Patje weet hier wel raad mee. Zijn anus is er klaar voor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK! Net een hele berg met kokosnoten voor morgen besteldman, wat is dit?
Soberso, gewoon anusbowling zoals vanoudsquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Patje weet hier wel raad mee. Zijn anus is er klaar voor.
Bowl ze er in
Ik weet 't nog niet zeker heur, ff kijken hoe de rest van die week eruit ziet.quote:
Maarja ik ken jou dan toch?quote:
Je mag naast mij zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:53 schreef heloef het volgende:
Er is toch geen vaste stoelindeling toch? Anders zit ik er zo alleen bij straks.
Die is er, je zit tussen mij en Patje in, op schoot bij Ome Mono.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:53 schreef heloef het volgende:
Er is toch geen vaste stoelindeling toch? Anders zit ik er zo alleen bij straks.
Dan voel ik twee uur lang wat in mijn kont prikken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is er, je zit tussen mij en Patje in, op schoot bij Ome Mono.
Als je je coconuts maar meeneemtquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef Myraela het volgende:
Ik laat mn bacardi coconut wel thuis.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je je coconuts maar meeneemt.
Ik ben niet zo dik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
How passen we trouwens met 20 man in dat restaurant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |