Naast mijquote:Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Drommel wat is dit
Naast wie moet ik dan zitten
Ok.quote:
Sandwich.quote:
ik heb nog een plek want samzz zit aan mijn andere kantquote:
Heloef tegenoverquote:
Nee jongen doe het gewoon zo.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaarten geannuleerd, is een ander feest tussen gekomen
Dat je erheen mag? Van wie?!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haal mij maar van de lijst af. De kans dat ik heen mag is nihil en het is sowieso niet verstandig ivm school.
Zo jammer dat het door de week is.. het leek me namelijk ontzettend leuk.
Ik woon in Groningen, ben nog maar 16, en heb de volgende dag gewoon weer school.quote:
dan kan ik niet goed met je pratenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee jongen doe het gewoon zo.
Samzz-Sint-Silk-Heloef
Probleem opgelost.
Fuck da rulesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, ben nog maar 16, en heb de volgende dag gewoon weer school.
Best begrijpelijk.
Wauw.. ik hoop dat ik later ook zulke voorbeeldige dochters krijgquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, ben nog maar 16, en heb de volgende dag gewoon weer school.
Best begrijpelijk.
Niks is wat het lijktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wauw.. ik hoop dat ik later ook zulke voorbeeldige dochters krijg
Is alsnog te doen toch? Film duurt ongeveer 2 uur, dus als je na de film weer naar huis gaat ben je +- 1 uur thuis, misschien een uurtje later dan je normaal naar bed gaat... maar soit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Best begrijpelijk.
Die willen hun dochter niet om 1 uur door Groningen laten fietsenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Is alsnog te doen toch? Film duurt ongeveer 2 uur, dus als je na de film weer naar huis gaat ben je +- 1 uur thuis, misschien een uurtje later dan je normaal naar bed gaat... maar soit.
Door de week moet ik van papa om 22:00 thuis zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Is alsnog te doen toch? Film duurt ongeveer 2 uur, dus als je na de film weer naar huis gaat ben je +- 1 uur thuis, misschien een uurtje later dan je normaal naar bed gaat... maar soit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wauw.. ik hoop dat ik later ook zulke voorbeeldige dochters krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |