Ach, enerzijds denk ik, potverdeust meis, anderzijds denk ik, mannen zijn ook sletten, waarom mogen vrouwen het dan niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het is idd triest gesteld met die mensen tegenwoordig
Fixedquote:
Ja ik MOET juist werken. Ik ben sollicitatieplichtig. Door hier te werken voldoe ik aan die verplichtingen. Ik had liever meer uren willen draaien (zoals de afgesproken 28 uur), maar dat kan het bedrijf niet betalen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz klinkt me kut... Hier moet je dan een berg administratie inleveren en maken ze t je moeilijk als je ook maar iets aan betaald werkt doet wat minder dan een bijstand uitkering oplevert.....
Hey!quote:
Ik geef je volkomen gelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ach, enerzijds denk ik, potverdeust meis, anderzijds denk ik, mannen zijn ook sletten, waarom mogen vrouwen het dan niet?
Maar beide geslachten mogen daar na een bepaalde leeftijd ook wel weer mee stoppen
quote:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ach, enerzijds denk ik, potverdeust meis, anderzijds denk ik, mannen zijn ook sletten, waarom mogen vrouwen het dan niet?
Maar beide geslachten mogen daar na een bepaalde leeftijd ook wel weer mee stoppen
Ik heb helaas geen pils meer, maar ik proost met je meequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:02 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik trek nog een pils uit de kast en proost erop
Vuile nazi's zijn het, je word uitgebuit TOTquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik MOET juist werken. Ik ben sollicitatieplichtig. Door hier te werken voldoe ik aan die verplichtingen. Ik had liever meer uren willen draaien (zoals de afgesproken 28 uur), maar dat kan het bedrijf niet betalen!
Ja ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Nu heb ik nog meer zin om te gaan stappen
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Nu heb ik nog meer zin om te gaan stappen
quote:
Ik kan helaas niet weg klein monstertje slaaptquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet er morgen vroeg uit dus gaat 'm niet worden
Ja en dat kan ik dus niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ze willen behandeld worden als de sletjes die ze zijn![]()
Op die enkeling na en die moet je vinden
Heb je op zich wel gelijk in, maar ze hebben gewoon ontzettend veel kosten. Ze kunnen gewoon niet meer betalen. Deze mensen zijn wel oprecht.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vuile nazi's zijn het, je word uitgebuit TOT
Eeej schatquote:
Ja ik heb makkelijk praten, de mijne viel uit de luchtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dat kan ik dus niet.
Die zijn zo zeldzaam dat als ik ze gevonden heb ze al bezet zijn...
Deed het pijn toen je uit de hemel kwam vallen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja ik heb makkelijk praten, de mijne viel uit de lucht
quote:
Jaaaa ik ookquote:
Ze zat toch naast je in de bus?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja ik heb makkelijk praten, de mijne viel uit de lucht
Kut regeling nu dus... Nouja beter iets dan niets.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik MOET juist werken. Ik ben sollicitatieplichtig. Door hier te werken voldoe ik aan die verplichtingen. Ik had liever meer uren willen draaien (zoals de afgesproken 28 uur), maar dat kan het bedrijf niet betalen!
Die heeft ze een keer tegen mij gezegd, ik heb d'r nog nooit zo vaag aangekekenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deed het pijn toen je uit de hemel kwam vallen?![]()
![]()
![]()
Scoooorrrrrrrquote:
Ja pfft, maar saillant detail: mevrouw probeerde mij te koppelen aan haar vriendin oorspronkelijk, althans dat was het idee, want haar saaie vriendin had een crush op mijquote:
Ja zijn gangetje hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:10 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja pfft, maar saillant detail: mevrouw probeerde mij te koppelen aan haar vriendin oorspronkelijk, althans dat was het idee, want haar saaie vriendin had een crush op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |