Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh nee, wacht, dat was die groep daarvoorik vergis mij!
Niet haten op mijn g.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
Lompehork, doe 't dan iig goed met het openen van nieuwe topics!
Bij deze 5 euro voor een halve liter. Jij kent die pannenkoekentent? Is het daar een beetje chill? Want niet iedereen wilt eten volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mits een pul is het goedkoop, die pannenkoekentent is 4,50 per halve liter geloof ik
Done!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef JK1982 het volgende:
Zet mij ook maar onder 'misschien' TS..
Tegenover jinso zit trouwens ook een café, misschien dat die met bier goedkoper zijn dan Jinso?
Wat doe ik fout?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
Lompehork, doe 't dan iig goed met het openen van nieuwe topics!
Oh wacht, dan waren jullie het welquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer
Intronic en ik stonden daar buiten. En toen kwamen we Huppel en Steven tegen ofzo volgens mij.
Die pannenkoekentent is prima, daar pilsen ook veel mensen na die uit hun werk komen daar! Vinden ze geen probleem voor zover ik weetquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij deze 5 euro voor een halve liter. Jij kent die pannenkoekentent? Is het daar een beetje chill? Want niet iedereen wilt eten volgens mij.
Topics niet gekoppeld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Done!
[..]
Wat doe ik fout?
[..]
Oh wacht, dan waren jullie het welHuppel belde mij toen nog
[..]
Die pannenkoekentent is prima, daar pilsen ook veel mensen na die uit hun werk komen daar! Vinden ze geen probleem voor zover ik weet
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:41 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb volgens mij iets gemist over een pannekoekentent.. Waar zit die?
dat cafe? Effe kijken.. Volgens mij gewoon iets van heineken café ofzo..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Myraela het volgende:
Heb je een naam van die tent? Want ik als student kan goedkoper ook wel waarderen.
Paviljoen Kleine Arenaquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Myraela het volgende:
Heb je een naam van die tent? Want ik als student kan goedkoper ook wel waarderen.
Goed plan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Paviljoen Kleine Arena
Zal ik het maar in de OP gooien dan?
Hihi, 8 Euro voor een biertje, daar heb ik toen met Oerbeer gezeten, dat was echt belabberdquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef JK1982 het volgende:
Grolsch Café: http://www.arena-boulevard.nl/web/show/id=43046
[ afbeelding ]
Zit op die hoek richting de boulevard, was toen dat zwarte geval met Guinness-parasols die nog buiten stondenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef SiIk het volgende:
Laten we naar de Groene Paal gaan. Ik wil wel eens weten waar dat nou is
No kidding?! Dan heb ik niks gezegd..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hihi, 8 Euro voor een biertje, daar heb ik toen met Oerbeer gezeten, dat was echt belabberd
En het is zowat alcoholvrij bierquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hihi, 8 Euro voor een biertje, daar heb ik toen met Oerbeer gezeten, dat was echt belabberd
Ik ben daar helemaal niet in de buurt geweest toen. Wij lazen optijd dat ie dicht was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zit op die hoek richting de boulevard, was toen dat zwarte geval met Guinness-parasols die nog buiten stonden
't wordt steeds erger..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
En het is zowat alcoholvrij bier
Ghehe, ja echt! Wij keken heel vreemd toen de rekening kwamquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
No kidding?! Dan heb ik niks gezegd..
* JK1982 oppert om zelf een paar kratten in de auto te stapelen...
Ook dat ja, zwaar verdunt die handel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
En het is zowat alcoholvrij bier
Graag gedaan!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben daar helemaal niet in de buurt geweest toen. Wij lazen optijd dat ie dicht was.
Een aantal wel, maar je past er altijd mooi bij hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
kent iedereen elkaar al van eerdere meets? of zijn er nog nieuwelingen?
Het is een meet van 600 man, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
Welkom in het premeet topic waar 20 users van te voren gaan meeten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is een meet van 600 man, wat denk je zelf?
Dat heeft niks met alcoholisme te maken, maar ik ga toch echt geen 16 euro aftikken voor 2 pilsjesquote:
Zal nog wel meer dan 20 worden hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welkom in het premeet topic waar 20 users van te voren gaan meeten.
Nieuw..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
Waarvan er 15 weer afhakenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welkom in het premeet topic waar 20 users van te voren gaan meeten.
Dat weet ik toch. Wij zijn toen daar aangeschoven en hebben ook nog een biertje gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Oerbeer en wij hebben toen gemeet voor de Febo, daarna hebben we een kroeg gezocht en dat was (zoals je kunt lezen) geen succes
Ah nee, nu komt het allemaal terugquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat weet ik toch. Wij zijn toen daar aangeschoven en hebben ook nog een biertje gedaan.
Je bent het echt allemaal vergeten hè
Ik ben redelijk nieuw. Heb m'n 1e meet pas dit jaar gehad maar ken wel een stuk of 5 die deze meet ook komen van andere meetsquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
Ouwe korsakoffer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah nee, nu komt het allemaal terug
Nee jonge, want ik ben er toch niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Monopoly het volgende:
Eerst morgen de mini meetAlleen maar toffe mensjes
hoeveel premeets komen er wel nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Monopoly het volgende:
Maar ik welquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee jonge, want ik ben er toch niet.
Ja maar ik praat wel eens met jou. Heb ik nooit met die andere gastjes gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt mij ook nog nooit gemeet.
Zo zie je maar, bij ons in 't dorp kunnen ze drinken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]het komt door Steven! Die had een tempo enzo
Wij bouwen langzaam op tot het hoogtepunt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
hoeveel premeets komen er wel niet
Nu baal ik wel dat ik morgen niet kanquote:
Bij ons ook, maar dit ging te ver!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo zie je maar, bij ons in 't dorp kunnen ze drinken.
Oei, en dan moet ik halverwege instappen straks? Als dat maar goedkomt..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij bouwen langzaam op tot het hoogtepunt.
Dan ben ik niet helemaal alleen in mijn nieuw-zijn!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oei, en dan moet ik halverwege instappen straks? Als dat maar goedkomt..
Is er ook een aftermeet?
Misschien een reunie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oei, en dan moet ik halverwege instappen straks? Als dat maar goedkomt..
Is er ook een aftermeet?
Waar is diequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Monopoly het volgende:
hahahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga morgen allemaal complimenten maken over de nieuwbouw!
Ik moest hard op lachen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tilburg dan
Elke keer de bus gemist daar_!
Ik hou van rotterdam homo, was een compliment.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tilburg dan
Tilburg is dan ook weliswaar een echte kutstad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tilburg dan
Als je kapot glas op de grond ziet van autoruiten weet je dat je goed zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Myraela het volgende:
Mono, stuur me je adres nog eens.Ookal herken ik het waarschijnlijk wel als ik het zie. Ik fiets gewoon naar CS en dan is het daar ergens.
Jonge, wat zeg je nou weer over eindhoven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Intronic het volgende:
Breda, Den Bosch is prima. Tilburg kut, Eindhoven matig.
Alleen Stratum is wel tof.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jonge, wat zeg je nou weer over eindhoven.
Oké dan is het wel goed.quote:
En rode kapotte kerstballen op straat ziet, dan ben je heel dichtbijquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je kapot glas op de grond ziet van autoruiten weet je dat je goed zit.
Fuck, ik moet daar een auto kwijt vrind!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je kapot glas op de grond ziet van autoruiten weet je dat je goed zit.
QFTquote:
RIP autoquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fuck, ik moet daar een auto kwijt vrind!
[..]
QFT
Jonge! Da doe i knie man gek!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er is er al 1 gesneuveld, deze laat je met rust!
Als je een twingo met bloemetjes ziet, en van binnen roze en hello kitty. Die is van een vriendin, vanaf blijven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef Monopoly het volgende:
Wij vernielen alleen auto's met bloemetjes er op geschilderd
Ik ken je liefde toch!quote:
Terecht!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef Monopoly het volgende:
Wij vernielen alleen auto's met bloemetjes er op geschilderd
Vieze dingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Intronic het volgende:
Tevens gaan we een flink aantal kokosnoten inslaan omdat Mono hier helemaal van in zijn nopjes is.
Patje weet hier wel raad mee. Zijn anus is er klaar voor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK! Net een hele berg met kokosnoten voor morgen besteldman, wat is dit?
Soberso, gewoon anusbowling zoals vanoudsquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Patje weet hier wel raad mee. Zijn anus is er klaar voor.
Bowl ze er in
Ik weet 't nog niet zeker heur, ff kijken hoe de rest van die week eruit ziet.quote:
Maarja ik ken jou dan toch?quote:
Je mag naast mij zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:53 schreef heloef het volgende:
Er is toch geen vaste stoelindeling toch? Anders zit ik er zo alleen bij straks.
Die is er, je zit tussen mij en Patje in, op schoot bij Ome Mono.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:53 schreef heloef het volgende:
Er is toch geen vaste stoelindeling toch? Anders zit ik er zo alleen bij straks.
Dan voel ik twee uur lang wat in mijn kont prikken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is er, je zit tussen mij en Patje in, op schoot bij Ome Mono.
Als je je coconuts maar meeneemtquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef Myraela het volgende:
Ik laat mn bacardi coconut wel thuis.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je je coconuts maar meeneemt.
Ik ben niet zo dik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
How passen we trouwens met 20 man in dat restaurant?
Aanduwen met zo'n stok, daar zijn Jappanners ook goed in, alleen doen die het bij metro's.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
How passen we trouwens met 20 man in dat restaurant?
Dat zijn de betere.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:23 schreef Eenskijken het volgende:
Ah zet me ook maar op de lijst al ken ik niemand en kom ik alleen.![]()
Ben altijd in voor een pilsje drinken
Ja, hier komt het lijstje (zie spoiler)quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunnen we een lijstje maken met single dames bij deze meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou een bijzondere pre-meet wezenquote:Op zondag 26 februari 2012 04:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het zal maar zo zijn dat 600 fokkers dat restaurant in gaan
quote:Op zondag 26 februari 2012 04:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het zal maar zo zijn dat 600 fokkers dat restaurant in gaan
Daar hebben ze in ieder geval 600 stoelen lijkt mequote:Op zondag 26 februari 2012 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]nee, 600 FOK!kers in een bioscoop is lekker
Ongetwijfeld, maar neemt niet weg dat er zat mensen bij elkaar op schoot gaan zitten.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hebben ze in ieder geval 600 stoelen lijkt me
Mag ik bij jou op schoot?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar neemt niet weg dat er zat mensen bij elkaar op schoot gaan zitten.
Uiteraardquote:Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mag ik bij jou op schoot?
Ik zal stil zitten
Daar zit ik namelijk bij op schoot.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraardmaar zoals kano aankaart:
[..]
Daar zit ik namelijk bij op schoot.
Als je bij mij op schoot komt zitten kan ik je als schild gebruiken voor als Liesje begint met gooien.quote:
Dat heb je gisteren al gedaan. Wat denk je wel niet, mij zomaar laten bekogelenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je bij mij op schoot komt zitten kan ik je als schild gebruiken voor als Liesje begint met gooien.
Was dat met mayo/ketchup zakjes? In dat geval bied ik mijn excuus aan daarvoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat heb je gisteren al gedaan. Wat denk je wel niet, mij zomaar laten bekogelen
Verdomme wat is dezequote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaarten geannuleerd, is een ander feest tussen gekomen
Drommel wat is ditquote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Naast mijquote:Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Drommel wat is dit
Naast wie moet ik dan zitten
Ok.quote:
Sandwich.quote:
ik heb nog een plek want samzz zit aan mijn andere kantquote:
Heloef tegenoverquote:
Nee jongen doe het gewoon zo.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat je erheen mag? Van wie?!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haal mij maar van de lijst af. De kans dat ik heen mag is nihil en het is sowieso niet verstandig ivm school.
Zo jammer dat het door de week is.. het leek me namelijk ontzettend leuk.
Ik woon in Groningen, ben nog maar 16, en heb de volgende dag gewoon weer school.quote:
dan kan ik niet goed met je pratenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee jongen doe het gewoon zo.
Samzz-Sint-Silk-Heloef
Probleem opgelost.
Fuck da rulesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, ben nog maar 16, en heb de volgende dag gewoon weer school.
Best begrijpelijk.
Wauw.. ik hoop dat ik later ook zulke voorbeeldige dochters krijgquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, ben nog maar 16, en heb de volgende dag gewoon weer school.
Best begrijpelijk.
Niks is wat het lijktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wauw.. ik hoop dat ik later ook zulke voorbeeldige dochters krijg
Is alsnog te doen toch? Film duurt ongeveer 2 uur, dus als je na de film weer naar huis gaat ben je +- 1 uur thuis, misschien een uurtje later dan je normaal naar bed gaat... maar soit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Best begrijpelijk.
Die willen hun dochter niet om 1 uur door Groningen laten fietsenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Is alsnog te doen toch? Film duurt ongeveer 2 uur, dus als je na de film weer naar huis gaat ben je +- 1 uur thuis, misschien een uurtje later dan je normaal naar bed gaat... maar soit.
Door de week moet ik van papa om 22:00 thuis zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Is alsnog te doen toch? Film duurt ongeveer 2 uur, dus als je na de film weer naar huis gaat ben je +- 1 uur thuis, misschien een uurtje later dan je normaal naar bed gaat... maar soit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wauw.. ik hoop dat ik later ook zulke voorbeeldige dochters krijg
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:35 schreef LompeHork het volgende:
Steven toegevoegd en als locatie Jinso weg getrapt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Kan ik mijn servies set compleet maken omdat het de vorige keer niet helemaal lukte
Deels in de metro volgens mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Maar had je die niet achtergelaten bij de Appie toen?
Verdommequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deels in de metro volgens mij
Maar ik had nog wel wat vorken, lepels en een peper en zoutstel in mijn jaszak zitten
Kutmetroquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deels in de metro volgens mij
Maar ik had nog wel wat vorken, lepels en een peper en zoutstel in mijn jaszak zitten
we mochten niet eens blowen van de machinistquote:
Van huis mee genomen toastjes en beleg mee nemenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verdommezo'n bord is dan ook wel onhandig meenemen, in de bios kun je hem in ieder geval onder je stoel leggen (of gebruiken om je popcorn op te leggen).
Boh, dan neem ik wel een filet-americain schotel meequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van huis mee genomen toastjes en beleg mee nemen![]()
Is een mes ook wel handig
8 euro? Grolsch cafe heeft gewoon normale prijzen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt dan. Hou er ook even rekening mee dat er "arme studenten" komen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:50 schreef xminator het volgende:
[..]
8 euro? Grolsch cafe heeft gewoon normale prijzen.
Zie bovenstaand. Is trouwens geen wijziging hoor, was al besproken in het vorige topic.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanwaar de locatiewijziging?
Dat ga je in dat pannenkoekenhuis reddenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
8 euro voor een biertje
Ik ben inderdaad zo'n arme student, meer dan 2.50 voor een bier liever niet![]()
Gewoon doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef Rockfire het volgende:
Ik ken (bijna) niemand van het aanwezigen lijstje, ik weet niet of ik dan wel durf
Copy that, Gold Leader.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:12 schreef LompeHork het volgende:
Red Leader this is Gold Leader, you are added to the OP.
Ik weet niet hoe laat ik in Amsterdam kan zijn dus weet niet of ik kan pre-meeten, maar anders doen we gewoon een pre-premeet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef Rockfire het volgende:
Ik ken (bijna) niemand van het aanwezigen lijstje, ik weet niet of ik dan wel durf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je naar huis voordat de film begint zekerquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:55 schreef leeell het volgende:
een meet met LompeHork en Steven ?
moet ik bij zijn.
hur hurquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ga je naar huis voordat de film begint zeker
die kroeg is een restaurant manquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:56 schreef LompeHork het volgende:
Op de lijst, jij staat het
Ik moet trouwens even zien hoe laat ik aanwezig ben, eerst even eten in een restaurant namelijk.
Vorige keer ging je ook voor het feestje naar huisquote:
Ah zo, ja, nee, ik doe Chinees etenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die kroeg is een restaurant man
hij had een vrij goede reden toenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vorige keer ging je ook voor het feestje naar huis
het is een pannekoekenhuis waar je ook andere shit kan halen tochquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe heet die tent dan? Ik dacht dat het zo heette.
Hij kon het niet Leie?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij had een vrij goede reden toen
Zie editquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is een pannekoekenhuis waar je ook andere shit kan halen toch
Vrij goeden reden zoals ik zeiquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:12 schreef leeell het volgende:
slechte grappen
en ik had een hele goede reden, post-begrafenis bezoek bij je schoonouders terwijl je lam ben is niet echt bevorderend voor de relatie
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat ik in Amsterdam kan zijn dus weet niet of ik kan pre-meeten, maar anders doen we gewoon een pre-premeet.OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ben ik natuurlijk voor!
Ze hebben gewoon niet zo veel lef als wij mannenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat er zo weinig vrouwen zijn.
Ik hoor net dat mijn vriendin misschien toch mee kanquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Dimens het volgende:
Als je vriendin maar mee-eetquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef Rockfire het volgende:
Ik hoor net dat mijn vriendin misschien toch mee kan
Alleen weet ik niet of ik dan met jullie allemaal ga eten
Maar die avond is ze vast en zeker nog je vriendin?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik hoor net dat mijn vriendin misschien toch mee kan
Alleen weet ik niet of ik dan met jullie allemaal ga eten
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je vriendin maar mee-eet
Dat mag ik wel hopenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar die avond is ze vast en zeker nog je vriendin?
Kom zonder je vriend, ik rand je wel aanquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Lithia het volgende:
Hm, even kijken of ik het uberhaupt zo vroeg haal. Vriendlief moet werken namelijk.
Anders wil ik wel komen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom zonder je vriend, ik rand je wel aan
Wat? Wie? Hoe? Waarom?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:58 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
![]()
Meh, hij is ook FOK!er, hoe meer FOK!ers, hoe meer vreugd toch?
nee niet waarquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:58 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
![]()
Meh, hij is ook FOK!er, hoe meer FOK!ers, hoe meer vreugd toch?
Ja. Jij moet er optijd zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Lithia het volgende:
Meh, wordt krap zegt ie.Als we het proberen, dan is de kans groot dat we laat komen. Is dat erg?
Dat is niet ver, dat is die pannekoekentent. Steven heeft servies nodig!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef leeell het volgende:
Waarom zo ver bij.bios vandaan , das kut
Alright. In mijn eentje gaan, gaat niet, dus ik zie jullie later die avond.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ja. Jij moet er optijd zijn.
Is altijd op meetsquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Dimens het volgende:
Hommoquote:
quote:
Dastan en Leell, top duoquote:
zegt mn vriendin ook alquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dastan en Leell, top duo![]()
Je zou bijna denken dat ze een stelletje zijn
Later binnenkomen lijkt me niet erg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Lithia het volgende:
Meh, wordt krap zegt ie.Als we het proberen, dan is de kans groot dat we laat komen. Is dat erg?
Zodra jij er bent uiteraard.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:25 schreef remlof het volgende:
Ik kom ook, hoe laat begint het indrinken?
quote:
Uur of 10, in de ochtend.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:25 schreef remlof het volgende:
Ik kom ook, hoe laat begint het indrinken?
Ik heb ooit 30 FOK!kers in mijn huis gehad, als dat lukte, lukt het vast ook wel in die tent.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:30 schreef Dastan het volgende:
Hehe.Gaat nooit passen trouwens, beangstigend grote groep.
Maar hielden jullie allemaal de gepaste autistenafstand?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ooit 30 FOK!kers in mijn huis gehad, als dat lukte, lukt het vast ook wel in die tent.
Ik heb mijzelf opgesloten in de toilet, dus op deze vraag kan ik geen antwoord geven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar hielden jullie allemaal de gepaste autistenafstand?
ja vaag....quote:Op zondag 4 maart 2012 14:57 schreef Myraela het volgende:
Bij dat wat in die map in de OP staat. Weet niet meer wat het is.
Het is ook een cafe, dus geen probleem.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mag je ook komen als je niet mee eet?
Daar scheen het bier te duur te zijn. Ik weet het niet hoor, ik ken Amsterdam niet.quote:
Als ze dit maar wel voor dinsdag regelen want we gaan niet met 30 mensen straks nog een discussie houden ter plekke waar we heen gaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar scheen het bier te duur te zijn. Ik weet het niet hoor, ik ken Amsterdam niet.Mensen riepen iets anders.
Ja, dat vroeg ik ook al. Maar mensen schijn er geweest te zijn geweest en je kan er ook gewoon bieren ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:07 schreef heloef het volgende:
Moet je in een pannenkoekenhuis niet daadwerkelijk pannenkoeken bestellen?
Want ik ga geen pannenkoeken eten denk ik.
Jinso is zeer relaxt onder is het cafe, boven kan je je volstouwen aan het lopend buffet. Maar volgens mij niet elke dag.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik ook al. Maar mensen schijn er geweest te zijn geweest en je kan er ook gewoon bieren ofzo.
Mij lijkt dat Jinso toch nog steeds makkelijker en minder raar als je er met 30 mensen komt bieren. Zeker als mensen later willen binnenstromen enzo.
Maarja, ik ken beide locaties niet.
Jinso koste blijkbaar iets van +-8 euro voor bier. Dus dat gaat em niet worden danquote:Op zondag 4 maart 2012 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Jinso is zeer relaxt onder is het cafe, boven kan je je volstouwen aan het lopend buffet. Maar volgens mij niet elke dag.
Dat pannenkoekenhuis heb ik echt nog nooit gezien.
Nee, dat was weer die andere. Jinso was qua bier misschien 30 cent duurder.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jinso koste blijkbaar iets van +-8 euro voor bier. Dus dat gaat em niet worden dan
ah zoquote:Op zondag 4 maart 2012 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat was weer die andere. Jinso was qua bier misschien 30 cent duurder.
WTFquote:Op zondag 4 maart 2012 15:13 schreef heloef het volgende:
8 euro voor bier?
Wanneer zijn die mensen geweest? Tijdens Ajax-Twente ofzo?
Op het Leidse was tijdens de kampioenswedstrijd van Ajax het bier 5 euro.quote:
Lees eens wat omhoog. en het is toch echt zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Op het Leidse was tijdens de kampioenswedstrijd van Ajax het bier 5 euro.
Je maakt mij niet wijs dat ze op een normale dinsdag in de Bijlmer ze ergens bier verkopen voor 8.
Lijkt me lulkoek, maar goed het zal niet zo maar gezegd worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lees eens wat omhoog. en het is toch echt zo.
kroket van de feboquote:Op zondag 4 maart 2012 15:20 schreef iBenny het volgende:
Waarom niet gewoon bij de Febo of tussen de wasmachines in de mediamarkt?
Daar was ook iets over gezegd ja, wat was dat dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:21 schreef Dastan het volgende:
Is dat niet het café van de ROO-meet, LompeHork?
Een gewoon, ruim café, normale prijzen, niet verplicht eten, gezellig. Dat was ook rond. Volgens mij is het hetzelfde.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar was ook iets over gezegd ja, wat was dat dan?
Oh okay, nouja, ik wacht lompehork nog wel even af. Die wist het volgens mij. De OP moet iig duidelijker dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een gewoon, ruim café, normale prijzen, niet verplicht eten, gezellig. Dat was ook rond. Volgens mij is het hetzelfde.
Herkenbaar probleem.quote:
Ohw nee, jij at toen niet meequote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit op
Weet je wat ook vies is van de febo.... frikandel
Okequote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Later binnenkomen lijkt me niet erg.
Ik heb besloten om straks naar de snackbar te gaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
besloten om vanavond patatjes te eten met een kroket.....
Geen idee??quote:Op zondag 4 maart 2012 15:42 schreef iBenny het volgende:
Maareh... waar spreken we nou van te voren af?
Lekker hequote:Op zondag 4 maart 2012 15:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb besloten om straks naar de snackbar te gaan.
Dat is de loungebarquote:Op zondag 4 maart 2012 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens OP:
Half 7 Dat ronde geval, Paviljoen Kleine Arena
hebben ze gras?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding, met die punt.
Volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |