Ze hebben maar 60 zitplaatsen staat er op dat bordquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
De geruchten gaan dat er een Burger King naast de bios zit. Zullen we daar met z'n 600 heengaan?
Pannekoekenhuis naast Station Arena, goedkoop, schappelijk en was ook deels locatie voor de ROO-meet, was goed te doen daar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
Leek het mij wel leuk om voor de film even met een groep ergens even iets makkelijks te gaan eten of iets te drinken. Als we toch allemaal op hetzelfde moment in dezelfde stad zijn is het wel leuk om elkaar ook echt even te zien/spreken.
Ik weet overigens niets van Amsterdam, dus als iemand een goede locatie dicht bij de film weet dan hoor ik het graag.
Ik heb nog wel een kaartje voor je over.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als ik naar de film ga, ben ik hier ook aanwezig.
Meld.
Sorry, ik ga met Dimens. Hij heeft kaartje voor mij besteld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kaartje voor je over.
Aanwezig:quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Aanwezig:
# Myraela
# magnetronkoffie
# LompeHork
# Dromenvangertje
# MrManuel
# Drommeldaris
# Intronic
# Tha_Erik
# So_Surreal_Baby
Nu welquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef So_Surreal het volgende:
Klopt geen tyfus meer van die lijst
je komtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Aanwezig:
# Myraela
# magnetronkoffie
# LompeHork
# Dromenvangertje
# MrManuel
# Drommeldaris
# Intronic
# Tha_Erik
# Monopoly
# Kaneelstokje
# Dimens
# So_Surreal_Baby
# marbasnarf
# charmed_angel
Op het station zit een Burger King, naast de Pathe zit een café, op het plein zit een Febo en een of ander loungerestaurant.... er is dus genoeg plek voor een pre-meetquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
Ik weet overigens niets van Amsterdam, dus als iemand een goede locatie dicht bij de film weet dan hoor ik het graag.
Dat hangt niet zo lekker als een cafe, dat pannekoekenhuis is IMHO een betere plek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op het station zit een Burger King, naast de Pathe zit een café, op het plein zit een Febo en een of ander loungerestaurant.... er is dus genoeg plek voor een pre-meet
Ik zoek iemand die met de auto langs Groningen komtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja tenzij ik tegen die tijd kan teleporteren
ff aangepastquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef Candaasje het volgende:
Aanwezig:
# Myraela
# magnetronkoffie
# LompeHork
# Dromenvangertje
# MrManuel
# Drommeldaris
# Intronic
# Tha_Erik
# Monopoly
# Kaneelstokje
# Dimens
# So_Surreal_Baby
# marbasnarf
# charmed_angel
# Silk
# kanovinnie
# Ibenny
# heloef
# Candaasje
Laat het even weten als je iemand gevonden hebtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die met de auto langs Groningen komt
Even afwachten hoe groot de groep word. Of hoe groot is het daar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat hangt niet zo lekker als een cafe, dat pannekoekenhuis is IMHO een betere plek.
En geen twijfel wat we gaan doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Intronic het volgende:
Bij deze meet iig geen twijfel of die doorgaat of niet.
Niet HEEL groot, maar zeker net zo groot als de Burger King daar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even afwachten hoe groot de groep word. Of hoe groot is het daar?
Wedden dat men van te voren toch nog gaat mopperen over welke kroeg het nou eigenlijk gaat worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
En geen twijfel wat we gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |