Volgens mij is links en rechts hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker gaat nu genuttigd worden.
Beat syncquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef WickedTunes het volgende:
whahaha...de pitch stond nog niet goed![]()
Kan ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij is links en rechts hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:25 schreef meowingtons het volgende:
ik ga ook maar aan eht bier, deze gaat er hier in:EuroshopperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik ga ook maar aan eht bier, deze gaat er hier in:Ook lekker toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga ook maar aan eht bier, deze gaat er hier in:Best te drinken dat beer bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goshquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef Patje1987 het volgende:
Naatje ik ben bij Gouda, ik sla nu een kruisje.
Zeker, ik heb zelfs nog een "professionele" waardering erbijquote:
Dit waardeer ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |