quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan wéét je dat het anaal wordt.
Ja en dat zou voor mij ook zo zijn als ik in 1 van de andere gemeentes ging werken...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww op die manier!
Ja dat is volgens mij bij mijn bedrijf min of meer ook het geval. Iets met subsidies en herintreders enzo, maar dan niet van de gemeente zelf. Ik ben een te dure kracht omdat ze voor mij die subsidie niet kunnen krijgen.
linkje?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Karzai, dino is er weer, met lekkerder zusje
Big Bang Theory ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:32 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zag dus vandeweek
Bwauwn hair. 10 punten voor al je weet waar dit van is.
Hij zegt dat het aan mij ligt, dat ik er niet mee om kan gaanquote:
En nu ben je vlieft?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:32 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zag dus vandeweek
Bwauwn hair. 10 punten voor al je weet waar dit van is.
Groene ogen harde kont
Middelgrote tieten
EN EVEN GROOT ALS ik
Nieuwe stagiair denk ik.
Sla die telefoon kapot, HELEMAAL KAPOT. Dat verdiend 'ie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij zegt dat het aan mij ligt, dat ik er niet mee om kan gaan
Ja, denk je dat ik dat onthoud?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
http://tinychat.com/opacircus
Voor outpost, zelfde als altijd.
Ik dacht het wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik dat onthoud?
Dat kan toch ook een goed teken zijn ?quote:
Ja dus.quote:
Misschien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook een goed teken zijn ?
aj link pleasequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Karzai, dino is er weer, met lekkerder zusje
Vast wel.quote:
Ik kan veel hebben. Aan mij merk je nooit wat. Ik krijg alleen een irritant lachje. Maar de baco smaakt goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
Hoeveel alcoholische drank heb je trouwens op, want je typt nuchter SiIk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |