SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Niet hierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef Watertornado het volgende:
Zo te horen is hoepelmoets iin het huis.![]()
Welke vragen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand hier wegtrekken? Kom nou
En alle 251 vragen afGeilen? Tis blijkbaar een lekker ding maar ik heb haar nog steeds niet mogen aanschouwen.quote:![]()
![]()
Er staat hier een Emelisse Imperial Russian Stout op me te wachten, Gen Elgin Barrel Aged. Wat heb jij?quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Die Bloed, Zweet & Tranen was het voorlopig eventjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er staat hier een Emelisse Imperial Russian Stout op me te wachten, Gen Elgin Barrel Aged. Wat heb jij?![]()
Ik vind het wel meevallen, maar blijkbaar krijgen sommigen niet genoeg en proberen ze d'r te paaienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke vragen?
[..]
Geilen? Tis blijkbaar een lekker ding maar ik heb haar nog steeds niet mogen aanschouwen.(ik ken d'r qua persoonlijkheid niet hè)
Één bier is geen bier.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die Bloed, Zweet & Tranen was het voorlopig eventjes.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er staat hier een Emelisse Imperial Russian Stout op me te wachten, Gen Elgin Barrel Aged. Wat heb jij?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ [url=http://www.blik-op-blik.nl/2010_nieuwe_blikken/2010-NL-Euroshopper_Beer_[500ml].jpg]afbeelding[/url] ]Ik ook maar dan in een flessie
Ik scroll over het blikkie heen en weet meteen van wie het is!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ [url=http://www.blik-op-blik.nl/2010_nieuwe_blikken/2010-NL-Euroshopper_Beer_[500ml].jpg]afbeelding[/url] ]
Hey peeps!![]()
![]()
Ik ken haar ook niet. Ok heb haar een paar keer hier gezien (qua posts) maar thats it. Ik ben gewoon benieuwd waarom een aantal jonge heren hier (na 1x haar gezien te hebben) zo onderste boven waren \ zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, maar blijkbaar krijgen sommigen niet genoeg en proberen ze d'r te paaien(ik ken d'r qua persoonlijkheid niet hè)
![]()
![]()
Singlesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken haar ook niet. Ok heb haar een paar keer hier gezien (qua posts) maar thats it. Ik ben gewoon benieuwd waarom een aantal jonge heren hier (na 1x haar gezien te hebben) zo onderste boven waren \ zijn.![]()
(oh en: mannen, neuken alles wat er maar enigszins leuk uit ziet, maar doen daarvoor wel alsof iemand de moosite van de wereld is
)
Dat las ik in t vorige topic ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef meowingtons het volgende:
[..]Ik ook maar dan in een flessie
Ik haal all1 flessies in t weekend omdat ik anders teveel opzuip.Aangezien ik morgen moet werken hou ik me in en heb ik maar 6 halve liters gehaald.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik scroll over het blikkie heen en weet meteen van wie het is!
Hey peeps!![]()
Avond
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |