SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Because I've got the flow where I grab my dick
And say oh my god, that's the funky shit
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Goddomme Naat, dat duurde lang
Ik ken datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:41 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Denken dat ik dat niet heb gedaan
Ze motten me niet denk ik![]()
Maar ze hadden ook niet geweldig veel werk geloof ik en ik verveel me de tyfus dus ik wil liever hele dagen bezig zijn
Maar denk niet dat je bij de mac echt gelukkig wordt verder hoor.. Je mag eerst allemaal kutklusjes doen enzo..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik doe het gelukkig alleen om het geld, ik pak even alles aan wat ik aan kan pakken, ik heb het geld nodigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goddomme Naat, dat duurde lang
[..]
Ik ken dat
Maar denk niet dat je bij de mac echt gelukkig wordt verder hoor.. Je mag eerst allemaal kutklusjes doen enzo..(nooit gedacht dit ooit te zeggen, shit happens hè)
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan bij deze: welkom, toekomstige collega.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik kreeg vandaag te horen dat ik ben aangenomen, dus ja: ze nemen echt iedereen aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:44 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik doe het gelukkig alleen om het geld, ik pak even alles aan wat ik aan kan pakken, ik heb het geld nodig(nooit gedacht dit ooit te zeggen, shit happens hè)
[..]![]()
wie is opa?"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fok invasie bij de mac, maar dan van binnenuit!
:')![]()
1 mazzeltje, ik vind het niet meer lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag te horen dat ik ben aangenomen, dus ja: ze nemen echt iedereen aan.![]()
Dus ik kan het ook niet meer walgelijk gaan vinden als ik er werk
zegt me niks... maar hij kan wel mixen! Dit is live toch? Zit hij op t forum?quote:"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fok invasie bij de mac, maar dan van binnenuit!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
zegt me niks... maar hij kan wel mixen! Dit is live toch? Zit hij op t forum?![]()
![]()
waar dan? post hij ook?"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Deze track heb ik ook...heerlijk!!! echte weekendplaat
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Naat, Meow, Faye en VH zijn straks allemaal Mac loonslaafjesquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik hoop in de nachturen te kunnen werken zodat ik alle falende dronken bekenden kan zienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naat, Meow, Faye en VH zijn straks allemaal Mac loonslaafjes
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Naatje die je burgers maakt
ALs je ze bestelt hebt, check dan eerst of er een kruisje in gekerft isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Naatje die je burgers maakt
Je moet toch wat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Naatje die je burgers maakt![]()
Have funquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
ok ik snap!
Ik ga alles uitzetten.... wijn in pakken.... en richting myr!
En dan naar ome mono
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ALs je ze bestelt hebt, check dan eerst of er een kruisje in gekerft is![]()
![]()
whaha... land van M & W ertussendoor
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)sinterklaaskapoentje
![]()
En schaamhaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ALs je ze bestelt hebt, check dan eerst of er een kruisje in gekerft is
Hmm na een restart van de stream geen haperingen meer, klinkt al stukken beter
En hij viel weer even wegJaaa, dansen! dansen!![]()
iemand link van profiel van opa? ik kan hem/haar niet..."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
stream hapert wel als een gek hooor
Now playing: minimal eagles![]()
![]()
Nope (het is zelfs slechter gewordenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:00 schreef Monopoly het volgende:
nu moet het beter gaan ik ben van dewifi af, en de dj draait door.)
mono, draai jij nu dan?"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Prop er wat speed inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:01 schreef Monopoly het volgende:
Oké, even geduld, we proberen het op te lossen. Excuses.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
achso... hij moet alle internetzaken stoppen, geen downloads enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er wordt vanuit mono zijn huis gedraaid."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Er wordt nieuwe muziek binnen gehaald, dat was de boosdoener. DL & UL limiet zijn bigesteld, nu moet het goed gaan!![]()
Volgens mij wel, Deadmau5 hapert tot nu toe nog nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:03 schreef Monopoly het volgende:
Er wordt nieuwe muziek binnen gehaald, dat was de boosdoener. DL & UL limiet zijn bigesteld, nu moet het goed gaan!
no pro...klinkt nu idd beterquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:04 schreef Monopoly het volgende:
Excuses uiteraard lieve luisteraars. Dit was niet zo bedoeld."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
is er meet bij Mono???
Opa gaat in ieder geval harder dan de trein want die gaat niet!
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
gast...hahahhaaaaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Oeps, iets te snel geschonken, bier op de grond.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Oeps, iets te snel geschonken, bier op de grond.Lekker bezig, zeg naat, Justice minimix op BBC Radio 1 op het moment
hey, live gelul!!!"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Ah, okido.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:18 schreef meowingtons het volgende:
[..]Lekker bezig, zeg naat, Justice minimix op BBC Radio 1 op het moment
![]()
volume up!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahaha...de pitch stond nog niet goed![]()
Volgens mij is links en rechts hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker gaat nu genuttigd worden.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Beat syncquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef WickedTunes het volgende:
whahaha...de pitch stond nog niet goed![]()
![]()
![]()
Kan ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij is links en rechts hetzelfde.![]()
lekkerrrrr
Dit draait Mono, onthoudt deze memoriabele avond. Normaal draai ik nimmer rock classics. Maar omdat LompeHork![]()
![]()
ik ga ook maar aan eht bier, deze gaat er hier in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:25 schreef meowingtons het volgende:
ik ga ook maar aan eht bier, deze gaat er hier in:EuroshopperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik ga ook maar aan eht bier, deze gaat er hier in:Ook lekker toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga ook maar aan eht bier, deze gaat er hier in:Best te drinken dat beer bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Naatje ik ben bij Gouda, ik sla nu een kruisje.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Goshquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef Patje1987 het volgende:
Naatje ik ben bij Gouda, ik sla nu een kruisje.![]()
![]()
Zeker, ik heb zelfs nog een "professionele" waardering erbijquote:
http://www.mjchermans.nl/bieren/bier.asp?name=6104Jaaa, dansen! dansen!![]()
Dit waardeer ik.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Bartezz!!! Zeker wel dansplaatje jah... btje na m'n tijd, dat wel![]()
Straks ook nog ff Sandstorm op volume 12???![]()
![]()
![]()
Ik zal over hooguit een half uur weer intunen, maar goffer, in 1 minuut tijd van de minimix van justice al ruim 16 samples ontdektVan AC/DC - Back in Black naar Jamiroquai
Zijn ze ook achteraf te beluisteren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef meowingtons het volgende:
Ik zal over hooguit een half uur weer intunen, maar goffer, in 1 minuut tijd van de minimix van justice al ruim 16 samples ontdektVan AC/DC - Back in Black naar Jamiroquai
![]()
Hork, radiovrees? whaha... deze is wel lekkkaar!!!!!![]()
![]()
![]()
Oef voor Engelsen wel, dus je moet of met proxy gaan werken of kijken of het achteraf op een fanforum terecht komt, of op lsdb.nl ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijn ze ook achteraf te beluisteren?
LH Durft niet? Wat? En Silk, kom op joh, dan tune ik speciaal voor jou in!
Lekkere plaatjes hoor
Tevens: Silky!!!! Hoe ist dan daaro? laat je horen!!!!![]()
![]()
![]()
Doen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
Godver, nu heb ik ook wel trek om te pilsen eigenlijk.![]()
weet ik wel zeker... ik zie die meute daar al feestvieren ghehequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ondanks dat het een mainstream nummertje is, gaat ie er nu toch lekker in, komt door de vibe denk ik"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Ik pak er een Rooie bij, in de hoop dat Silk zich laat horen ingetuned
![]()
Avond allen
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Jij bent ook speciaal, dus beter kan haast niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar speciaalbier in huis.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij bent ook speciaal, dus beter kan haast niet.Goeden reden
Geen idee wat ik draaidequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mag ik de titels van de laatste 2 nummers?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah m'n flatje/kamer stinkt nog helemaal naar de brand
(psst, SiIk zit op account mono)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijdezacht draait toch ook knuppelsinterklaaskapoentje
![]()
fuu nu zal ik de liedjes nooit teruvindenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
(psst, SiIk zit op account mono)![]()
(:(
Klinkt lekker hoor... waar zitten jullie ergens in het land?"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
VDJ slaat de tracklist op, dus het moet terug te vinden zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
fuu nu zal ik de liedjes nooit teruvinden![]()
(:(
![]()
Rotterdamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:45 schreef WickedTunes het volgende:
Klinkt lekker hoor... waar zitten jullie ergens in het land?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
VDJ slaat de tracklist op, dus het moet terug te vinden zijn.Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Long story, te vinden op nu.nl en rijnmond.nlIk gaat ff zoeken
Dat ben ik toch knuppelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijdezacht draait toch ook knuppel
Die eerste was Tim Berg - Bromance![]()
sleutelwoorden brand, coolhaven, laboratorium, Rotterdamquote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
sleutelwoorden brand, coolhaven, laboratorium, Rotterdam, daar had ik vanmorgen al wat over gelezen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Was dat Silk? Deed me denken aan Britt![]()
__________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
![]()
Zelfde accent inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Was dat Silk? Deed me denken aan Britt![]()
![]()
Guilt, vette plaat
![]()
Lekkere muziekjes indeed
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_sinterklaaskapoentje
![]()
Ajb playlist van de laatste paar nummers, please, kleine moeite toch
20:36 : Tim Berg - Bromance (Avicii's Radio Edit)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ajb playlist van de laatste paar nummers, please, kleine moeite toch
20:39 : 13DJ Encore feat. Engelina - I See Right Through To You
20:43 : Starsplash - Get This!
20:47 : Nero - Guilt
20:52 : 05 Bob Sinclar ft. Steven Edwards - World, Hold On (Children Of The Sky)sinterklaaskapoentje
![]()
super bedanktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
20:36 : Tim Berg - Bromance (Avicii's Radio Edit)
20:39 : 13DJ Encore feat. Engelina - I See Right Through To You
20:43 : Starsplash - Get This!
20:47 : Nero - Guilt
20:52 : 05 Bob Sinclar ft. Steven Edwards - World, Hold On (Children Of The Sky)
Jongens doe eens wat licht maken joh, je ziet alleen Silk en meer niet!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:
Niet meer nodig tochquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jongens doe eens wat licht maken joh, je ziet alleen Silk en meer niet!![]()
Nat ?quote:Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:
quote:Avond.
Ja, koud is ook een voorwaarde
Oh, FLG heeft eraan lopen sleutelen, misschien is het nog te pruimen dan.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Bier wat boven de 5 graden geschonken moet worden....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, advies is om deze op 10 graden te serveren, niet echt heel koud.![]()
![]()
![]()
quote:Jij ook al ?
Dat dacht ik ook ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Avond.
Ja, koud is ook een voorwaarde![]()
![]()
Ja, gadverdamme. Veel bewogen vandaagquote:.
Nee, niet echt. Van overal heen rennen en vliegen wel.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Eerste fles wijn al leeg
Kusjes Myr en c_a![]()
![]()
Ik heb t van die verlepte ochtendploegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gadverdamme. Veel bewogen vandaag.
[..]
Nee, niet echt. Van overal heen rennen en vliegen wel.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Eerste fles wijn al leeg
Kusjes Myr en c_aGoed bezig aan die kant
Ik wou dat ik ook in Rotterdam woonde, maar dan moet ik weer nieuw werk zoeken.quote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Waarheen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Stom.. Ik had moeten gaan.. grrr..![]()
Gaat niet, pa en ma zijn 't weekend weg en ik moet dus thuis blijven voor Den Sjaakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van mono mag je vast blijven slapen.
Daar waar jij nu zit..quote:
Nu heb ik mezelf genaait en moet ik 251 vragen maken voor m'n "bijscholing"Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dafuq ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet goddomme 251 vragen maken.. Holy Crap..Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
![]()
rotterdam is na zoetermeer wel de lelijkste stad ooit, niet alleen de gebouwen maar ook de mensen en de sfeer:')![]()
Monopoly woont daar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
rotterdam is na zoetermeer wel de lelijkste stad ooit, niet alleen de gebouwen maar ook de mensen en de sfeer![]()
quote:quote:Uw testen
titel test voortgang
BIG 5-persoonlijkheidstest
0%
nog 150 vragen resterend start de test
Vakinhoudelijke Test Touringcar Chauffeur
0%
nog 101 vragen resterendDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Uhmzzzquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar waar jij nu zit..
Nu heb ik mezelf genaait en moet ik 251 vragen maken voor m'n "bijscholing"![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:10 schreef Watertornado het volgende:
Die drop die zometeen komt is zo moddervet als SiIk over 30 jaar![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kende ik deze nog niet.
Dayumquote:
![]()
slappe hardcore track man!! waar is de speedcore en extratone???:')![]()
wjajaja... kende ik ook nog niet... erg flauwquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kende ik deze nog niet.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
helaas geen pics gemaakt toen![]()
BS dus.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
nee ik zag dr bh maar niet dat ze hem aanhad maar gewoon dat ze hem liet zienquote:
Mensen hier (ok mij all1 gezien de reactiesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee ik zag dr bh maar niet dat ze hem aanhad maar gewoon dat ze hem liet zien) blij maken met een dooie mus....
![]()
![]()
Ik heb zelf genoeg beha's, dus zo speciaal is dat nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mensen hier (ok mij all1 gezien de reacties) blij maken met een dooie mus....
. Als er nu tieten te zien waren, dan
.
Ik ga zo eventjes dit luisteren:quote:Operation DJ Sandstorm 24-02-2012:
1. Sting - Desert Rose
2. Gnarls Barkley - Crazy
3. Foster The People - Call It What You Want
4. Jimi Hendrix - Crosstown Traffic
5. Hall & Oates - I Can’t Go For That
6. Foreign Beggars & Noisia - Contact![]()
Zoetermeer heeft dan wel stads grenzen maar is al jaren een uit zn krachten gegroeid dorp.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
rotterdam is na zoetermeer wel de lelijkste stad ooit, niet alleen de gebouwen maar ook de mensen en de sfeerRotterdam is gewoon kut.
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Mijn GODquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga zo eventjes dit luisteren:
[..]!!!!!!!!!!!!!1
Ja duh, daar was ik nou juist naar op zoek.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zelf genoeg beha's, dus zo speciaal is dat niet. Als er nu tieten te zien waren, dan
.
![]()
Meestal als iemand dat zo post zit er een vrouw bij inbegrepen. Niet all1 de BH..![]()
![]()
Ik ben al jaren fan van DJ Sandstormquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn GOD!!!!!!!!!!!!!1
Een weekje niet Sandstorm niet geluisterd, is een weekje niet geleefd...
sinterklaaskapoentje
![]()
ik heb geen een BH dus voor mij was het echt fantastischquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zelf genoeg beha's, dus zo speciaal is dat niet. Als er nu tieten te zien waren, dan
.
Veel plezierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Contactquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Helemaal nu je het zonder tiet moet stellen, kan ik me dat voorstellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb geen een BH dus voor mij was het echt fantastisch“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb geen een BH dus voor mij was het echt fantastisch![]()
Een stukje textiel waar vaak tieten in hangen!!
![]()
.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb geen een BH dus voor mij was het echt fantastisch
Ben je nu al bezopen? Nee toch?quote:
Eerste 150 vragen klaar
ik ga ook maar aan eht bier, deze gaat er hier in:Top biertje!! Zeker gezien zn prijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En toen waren alle cams uit... hahahah... Wicked in het huis en niemand durft meer
Nee johquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben je nu al bezopen? Nee toch?
Eerste 150 vragen klaar![]()
![]()
Cams? Waar?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef WickedTunes het volgende:
En toen waren alle cams uit... hahahah... Wicked in het huis en niemand durft meer
Oh wacht ze zijn uit...![]()
![]()
lachen zeg... wheels of steeel? live mixing???? of gewoon VDJ?![]()
![]()
Niet helemaal. Ik ben er weer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef WickedTunes het volgende:
En toen waren alle cams uit... hahahah... Wicked in het huis en niemand durft meer![]()
ja het laatstequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:28 schreef WickedTunes het volgende:
lachen zeg... wheels of steeel? live mixing???? of gewoon VDJ?![]()
![]()
![]()
![]()
Die was verwijderd geloof ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ben je geband op je andere account SSB?
Babyvet is weg, nu gewoon SS.
Ben ook 25% Duits toch.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die was verwijderd geloof ik.
Babyvet is weg, nu gewoon SS.
Ben ook 25% Duits toch.Legitieme reden
Sinds het vaker gebruikt is, en nu wordt gezien als 'wegtrekken.' Apart wel. Heb het ook niet bedacht.quote:![]()
Ik laat mijn buren eens meegenieten met deze muziek. Dat hebben ze wel verdiend.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ah, oké. Snap ik wel, ik heb er ook een bloedhekel aan als ergens anders gesjat wordt dan in topic, maar nu gaat het enkel om de cams.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sinds het vaker gebruikt is, en nu wordt gezien als 'wegtrekken.' Apart wel. Heb het ook niet bedacht.![]()
Snap ik wel. Maakte ik me hier ooit ook wel druk om maar niemand die dat begreep.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sinds het vaker gebruikt is, en nu wordt gezien als 'wegtrekken.' Apart wel. Heb het ook niet bedacht.![]()
![]()
So Hardcorequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
Ik laat mijn buren eens meegenieten met deze muziek. Dat hebben ze wel verdiend.
Ik tc alleen voor Dinoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef meowingtons het volgende:
Tinychat is ook gewoon kut, gewoon niet doen![]()
![]()
Ja ik ga er ook niet moeilijk over doen verders. Geen zin inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, oké. Snap ik wel, ik heb er ook een bloedhekel aan als ergens anders gesjat wordt dan in topic, maar nu gaat het enkel om de cams.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand hier wegtrekken? Kom nou
En alle 251 vragen afGoed zo mien jong
nog 2 miljard te gaan, thats lifequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand hier wegtrekken? Kom nou
En alle 251 vragen af![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef meowingtons het volgende:
Tinychat is ook gewoon kut, gewoon niet doen![]()
![]()
![]()
Je zat \ zit er zelf ook. Dus als je nu moeilijk zou gaan doen is t ook behoorlijk krom!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook niet moeilijk over doen verders. Geen zin in![]()
![]()
Goffer weer gemist...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
SiIk op de cam zien is wel goddelijk hoor.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: