Patje weet hier wel raad mee. Zijn anus is er klaar voor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK! Net een hele berg met kokosnoten voor morgen besteldman, wat is dit?
Soberso, gewoon anusbowling zoals vanoudsquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Patje weet hier wel raad mee. Zijn anus is er klaar voor.
Bowl ze er in
Ik weet 't nog niet zeker heur, ff kijken hoe de rest van die week eruit ziet.quote:
Maarja ik ken jou dan toch?quote:
Je mag naast mij zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:53 schreef heloef het volgende:
Er is toch geen vaste stoelindeling toch? Anders zit ik er zo alleen bij straks.
Die is er, je zit tussen mij en Patje in, op schoot bij Ome Mono.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:53 schreef heloef het volgende:
Er is toch geen vaste stoelindeling toch? Anders zit ik er zo alleen bij straks.
Dan voel ik twee uur lang wat in mijn kont prikken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is er, je zit tussen mij en Patje in, op schoot bij Ome Mono.
Als je je coconuts maar meeneemtquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef Myraela het volgende:
Ik laat mn bacardi coconut wel thuis.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je je coconuts maar meeneemt.
Ik ben niet zo dik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
How passen we trouwens met 20 man in dat restaurant?
Aanduwen met zo'n stok, daar zijn Jappanners ook goed in, alleen doen die het bij metro's.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
How passen we trouwens met 20 man in dat restaurant?
Dat zijn de betere.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:23 schreef Eenskijken het volgende:
Ah zet me ook maar op de lijst al ken ik niemand en kom ik alleen.![]()
Ben altijd in voor een pilsje drinken
Ja, hier komt het lijstje (zie spoiler)quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunnen we een lijstje maken met single dames bij deze meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou een bijzondere pre-meet wezenquote:Op zondag 26 februari 2012 04:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het zal maar zo zijn dat 600 fokkers dat restaurant in gaan
quote:Op zondag 26 februari 2012 04:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het zal maar zo zijn dat 600 fokkers dat restaurant in gaan
Daar hebben ze in ieder geval 600 stoelen lijkt mequote:Op zondag 26 februari 2012 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]nee, 600 FOK!kers in een bioscoop is lekker
Ongetwijfeld, maar neemt niet weg dat er zat mensen bij elkaar op schoot gaan zitten.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hebben ze in ieder geval 600 stoelen lijkt me
Mag ik bij jou op schoot?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar neemt niet weg dat er zat mensen bij elkaar op schoot gaan zitten.
Uiteraardquote:Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mag ik bij jou op schoot?
Ik zal stil zitten
Daar zit ik namelijk bij op schoot.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraardmaar zoals kano aankaart:
[..]
Daar zit ik namelijk bij op schoot.
Als je bij mij op schoot komt zitten kan ik je als schild gebruiken voor als Liesje begint met gooien.quote:
Dat heb je gisteren al gedaan. Wat denk je wel niet, mij zomaar laten bekogelenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je bij mij op schoot komt zitten kan ik je als schild gebruiken voor als Liesje begint met gooien.
Was dat met mayo/ketchup zakjes? In dat geval bied ik mijn excuus aan daarvoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat heb je gisteren al gedaan. Wat denk je wel niet, mij zomaar laten bekogelen
Verdomme wat is dezequote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaarten geannuleerd, is een ander feest tussen gekomen
Drommel wat is ditquote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Naast mijquote:Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Drommel wat is dit
Naast wie moet ik dan zitten
Ok.quote:
Sandwich.quote:
ik heb nog een plek want samzz zit aan mijn andere kantquote:
Heloef tegenoverquote:
Nee jongen doe het gewoon zo.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat je erheen mag? Van wie?!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haal mij maar van de lijst af. De kans dat ik heen mag is nihil en het is sowieso niet verstandig ivm school.
Zo jammer dat het door de week is.. het leek me namelijk ontzettend leuk.
Ik woon in Groningen, ben nog maar 16, en heb de volgende dag gewoon weer school.quote:
dan kan ik niet goed met je pratenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee jongen doe het gewoon zo.
Samzz-Sint-Silk-Heloef
Probleem opgelost.
Fuck da rulesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, ben nog maar 16, en heb de volgende dag gewoon weer school.
Best begrijpelijk.
Wauw.. ik hoop dat ik later ook zulke voorbeeldige dochters krijgquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, ben nog maar 16, en heb de volgende dag gewoon weer school.
Best begrijpelijk.
Niks is wat het lijktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wauw.. ik hoop dat ik later ook zulke voorbeeldige dochters krijg
Is alsnog te doen toch? Film duurt ongeveer 2 uur, dus als je na de film weer naar huis gaat ben je +- 1 uur thuis, misschien een uurtje later dan je normaal naar bed gaat... maar soit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Best begrijpelijk.
Die willen hun dochter niet om 1 uur door Groningen laten fietsenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Is alsnog te doen toch? Film duurt ongeveer 2 uur, dus als je na de film weer naar huis gaat ben je +- 1 uur thuis, misschien een uurtje later dan je normaal naar bed gaat... maar soit.
Door de week moet ik van papa om 22:00 thuis zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Is alsnog te doen toch? Film duurt ongeveer 2 uur, dus als je na de film weer naar huis gaat ben je +- 1 uur thuis, misschien een uurtje later dan je normaal naar bed gaat... maar soit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wauw.. ik hoop dat ik later ook zulke voorbeeldige dochters krijg
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:35 schreef LompeHork het volgende:
Steven toegevoegd en als locatie Jinso weg getrapt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Kan ik mijn servies set compleet maken omdat het de vorige keer niet helemaal lukte
Deels in de metro volgens mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Maar had je die niet achtergelaten bij de Appie toen?
Verdommequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deels in de metro volgens mij
Maar ik had nog wel wat vorken, lepels en een peper en zoutstel in mijn jaszak zitten
Kutmetroquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deels in de metro volgens mij
Maar ik had nog wel wat vorken, lepels en een peper en zoutstel in mijn jaszak zitten
we mochten niet eens blowen van de machinistquote:
Van huis mee genomen toastjes en beleg mee nemenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verdommezo'n bord is dan ook wel onhandig meenemen, in de bios kun je hem in ieder geval onder je stoel leggen (of gebruiken om je popcorn op te leggen).
Boh, dan neem ik wel een filet-americain schotel meequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van huis mee genomen toastjes en beleg mee nemen![]()
Is een mes ook wel handig
8 euro? Grolsch cafe heeft gewoon normale prijzen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hihi, 8 Euro voor een biertje, daar heb ik toen met Oerbeer gezeten, dat was echt belabberd
Weinig van gemerkt dan. Hou er ook even rekening mee dat er "arme studenten" komen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:50 schreef xminator het volgende:
[..]
8 euro? Grolsch cafe heeft gewoon normale prijzen.
Zie bovenstaand. Is trouwens geen wijziging hoor, was al besproken in het vorige topic.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanwaar de locatiewijziging?
Dat ga je in dat pannenkoekenhuis reddenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
8 euro voor een biertje
Ik ben inderdaad zo'n arme student, meer dan 2.50 voor een bier liever niet![]()
Gewoon doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef Rockfire het volgende:
Ik ken (bijna) niemand van het aanwezigen lijstje, ik weet niet of ik dan wel durf
Copy that, Gold Leader.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:12 schreef LompeHork het volgende:
Red Leader this is Gold Leader, you are added to the OP.
Ik weet niet hoe laat ik in Amsterdam kan zijn dus weet niet of ik kan pre-meeten, maar anders doen we gewoon een pre-premeet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef Rockfire het volgende:
Ik ken (bijna) niemand van het aanwezigen lijstje, ik weet niet of ik dan wel durf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je naar huis voordat de film begint zekerquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:55 schreef leeell het volgende:
een meet met LompeHork en Steven ?
moet ik bij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |