Eeej schatquote:
Ja ik heb makkelijk praten, de mijne viel uit de luchtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dat kan ik dus niet.
Die zijn zo zeldzaam dat als ik ze gevonden heb ze al bezet zijn...
Deed het pijn toen je uit de hemel kwam vallen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja ik heb makkelijk praten, de mijne viel uit de lucht
quote:
Jaaaa ik ookquote:
Ze zat toch naast je in de bus?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja ik heb makkelijk praten, de mijne viel uit de lucht
Kut regeling nu dus... Nouja beter iets dan niets.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik MOET juist werken. Ik ben sollicitatieplichtig. Door hier te werken voldoe ik aan die verplichtingen. Ik had liever meer uren willen draaien (zoals de afgesproken 28 uur), maar dat kan het bedrijf niet betalen!
Die heeft ze een keer tegen mij gezegd, ik heb d'r nog nooit zo vaag aangekekenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deed het pijn toen je uit de hemel kwam vallen?![]()
![]()
![]()
Scoooorrrrrrrquote:
Ja pfft, maar saillant detail: mevrouw probeerde mij te koppelen aan haar vriendin oorspronkelijk, althans dat was het idee, want haar saaie vriendin had een crush op mijquote:
Ja zijn gangetje hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:10 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja pfft, maar saillant detail: mevrouw probeerde mij te koppelen aan haar vriendin oorspronkelijk, althans dat was het idee, want haar saaie vriendin had een crush op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |