Dan had je in t vorige topic in de war geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik scroll over het blikkie heen en weet meteen van wie het is!
Hey peeps!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat las ik in t vorige topic ja.
Ik haal all1 flessies in t weekend omdat ik anders teveel opzuip.Aangezien ik morgen moet werken hou ik me in en heb ik maar 6 halve liters gehaald.
LOL Okee dan!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan had je in t vorige topic in de war geweest.Toen poste Meow een flesje Euroshopper.
Hoi hoi.
Goffer ben ik dan nu geen man?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Singles![]()
(oh en: mannen, neuken alles wat er maar enigszins leuk uit ziet, maar doen daarvoor wel alsof iemand de moosite van de wereld is
)
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Okee dan!
Hey, ik blijf toch nog wel een collega van je!
Ik ben wat dat betreft een echte ADHDer oid. Ik ken geen grenzen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]Ik ben beschaafd wat dat betreft, ik pak gewoon af en toe een flessie, meer niet
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zeker
Ietwat kapot van die klote ochtendploeg, maar verder wel OK.
Ach ik mag 20 uur per week werken i.p.v. 28....op papier. Ze willen alleen wel dat ik anderhalf uur eerder op het werk verschijn, puur voor als klanten vragen hebben. Ik hoef verder niks te doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toppertje!Vertel! :"Y (ok evt in dm als t te persoonlijk is.)
Oud?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Je bent vast te oudOf gewoon een gentleman
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ach ik mag 20 uur per week werken i.p.v. 28....op papier. Ze willen alleen wel dat ik anderhalf uur eerder op het werk verschijn, puur voor als klanten vragen hebben. Ik hoef verder niks te doen.
Dus 26 uur aanwezig zijn en 20 uur betaald krijgen.Boeit me geen zak, want mijn hoofdinkomen is toch een uitkering. Het werk is gewoon een hobby van me!
(Wel een hobby waarin ik me echt de tering werk hoor!
)
Ze willen behandeld worden als de sletjes die ze zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oud?Echt niet.
Gentleman altijd al geweest maar dat is tegenwoordig een uitstervend ras. Vrouwen willen dat blijkbaar tegenwoordig niet meer.
Ja alleen hou ik daar maar een klein percentage van over hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Toch wel lekker dat je dr nog voor betaald wordt
quote:
Het is idd triest gesteld met die mensen tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ze willen behandeld worden als de sletjes die ze zijn![]()
Op die enkeling na en die moet je vinden
Eej Karzaiquote:
Hmzzz klinkt me kut... Hier moet je dan een berg administratie inleveren en maken ze t je moeilijk als je ook maar iets aan betaald werkt doet wat minder dan een bijstand uitkering oplevert.....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ach ik mag 20 uur per week werken i.p.v. 28....op papier. Ze willen alleen wel dat ik anderhalf uur eerder op het werk verschijn, puur voor als klanten vragen hebben. Ik hoef verder niks te doen.
Dus 26 uur aanwezig zijn en 20 uur betaald krijgen.Boeit me geen zak, want mijn hoofdinkomen is toch een uitkering. Het werk is gewoon een hobby van me!
(Wel een hobby waarin ik me echt de tering werk hoor!
)
Hai Stiffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |