Terechte vereringquote:
Ik heb geen kaartjes, dus nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bijna einde vakantie, maar verder alles sjill. Aangenomen bij de mac, dus dat wordt harde arbeid va 10 maart. Ga jij nog naar die film?
Jawel hequote:
Je ging toch afzeggen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Al heb ik wel weer een date met haar, lichtelijk tegenstrijdig het wel.
Ik heb geen foto's want jongen nu komt de schok.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je een foto nu? Want het klonk niet verkeerd. Jij bent immers ook niet zo oud.
quote:
I'm a very weak little boy.quote:
Alles heeft goede en slechte kanten...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
jaren 90 waren toch geweldig?![]()
En dat waren ze ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
jaren 90 waren toch geweldig?![]()
Wil je wel gaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte verering
[..]
Ik heb geen kaartjes, dus nee.
Ja die keurings artsen zijn ook kut dus das idd afvragen ja....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja dat is klote!Bij mij is dit juist het echte werk.....zolang ik dus deels arbeidsongeschikt ben, maar het is altijd afwachten wat er bij een herkeuring gezegd wordt.
Perfecte match voor een ware fokker dus, want een ware fokker zegt: "facebookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's want jongen nu komt de schok.
ZE HEEFT GEEN FACEBOOK OMG OMG OMG
Ah, nog een fatsoenlijk kind ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's want jongen nu komt de schok.
ZE HEEFT GEEN FACEBOOK OMG OMG OMG
quote:
Ah dat is crap.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja die keurings artsen zijn ook kut dus das idd afvragen ja....![]()
Tja bij mij is het 100% gerund door vrijwilligers.... Die gaan dus niet vrijwillig werken om mijn salaris te betalen..... (helaas)
Vengaboys heeft hele strakke productiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles heeft goede en slechte kanten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |