Vertel ik je nog wel een xtjequote:
quote:
Iedereen gaat zo'n beetje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd nog niet. Ik weet niet eens wie er uberhaupt gaan.
Man ik had wat afleveringen kunnen schrijven voor gtst als ze t nodig hadden!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jezus, klinkt als een slechte soap
Mijn afleveringen voor GTST zijn beter dan die van GTST zelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man ik had wat afleveringen kunnen schrijven voor gtst als ze t nodig hadden!
Ja maar ik gebruik het veelvuldig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Perfecte match voor een ware fokker dus, want een ware fokker zegt: "facebook" of "facebok
"
Dat wordt het waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, nog een fatsoenlijk kind ook.
Als dat geen neuken wordt.
Mja die zitten all1 in aangrenzende gemeentes en nemen geen herintreders van andere gemeentes aan....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dat is crap.Tja ik werk dus in een particulier bedrijf he.
De mijne ook, zullen we samen een script schrijven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn afleveringen voor GTST zijn beter dan die van GTST zelf.
Toppie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
De mijne ook, zullen we samen een script schrijven?
Wat is er nu eigenlijk mis met dat kind?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wordt het waarschijnlijk ook niet.
De mijne ook!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn afleveringen voor GTST zijn beter dan die van GTST zelf.
Ok.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vertel ik je nog wel een xtje
Ik val niet op der, waarschijnlijk omdat ik alleen maar op types val die mij absoluut niet moeten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er nu eigenlijk mis met dat kind?
Helemaal top, jouw karakter heet WIll, dat moet zo.quote:
Ik val altijd op onbereikbare types.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val niet op der, waarschijnlijk omdat ik alleen maar op types val die mij absoluut niet moeten.
Zou een hoop verklaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |