hahahahahhhaaahaahahhaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:10 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Die heeft ze een keer tegen mij gezegd, ik heb d'r nog nooit zo vaag aangekeken
[..]
Scoooorrrrrrr
[..]
Ja pfft, maar saillant detail: mevrouw probeerde mij te koppelen aan haar vriendin oorspronkelijk, althans dat was het idee, want haar saaie vriendin had een crush op mij
Ah ja dat is klote!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kut regeling nu dus... Nouja beter iets dan niets.![]()
Ik zit straks met een (imo) groter probleem. Ik wil niet weg, heb eindelijk een leuk bedrijf gevonden (waar men me niet kwijt wil....) maar ik moet straks weer weg omdat ik "echt" werk moet gaan doen...
De laatste die bij mij uit de lucht viel is afgelopen zomer getrouwd met mn ex beste mattie en ze is inm zwanger. (Geen idee of t van hem is gezien haar geschiedenis.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja ik heb makkelijk praten, de mijne viel uit de lucht
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja zijn gangetje hoor
Komt spannende tijd aan... dus probeer alles zo positief mogelijk te bekijken anders wordt ik gek hier
Bijna einde vakantie, maar verder alles sjill. Aangenomen bij de mac, dus dat wordt harde arbeid va 10 maart. Ga jij nog naar die film?quote:
Spannende tijd?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja zijn gangetje hoor
Komt spannende tijd aan... dus probeer alles zo positief mogelijk te bekijken anders wordt ik gek hier
Wat? Ben je weer zwanger? Ga je trouwen? Wutt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja zijn gangetje hoor
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
Er kwam er van de week een uit de lucht vallen, maar ze had net zo goed in de lucht kunnen blijven.
Ow nee niks leuks hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat? Ben je weer zwanger? Ga je trouwen? Wutt?
Gezelliequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer meegepost.
oja die rooiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
Er kwam er van de week een uit de lucht vallen, maar ze had net zo goed in de lucht kunnen blijven.
Jezus, klinkt als een slechte soapquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De laatste die bij mij uit de lucht viel is afgelopen zomer getrouwd met mn ex beste mattie en ze is inm zwanger. (Geen idee of t van hem is gezien haar geschiedenis.) Ook geen suc6 voor mij dus...
Uhuquote:
Al heb ik wel weer een date met haar, lichtelijk tegenstrijdig het wel.quote:
Jah beetje wel hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Al heb ik wel weer een date met haar, lichtelijk tegenstrijdig het wel.
Heb je een foto nu? Want het klonk niet verkeerd. Jij bent immers ook niet zo oud.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Al heb ik wel weer een date met haar, lichtelijk tegenstrijdig het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |