]()
hoedanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb dus misschien weer eens mijn teen gebroken.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
Beschrijf 'r lichaam eens afgezien van haar haar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val niet op der, waarschijnlijk omdat ik alleen maar op types val die mij absoluut niet moeten.
Zou een hoop verklaren.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Met afstand de beste jongerenserie ooit gemaakt.quote:C'est la vie
Ja. Ze hebben een overeenkomst (mbt herintreders) met de gemeente en ze krijgen ook subsidie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!Dus ook een particulier bedrijf doet dat?
![]()
![]()
Hoi
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ze is redelijk slank, klein amper merkbaar buikje, goede kont dat wel, leuk lach.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beschrijf 'r lichaam eens afgezien van haar haar.
Oh ja en lange benen, ze draagt altijd van die geile kousen.
Dat was het wel.C'est la vie
Patjequote:
Ik snap niet wat hier mis mee isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is redelijk slank, klein amper merkbaar buikje, goede kont dat wel, leuk lach.
Dat was het wel..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Owww op die manier!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben een overeenkomst (mbt herintreders) met de gemeente en ze krijgen ook subsidie.
Ja dat is volgens mij bij mijn bedrijf min of meer ook het geval. Iets met subsidies en herintreders enzo, maar dan niet van de gemeente zelf. Ik ben een te dure kracht omdat ze voor mij die subsidie niet kunnen krijgen.![]()
Brave Nederlandersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben een overeenkomst (mbt herintreders) met de gemeente en ze krijgen ook subsidie.![]()
Ik ben er klaar mee![]()
Puur fysiek, helemaal niks nee.quote:C'est la vie
Is het bij jullie ook stil?
De rest is ook belangrijk natuurlijkquote:. Ach, iedere ervaring is er een, toch
?
quote:![]()
Dat wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De rest is ook belangrijk natuurlijk. Ach, iedere ervaring is er een, toch
?
C'est la vie
Gewoon een vagijn, ja echt waar mensen.quote:
Althans dat neem in aan.
C'est la vie
Damn!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is redelijk slank, klein amper merkbaar buikje, goede kont dat wel, leuk lach.
Dat was het wel.Als iemand je dat vraagt geef je antwoord :
Kleur ogen:
Cupmaat :
Lang of kort haar :
Kleur haar :
Slank of niet :
(Niet persee in die volgorde.)
De rest boeit niet.![]()
![]()
Het is Silkquote:
Dat weet je pas als je het zietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon een vagijn, ja echt waar mensen.
Althans dat neem in aan..
Lig je daar in bed, voel je naast je ineens iets harder worden...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon een vagijn, ja echt waar mensen.
Althans dat neem in aan.![]()
Silkquote:
Dan ff zo
Dan wéét je dat het anaal wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lig je daar in bed, voel je naast je ineens iets harder worden...Beter onethisch dan oneetbaar![]()
+1quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan wéét je dat het anaal wordt.![]()
Deze telefoon is niet goed manWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Je zal het maar meemaken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lig je daar in bed, voel je naast je ineens iets harder worden...C'est la vie
Ik zag dus vandeweek
Bwauwn hair. 10 punten voor al je weet waar dit van is.
Groene ogen harde kont
Middelgrote tieten
EN EVEN GROOT ALS ik
Nieuwe stagiair denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan wéét je dat het anaal wordt.![]()
Ja en dat zou voor mij ook zo zijn als ik in 1 van de andere gemeentes ging werken...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww op die manier!
Ja dat is volgens mij bij mijn bedrijf min of meer ook het geval. Iets met subsidies en herintreders enzo, maar dan niet van de gemeente zelf. Ik ben een te dure kracht omdat ze voor mij die subsidie niet kunnen krijgen.Mijn gemeente doet dat helaas niet...
![]()
![]()
linkje?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Karzai, dino is er weer, met lekkerder zusje![]()
![]()
Big Bang Theory ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:32 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zag dus vandeweek
Bwauwn hair. 10 punten voor al je weet waar dit van is.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Hij zegt dat het aan mij ligt, dat ik er niet mee om kan gaanquote:
En nu ben je vlieft?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:32 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zag dus vandeweek
Bwauwn hair. 10 punten voor al je weet waar dit van is.
Groene ogen harde kont
Middelgrote tieten
EN EVEN GROOT ALS ik
Nieuwe stagiair denk ik.
C'est la vie
Sla die telefoon kapot, HELEMAAL KAPOT. Dat verdiend 'ie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij zegt dat het aan mij ligt, dat ik er niet mee om kan gaan![]()
Ja, denk je dat ik dat onthoud?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
http://tinychat.com/opacircus
Voor outpost, zelfde als altijd.![]()
![]()
Ik dacht het wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik dat onthoud?![]()
Dat kan toch ook een goed teken zijn ?quote:Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Ja dus.quote:![]()
Ga je haar nu hosselen?C'est la vie
Misschien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook een goed teken zijn ?![]()
![]()
aj link pleasequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Karzai, dino is er weer, met lekkerder zusje![]()
Vast wel.quote:
Gewoon voor gaan
Ik kan veel hebben. Aan mij merk je nooit wat. Ik krijg alleen een irritant lachje. Maar de baco smaakt goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
Hoeveel alcoholische drank heb je trouwens op, want je typt nuchter SiIk...
Jouw lachje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben. Aan mij merk je nooit wat. Ik krijg alleen een irritant lachje. Maar de baco smaakt goed![]()
Dan niet he.quote:C'est la vie
Hoax, altijd eerst pissen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
zo, nu ga ik pissen en schijten tegelijk.![]()
Jij durftquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
zo, nu ga ik pissen en schijten tegelijk.
Eens.quote:C'est la vie
Mijn koppijn is weg, de buren merken het denk ik ook, even de sub wat zachter zetten
quote:500 Internal Server Error
Sorry, something went wrong.
A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.
If you see them, show them this information:
h-V3FHSzgE_5xxarqOM3dRcZ-H9k9N97aDADXjKSBRR-yzLGZuSVPuBQH-F4
rsmtdeOHKbmcWj-eM49VBUROuycC1TzgVftqvoxJ5xntLtuXlWrCTtwUWVRs
UYmUl4eYTZgY9JbaMM9_FCMfii-qpFnN0bGVbt7Uf70JyRYoYISrzut50z71
pItM8oc_W6tB-3cFaFJ43ndQvHExijga9DsFD7W557-HZ_P8W-8uhFtggKLM
AtLErS6ydgIyuEC-HSJgQKuQfeNyVROLjoEaGKJe_e2Q-a1xRd0QIW_CRuum
yVc9rQnnkyntrw7mY3vdpX3s7nNsA-8ftc8Q3eCRx5Us5JQZugWyx9f2IbnM
QYcdNhY5rsz5mWQp91gYfCXrvaeeDZB_qXt0-X-sHqZPVmuo-NnQpfGYW8Ho
cG1Qkesw8wjdcpD5jijUITZAcb3rIwK_MWdxkzKPvzqksnQju-zhNfafeEVZ
gblmEna-QJ2ZGbV-B1B2Ch7ZapMnsDIHdIr95aHV6CORJb-TNA8-wsnX0HAc
z6DUv_b5AoN4yCYfcmRYMNs-fiMAhiGymloy1-5TFpdAGFDCTF1TGbbaRX_B
xQdAudUCpj5a9EHo4Mce0HRAu9xXMNnf2Nz1RPlxk-QLUf9xb-TS4hDvY0XI
UgPD1vFlaHoh79DHsoEYntYj2URuCFtKBkFJlmB4RjAfDydyGwn3mGwdkHPh
1GYSY037ThJjivoUibASr-seayoW_7BYIf33qVyUN90AM76E10kXQ9FnTyiM
Ai6hVsq4UPKazxNSdqNDsSreBKPp-7QNbEPRLUI2UmEIYrC3Mhq12BJ0hQXp
-D5259Iwr3unzWH4XkmGp9Cct3Ba4h8Z7HacdFR9LAZaVMG3Bv-uAfIPYCKm
tNuY2nXB4uhKfb6RLWNc06JTv1t4aRNvEA5PV96ID-SrGkN-rIadCJOhnfB2
p9iPCQzModQKnxPRaoUG1dRa_IwIYFutcgm1SQbeKwpmNnFw16mGiyeMSGEZ
WNih9gLNZ9P0sSGXw5Ljg2L5NBEyh61OhzPaaI29O6zH9sDYYCZ5ZJH4OenQ
bhwiHmFFidyXFLU8RGC04o2UkKnKzUFhS_OPdOqKYTWEwgqEVs29Z73KLt9b
l7ta1c0csEXsIvrHMe8e47cMQJLBx8u1wEce2MSqLIyRDTDjsDn5Qqmta5bu
om-bypwD_XojA5IbJ1g_SYqsFMGegQla1diEjXtFSimwwSR9bk3fKFr1SBMd
1Lg6xZUMsA5EhDZ3xZJgEjWMW7w3D8-eEiJNSQX9Ak_UuhzDohIKhoCuqV9p
Eqh_qKhpqCl_bYac-Y6BC5OHOisZYNKGttqdcw85KWzhj6RLitnRq6j3PSZy
kbXlYPjOW4-YQ1zPvEFbsZFUb-Ge2gJAEUVkkJheVgEcYDvItpC5m4SD7Ku9
NpW4T7j6cC9Dlm7aMqDZeMhok2GeVVuyuMX4xC_DSQdZToHexTyzcCaE9d89
l4mW0vdHL5px1bdgW80iqcD9ZNy7pb9hO8hMxfViOLnB3ISTsSzpybO6NZwc
yNgbWBHawKLU_hcpEkytvwTaRoP30lJdKU_NyZRzGhADM_nXr5yCFz6uRskG
TavZX2bbTU0M5lNMQ3On214nngkiGoSRSoTG14vCda4_-pLi7cjbMlkcOMZ4
HIVG437wDHJncEXSXdhP9Ud5JX7aBKnzg6MQvEgs8VRYEqeBQbRgENpesgsr
NBy3kdQUBm34fWr6gJ9lFziDQ-hKd8sWgkBnVbk6A2wg9rks_WVwaj9MabOy
EfaceOctkXs-XmfwSZG75rq6flAvJF5rwsHL9COlbokIQ4J4AfT1jZelgwVO
PfazGrU6aLe8sem19sdatlbeycaY7iMtEUgSa7bRmG62VAXlSske3UgXAIwy
g8Avg65qC7NWOAdelhuTKRP2nX2YfIXZ8XvpHJ793f-5-IbStIZC3K8ZyGqm
jG3i2nqBxpStklZNnex6ueVSQRGOoBHNcNqocRTOD-xx1tPdN-6Nyl0gNW3K
pwwKfIgd-Sr-rT8d4SyJ1mRWUK4MRL82L5ZiXz6tjKPCzBjDAmSLU0V6NnuO
8fU2bHW9S3_Mj99I6F17uKP_k0Sep982tNqyVuG4gejuG8zGwc-secehQED4
Of-TAPeH073Xcyh2L1xXyP5EY2NV7PnHkiUCYlphpNvF2b1OnIhsSM5vip3A
GaeP7WvsURxMX0HolupzMg7J7e5NM48Hhy896pqkCytxq-O1zxNy_kVk32Wk
Ve6AD7I8UDtSWDR5I6t3qnqX2vGpH_3gNUpJg86h4DyoPKgP3tZFjg47Ock1
0A_kiyYAz0H-gzewQ84gI7ISLI19h-AwP7FtIbJhV-7L52OkbFfbXjKzqRki
mG9R1waDhol6Z7FFYcq_ARQMCGzL3G-OLP731YykRumo6xNbCmifLrYn6kE2
9q56Zx6mFNjG3J0CzAcWUemt4Z5PPkPCpuUnMXEUqDYvjbBuOcvLOvF3g-K4
wo1RhzZ1ArV5rKnkhbIEFizxYZR-6vsULrzFBQZNub935hQRchfsajt6W1qK
zro_DSxxJxTED8C6U8xMz93pf_ji0erK6zfYHQYqZrVK4-jmyteTe6zIzowf
Z-OscPmEqNhPo-f8s3Hoc2KhIQIVduGsv5qVzV9rDSu034PVYdlEyQJNjHkc
p3SUQI1JWaJJpNW1K-8xvPnaK5b0pVNfN3PS6SwSNzHd26sE6s8n23niBq68
m-MWieNsS8GYmIkjWrBpH8WquNzCE_9u4xQjr3hW2jfFrIZru4v3Vl-SMcSV
ui2h6vCbJhZNB_o1iaNOgpJzb5Y61QSCwg2Wy1lC4hfRng3iZkA7YhDgTkGz
obktVsCu5Ns7-Dc-JIs02lR6ZWk5AOFuD4lcs82JmFxWKX5I7ZcfgjVB83q3
5CebRs9qFqV43OPj078nc7YwqEJ8KxIfuHFthS_cq3vjTU4I2OhZp7nhL-BQ
Jo757dbzKzGIIp-2gTEa6ClxiItc5VY7OG9A79lHTKHKyaKvTfwewIv3gaSo
jlEBLABCo-bCDqz3tUBl7H3Wim5RACEzxRRmfpDfeLxwqy8NZhm-G4ow_snL
HVDhyI8_qFsWCs1vpb13lnX4FzlxiiLVkP_a_Z3Txvxb23b_![]()
Ja heb ik t net weer afgesloten.quote:
Ik keek all1 ff op my youtube omdat jij t vroeg. Dat deed t dus kruisje.![]()
![]()
quote:Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Ja die foutcode heb ik nu al paar keer gekregenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, hij gaat random op '500 internal server error'.Frustrerend.
![]()
Snufquote:
Ik ben bang dat mono snel account kwijt is nuquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jaa man zijn net naar Sparta geweest maar ik ben geband dus kan niet posten![]()
![]()
Onzin.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mono snel account kwijt is nuBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Youtube is trouwens wel geniaal om te trollen!quote:Ik heb al veel "discussies" gehad daar met mensen (Voornamelijk Amerikanen) die de bijbel als heilig zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Sorry Naat. Ik respecteer jou en je geloof. Jij loopt er all1 niet zo mee te koop als sommige op youtube)
![]()
stream hapert idd nogal... tevens niks meer te beleven op TC
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:55 schreef WickedTunes het volgende:
stream hapert idd nogal... tevens niks meer te beleven op TC![]()
![]()
![]()
Wie wat?quote:C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: