Ben je nu al bezopen? Nee toch?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:25 schreef meowingtons het volgende:
ik ga ook maar aan eht bier, deze gaat er hier in:Top biertje!! Zeker gezien zn prijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee johquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben je nu al bezopen? Nee toch?
Eerste 150 vragen klaar
Cams? Waar?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef WickedTunes het volgende:
En toen waren alle cams uit... hahahah... Wicked in het huis en niemand durft meer
Niet helemaal. Ik ben er weer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef WickedTunes het volgende:
En toen waren alle cams uit... hahahah... Wicked in het huis en niemand durft meer
ja het laatstequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:28 schreef WickedTunes het volgende:
lachen zeg... wheels of steeel? live mixing???? of gewoon VDJ?![]()
![]()
Die was verwijderd geloof ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ben je geband op je andere account SSB?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die was verwijderd geloof ik.
Babyvet is weg, nu gewoon SS.
Ben ook 25% Duits toch.
Sinds het vaker gebruikt is, en nu wordt gezien als 'wegtrekken.' Apart wel. Heb het ook niet bedacht.quote:
Ah, oké. Snap ik wel, ik heb er ook een bloedhekel aan als ergens anders gesjat wordt dan in topic, maar nu gaat het enkel om de cams.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sinds het vaker gebruikt is, en nu wordt gezien als 'wegtrekken.' Apart wel. Heb het ook niet bedacht.
Snap ik wel. Maakte ik me hier ooit ook wel druk om maar niemand die dat begreep.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sinds het vaker gebruikt is, en nu wordt gezien als 'wegtrekken.' Apart wel. Heb het ook niet bedacht.
So Hardcorequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
Ik laat mijn buren eens meegenieten met deze muziek. Dat hebben ze wel verdiend.
Ik tc alleen voor Dinoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef meowingtons het volgende:
Tinychat is ook gewoon kut, gewoon niet doen
Ja ik ga er ook niet moeilijk over doen verders. Geen zin inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, oké. Snap ik wel, ik heb er ook een bloedhekel aan als ergens anders gesjat wordt dan in topic, maar nu gaat het enkel om de cams.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand hier wegtrekken? Kom nou
En alle 251 vragen af
nog 2 miljard te gaan, thats lifequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand hier wegtrekken? Kom nou
En alle 251 vragen af
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef meowingtons het volgende:
Tinychat is ook gewoon kut, gewoon niet doen
Je zat \ zit er zelf ook. Dus als je nu moeilijk zou gaan doen is t ook behoorlijk krom!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook niet moeilijk over doen verders. Geen zin in
Goffer weer gemist...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
SiIk op de cam zien is wel goddelijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |